Fa Deodorant 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Waarde
€3.39
Te kopen bij
Geldig vanaf
maandag 11 maart 2019
Geldig t.e.m.
zondag 24 maart 2019
Hoe deelnemen
  • online
Deelname formulier te bekomen
  • kassa
Aanvraag versturen voor
zondag 7 april 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Hoe deelnemen?

  1. Ga naar een Kruidvat winkel vanaf 11/3/2019 t.e.m. 24/03/2019.
  2. Koop één van de deelnemende Fa deodoranten (deodoranten 150ml zijn : Brazilian Nights, Fiji Dream, Hawai Love, Amazonia Spirit) en vraag aan de kassa een 2de kassaticket met unieke code voor de terugbetaling.
  3. Vraag je terugbetaling online aan via https://cashback.promolife.be/fa2019
  4. Na enkele weken ontvang je je geld terug op je rekening.

Met dank aan Cindy voor deze tip!

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
22/03/2019
Datum terugbetaling
24/04/2019

Updates

maandag 11 maart 2019 - 07:00

Actievoorwaarden toegevoegd 

Reacties

Vancoppenolle (niet gecontroleerd) za, 09/03/2019 - 18:28

Gelieve deze berichten NIET MEER te sturen

afbeelding van Bram
Bram za, 09/03/2019 - 18:46

@Vancoppenolle: hoi, u hebt u waarschijnlijk aangemeld door op het belletje onderaan rechts onze website te klikken. Als u geen meldingen meer wenst, moet u daar op klikken om u af te melden. Dat is de enige manier om dit te doen.

Katinka (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 20:16

Heel goede echt gratis actie. Leuk nog eens.

Karine D (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 10:36

Als ik op de link klik, krijg ik een pagina met een beeld van de zee, ik kan nergens iets invullen ?

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 10:37

@Karine D: Hoi Karine, kan je eens met een andere browser proberen? Er zijn inderdaad problemen met sommige browsers. Grtz Bram

Marianne Jobe wo, 13/03/2019 - 12:07

Ik moet een barcode geven maar wat is dat in godsnaam?

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 12:08

@Marianne Jobe: De streepjes code ;)

Marianne Jobe wo, 13/03/2019 - 12:23

@Bram: waarom staat dat dan niet op kassaticket dan?

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 12:25

@Marianne Jobe: Bedoel je een unieke code? Deze unieke code staat op een 2de kassaticket.

Marianne Jobe wo, 13/03/2019 - 12:28

@Bram: zou er een foto van willen nemen
Dit vragen ze me Barcodenummer (EAN) *

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 12:30

@Marianne Jobe: Dat is de streepjes code die je op het product kan terugvinden. Hier een voorbeeld van hoe dit er uit ziet: https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode

Marianne Jobe wo, 13/03/2019 - 12:42

@Marianne Jobe: oké dank u nu is het wel gelukt

Ik heb 4 deo van Fa gekocht maar ik krijg die dan toch terugbetaald?

Marianne Jobe wo, 13/03/2019 - 12:56

Bedankt is gelukt

Ik heb 4 van die fa gekocht, ik krijg die toch echt terug betaald?

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 13:02

@Marianne Jobe:
Je krijgt de aankoopprijs van 1 deelnemend product terugbetaald. Hier kan je de actievoorwaarden terugvinden: https://highactions.highco.be/actions/571/forms/57...

pluto71 (niet gecontroleerd) zo, 17/03/2019 - 11:44

@Marianne Jobe: er staat in de voorwaarden dat er maar 1 product terug betaald wordt... kwestie van tevreden zijn met wat je krijgt? ;-)

Nathalia (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 18:00

heb een terugbetaling gevraagd maar moest nergens mijn kasticket ingeven , is dat normaal
prijs = 3,39 €

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 18:23

@Nathalia: ja ze weten de prijs adhv de barcode die je hebt opgegeven ;)

afbeelding van dekarre
dekarre do, 14/03/2019 - 12:52

Weer een hele leuke actie, die ons niets kost aangezien je alles via internet kan ingeven.

brenda v (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 17:40

ik heb geen unieke code gekregen, wat kan ik nu doen?

afbeelding van Bram
Bram vr, 15/03/2019 - 17:43

@brenda v: hoi Brenda, dan ga je even terug naar de winkel moeten gaan. Zonder code gaat het niet lukken.

DidierDK wo, 20/03/2019 - 15:07

Vandaag terugbetaling al ontvangen . Heb 3,39 € betaald en maar 3,29 € terug gestort gekregen .

Bertje (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 16:07

@DidierDK: Hier ook 10 cent te weinig.

Ma (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 17:21

@DidierDK: hier ook 0,10 € te weinig !

jean-pierre DOERAENE (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 18:16

@DidierDK: Ook hier 10 cent te weinig !

jean-pierre DOERAENE (niet gecontroleerd) do, 21/03/2019 - 09:29

@DidierDK: Heb het vandaag telefonisch gemeld aan Promolife. ze zullen de fabrikant verwittigen. Afwachten nu …….

DidierDK do, 21/03/2019 - 19:15

@jean-pierre DOERAENE:
Dit antwoord vandaag ontvangen :

Beste,

Voor deze actie dienen wij een vast bedrag terug te betalen van 3,29 euro.

Wij dienen de algemene voorwaarden van de fabrikant nauwkeurig te respecteren.

Dank u voor uw begrip,

Met vriendelijke groeten,

Hilde Helsen (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 17:05

Ik heb het ticket van mijn aankoop en 1 met unieke code.
voor de terugbetaling moet ik een barcode ean ingeven maar waar vind ik die? Is deze op het product want op mijn kassaticket staat geen streepjescode

Katty-ad (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 18:32

@Hilde Helsen: ja, inderdaad, de streepjescode op het product

Nem (niet gecontroleerd) do, 21/03/2019 - 13:33

Hier ook 10 cent te weinig!

