Carrefour cashbackdays.be - Uw producten 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
foto www.cashbackdays.be
foto folder Carrefour
Geldig vanaf: 
woensdag 29 juli 2020
Geldig t.e.m.
zondag 2 augustus 2020 (a)

De volgende Cashback Days Actie bij jouw Carrefour staat voor de deur!
Zet 29 juli alvast in jouw agenda!

Meer info en voorwaarden: www.cashbackdays.be

Met dank aan Jonas voor deze tip!
Met dank aan Ann voor de foto's uit de folder!

Updates

vrijdag 24 juli 2020 - 21:15

Foto's uit de folder toegevoegd

Reacties

Greta (niet gecontroleerd) wo, 22/07/2020 - 10:10

Waar kan ik mij inschrijven en vanaf wanneer ? Als ik naar die site ga, zie ik geen formulier om mij in te schrijven.

Van Walleghem Lieven (niet gecontroleerd) wo, 22/07/2020 - 10:59

@Greta: bij mij ook

Melinda (niet gecontroleerd) wo, 22/07/2020 - 11:55

@Van Walleghem Lieven: zal een van deze uren of dagen wel verschijnen, hoop ik toch.

Sylvie1991 (niet gecontroleerd) wo, 22/07/2020 - 14:01

Als je de voorwaarden leest, zal het een ander principe zijn of anders denk ik. Je moet je kasticket en je gegevens uploaden en dat kan vanaf volgende woensdag 29/07 tem zondag 02/08.

Maarten (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 11:01

@Sylvie1991:
Vorige keer volstond het om je bonuskaartnummer, naam en rekeningnummer in te geven op de website. Via je elektronische kassaticket kunnen ze ook nagaan of je de producten hebt aangekocht.

Suresh (niet gecontroleerd) wo, 22/07/2020 - 22:03

Is de terugbetaling voor alle getoonde producten of slechts 1 product?

afbeelding van Bram
Bram do, 23/07/2020 - 06:41

@Suresh: hoi Suresh, ik denk dat er 5 producten zijn die je krijgt terugbetaal. Bij sommige ga je dus een smaak moeten kiezen. Bv bij de ketchup. Zo was het vorig jaar het geval. Er zal volgende week ook zeker meer info in de folder staan, van zodra ik deze heb, zal ik deze info hier delen. Grtz Bram

Greta (niet gecontroleerd) do, 23/07/2020 - 11:08

Bedankt Bram om ons op de hoogte te brengen van zodra jij iets meer hebt vernomen. Grtz

linda nuyten (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 08:58

tot hiertoe kan ik nog niet inschrijven , klopt dat ?

Tania Lucas (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 09:47

"nog even geduld" staat er op de site, wordt volgende week wel geactiveerd

nathalie Blondeel (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 11:51

Ik deed vorige keer mee met die actie; die klopte langs geen kanten. Ik kreeg slechts de helft ervan terug betaald, een vriendin van mij kreeg alles terug, een andere niks. Na een 10-tal telefoontjes en 100 x sorry stuurden ze me van her naar der; ik moest hier bellen, daar bellen, enz. Op een avond, na enkele maanden proberen en steeds mijn verhaal te doen en waarschijnlijk 8 x mijn kasticket door te mailen naar hen kreeg ik een man aan de lijn. Die meldde me dat er bij die actie inderdaad heel wat problemen waren. Hij verontschuldigde zich ook. Mijn geld heb ik echter nooit terug gezien. Ik kreeg ter compensatie wat punten op mijn klantenkaart van een winkel die ik nota bene zelden of nooit bezoek. Ik was daar dus ook niks mee. Ik ben toen naar die winkel gegaan. Kocht er geruime tijd wat ik nodig had ( aan hele dure prijzen) tot ik genoeg punten had voor een waardebon van 5 euro. Uiteindelijk kon ik zo een deel van mijn verloren geld recupereren. Een jammere zaak dus, waar ik nu heel weigerachtig tegenover sta.

afbeelding van Bram
Bram vr, 24/07/2020 - 13:49

@nathalie Blondeel: Hoi Nathalie, dat is niet fijn :( Ik heb een vermoeden dat de procedure om de terugbetaling aan te vragen ook anders gaat verlopen deze keer. Binnenkort weten we meer. Grtz Bram

