Carefree Plus Original 100% Terugbetaald

Te kopen bij
Geldig vanaf
maandag 9 september 2019
Geldig t.e.m.
zondag 22 september 2019
Hoe deelnemen
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen
  • kassa
Wat op te sturen
  • origineel formulier (kopies worden ook aanvaard)
  • origineel kassaticket
Wat te vermelden
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • IBAN rekeningnummer
  • streepjescode
Versturen naar

Carefree Kruidvat
C/O HighCo Data
PB 14219
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald
neen
Aanvraag versturen voor
donderdag 3 oktober 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

In de winkel kregen sommige mensen het foute formulier mee. Ik maak graag een uitzondering en je kan hier het formulier downloaden: Klik hier om het formulier te downloaden.

Met dank aan Stephanie en Sandra voor deze tip! 
Met dank aan koelkastje, Ann, Sylvie en Renaat om ons de flyer te bezorgen!

Updates

dinsdag 10 september 2019 - 18:00

Op het formulier dat je krijgt in de winkel staan datums uit het verleden.

dinsdag 10 september 2019 - 20:00

Juiste formulier toegevoegd

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

Annette (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 12:11

In kruidvat Oudenaarde hadden ze nog geen flyers, ik kreeg een copie in de handen gedrukt en ik zag pas toen ik thuiskwam dat het van een vorige aktie was, in te sturen voor 15 augustus 2019. Ik ermee terug, daar kreeg ik de opmerking dat ze maar dat hadden, en ik het hiermee moet doen. Ik durf nu eerlijk gezegd dit niet op te sturen, ik ga nog een paar dagen wachten en dan eens terug gaan om te vragen of ze nu misschien al originele flyers in hun bezit zouden hebben.

KatleenV di, 10/09/2019 - 12:31

zelfde verhaal in Mechelen, kopie van oude bon gehad en pas thuis vastgesteld :-(

Olivia89 (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 13:00

Heb hetzelfde probleem in Leuven
Stuur een kopie van de flyer naar infolijn@promolife.be zodanig dat ze zo vlug mogelijk kunnen ingrijpen
Olivia89

KC (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 12:54

zelfde probleem...heb al mail gestuurd naar

Deze staat vanaf vandaag in actie als 100 % terugbetaald. Echter bij het invullen merk ik dat het meegegeven formulier dateert van actie tussen 22/7 tem 4/8 ? Wij zijn met 3 personen die hetzelfde formulier hebben meegekregen. Wat nu aub ? Ik denk dat iedereen dit probleem gaat hebben.

Lina (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 13:00

idem dito bij Kruidvat Liedekerke, kopie van een "oude bon". Maar ik herinner me geen vorige actie van Carefree, dus misschien gaat het om een uitgestelde actie waarvan ze de reeds gemaakte bonnen niet wouden laten herdrukken? We zullen het toch hiermee moeten doen....

Katinka (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 13:14

Zelfde probleem in Merksem. Ik heb hen juist op gebeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft de actie bij hun op de comp. Na gezien en daar is de datum ook verstreken. Ik mag het artikel wel terug brengen(weer een rit helemaal naar daar) maar dan heb ik wel men geld terug, maar geen artikel natuurlijk. Ook zéér duidelijk vermeld dat hij de papieren/copy's bij de kassa moet weg halen dat er niet nog meer mensen (zoals wij allen nu voor hebben) foute papieren/info meekrijgen

René di, 10/09/2019 - 13:21

In Hamont net hetzelfde verhaal, ze hebben zelf een mail gestuurd hiervoor en adviseren me om eind deze week terug te komen hiervoor.

kristelverbist di, 10/09/2019 - 13:27

Ik heb contact opgenomen met hoofdkantoor Kruidvat en daar bevestigen ze dat deze bonnen met oude datums geldig zijn en zullen terugbetaald worden.

koelkastje (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 13:52

Na het lezen van de opmerkingen hier hetzelfde verhaal bij mij , gekocht in kruidvat Sint- Niklaas maar had het nog niet gezien , ga ook nog eventjes afwachten.

Lenni (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 14:59

In Wilrijk geen probleem: juiste kopie. Meerdere samen in omslag mag hier denk ik.

afbeelding van Bram
Bram di, 10/09/2019 - 20:00

Goed nieuws! Ik heb zonet van Kruidvat het goede formulier ontvangen! Je kan deze nu hier ook downloaden. Grtz Bram

Murielle (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 20:06

Merci voor het delen van het correcte formulier. Ik had ook pas thuis gezien dat ik het verkeerde had meegekregen.

Karin J (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 08:33

Bedankt om het juiste formulier toe te voegen. Groetjes uit Lommel.

kc (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 10:15

wie kan me helpen want als ik dit download komt dit in pdf en dan zijn de letters verschoven en onleesbaar

Jan "the J" JAN... (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 10:16

@ kristelverbist (10/9/19#13u27) e.a.
Dat het hoofd van KRUIDVAT zijn zegen geeft, daar zijn we écht niks mee ..... het is HIGH-CO-DATA
dat zijn fiat (op papier/mail) moet geven, want als U (op aanraden van Kruidvat) een "oude"/foute
COUPON gaat meesturen en HighCo weigert te betalen (= dit zou NIET de eerste keer zijn), dan bent U Uw centen kwijt.
Beste opties : - coupon van ( /met dank aan ) BRAM downloaden
- in de winkel(s) de JUISTE COUPON halen/eisen
- Uw product TERUGBRENGEN en Uw centen RECUPEREREN
P.S.: in Deurne (Antwerpen) hetzelfde probleem
M.vr.gr.
Jan 'the J'

kc (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 10:30

kan iemand deze doorsturen in pdf aub zodat ik dit kan afdrukken ?
Dankuwel voor de medewerking :)

afbeelding van Bram
Bram wo, 11/09/2019 - 11:19

@kc: hierboven kan je deze downloaden. Grtz Bram

kc (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 11:24

@Bram
nee ik wil u dit doorsturen via email om te laten zien dat dit niet ok is

afbeelding van Bram
Bram wo, 11/09/2019 - 11:54

@kc: Hoi kc, ik begrijp het niet volledig, maar je kan steeds mailen naar info@jegeldterug.be Grtz Bram

De Boeck Reinelde (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 11:47

Ik kan het ook niet afdrukken van hierboven...zou het mij iemand kunnen doorsturen op mijn mailadres eventueel? bedankt alleszins

De Boeck (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 16:14

@De Boeck Reinelde:

Ondertussen is het gelukt

Jan "the J" JAN... (niet gecontroleerd) wo, 11/09/2019 - 17:55

- Neem een SCREENSHOT/SCAN van Bram's coupon-"foto"
- Bijsnijden
- VERSTUUR deze scan in BIJLAGE van Uw eigen E-Mail naar Uw eigen E-mail
- open Uw inbox
- download de coupon
- print deze download af

lucdec vr, 13/09/2019 - 11:37

Bedankt voor het originele goede formulier
Dubbelzijdig in kleur afgeprint en uitgeknipt : niet van echt te onderscheiden

Reactie toevoegen