Campina Yoghurt op Fruit 100% Terugbetaald*

Geldig vanaf: 
donderdag 15 oktober 2020
Geldig t.e.m.
?

OPGELET: Aanbieding exclusief beschikbaar op de app Shopmium

 

De Shopmium app nog niet?
Download de Shopmium app in de Google PlayStore of Apple AppStore en geef onze sponsorcode in: r2g2i en ontvang ook nog gratis een pakket Lotus Speculoos als welkomstaanbieding!

 

Meer info en voorwaarden: http://bit.ly/campina-yoghurt-op-fruit

Reacties

JURGEN VAN DE MAELE (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 11:33

Mag men de vier smaken kopen en terugbetaald worden ?

phoebetje1984 do, 15/10/2020 - 11:44

@JURGEN VAN DE MAELE: helaas, het is slechts 1 potje.

Van Walleghem Lieven (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 14:07

lap, daar gaan we weer met die app's, als shopmium zo doorgaat kan ik daar straks niks meer aanvangen, heb geen smartphone

hellaS (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 15:46

@Van Walleghem Lieven: Je kan de app op je pc simuleren. Dan heb je geen smartphone nodig. Hangt ervan af of je een pc of Mac hebt

Hilde De Ridder (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 16:39

@hellaS: Hoe dan via pc, want ik vind dat wel ergerlijk altijd die apps...

Van Walleghem Lieven (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 00:12

@hellaS: ik heb een pc

hellaS (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 12:12

@Van Walleghem Lieven: @Hilde De Ridder: Je moet daarvoor een programma zoals "BlueStacks" downloaden. Deze laat je Android geemuleerd op je pc draaien en daarmee kan je ook alle Android apps zoals shopmium op je pc gebruiken. Beste is dat je een tutorial op YouTube bekijkt hoe je BlueStacks moet installeren. Mocht Engels een probleem zijn wil ik je wel helpen met de installatie.

chris10 (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 16:12

IK HEB DAT WEL OP MIJN PC STAAN MAAR IK KAN DAAR GEEN FOTOS AAN TOEVOEGEN,????

chris10 (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 18:35

IK HEB DAT WEL OP MIJN PC STAAN MAAR IK KAN DAAR GEEN FOTOS AAN TOEVOEGEN,????

lucdec vr, 16/10/2020 - 18:52

@chris10: jawel, vanuit de galerij. Deze importeer je eerst in je media manger. Je zal wel een webcam nodig hebben om de bar code te scannen.

Van Walleghem Lieven (niet gecontroleerd) za, 17/10/2020 - 01:15

@hellaS: dank u wel, ik zal het eerstdaags proberen

Lucky do, 15/10/2020 - 17:56

De barcode van bosbes wordt niet aanvaard.

Cela (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 18:03

@Lucky: bij me ook niet. Ik heb ze al een bericht gestuurd, hier is hun antwoord

Om meerdere redenen kan het soms voorvallen dat er een barcode ontbreekt op een aanbieding (promotie, oude verpakking, verschillend formaat, vergetelheid van de producent, ...).
Kan je mij, om de code die voor problemen bij deze aanbieding zorgt, een foto van de voorkant van het product en een foto van de barcode sturen zodat ik dit kan nakijken en eventueel toevoegen?

Lucky do, 15/10/2020 - 18:11

Bedankt Cela. Ik (en waarschijnlijk ook anderen op deze site) ben benieuwd naar hun reactie.
By the way, mijn barcode is 5 410281 002702. Is dit ook ede jouwe?
Hou je me (ons) op de hoogte?
Wil je me ook hun mailadres eens doorsturen. Dank.

Cela (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 18:39

@Lucky:Ik heb hetzelfde barcode 5410281002702. Ik heb ze een bericht gesturd via hun officiele facebook pagina. Er staat enkel de social media contact op de app.
Ze hebben binnen 2 uur beantwoord en onmidelijk heb ik de photos gestuurd. Ik hoop dat ze de barcode gaan aanpassen.

cela (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 12:24

@Lucky: Hallo Cela,
Er ontbrak inderdaad een barcode op deze aanbieding, gelieve ons voor dit probleem te verontschuldigen!
De code werd ondertussen toegevoegd, na het bijwerken van jouw aanbiedingenlijst kan je opnieuw proberen: de terugbetaling zou nu mogelijk moeten zijn 🙂
Nog een prettige dag!
Met vriendelijke groeten,
- Het Shopmium Team

Lucky vr, 16/10/2020 - 16:04

@cela: Bedankt Cela,
Heb ook hetzelfde antwoord gekregen na contactname. Barcode wordt nu wel aanvaard. Prima.

Diane knudde vr, 16/10/2020 - 12:32

@Lucky:
Barcode wordt ook niet aanvaard! Dezelfde barcode!

Lucky vr, 16/10/2020 - 16:04

@Diane knudde: Hallo Diane, probeer het nu nog eens. Bij mij werkt het intussen wel.

Fauve (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 12:21

De barcode van de bosbes werd intussen toegevoegd.

Simels (niet gecontroleerd) vr, 16/10/2020 - 14:40

De max prijs is €1,15, met marge van 20%. Maar is 20% er dan al ingerekend in de 1,15, weet iemand dit?

pascaline8 (niet gecontroleerd) za, 17/10/2020 - 16:14

@Simels: prijszetting is 1.15 retailers 'franchise" tot 20% erboven op dus 1.15+20% max

Simels (niet gecontroleerd) za, 17/10/2020 - 16:24

Dank je wel om dit te laten weten!

Patricia1 (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 08:04

Vreemd, nog steeds wordt barcode niet aanvaard ...

Diane (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 13:36

@Patricia1:
Barcode wordt ook nog niet aanvaard!

chris51 (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 01:37

Zijn jullie zeker met de app aan het werken want dit lukt niet op PC. Je kan het product daar wel in je mandje steken maar niet afrekenen.Je moet het echt langs de app op je smartphone doen.

Reactie toevoegen