Helaas, deze actie is afgelopen.

Danone Original 100% Terugbetaald

  • 12 april 2018
Categorie: 
Gevonden bij: 
Geldig vanaf: 
maandag 9 april 2018
Geldig t.e.m.: 
zondag 27 mei 2018
Hoe deelnemen: 
  • online
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • op product
Wat op te sturen: 
  • origineel kassaticket met product, bedrag en datum omcirkeld
  • streepjescode
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • IBAN rekeningnummer
  • telefoonnummer
Versturen naar: 

Danone Original 100% Refund
C/O HighCo Data
P.B. 13381
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
donderdag 28 juni 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Deelnemen kan online via www.danone-original.be of per post.

Status van onze terugbetaling: 
Datum aanvraag: 21/04/2018
Datum terugbetaling: 10/05/2018
Updates: 
zondag 20 mei 2018 - 11:45

Het terugbetalingsformulier is niet meer beschikbaar. Volgens de actievoorwaarden loopt de actie nog t.e.m. 27/5 en je kan je aanvragen indienen t.e.m. 28/6.

We hebben contact opgenomen met HighCo Data, van zodra we nieuws hebben, plaatsen we deze online!
We verwachten dat dit een foutje is en dat ze het formulier terug gaan openstellen.

dinsdag 22 mei 2018 - 10:15

Het terugbetalingsformulier is terug beschikbaar

Reacties

Om zeker geen misverstanden te hebben: mag dit overal gekocht worden, ook zonder sticker 100% terugbetaald?

afbeelding van Bram

@dekarre: dat staar niet in de algemene voorwaarden, maar wil je zeker zijn kan je best een product zoeken met sticker. Wij gaan in elk geval op zoek!

de actie is volgens de sticker op het product geldig tot 27/05/2018. Waarom staat er dan "deze actie is helaas afgelopen?

@godelieva grietens: Het was blijkbar een problem
ich heb een mail obgestuurt an HighCo DATA.
Hier de aantword en het werkt nu.
Geachte mevrouw, mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

De melding wordt niet meer op de website weergegeven. Gelieve het nogmaals te proberen.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,

Sara Jacobs
The Call Center Team
http://www.highco-data.be
Tel: +32 2 352 03 90

Van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 18.00 uur.
Visit us on www.promolife.be
________________________________________

maar waar is dit verkrijgbaar?

afbeelding van Bram

@phoebetje1984: we moeten zelf nog op zoek gaan, als we het gevonden hebben, dan plaatsen we een update.

Blijkbaar reeds gevonden bij Delhaize en Carrefour.

Blijkbaar moet de uitgeknipte barcode van het product ook meegestuurd worden.

Op dit moment is deze actie nog onder constructie.
Gelieve ons te excuseren voor dit ongemak en later terug te keren.

Ondertussen is de actie actief! Gevonden bij Spar Oostende!

Gevonden in colruyt , zonder sticker maar is niet nodig , gegevens kunnen invullen op site.

Carrefour Maasmechelen voldoende aanwezig, 3 smaken

3 smaken aanwezig Carrefour Market Wijnegem Shopping Center.

Hoi,
Heeft er iemand de barcodes van de 3 verschillende smaken?
Heb er nog maar 1 gezien zonder sticker, original.
Alvast bedankt.

@DH: Kokosnoot = 5410146417238

@DH: Aardbei : 5410146417221

Wat bedoelen ze met "klik op de banner 100% terugbetaald".

afbeelding van Bram

@NICOLE FIERENS : je kan deelnemen via volgende site: http://danone-original.be

Bij Carrefour Market Scheepsdale Brugge zijn alle drie de smaken te vinden. Maar niet veel met sticker. Is eigenlijk niet erg, want de sticker heb je online toch niet nodig.

Wat voor een product is dit?

@Krisje: yoghurt: natuur of met een smaakje

In Kuringen waren ALLE stickers afgetrokken. :(

En dat als je het ook online kan doen.

afbeelding van Bram

@Nova: In Burcht waren er ook enkele verdwenen :(

@Nova: HILARISCH! :)

Beste Mensen,
2 simpele vraagjes aan het (dank bij voorbaat) "Bart&Bram-FORUM" :
- Weet iemand de streepjescode van de DANONE-Versie 'N A T U U R' aub ?
- Tot(en met) wanneer mag je I N Z E N D E N ?
M.vr.Gr.
Jan "the J"

afbeelding van Bram

@Jan "the J" JANSSENS: ik kan enkel vermelden dat je voor 28/6/2018 je aanvraag moet indienen. Zo staat toch in de actievoorwaarden :)

online formulier is niet beschikbaar waar jullie op aansturen , dit is niet de juiste ingesteldheid voor zulke firma .

afbeelding van Bram

@Van Hove Roger: Hoi Roger, de link die wij hier vermelden werkt wel zonder enig probleem. Probeer misschien eens een andere browser?

Via de website kan ik mijn aanvraag niet meer indienen. Er staat bij dat de actie verlopen is, hoewel deze nog geldig is.
Ik heb naar Highco-Data (Promolife) een mail gestuurd.
Ik kan het anders nog altijd via dr post verzenden.

afbeelding van Bram

@Michaël Dam: de actie is nog geldig t.e.m. 27/5 normaal, zal een foutje zijn van hun denk ik

Vandaag aangekocht en meteen naar website gegaan om gegevens in te vullen.
Kreeg de melding dat de actie al afgelopen is en dat terwijl er in de voorwaarden staat tot 27/05
EN NU ?
Mail gestuurd maar tegen dat daar antwoord op komt is actie echt voorbij

de website heeft aan dat de terugbetalingsactie is verlopen maar dit klopt niet de actie loopt nog tot 27/5/2018. Hoe gaan jullie dit oplossen.

met vriendelijke groeten,

tine

afbeelding van Bram

@tine van kerschaver: hoi Tine, dit gaat een foutje zijn denk ik en ik verwacht dat ze dit formulier terug gaan openen. Je kan steeds contact opnemen met Highco of met de leverancier. Wij kunnen hier jammer genoeg niets aan doen.

Reactie toevoegen