Aïki Yakisoba 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
maandag 29 november 2021 (a)
Geldig t.e.m.
woensdag 15 december 2021 (a)

OPGELET: Aanbieding exclusief beschikbaar op de app Shopmium!
 

De Shopmium app nog niet?
Download de Shopmium app in de Google PlayStore of Apple AppStore en geef onze sponsorcode in: r2g2i en ontvang ook nog gratis een pakket Lotus Speculoos als welkomstaanbieding!

👉 Meer info en voorwaarden: https://bit.ly/3D50cEy

 

De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is.

Bedankt Krisje en Lindsey voor deze tip!

Reacties

elvee (niet gecontroleerd) ma, 29/11/2021 - 11:54

Iemand een idee waar je dit kan kopen?

fanvantesten ma, 29/11/2021 - 12:18

@elvee: al gezien bij Carrefour hyper.

didier ma, 29/11/2021 - 12:56

@elvee: Heb dit produkt al gekocht bij Carrefour Market.

JURGEN VAN DE MAELE (niet gecontroleerd) ma, 29/11/2021 - 13:59

@elvee: inderdaad alle Hyper Carrefour zeker

Anke! (niet gecontroleerd) di, 30/11/2021 - 06:44

Gevonden bij Colruyt

kjanssen wo, 01/12/2021 - 16:34

bij Spar, waar er momenteel ook een 1+1 gratis actie loopt. En de acties zijn combineerbaar, weet ik uit ervaring :)

Ahmed (niet gecontroleerd) wo, 01/12/2021 - 22:47

Ahmed ook die gevonden bij die Spar stonden die was laatste van die soort dus niet die 1+1 actie kunnen die doen

Linda Raman (niet gecontroleerd) vr, 03/12/2021 - 11:12

Hallo, mijn app wil de barcode van de versie 'chicken' niet herkennen waardoor ik een foutmelding krijg. Een nieuwe deelname met vb een ander versie zou niet mogelijk zijn omdat hij bij 2de poging aangeeft dat ik het max aantal deelnames voor dit product bereikt heb. Kan iemand mij een telefoonnummer of mailadres geven naar waar ik dit kan doorgeven? Bedankt! Linda

afbeelding van Bram
Bram vr, 03/12/2021 - 11:21

@Linda Raman: Hoi Linda, Je kan in de Shopmium app onderaan rechts op het profiel icoontje klikken. Daarna kies je voor "Hulp". Vervolgens kies je "Helpcentrum". Dan onderaan kan je kiezen voor "Problemen met terugbetaling". Vervolgens kies je voor "De scan van mijn product werkt niet".
Als het het niet werkt wat men daar zegt, dan kan je onderaan kiezen voor "Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen". Zo krijg je een formulier te zien om contact op te nemen met Shopmium.
Of via deze korte weg: https://help.shopmium.com/hc/nl-be/articles/360011... 😉
Succes! Grtz Bram

Zoe (niet gecontroleerd) vr, 03/12/2021 - 18:49

@Linda Raman: Heb je de nieuwe app reeds geïnstalleerd? Hier ook problemen om het artikel te scannen maar na de update lukte het perfect.

Linda Raman (niet gecontroleerd) vr, 03/12/2021 - 11:40

Super! Bedankt!

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 08/12/2021 - 23:29

Colruyt 2 soorten, normale en chicken. Chicken genomen en Ja, de ap was wel veranderd t.o.v. vorige keer. Wel even moeten uitzoeken, maar alles gelukt en staat in verwerking.

Mila (niet gecontroleerd) za, 18/12/2021 - 12:47

Al verlopen

afbeelding van Bram
Bram za, 18/12/2021 - 12:49

@Mila: Bedankt om dit te melden Mila! Grtz Bram

Reactie toevoegen