Aquafresh Tandpasta 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Te kopen bij
Geldig vanaf
maandag 20 mei 2019
Geldig t.e.m.
zaterdag 1 juni 2019
Hoe deelnemen
  • online
Deelname formulier te bekomen
  • kassa
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Hoe deelnemen?

  1. Koop een tandpasta Aquafresh Coolmint of Intense White bij Kruidvat en vraag een 2de kassaticket met unieke code
  2. Surf naar www.kruidvat.be/aquafresh
  3. Vul alle velden correct in
  4. Geef je unieke code die je op je kassaticket terugvindt in

 

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
02/06/2019
Datum terugbetaling
26/07/2029

Updates

maandag 20 mei 2019 - 07:00

Actievoorwaarden toegevoegd 

dinsdag 21 mei 2019 - 09:45

Er zijn problemen met de streepjescode voor de Aquafresh Coolmint tandpasta.
Ze zijn op de hoogte bij Promolife en raden NIET aan om de streepjescode van de Intense White in te geven.
We wachten op een oplossing...

Het probleem zou ondertussen opgelost moeten zijn.

Bedankt Godelieve om ons dit te melden!

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

Fossez Carine (niet gecontroleerd) zo, 19/05/2019 - 20:00

Moet je het niet meer opsturen om terug betaald te krijgen ? Mvg Carine

afbeelding van Bram
Bram zo, 19/05/2019 - 20:02

@Fossez Carine : voor deze actie ga je de terugbetaling online moeten aanvragen.

Freddy Accordi (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 17:33

@Fossez Carine : Enkel via internet met Activatiecode die je in de kruidvat winkel meekrijgt en alle gevraagde gegevens invullen + streepjescode, dat is alles. Er was tijdelijk een probleempje met de streepjescode, maar dit is ondertussen verholpen, werkt dus!

Oeyen (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 09:49

Juiste product gekocht en geeft steeds aan verkeerde barcode.
Iemand de barcode ervan ? Dank u

Nat (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 17:38

8710464120047

Mel (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 10:59

Bij mij hetzelfde. Ongeldige barcode.
Iemand de juiste code?

Annekefe (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 11:21

De code van intense white lukt wel
8710464120047

Mel (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 11:26

Dankjewel.

Iemand de andere gekocht?

Freddy Accordi (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 17:36

Er was tijdelijk een probleempje met de streepjescode, maar dit is ondertussen verholpen, werkt dus! De streepjescode van Coolmint is: 5054563028464
Daarmee voldoende geholpen?

Annette (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 13:25

In Kruidvat Oudenaarde kreeg ik te horen dat ze de formulieren niet hadden meegekregen bij hun wekelijkse mailings. Ik zei nog dat het met een code is dat we moeten ingeven, maar ze wilden daar niet naar horen, moet morgen eens teruggaan voor de formulieren. Ik zie hier wel dat niemand anders hier al problemen mee heeft gehad.

afbeelding van Bram
Bram ma, 20/05/2019 - 13:44

@Annette: Hoi Annette, ze gaan u een 2de kassaticket moeten geven. Daar staat een unieke code op die je nodig hebt.

FRING (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 15:11

Hallo, ik heb ook de aquafresh coolmint gekocht en de barcode klopt inderdaad niet. De site zegt dat het een ongeldige code is terwijl het zeker wel het juiste product is...
Ik heb als code voor de coolmint 5054563028464
Iemand die hiervoor een oplossing heeft aub?

renaat (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 15:46

je brengt de barcode in van intense white nl.8710464120047 en alles is in orde

Niccha ma, 20/05/2019 - 16:52

@renaat: Op het kassaticket staat wel Coolmint vermeld !!!

sabrina devos (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 15:17

de barcode is telkens onjuist

DH (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 18:33

@sabrina devos:
Ik zou een mail sturen naar het adres op de website: infolijn@promolife.be of bellen naar 02 352 03 90

godelieve rijnders (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 20:24

@Heb ik al gedaan, wacht op antwoord.

Greet Baeckelmans (niet gecontroleerd) di, 21/05/2019 - 10:31

Ik denk dat jullie de barcode van het produkt hebben ingevuld op het eerste blad, terwijl dat de activatiecode moet zijn...

afbeelding van dekarre
dekarre di, 21/05/2019 - 11:25

Hi, ik heb coolmint gekocht en alles ingegeven. Bij mij is het wel gelukt. Misschien was er ergens een foutje op de site en is dit intussen rechtgezet. Ik zou de mensen aanraden om het nu nogmaals te proberen.

IC (niet gecontroleerd) di, 21/05/2019 - 18:57

ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na ontvangst, en jullie ?

DH (niet gecontroleerd) di, 21/05/2019 - 18:58

@dekarre:
Moet je het originele kassaticket ook uploaden?