Blondeel (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 18:24

@Bram: dat zou fantastisch zijn. Gr

jean-pierre DOERAENE (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 22:46

@Bram: kunnen de foto's uit de folder wat scherper gezet worden aub ? Ze komen wazig tevoorschijn.
Bedankt !

afbeelding van Bram
Bram vr, 24/07/2020 - 22:48

@jean-pierre DOERAENE: voorlopig heb ik enkel deze foto’s. Op de website kan je de producten ook bekijken. Van zodra de folder online beschikbaar is, zal ik een linkje naar de folder plaatsen. Grtz Bram

Rgina1 (niet gecontroleerd) vr, 24/07/2020 - 20:19

Ik kreeg vorige keer ook niks terug maar dat werd opgelost na 1 berichtje aan de klantenservice.

Verleysen (niet gecontroleerd) za, 25/07/2020 - 10:15

In simply you magazine staat er een bonnetje voor 200 bonuspunten bij aankoop van 1 pot alpro ijs. Zouden we dat kunnen combineren?

jonas.windey (niet gecontroleerd) za, 25/07/2020 - 16:45

@Verleysen : mischien ook te combineren met https://bonusland.win.carrefour.eu/nl/ecotime/vouc... voor punten op de koffie en voor de ketschup bon op https://www.bonnenwereld.be/e-coupon/bbq-summer-pa...

Jolanda (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 16:02

@jonas.windey:
Weet je of het lukt, ook de bonnen scannen? Dank je!

hansieboy (niet gecontroleerd) di, 28/07/2020 - 20:11

Kan men eigenlijk alle producten aankopen of één per soort? Dank U bij voorbaat!

Greta (niet gecontroleerd) di, 28/07/2020 - 20:45

Nog steeds niet de mogelijkheid om in te schrijven

Emm (niet gecontroleerd) di, 28/07/2020 - 20:46

@Greta:

Ja raar he, vorige keer kon dit reeds dagen op voorhand!

MADY KIMPEN (niet gecontroleerd) di, 28/07/2020 - 21:47

ik denk dat je dat moet doen morgen als je het gekocht hebt

DH (niet gecontroleerd) di, 28/07/2020 - 22:16

Zijn bepaalde produten op bepaalde dagen 100% terugbetaald of gans de periode?

Tania Lucas (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 09:04

Alle producten samen zijn een paar dagen geldig.
Weinig volk om 8u30 in Market Sint-Andries Brugge en weinig voorraad aanwezig.

DH (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 10:09

@Tania Lucas: Bedankt voor de info....moet je gans het kassaticket uploaden of hoe werkt het juist?

WendyL (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:05

@DH: Tijdens de aanvraag wordt alles stap voor stap uitgelegd met kleine filmpjes. Je moet enkele cijfers ingeven die je op je kassabon vindt. Daarna moet je een foto uploaden van een stukje van je kassabon. Niet de volledige kassabon. Is heel simpel!

Sg (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 09:41

Moet je het bonuskaart nummer ook ingeven?

Anke! (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 10:25

Ik heb maar 2 producten (ijs en ketchup) gevonden in mijn carrefour. Ik heb online mijn kasticket met deze producten daarnet geregistreerd.

Kan ik bv morgen in een andere Carrefour de andere producten kopen en dit ook nog registreren?

stella (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:36

@Anke!: volgens mij kan je maar 1 kasticket ingeven en moet je dus alles tegelijk kopen.. zo begrijp ik het toch

Jonas (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 14:22

@Anke!:

Volgens het reglement mag je in meerdere keren ook kopen: 1 artikel per productsoort per rekeningnummer/gezin.
Gewoon meerdere keren het proces doorlopen.

Wendy66 wo, 29/07/2020 - 10:46

Maasmechelen geen koffie en ijs, komt zaterdag

Lollypop linda (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 10:52

ik vind nergens het winkel nummer waar staat dat? zie ook wel het filmpke maar vind niks op ticket ???

Sg (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 10:59

@Lollypop linda: heb je een bonuskaart nummer moeten ingeven? Ik wil de producten ook meebrengen voor mijn mama. Dat bespaart haar een rit. Maar heb natuurlijk haar bonuskaart niet.

