Helaas, deze actie is afgelopen.

Carefree FlexiComfort 100% Terugbetaald

  • 13 januari 2018
Waarde: 
€4.11
Te kopen bij: 
Geldig vanaf: 
maandag 15 januari 2018
Geldig t.e.m.: 
zaterdag 27 januari 2018
Hoe deelnemen: 
  • online
Deelname formulier te bekomen: 
  • kassa
Aanvraag versturen voor: 
maandag 5 februari 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Hoe wordt u terugbetaald?

  1. Koop 1 pack Carefree Flexicomfort Cotton Feel of Aloe 44 stuks tussen 15/01/2018 en 28/01/2018. 
  2. Vul het online formulier in t.e.m. 04/02/2018. 
  3. De aankoopprijs wordt terugbetaald op uw bankrekening binnen 6 weken na ontvangst op voorwaarde dat alle velden correct zijn ingevuld en alle aankoopvoorwaarden zijn voldaan. 

    Let op! Maximaal 1 terugbetaald per IBAN rekeningnummer/naam/adres. Actie enkel geldig in een Kruidvatwinkel in België. Niet geldig in combinatie met andere acties. Deze bon is niet inwisselbaar in de winkels. 

Meer info: www.kruidvat.be/nl/carefree

Met dank aan Dina om ons op de hoogte te brengen.

Updates: 
maandag 15 januari 2018 - 11:30

Actievoorwaarden toegevoegd

Reacties

Zone om uploaden kasticket ontbreekt!

Je moet dit blijkbaar niet doorsturen. Ik heb een mail gekregen dat mijn aanvraag goed ontvangen is. Wel nog niet goedgekeurd maar ik voorzie geen problemen.

Het meeste is van de eerste keer gelukt. Ook mede de uitleg van vorige. Ik heb wel even de datum een tweede keer moeten aanduiden op de kalender.De bevestigings-e-mail heb ik ook direct ontvangen.Ik vind het wel veel geld, wat je natuurlijk wel terug krijgt en je helemaal niets kost"leve de internet-actie's" en ik moest ook lachen als ik het doosje zag, je kan maar amper geloven dat daar 44 stuks inzitten(maar ik ga ze nu niet tellen hoor). MAAR zeker een héél geode actie dus;)

Moet je vragen om de unieke code, of krijg je ze dadelijk mee ... en waar staat deze dan ?

@Frannek: aan de kassa zal je een extra ticket krijgen en daarop staat een code die je dan kan ingeven. Dus gewoon opletten dat ze u dit meegeven.

Daarnet grote paniek aan de kassa s in Genk . Grote personeelssamenscholing,wanneer in deze extra code opeiste. Aan de andere kassa was er een klient met dezelfde aankoop, die aandachtig met mij meeluisterde en uiteraard ook een extra code vroeg. De twee kassa s geblokkeerd, talloze morrende klanten in de achterliggende rijen. Veel getelefoneerd, en na een kwartier kregen we beiden de gevraagde codes. En nu maar afwachten.

beste allen, je moet dus geen scan van je kasticket, en ook geen scan van je ticket met code op, uploaden?

@LucH: Hallo Luc, nee geen scans nodig en ik heb vandaag extra mail gekregen:
"Beste Dina,

Wij bevestigen hierbij dat uw deelname aan de terugbetalingsactie van Carefree werd goedgekeurd.
Het betaalde bedrag wordt weldra op uw rekening gestort.

Met vriendelijke groeten,

Het Carefree-team"

@Dina: hartelijk dank voor uw respons!

Is dit dezelfde actie als bij promolife?

A ja blijkbaar staan de kruidvat acties ook op promolife

afbeelding van Bram

@Katty-ad: klopt, daar zijn ze tegenwoordig ook te vinden :)

Ik heb enkel een ticket bij de kassa gekregen waar stond '1*PLU8062 CAREFREE KB', weet iemand of dit voldoende is of moet ik terug naar de winkel voor een extra ticket met code. Deze wordt niet geaccepteerd op de online formulier

Die code moeten ze aan de kassa ingeven en dan krijg je een 2e ticket met de code. 2 winkels waar ze van niks wisten en 2 winkels die het product niet hadden. Uiteindelijk gelukt! Kan je online ook aanvragen.

Hallo
Ik probeer al 2 dagen naar het webformulier te gaan om mijn aanvraag in te dienen. Ik krijg enkel de roze achtergrond, zonder tekst... Heeft iemand nog dit probleem?
Bedankt.

