Carrefour cashbackdays.be - 5 producten 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Opgelet

Opgelet, uw inschrijving voor de eerste golf (25/09 - 29/09) genereert geen
automatische inschrijving voor de 2e golf! Schrijf je dus snel opnieuw in!
 

Geldig vanaf
woensdag 9 oktober 2019
Geldig t.e.m.
zondag 13 oktober 2019
Hoe deelnemen
  • online
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Hoe deelnemen?

  1. Afspraak in je favoriete Carrefour Hypermarkt of Market
  2. Koop van woensdag 09/10/2019 tot en met zondag 13/10/2019 één of meerdere van de deelnemende producten aan deze 100% terugbetaald actie. Eén stuk per product, per gezin en per bonuscard zal terugbetaald worden.
  3. Vergeet niet uw Carrefour Bonus Card te laten scannen!
  4. Surf naar www.cashbackdays.be en schrijf je in.
  5. Je ontvangt een bevestiging per mail, je moet de link bevestigen die je wordt toegestuurd.
  6. Geniet van uw 100% terugbetaling op uw bankrekening.

Meer info en voorwaarden: www.cashbackdays.be

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
12/10/2019
Datum terugbetaling
13/11/2019

Updates

vrijdag 4 oktober 2019 - 17:30

Opgelet, uw inschrijving voor de eerste golf (25/09 - 29/09) genereert geen
automatische inschrijving voor de 2e golf! Schrijf je dus snel opnieuw in!

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

KC (niet gecontroleerd) do, 03/10/2019 - 18:15

indien vorige week reeds ingeschreven met vorige actie, precies niet meer nodig nu want als je inlogt kreeg ik melding : We registreerden reeds een inschrijving met dit Carrefour Bonus card nummer.

Klopt dit dat we dan niets meer moeten doen.

afbeelding van Bram
Bram do, 03/10/2019 - 18:16

@KC: Hoi KC, het lijkt er inderdaad op dat je u maar 1 keer moet registreren voor deze actie. Ik stel voor om het misschien volgende week nog eens te proberen, dan zijn we zeker. Grtz Bram

Maarten (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 17:29

@Bram:
In de mail die vandaag verstuurd is door Carrefour Cashbackdays staat "Opgelet, uw inschrijving voor de eerste golf (25/09 - 29/09) genereert geen automatische inschrijving voor de 2e golf! Ga snel naar https://www.cashbackdays.be!"

afbeelding van Bram
Bram vr, 04/10/2019 - 17:34

@Maarten: bedankt Maarten! Ik heb het hier ook nog eens duidelijk geplaatst. Grtz Bram

afbeelding van Bram
Bram vr, 04/10/2019 - 17:35

@KC: hoi KC, je moet je toch opnieuw inschrijven. Grtz Bram

krine (niet gecontroleerd) do, 03/10/2019 - 18:46

Hey.
Ik heb me vorige week niet ingeschreven. Kan ik alsnog profiteren van deze actie?

afbeelding van Bram
Bram do, 03/10/2019 - 19:25

@krine: hoi Krine, dit is een nieuwe actie met nieuwe producten. Je kan dus deelnemen aan deze actie. Grtz Bram

Krine (niet gecontroleerd) do, 03/10/2019 - 20:42

@Bram: dank je weer maar eens Bram!

Nova do, 03/10/2019 - 20:23

Hmmm ... op mijn inschrijvingsprobleem kreeg ik vandaag deze mail.
Maar inloggen lukt weer niet ... ik moet connecteren en een iban nummer invullen maar dan komt dat mijn kaartnummer en IBAN reeds ingeschreven zijn.

Beste X,

Wij bevestigen goede ontvangst van uw e-mail over de inschrijving.

Wij kunnen u bevestigen dat u goed bent ingeschreven voor de eerste actie van cashbackdays. Indien u wenst deel te nemen aan de tweede actie van de cashbackdays, dient u zich opnieuw in te schrijven op de website.

Wij wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groeten,

Lili (niet gecontroleerd) do, 03/10/2019 - 22:29

Ik heb die producten van vorige week gekocht, maar hoe wordt dat terugbetaald and wanneer ?