WendyL (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:02

@Sg: Bonuskaartnummer hebben ze niet gevraagd tijdens de aanvraag.

Sg (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:04

@WendyL: Bedankt voor je snelle reactie!

wendyL (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:00

veel voorraad in CRF hyper Hasselt. Ingeven ging vlot.

Piessens Viviane (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:02

Bij mij komt er een melding dat deze pagina niet bestaat?wat nu

afbeelding van Bram
Bram wo, 29/07/2020 - 11:04

@Piessens Viviane: dat is vreemd, kan je misschien eens met een andere browser proberen? Hier lukt het wel. Grtz Bram

martine9830 wo, 29/07/2020 - 11:06

inschrijving lukt niet, want blijkbaat moet je eerst kopen en dan inschrijven : dus 1 transactie.
Waarom kan men dat niet vermelden. Terugbetaling met je ticket, noem ik geen inschrijving.
Niet duidelijk. Vorige keer heb ik ook geen terugbetaling ontvangen.
Waarom doet Carrefour niet de gewone terugbetaling in punten. Dan bij aankoop van 20 euro!
Zie je direct op ticket. Waarom zoveel tussenstappen. Ik ga het nog eens naar klantendienst Carrefour doorgeven. Doen jullie het ook? dank. Nog prettige aankopen.

Katty-ad (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:29

@martine9830: ik heb liever geld terug

Simels (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:12

Veel werk, en precies werk met alle cijfertjes die je moet ingeven..... ook niet alle produkten aanwezig, dus bij een ander ticket alles nog een keer ingeven.... pfff, kon eenvoudiger bij laatste stap om,je kasticket volledig door te geven

Tania Lucas (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 11:14

@Lollypop: Winkel nr vind je onderaan je ticket na het uur van betaling, bij mij is dat 0182 voor Sint-Andries Brugge
@Anke: Je kan normaal gezien de aankopen in verschillende keren doen, vb als een product niet voorradig is maar vrijdag wel of je vindt het product in een andere Carrefour winkel

Linda 1 (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 14:00

Er worden wel degelijk 9 producten (alle producten die zijn afgebeeld) terugbetaald.
Ik had er gisteren voor gebeld en heb vandaag een bevestigende mail gekregen.
De opsomming van de producten vind je ook terug in het reglement.

Jonas (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 14:26

@Linda 1:

Dat denk ik niet, hoor! Was bij vorige actie ook 1 per productsoort. Er staat ook duidelijk "of" in de flyer. Je hebt dus soms de keuze uit 2 of 3 smaken maar slechts 1 wordt terugbetaald.

Annemie Van ste... (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 19:01

@Jonas: Is verwarrend...Is het nu 5 of negen

MARC STROBBE (niet gecontroleerd) do, 30/07/2020 - 12:18

@Annemie Van steenlandt: het is 5 producten

chris51 (niet gecontroleerd) do, 30/07/2020 - 12:53

@Jonas:

Van: Support NL [mailto:supportnl@cashbackdays.be]
Verzonden: donderdag 30 juli 2020 11:53
Aan:
Onderwerp: Réf. :[## 98638 ##] problemen

Beste,

U mag zeker de 9 artikels kopen die deelnemend zijn.

Dank u voor uw medewerking,

Met vriendelijke groeten,

Chloé

anitag do, 30/07/2020 - 22:18

@Jonas: vorige keer ook alle producten terugbetaald dacht ik. Ik ben er geloof ik nog een tweede keer voor gegaan omdat ik eerst 1 product van elke soort had genomen.

InneC (niet gecontroleerd) wo, 29/07/2020 - 15:20

@Linda 1: Als je op de site www.cashbackdays.be gaat, zie je onmiddellijk staan "De actie geldt op één stuk van elk product en per gezin, zolang de voorraad aan producten strekt.". Ik zou het dus niet riskeren van alle soorten van elk product te kopen, anders ga je problemen krijgen met de terugbetaling. Ik heb in het verleden al veel meegemaakt dat verschillende mensen (helpdesk per telefoon vs. helpdesk in de winkel) verschillende info geven, dus niet altijd zomaar geloven wat ze je hier melden.

Reactie toevoegen