Always Ultra Platinum 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Gevonden bij
Geldig vanaf
maandag 5 augustus 2019 (a)
Geldig t.e.m.
woensdag 4 september 2019 (a)
Hoe deelnemen
- versturen met post
Deelname formulier te bekomen
- in de winkel bij product
- kassa
- onthaal
Wat op te sturen
- origineel formulier
Wat te vermelden
- naam
- voornaam
- adres
- IBAN rekeningnummer
- streepjescode
Versturen naar
Always Platinum 100% refund
C/O HighCo Data
ACTIE Nr 14704
1733 Asse
Begeleidende brief
Verzendkosten terugbetaald
neen
Aanvraag versturen voor
vrijdag 20 september 2019
Aanvraag versturen binnen ... dagen na aankoop
14
Hoe terugbetaald
via bankrekening
Hoe deelnemen?
- Koop 1 pak Always Platinum Ultra Normaal (12st.) of Always Platinum Ultra Lang (10st.) of Always Platinum Ultra Night (8/14st.) maandverbanden tussen 05/08/2019 en 04/09/2019.
- Neem de originele flyer uit de winkel mee en bewaar je kassaticket!
- Vul de flyer in en verstuur deze per post samen met je kassaticket.
- Ontvang je terugbetaling,
Met dank aan Gunther en Franny voor deze tip en foto van de flyer!
Reacties
je krijgt deze gewoon terug betaald, niet in bonuspnten
@franny: oeps, foutje :) goed opgemerkt! Grtz Bram
Is dat alweer een andere actie van Always? Dat lijkt mij nog niet zo lang geleden...
andere of zelfde postbus /actie als die van delhaize
@caroline segers: De vorige actie was PB 14356 dus een andere actie. Is zoals de vorige ook verkrijgbaar bij Delhaize.
Vorige actie nog steeds niet terugbetaald!
@Dirgni: bij mij heeft het ook heel lang geduurd. Heb maandag een mailtje gestuurd naar highco om te vragen of mijn aanvraag in orde was. De volgende dag stond het bedrag op mijn rekening!
inderdaad ook bij Delhaize
zouden er 2 kastickets in 1 omslag mogen (van mijn moeder en mezelf)?
alvast bedankt voor een antwoord.
@jolanda: Hoi Jolanda, wanneer je niet op hetzelfde adres woont, dan kan je uw aanvragen samen in 1 omslag steken. Ik doe dit regelmatig en telkens heb ik mijn terugbetaling correct ontvangen. Je moet wel elk een origineel formulier hebben. Grtz Bram
@bram. dank je wel voor je immer vrijwillige medewerking :-) !!
bij mij vorige actie ook nog niet terug betaald. Naar welk mailadres stuurde je berichtje hieromtrent?
@IsaHuy: Hoi IsaHuy, hiervoor neem je best contact op met HighCo DATA: infolijn@highco.be | infolijn@promolife.be | +32 (02) 352 03 90
Grtz Bram
Hi Guys, to which address should I send the envelope with the ticket and fulfilled form?
@Liliana: Hi, Liliana, you must send it to:
Always Platinum 100% refund
C/O HighCo Data
ACTIE Nr 14704
1733 Asse
barcode night : heeft iemand de streepjescode van ultra night? ik heb het product weggegeven en de barcode vergeten te noteren.
@anitag: 8001090899132
Hoelang duurt het voor ze je terugbetalen?
@Roos: Hoi Roos, dit kan toch wel enkele weken duren. Minstens een 6 tal weken moet je rekenen.
Nog altijd niet terugbetaald. Vorige actie ook niet terugbetaald. Heb naar P & G gemaild, en na veel over en weer mailen en bellen, toch terugbetaald. Waarom fabrikant (volgens Highco) weigerde terug te betalen, daarop heb ik geen antwoord gekregen. Maar je moet er wel veel tijd insteken...
Hier ook nog geen terugbetaling - opgestuurd op 27 augustus.
Nog iemand niet uitbetaald geweest ?
@DenPe: ik heb ook nog geen terugbetaling onvangen.
@DenPe: Tot op vandaag nog geen terugbetaling ontvangen na 9 weken. Ik heb een mail verstuurd naar Promolife/Highco, maar nog geen antwoord.
Vandaag terugbetaling ontvangen
ook eindelijk ontvangen
Ik heb een tiener die begint met het vrouwelijke maandelijkse menstruatie
Reactie toevoegen