DulcoSoft 100% Terugbetaald

  • 4 oktober 2017
Categorie: 
Te kopen bij: 
Geldig vanaf: 
vrijdag 1 september 2017
Geldig t.e.m.: 
zaterdag 31 maart 2018
Maximum deelnames: 
3 000
Hoe deelnemen: 
  • online
Aanvraag versturen binnen ... dagen na aankoop: 
14
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Met dank aan An voor deze tip!

Reacties

echt deze actie vind ik wel grappig. De rede de actie staat zelfs met stickers op de doos aangegeven in de apotheker, dat is de eerste keer dat ik dat mee maak!!!
Voor de rest zelfs een online actie , dus echt 100% en zulk een bedrag. JAAA echt de moeite!!!

En hoe weten we of de 3000 aanvragen NIET REEDS (al dan niet "zogezegd") 'op zijn' ?
Bij OPTIMEL geven ze tenminste een constante, makkelijk te controleren/bekijken update van het 'beschikbaarheids-%', hier is het KOFFIEDIK kijken.
Jakke(s) the J.

@katinka.
Ik krijg er kriebels in de buik van. LOL!!

Of de 5000 reeds bereikt zijn?
Alle dagen mailen met de vraag of bellen naar onderstaand (duister ?)nummer . Op hun site staat :

Voor overige vragen, opmerkingen of suggesties, verzoeken contact op te nemen via 0182-557755. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren op uw bericht.

is eigenlijk een "tevreden of terugbetaald", je moet ( op het 2de scherm) de reden aanduiden waarom je niet tevreden bent en de terugbetalingsaanvraag doet.

@leneke: Ja dat klopt wel eigenlijk en het vervelende is dat je bij de laatste vraag geen andere kunt aanduiden EN vnl. dan je eigen mening erbij zou kunnen zetten. Ze zouden er veel meet info uithalen voor hun eigen. Niet zo slim van hun denk ik dan, zo heb je niet echt een echt beeld ervan. Maar ja.

Sticker nodig ??

@debby verhoeven: sticker is niet nodig, enkel kasticket en de verpakking (streepjescodes)

8 711642012642

ik doe mee

Hebben jullie een emailadres voor te vragen of de 3000 reeds bereikt zijn?

afbeelding van Bram

@Albine: hoi Albine, hier kan je contact opnemen met HighCo DATA: infolijn@highco.be | +32 (02) 352 03 90

@Bram: Bedankt voor het vlugge antwoord.

@Bram: Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Helaas hebben daar geen informatie Over.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,

Het werkt, na inname van één zakje resultaat.

dank zij dulcosoft , ben ik na 4 dagen van mijn probleem verlost
terug gemakkelijke stoelgang en geen opgezwollen maaggevoel meer

Mijn eerste email vertrok om 3 oktober.Ik heb nu mijn derde email naar de firma gestuurd met de vraag of de 3000 deelnemers al bereikt zijn.Nog steeds geen antwoord.Hoe noemt men zo een vorm van reclame voeren?

heb het nu reeds 3 dagen geprobeerd en het werkt echt goed.

Dat terugbetalen is om te lachen, zeker ?

Heb reclame gezien op tv en voor vandaag de eerste maal gebruikt hoop dat ik van mijn ongemakken verlost geraak

Na reclame op t.vdulco soft gebruikt en zeer tevreden.

was uitermate verrast met deze actie

Heeft er iemand dit al terugbetaald gekregen?

goede promotie maar moeilijk om de sticker te vonden

De terugbetaling is bij ons al in orde van 15 novenber.

Ik ben niet tevreden van het product.
Ik heb een scan gemaakt van het aankoopticket en ook van de CNK code.
Het is mij niet duidelijk waar ik deze dien op te laden.
Ik heb de siroop aangekocht op 18-12-2017.
Omwille van ziekte heb ik deze niet eerder kunnen melden.
Mijn excuses daarvoor.
Kan u mij aub info geven waar ik de scan moet opladen aub?
Mvg,
Miranda

afbeelding van Bram

@Miranda De Meyer: hoi Miranda je kan je terugbetaling aanvragen via http://www.dulcosoftpromo.be

Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik heb op je link geklikt maar ik zie niet waar ik het kassaticket en de rest moet opladen.
Graag nog uitleg hoe ik het precies moet doen.
Mvg,
Miranda De Meyer

afbeelding van Bram

@Miranda De Meyer: Ik denk dat je dat in de 2de stap moet doen. Ik heb deze terugbetaling zelf niet gedaan, dus weet het niet 100% zeker.

Bij mij hielp de siroop niet.
Graag had ik mijn geld terug

Hoe kan je je geld terug krijgen?

ik kan mijn aankoopbewijs niet inscannen wegens gebrek aan een apparaat.
Waarom die actie niet onmiddellijk door de apotheker laten uitvoeren? Op die manier hebben mensen die over geen PC .... beschikken ook een kans om eens een gratis product te ontvangen. Nu betalen we 10.95 euro per flesje en we hebben dag na dag 3 soeplepels nodig!!!!!

Reactie toevoegen