IC (niet gecontroleerd) di, 21/05/2019 - 19:02

nee, dat hoeft niet

Christa mistiaen (niet gecontroleerd) di, 21/05/2019 - 20:07

Terug ongeldige streepjescode

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 10:54

Gisteren in Merksem en Schoten niets binnen gekomen en ze DENKEN dat ze het niet gaan binnen krijgen zeiden ze. We zulke wel zien.

DenPe (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 13:52

Moet je het kasticket opladen op de website ? Wou vanavond gaan na het werk, maar gezien dat er dan 20% korting is.

Als kasticket niet nodig is wil ik het wel riskeren.

Ivo Christiaens (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 18:29

Enkel coolmint beschikbaar in Poperinge. Ingave geen probleem.

elvee (niet gecontroleerd) do, 23/05/2019 - 12:55

Cool Mint gekocht en zonder problemen kunnen ingeven

Den&Gust (niet gecontroleerd) za, 25/05/2019 - 12:34

@elvee:
Mag ik vragen welke code op je tandpasta staat... voor mij is alle info verwarrend...

yvette van den bergh (niet gecontroleerd) do, 23/05/2019 - 13:48

coolmint tandpasta gekocht vandaag de actievatienr wordt maar ni verzonden

MayaD (niet gecontroleerd) vr, 24/05/2019 - 14:13

De site neemt mijn unieke code niet aan.. Heeft iemand dit ook?

Ja, voelt als o... (niet gecontroleerd) vr, 31/05/2019 - 01:41
veronique maes (niet gecontroleerd) vr, 24/05/2019 - 14:32

Net coolmint nummer proberen in te geven, maar krijg de melding dat het een ongeldige code is
5054563028464

Geert DS (niet gecontroleerd) zo, 26/05/2019 - 12:13

Ik heb toch nog een probleem met de cool mint.
Het op 20 mei gekocht. Daarna nog afgewacht.
Maar op heden lukt het nog niet.

chris51 (niet gecontroleerd) za, 01/06/2019 - 14:32

@Geert DS: VUL GEWOON DE CODE VAN DE ANDERE TUBE IN EN KLAAR IS KEES:-) 8710464120047

reinhoudt de lille (niet gecontroleerd) ma, 27/05/2019 - 09:12

oké

Den&Gust (niet gecontroleerd) ma, 27/05/2019 - 12:20

Graag vermelden dat ik vandaag de coolmint heb aangekocht en probleemloos heb kunnen versturen.
Eveneens een bevestigingsmail heb ontvangen... dus dik OK

ivonne dumortier (niet gecontroleerd) di, 28/05/2019 - 00:16

In kruidvat te Koksijde stond een reclamebord op de stoep. In de winkel stond een leeg rek met de reclame. Bij navraag of die tandpasta zou nog binnen komen kreeg ik een antwoord dat de tandpasta enkel in de grote winkels van kruidvat zouden verkocht worden. Ik vroeg waarom ze dan reclameborden langs de weg plaatsen. Daarop zeiden ze dat ze dat verplicht waren om de borden langs de weg en de stand in de winkel te plaatsen. Mooie reclame.

Pierre DEPETTER (niet gecontroleerd) vr, 31/05/2019 - 13:16

de webside werkt niet .
altijd melding naam niet juist of bankrekening wordt niet aanvaard.
mvg
pierre

Jolien Favyts (niet gecontroleerd) za, 01/06/2019 - 20:47

Er wordt gevraagt om een aanspreking in te vullen maar nergens mogelijk

Stephanie (niet gecontroleerd) di, 02/07/2019 - 09:20

Vandaag 6 weken geleden gekocht en nog geen terugbetaling gezien... nog mensen?

Simels (niet gecontroleerd) di, 02/07/2019 - 10:06

@Stephanie : hier ook nog niets ontvangen hoor

Pa (niet gecontroleerd) do, 11/07/2019 - 14:54

@Stephanie : hier ook nog niets ontvangen na 7 weken!

Filip P vr, 12/07/2019 - 16:30

Hier ook nog niets... :-(

Melinda (niet gecontroleerd) za, 13/07/2019 - 00:14

Ook niets ontvangen.

Viviane De Bode (niet gecontroleerd) di, 16/07/2019 - 10:23

Ik heb ook nog niets ontvangen?

Tiny Witters (niet gecontroleerd) di, 23/07/2019 - 17:08

@Viviane De Bode: ik heb vandaag een mail verzonden naar promolife. Laat iets weten als ik ervan hoor.

Annf (niet gecontroleerd) do, 25/07/2019 - 20:22

Betaling vandaag ontvangen :-)

Pa (niet gecontroleerd) za, 27/07/2019 - 10:03

@Annf: ik ook !

Lenni (niet gecontroleerd) vr, 26/07/2019 - 11:56

Na mail dat ze gingen storten nog steeds niks na 2 maanden. Gisteren zelf mail gestuurd, geen antwoord gekregen maar het geld is wel ineens gestort. Gebeurd wel meer bij Promolife dat het zo lang duurt of dat ze het 'vergeten'.

Reactie toevoegen