Lollypop linda (niet gecontroleerd) do, 03/10/2019 - 23:47

ja dat wil ik ook wel eens weten ??

afbeelding van Bram
Bram vr, 04/10/2019 - 06:56

@Lili: hoi Lili, deze worden terugbetaald op je bankrekening. Je moest u hiervoor wel registeren op de site cashbackdays.be. Terugbetalingen duren meestal een aantal weken. Grtz Bram

Shari (niet gecontroleerd) zo, 06/10/2019 - 23:48

@Bram:

Krijg je een bevestiging van de terugbetaling van vorige week? Ik heb geen enkele mail gekregen.. alleen dat ik ingeschreven was

afbeelding van Bram
Bram ma, 07/10/2019 - 06:55

@Shari: hoi Shari, ik denk van niet want ik heb er ook geen ontvangen. Het zal wachten zijn tot de centen op de rekening staan. Grtz Bram

Jan "the J" JANSSENS (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 09:08

Beste mede-je-geld-teruggers,
- 1) heeft er reeds iemand van U iets TERUGBETAALD gekregen, want het blijft angstwekkend
STIL bij promolife.....normaliter zouden we toch een soort van CONFIRMATIE moeten ontvangen,
in de stijl van : " We hebben Uw INSCHRIJVING ÉN Uw KASSA-TICKET geregistreerd/ontvangen;
we doen het nodige...U ontvangt Uw TERUGBETALING binnen (de) x weken. "
- 2) er was in hun voorwaarden NERGENS iets terug te vinden van een VOLGORDE t.t.z.
* eerst REGISTREREN dan KOPEN
OF
* eerst KOPEN dan REGISTREREN
Met Vriendelijke Groetjes,
Jan " the J "

Wendy66 vr, 04/10/2019 - 10:48

Gewoon vertrouwen, mijn ervaring is dat betalingen in 99% van alle gevallen goed gaan. Soms duurt het iets langer, maar komt meestal vanzelf goed.

Anne (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 13:53

Opnieuw ingeschreven...

martine9830 vr, 04/10/2019 - 16:28

Opnieuw inschrijven, je e-mail en paswoord invullen en dan je EBAN bankrek.nr. nog toevoegen. Daarna via je mail in inbox nog bevestigen.
Wanneer volgt vorige terugbetaling?

Wendyl (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 17:24

Als je nu inlogt met je gegeven, krijg je een bevestigingsmail van promolife en opnieuw een link (in de mail) om je deelname te bevestigen. Veel duidelijker, geen Franse mail. Vreemd dat dit bij de vorige cashback niet was..
We zouden binnen 6 weken een terugbetaling moeten ontvangen.
Vreemd dat we geen mail hebben gehad na de eerste cashback met een overzicht van de aangekochte deelnemende producten.

A (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 17:55

Mag je de 2 zakken friet aankopen?

Grt A

kjanssen za, 05/10/2019 - 20:56

@A: ik denk dat je één van beide moet kiezen. het gaat deze week nl om 5 producten en dus zal je één van beide McCain-producten moeten kiezen.

A (niet gecontroleerd) ma, 07/10/2019 - 01:30

@kjanssen: bedankt voor je antwoord..had het niet gezien ,daarom de 2de keer zelfde vraag gesteld...

DH (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 19:37

Vorige keer kon ik mij gewoon registreren, nu lukt dat niet ... er staat bonuskaartnummer OF login... ik krijg telkens een foutmelding als ik bonuskaartnr. , geboortedatum en postcode invul.

Elseke (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 20:27

@DH: Ik heb hetzelfde probleem. Zal het morgen nog eens proberen.

Greet Baeckelmans (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 22:12

@DH:
Ik heb ook dat probleem.
Had al mail gestuurd naar Carrefour, maar zie net dat ik dus niet de enige ben

DH (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 22:14

@Greet Baeckelmans:
Bedankt voor jullie snelle reacties.

A (niet gecontroleerd) za, 05/10/2019 - 19:26

Al meer nieuws over de frietjes?
Zijn toch 2 verschillende producten...

afbeelding van Bram
Bram za, 05/10/2019 - 19:28

@A: nog geen idee, ik denk dat je een keuze gaat moeten maken tussen de 2. Grtz Bram

A (niet gecontroleerd) za, 05/10/2019 - 19:33

@Bram: ok..
Ciekes van je snelle antwoord

Melinda (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 18:40

@Bram: Bram, ik doe ook voor de buurvrouw al de aankopen en ook inbrengen voor haar omdat ze ziek is. De vorige keer ging het prima en nu krijg ik telkens een antwoord van dat het kaartnummer en het IBAN reeds ingeschreven staan. Met wie moet ik hiervoor contact opnemen?
Alvast bedankt.

afbeelding van Bram
Bram wo, 09/10/2019 - 20:15

@Melinda: Hoi Melinda, ik denk dat je best contact opneemt met de klantendienst van Carrefour https://support.carrefour.eu/hc/nl Grtz Bram

Melinda (niet gecontroleerd) zo, 13/10/2019 - 15:20

@Bram: Wel een late reactie maar bedankt voor het antwoord.

