Corona Cero, Stella 0.0 en Leffe 0.0 100% Terugbetaald*

foto jegeldterug.be
Hoe deelnemen?
Koop een deelnemend product, scan de QR-code op de verpakking/hardware in de winkel en vul het online formulier in met uw gegevens.
OPGELET! Voor deze actie moet je de QR code scannen en het formulier invullen om te kunnen deelnemen. Deze vind je normaal terug op het display bij het artikel of op een speciale stand. Het is steeds mogelijk dat deze niet in elk winkelpunt beschikbaar is.
Alcoholmisbruik schaadt de gezondheid.
Reacties
Is dit dezelfde actie dan die van laatst?
Waarschijnlijk is de actie verlopen, in Delhaize Ekeren niets meer te vinden!
Als antwoord op Waarschijnlijk is de actie door Jean Jansens (niet gecontroleerd)
Terugbetalingsperiode voor Corona Cero, Stella 0.0, Leffe Blond 0.0 et Leffe Bruin 0.0: De activering loopt van 00:01 CEST op 11 november 2024 tot 23:59 CEST op 31 december 2024 bij Belgische retailers. Misschien eens in een andere winkel gaan kijken.
Als antwoord op @Jean Jansens: door didier
Bedankt voor deze informatie!
Deelnemende winkels zijn: Delhaize, Carrefour, Intermarché, Cora, Spar, Districo & Alvo.
Als antwoord op Deelnemende winkels zijn: door didier
Ik heb de winkel cora aangeduid met een rekening van colruyt doorgestuurd en het werd goedgekeurd.
Colruyt winkel stond niet bij de deelnemende winkels.
Heb wel maar 5,80 euro ipv 7,02 euro gekregen.
Je kan nog 4 keer meedoen met 1 van de deelnemende producten 🤩 🍾
"A. Voorwaarden & Condities
6. Maximaal 1 inzending per persoon per WEEK gedurende de gehele activeringsperiode."
Als antwoord op Je kan nog 4 keer meedoen met door Joris. (niet gecontroleerd)
wauw, da’s nog eens een actie
Als antwoord op Je kan nog 4 keer meedoen met door Joris. (niet gecontroleerd)
En wat met volgend punt van de voorwaarden & condities :
12. Maximaal één deelnemer kan een terugbetaling verdienen.
Als antwoord op @Joris.: En wat met volgend door didier
1 deelnemend product?
Dus geen 2 keer hetzelfde, maar iedere week 1 verschillend deelnemend product kopen.
Ik vind geen QR-code op de verpakking van Stella 0% 6 blikjes. Kan iemand mij helpen ? Dank bij voorbaat !
Als antwoord op Ik vind geen QR-code op de door catherine Gerardi (niet gecontroleerd)
De QR-code staat normaal gezien niet op de verpakking zelf, maar zoals hierboven reeds duidelijk aangegeven : "Deze vind je normaal terug op het display bij het artikel of op een speciale stand. Het is steeds mogelijk dat deze niet in elk winkelpunt beschikbaar is" .
uitkijken! bij hun vorige aktie, deelgenomen op 12/10/24 en ik kan nog steeds fluiten naar een terugbetaling. ….
Als antwoord op uitkijken! bij hun vorige door debyser (niet gecontroleerd)
toevallig vrijdag uitbetaling gehad van de vorige actie
Goedkeuring kan tot 6 weken duren en terugbetaling nog eens tot 6 weken. Dus in totaal 12 weken na indienen aanvraag vooraleer terugbetaling is mogelijk
Onbetrouwbaar; vorige actie is nog steeds niet uitbetaald.
Als antwoord op Onbetrouwbaar; vorige actie door david78 (niet gecontroleerd)
Ik heb deze vorige vrijdag ontvangen.
Als antwoord op @david78: door Davy (niet gecontroleerd)
ik ook
Geduld is een schoon deugd. Ik doe al meer dan 30 jaar mee aan dergelijke acties .
Hoop en al op al die jaren 10 keer iets mis gelopen zal het veel zijn .
Als je de voorwaarde goed leest en navolgt komt het wel in orde.
Dag iedereen
Zoals steeds vaker leidt de QR-code ons naar de website waar de terugbetaling aangevraagd kan worden. De verplichting om een "actieverpakking" te hebben, is niet correct.
