Always Pregnancy Liners 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
3 augustus 2024
Geldig vanaf
donderdag 1 augustus 2024 (a)
Geldig t.e.m.
maandag 30 juni 2025 (a)
Meer info en voorwaarden 👉 https://www.zininmeer.be/aanbiedingen
Bedankt Jonas voor deze tip!
Reacties
Nooit van gehoord! Wat zijn dat?
@Wendy66: lees de voorwaarden, daar staan de soorten die meedoen
m
Maar ik vind ze nergens. Iemand wel ?
Product name
EAN code
8006540588437
ALWAYS PADS THICK NIGHT SP 16
8006540584316
ALWAYS PADS THICK LONG PLUS SP 20
8006540452158
ALWAYS MVB PLATINUM LONG+ MP 24CT
8001841703343
ALWAYS PADS THICK NORMAL PLUS SP 20
8006540588437
ALWAYS PADS THICK NIGHT SP 16
8006540584316
ALWAYS PADS THICK LONG PLUS SP 20
8006540452158
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL SP 16CT
8006540822197
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL SP 16CT
8006540822197
ALWAYS PADS ULTRA LONG+ SP 12CT
8006540822463
ALWAYS PADS ULTRA LONG+ SP 12CT
8006540822463
ALWAYS PADS ULTRA SECURE NIGHT SP 9CT
8006540822760
ALWAYS PADS PLATINUM NIGHT 20ST
8001841703435
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL QP 64CT
8006540822166
ALWAYS PADS ULTRA LONG+ QP 48CT
8006540822432
ALWAYS PADS ULTRA SECURE NIGHT QP 36CT
8006540822739
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL+ SP 14CT
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL+ SP 14CT
8006540822340
ALWAYS PADS ULTRA NIGHT SP 10CT
8006540822340
ALWAYS PADS ULTRA SEC NIGHT EXTRA SP 8CT
8006540822647
ALWAYS PADS ULTRA NORMAL+ QP 56CT
delen aan de Actie.
8006540822852
8006540822319
@Renaat: Ik heb thuis even gekeken naar de streepjescode van een verpakking maandverband en dit bleek te kloppen. Ik denk dat de term gewoon heel ongelukkig (of fout) is gekozen. Het blijkt dus om de vertrouwde producten te gaan (maandverband) van Always.
Ik heb gewoon bij de voorwaarden de deelnemende items opgezocht. Alle streepjescodes staan erop en ik heb ze gevonden in delhaize. Op de artikelen en het kasticket staat liners vermeld maar de streepjescodes kloppen wel.
Er staat nog een nieuwe actie op: "Een Always Pads Night product 100% terugbetaald" De streepjescodes hierboven lijken me over deze producten te gaan? Het is alleszins verwarrend want de voorwaarden voor de Always Pads Night staan niet online. Een vergissing bij Zin in Meer?
Mijn aanvraag is geweigerd, wegens ongeldige datum?
De mijne is ook geweigerd, omdat ik deze samen met andere pruducten waarop een cashback is bij ZIM is, kocht. Je mag slechts 1x hetzelfde kasticket indienen. Dat je geen 2x dezelfde aanvraag mag indienen ben ik mee akkoord maar dit is toch te gek voor woorden? Ik had Oral B tandpasta ook mee, deze werd ook geweigerd om dezelfde reden. Ik moest dus 3 verschillende kastickets hebben???
@D: pff, moet je dit dan ook op voorhand weten, zelf kreeg ik nog steeds geen antwoord op mijn mail ( aankoopdatum is wel correct), toch steeds onzeker bij zininleer acties of alles werkt en of ze dan ook goedkeuren… is er een ander contact mogelijk dan via hun mail?
@Simels: Volgens mij niet, bij mij blijven ze bij hun standpunt. Zij zeggen dat 1 kasticketnr slechts 1x gebruikt mag worden echter vind ik dat niet terug bij de voorwaarden op ZIM. Zij hanteren dus andere regels. Dik 10 euro verloren op deze manier.
Er is op zin in meer ook de mogelijkheid om meerdere acties tegelijk te selecteren. Deze staat rechts bovenaan en heeft een checkbox "Selecteer meerdere kortingsbonnen". Hierdoor kan je er meerdere selecteren en ga je dus maar 1x je kassaticket moeten uploaden denk ik. Grtz Bram
@Bram: dit klopt jammer genoeg niet... Het hangt heel erg af van wie de terugbetaling behandelt. Omdat er verschillende acties op 1 ticket stonden, is het bij mij ook al recent geweigerd, ook al had ik meerdere cashback-acties geselecteerd.
@Bram: Voor diegene die bij elkaar stonden had ik dat gedaan maar omdat mijn kasticket 4 pagina's was (Collect & Go) en niet alles bij elkaar stond moest ik wel meerdere verschillende aanvragen indienen.
Het loopt volledig verkeerd bij zin in meer. Ze weigeren onterecht een actie om een verkeerde reden (datum zogezegd niet juist) en als ik hen mail, krijg ik een nietszeggend antwoord. Ze doen zelfs niet de moeite om de mail goed te lezen en ze antwoorden iets dat er niets mee te maken heeft. De klantendienst kan echt beter.
Deze actie is plots van de site verdwenen?
@Steven Gijbels: klopt ook de liners is weg
Is bij mij ook geweigerd. Reden: De aankoop is niet binnen de geldige periode gebeurd.
U heeft niet het artikel of de artikelen die aan de actie deelnemen gekocht.
Om toch nog van de geweigerde aanbieding te genieten moet de terugbetalingsprocedure opnieuw opgestart worden. Probleem: de actie is niet meer te vinden op de site van Zin in meer.
Heb dan maar mail gestuurd naar Zin in meer en naar Promolife. We zien wel welk resultaat het oplevert.
@Kreefteke:
De actie is terug te vinden onder www.zininmeer.be/babyboom
Als je mailt, stuur dan de voorwaarden mee, je kan ze hier vinden:
https://www.zininmeer.be/terms-and-conditions-rub
@Davy Gijbels:
De actie staat er inderdaad terug op, maar bij deelnemende producten zijn wel plots andere producten terug te vinden. De voorwaarden zijn dus gewijzigd!
Reactie toevoegen