Miekeklm (niet gecontroleerd) za, 05/10/2019 - 20:34

Ik heb hetzelfde probleem: kan me ook niet inschrijven voor de 2e golf. Hopelijk binnen enkele dagen wel.
Vraagje: over welk bedrag spreken we van tijdens de eerste ronde? Dus hoeveel mag ik op mijn rekening gestort verwachten? Ik vind mijn kasticket blijkbaar niet meer, dus kan niet verifiëren of het bedrag zal kloppen...

afbeelding van Bram
Bram zo, 06/10/2019 - 07:05

@Miekeklm: hoi Mieke, bij mijn was dat voor 11,5 euro. Maar ik had 1 product niet. Grtz Bram

Lissa (niet gecontroleerd) za, 05/10/2019 - 23:34

Kan me dus ook niet inschrijven.. Alles juist ingevuld maar pagina herlaad gewoon maar alles in het rood pff..

Nel (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 15:48

@Lissa: Is dat probleem bij jou al opgelost? Ik probeer ook al enkele dagen in te schrijven maar het lukt mij ook niet meer.

omi (niet gecontroleerd) zo, 06/10/2019 - 10:24

@Miekeklm Als je alles hebt kunnen kopen is het bedrag € 13.29 voor de 6 produkten. Dit heb ik betaald.
Kan mij ook niet inschrijven voor de 2e golf, later nog eens proberen.

D (niet gecontroleerd) ma, 07/10/2019 - 10:13

@omi: Het te verwachten bedrag is wisselend aangezien die hapjes verschillende prijzen hadden. Ik heb hier ergens gelezen dat de terugbetaling half november zou zijn, ik ga ervan uit dat dit goed zal komen. De communicatie had wel wat beter gekunnen want in onze Carrefour vond ik (dag 1) niks terug van promo dus het was zoeken.

Miekeklm (niet gecontroleerd) zo, 06/10/2019 - 10:57

Ik heb me net kunnen inschrijven voor de 2e ronde. Het blijkt weer te werken.

kjanssen ma, 07/10/2019 - 11:34

hier kan je de producten goed bekijken (is wel in het Frans): https://www.folderbode.be/carrefour-market/deplian...

afbeelding van Bram
Bram ma, 07/10/2019 - 11:49

@kjanssen: Bedankt! Ik heb de foto hier ook toegevoegd :) Grtz Bram

Ikke ikke (niet gecontroleerd) ma, 07/10/2019 - 11:44

Heb mij ook terug kunnen inschrijven! Hopenlijk verloopt de terugbetaling vlot!

R S (niet gecontroleerd) di, 08/10/2019 - 14:07

Blijkbaar nog veel meer producten gratis te krijgen in de winkels. Dit stond in mijn bevestigingsmail:
P.S. : tal van andere 100% terugbetaald producten wachten op u in onze winkels van 9 oktober tot en met 13 oktober 2019.

Opletten dus!

Dirgni (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 08:23

McCain, op de folder staat duidelijk vermeld geribbeld of frietjes dus je moet een keuze maken

Tania Lucas (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 10:09

Bij de eerste keer geen rek.nr. moeten opgeven , bij de 2° inschrijving wel.
Market Brugge-Sint Andries: geen voorraad, geen vermelding van de actie , ze hadden zelfs geen nieuwe folders ontvangen en wisten dus van niets. In het rek : 4 zakken frietjes en een 10 tal yakults, de rest had ik niet nodig.

afbeelding van Philippe
Philippe wo, 09/10/2019 - 10:27

@Tania Lucas: De eerste keer zeker en vast een rekeningnummer moeten ingeven. Misschien slecht gezien?

pascaline (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 13:49

Alles gevonden behalve de light yakult hadden enkel de rode variant. Verder van de frietjes enkel de verse frieten gevonden in de Market in de diepvries stand de airfyer frietjes geribbeld niet gevonden hadden enkel daar de gewone. Boter stond bij de boter, frieten bij de groenten, en de rest stond bij de koffie op de kop van de rayon. Alle beetjes helpen nog de bon van de chaudfontaine 90 punten verzilverd. Stap per stap. Laat ze maar lachen op jaarbasis is dat bijna een jaarloon maar er kruipt inderdaad wat werk in.

Leentje 1 (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 14:36

Alles gevonden behalve de koffiecapsules en de Mc Cain aardappelschijfjes, die Mc Cain verse frietjes is wel heel verwarrend, hier zie ik een afbeelding van een familiepack van 750gr, in de reclamefolder van CF Market met deze 100% actie dat in brievenbus zat bij mij staat een afbeelding van een Mc Cain pack van 450gr, en daar hing in de winkel ook een kaartje bij van de actie, ik heb dus de 450gr gekocht, ik hoop dat ze deze terugbetalen!

Hemmerijckx Ann (niet gecontroleerd) wo, 09/10/2019 - 15:33

Heb me net proberen in te schrijven, en ook bij mij het antwoord, dat ik reeds ben ingeschreven.
Wat nu?

Nova wo, 09/10/2019 - 16:36

In Hasselt stond dat de boter en de yakult morgen pas binnenkomen.

Is Celavita het 6de product?

Reactie toevoegen