Hierbij de link naar de website: https://morecheers.ab-inbev.be/nl/nab
Als antwoord op Dag iedereen door Jeroen (niet gecontroleerd)
bedankt om te delen :)
1 keer per week staat er in de voorwaarde. Echter vraag ik opnieuw een aan en krijg ik de melding dat mijn emailadres maar 1 keer per week kan aanvragen. Vrijdag gekocht en maandag week erna. Dat is 1 keer per week maar in de voorwaarden staat het dan verkeerd. Het moet dan zijn 1 keer per week, pas na 7 dagen...
Op 6/11/2024 kreeg ik bericht "cashback-aanvraag succesvol verwerkt en goedgekeurd. Het bedrag wordt binnen 4 weken op je bankrekening gestort". We zijn nu 5 weken later, maar nog steeds niets ontvangen. Rare kalender daar blijkbaar...
Heeft er iemand een tweede aanvraag ingediend?
Werd die goedgekeurd?
Geld van eerste aankoop ontvangen (wel lang geduurd), tweede aankoop: bevestiging van ontvangen. Dus geduld maar komt wel in orde.
Zijn hier nog mensen die voor de eerste "Corona Cero Stella 0.0 Leffe 0.0 100% Terugbetaald" actie van okt-nov 2024 nog steeds geen terugbetaling ontvangen hebben?
Als antwoord op Zijn hier nog mensen die voor door Bart2 (niet gecontroleerd)
Ja, ik wacht ook nog. Ik had een goedkeuring op 6/11. Ik hoop dat ze zich vergist hebben in de terugbetalingstermijn van '4 weken'. Er zijn al veel reacties op geweest, maar ik geloof dat ze wel betalen, maar later dan beloofd.
Als antwoord op @Bart2: Ja, ik wacht ook nog door WendyL (niet gecontroleerd)
Bedankt voor deze info.
Vorige Corona Cero (september/oktober) nog niet terugbetaald gekregen. Meer zelfs, werd geweigerd met als reden: "It is not beer". Contact opgenomen met support@tadaexperience en wacht nu verder af. Aanvraag ingediend op 19/10 en nog steeds niet goedgekeurd. En mocht het toch nog goedgekeurd worden dan zal het dan nog enkele weken duren vooraleer een uitbetaling volgt. Geduld is een schone deugd, maar deze actie vind ik toch wel lang duren.
Van de nieuwe actie heb ik trouwens nog geen qr-codes gezien. Reeds een 5-tal winkels gedaan.
Erg teleurstellend allemaal.
Ik heb 2x de actie uitbetaald gekregen inmiddels
Als antwoord op Ik heb 2x de actie uitbetaald door Wendy66
2x van deze periode? of 1 van de actie oktober/november en 1x deze?
Ik heb vorige week een 2e aankoop gewaagd van deze actie, maar nog geen mail gehad dat het werd aanvaard. In de voorwaarden staat thans dat we iedere 7 dagen opnieuw kunnen deelnemen..
Als antwoord op @Wendy66: 2x van deze periode door WendyL (niet gecontroleerd)
vorige periode en deze periode
Heel veel voorraad in de Carrefour Market Velinx in Tongeren. Alle deelnemende producten staan mooi in een aparte rayon met een duidelijke vermelding naar de actie en men kan hier ook de QR code scannen.
Opgelet ! In de Carrefour Market Velinx in Tongeren is er een speciale stand/rayon met al de deelnemende bieren, maar opgelet, HOEGAARDEN 0,0% staat hier ook bij en er hangt zelfs een affiche van de actie (met QR code) bij terwijl Hoegaarden 0,0% NIET deelneemt aan de actie. Ik heb de blikjes teruggebracht. Wat een flater van Carrefour Velinx Tongeren !
Heb in november mee gedaan aan die actie, maar nog steeds geen geld terug gekregen.
Waar kan ik contact opnemen hiervoor
Als antwoord op Heb in november mee gedaan… door Magda Manshoven (niet gecontroleerd)
Ik denk dat je dat best doet via dit formulier: https://contactus.ab-inbev.com/nl
Om hun fout recht te zetten heeft Carrefour Market Velinx Tongeren mij de blikjes Hoegaarden 0,0 % terugbetaald (mijn geld teruggekregen) en ik mocht de blikjes houden ! Dat is pas klantenservice !!!
Reactie toevoegen