@steven: probeer eens andere internetbrowser

@Dina:
Met een andere browser lukt het inderdaad. Ik heb wel problemen met adressen. Bij mijn straat neemt het systeem enkel een 8-tal andere gemeenten in aanmerking. ook mijn moeder kan haar straat niet inbrengen onder de gemeente waar ze woont. We staan dus nog altijd even ver. We hebben al naar HighCo gemaild, maar voorlopig zonder gevolg... We konden dus nog steeds onze aanvragen niet indienen... Bram, weet jij hier misschien raad mee?
Steven

afbeelding van Bram

@steven: hoi steven, je hebt waarschijnlijk een straatnaam die veel voorkomt zoals bv Kerkstraat. Ik zou eens proberen om dan de straat in de andere gemeente te selecteren. Daarna pas je in het vakje de postcode aan naar de postcode van uw gemeente. Ik denk dat dat moet lukken. Succes!

@Bram: Is gelukt Bram! Stom dat ik dit niet zelf kon bedenken! Bedankt.

afbeelding van Bram

@steven: geen probleem! Ben blij dat ik u heb kunnen verder helpen. :)

voortdurend melding van incorrect adres omdat straatnaam niet als voorgeprogrammeerd staat. zelf invullen geeft telkens melding incorrect. hoe oplossen?

afbeelding van Bram

@florine de rycker: komt de straat helemaal niet voor? Ook niet in een andere gemeente?

@Bram:
aan Bram en Florine: ook ik heb nu nog steeds problemen met de ingave voor mijn moeder! Zij woont in de straat 'Anker'. Ik het systeem zit Ankerstraat, Ankerhof, Ankerweg, enz, maar geen Anker. Het wilt dus maar niet lukken. Ik heb al gemaild, gebeld en opnieuw gebeld naar HighCo. Ik moest een printscreen opsturen. Heb dat gedaan. Na dagen wachet kreeg ik op mijn eerste mail een antwoord dat zij geen tecjnische problemen ondervinden... Ik wacht nu nog steeds op mijn tweede mail... op de mail met de printscreen... benieuwd wat ze gaan zeggen...

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, dat is vervelend, maar ik kan zelf geen andere oplossing bedenken op dit moment.

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, ik heb contact gehad met HighCo en ze gaan zo snel mogelijk een oplossing zoeken.

@Bram:
Thanks Bram!
Wel raar hé... Ik bel met ene Wouter van HighCo. Hij vraagt me een printscreen te nemen man mijn probleem, dit door te mailen en dan direct terug te bellen naar hem (of als hij bezet zou zijn, naar zijn collega).
Ik doe dit, ik leg dit uit, en die collega beweert niet naar mails te kunnen kijken die pas binnenkomen... Ze werken ze in volgorde af, en ik moet een aantal dagen geduld hebben...
Maar ook op mijn eerste mail antwoordden ze droog dat zij geen technische problemen ondervonden...
Heb jij meerdere vragen binnen gekregen rond gelijkaardige problemen? (Het is trouwens ook zo voor de Boursin-actie - ook het nieuwe systeem wordt daarbij gebruikt.

afbeelding van Bram

@steven: Klopt, het is inderdaad zo voor alle acties. Hopelijk komen ze snel met een oplossing. Als ik meer weet, breng ik u op de hoogte.

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, normaal zou het nu moeten lukken. Je gaat wel eerst de postcode moeten ingeven en daarna pas je straat. Succes!

@steven: Ook mijn straat ( die de belastingsdienst wél kan vinden),wordt geweigerd.

Ik krijg melding dat de barcode fout is...nochtans het goede product! Ik heb de aloe extract. Kan iemand bij wie het wel gelukt is, de barcode doorgeven?

Lap ! Begint al goed! Mijn afgeleverde code is Ongeldig verklaard.Steeds voordelig, altijd vervelend ?

Het lukt nu inderdaad Bram, maar bij de nieuwe Fa actie lukt het weer niet hoor...
Zelfde probleem... De straat waar mijn moeder in woont wil het systeem gewoon niet aanvaarden. Bij de Carefree hebben ze de drop downs er uiteindelijk uitgehaald en kon ik gewoon typen, bij de nieuwe Fa-actie is het weer hetzelfde systeem. Ik heb alweer een klacht moeten sturen...

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, ook wanneer je gebruik maakt van Chrome en eerst de postcode ingeeft en daarna pas de straat? Het is een rare manier want het postcode veldje staat onder de straat natuurlijk. Hier leek het hetzelfde voor alle acties.

@Bram:
Ze hebben al gereageerd nu. De straatnaam zit nu wél in hun systeem. Eind goed, al goed! Bedankt alleszins om zo goed op te volgen! Je bent top!
Steven

afbeelding van Bram

@steven: geen probleem! :)

Heeft al iemand de terugbetaling van Carefree ontvangen ?

Reactie toevoegen