DidierDK do, 21/03/2019 - 19:13

Dit is het antwoord vanddag ontvangen van HighCo Data :

Beste,

Voor deze actie dienen wij een vast bedrag terug te betalen van 3,29 euro.

Wij dienen de algemene voorwaarden van de fabrikant nauwkeurig te respecteren.

Dank u voor uw begrip,

Met vriendelijke groeten,

afbeelding van Bram
Bram do, 21/03/2019 - 19:18

@DidierDK: hoi didier, bedankt voor je berichtje. Ik heb de voorwaarden eens nagelezen en daar staat dat je het aankoopbedrag terugkrijgt. Ik moet mijn aanvraag nog doen. Als ik ook te weinig terugkrijg, dan zal ik dit mee opvolgen. Ze moeten hun voorwaarden ook maar correct naleven ;)

DidierDK do, 21/03/2019 - 19:24

@Bram:
Goedenavond Bram , heb zopas de actievoorwaarden nog eens doorgestuurd als antwoord op hun antwoord . Heb gezegd dat ik er niet mee akkoord ging .
Nu afwachten terug naar hun antwoord !!!
Ik hou julie op de hoogte .

Mvg ,
Didier

Bertje (niet gecontroleerd) do, 21/03/2019 - 20:45

@DidierDK: In de voorwaarden staat idd niets van 3,29 euro dat ze "maar" zouden terug betalen. Heb het ook nagelezen. Nu weten we al jaren dat ze bij Highco altijd moeilijk doen en hunzelf altijd in het gelijk stellen. Is in het verleden al meermaals voorgevallen dat er altijd wel iets "ontbrak" aan de deelneming per post. Streepjescode die bijvoorbeeld niet zou meegestuurd zijn, buiten datum gekocht...enz.
En meestal was dat een product van veel geld.
Maar ben er zeker van dat Kruidvat dit nu ook wel zal oplossen omdat er wel veel reactie op zal komen. Nog even afwachten zekers...

DidierDK ma, 25/03/2019 - 14:12

@Bertje:
Vandaag mail ontvangen :
Beste Mevrouw, Beste Meneer,

We hebben uw klacht doorgezet naar de fabrikant.

We houden u op de hoogte van zodra we een retour hebben ontvangen.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

DidierDK ma, 25/03/2019 - 14:15

@Bram:

Vandaag mail ontvangen , we weten er nog niks meer mee !!

Beste Mevrouw, Beste Meneer,

We hebben uw klacht doorgezet naar de fabrikant.

We houden u op de hoogte van zodra we een retour hebben ontvangen.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

afbeelding van Bram
Bram ma, 25/03/2019 - 14:28

@DidierDK: Hoi Didier, nog even afwachten dus. Het is in het verleden nog al eens voorgevallen en toen werd het nadien wel rechtgezet. Laten we dus hopen op een goede afloop :)

Christa Mistiaen (niet gecontroleerd) ma, 25/03/2019 - 20:04

@Bram: ook mail terug kasticket en barcode moeten doormailen

DidierDK di, 26/03/2019 - 14:28

@Bram:

Zopas mail ontvangen . Ze vragen nu een scan van het kassaticket . Best dat ik het
bij gehouden heb !!!!

DidierDK ma, 08/04/2019 - 09:39

@Bram:

Zopas mail ontvangen :

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Wegens een technisch probleem werd u het juiste bedrag niet overgemaakt.

Onze excuses voor dit ongemak.

Het resterende bedrag wordt zo snel mogelijk aan u uitbetaald.

Bedankt voor uw begrip.

Marnix (niet gecontroleerd) di, 26/03/2019 - 17:46

Hier ook 10 cent te weinig ontvangen. Stuur ik dan ook een klachtenmail? Of gewoon even afwachten.

afbeelding van dekarre
dekarre di, 26/03/2019 - 21:29

Ik heb ook 10 cent te weinig ontvangen. Ik volg de reacties hier ook op.

DidierDK ma, 08/04/2019 - 09:38

Zopas mail ontvangen :

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Wegens een technisch probleem werd u het juiste bedrag niet overgemaakt.

Onze excuses voor dit ongemak.

Het resterende bedrag wordt zo snel mogelijk aan u uitbetaald.

Bedankt voor uw begrip.

Pa (niet gecontroleerd) ma, 15/04/2019 - 17:59

Iemand al de ontbrekende 0,10 euro al terugbetaald gekregen ?

Christa mistiaen (niet gecontroleerd) wo, 24/04/2019 - 17:44

@Pa: vandaag 0.10 cent ontvangen

DenPe (niet gecontroleerd) vr, 26/04/2019 - 13:12

@Christa mistiaen: Nog mensen die de 0,10 cent niet ontvangen hebben ?

Bertje (niet gecontroleerd) vr, 26/04/2019 - 14:40

@DenPe: Hey, ik denk dat iedereen die € 0,10 niet terug gekregen heeft, alleen diegene die ze teruggevraagd heeft via mail wellicht wel. Dit kan in feite niet. Heb hiervoor gisteren gemaild naar Highco en Kruidvat. Heb wel gemaild in naam van "iedere deelnemer" van de actie. Ben benieuwd.

DenPe (niet gecontroleerd) vr, 03/05/2019 - 08:05

@Bertje: Had ook mail gestuurd en terugbetaling kon alleen na sturen van mail EN een scan van je kasticket bezorgen.

Bij de vraag waarom dit niet automatisch bij alle deelnemers van de actie gebeurde werd genegeerd.

Pa (niet gecontroleerd) vr, 26/04/2019 - 16:37

@Christa mistiaen: ik ook nog niet

Christa mistiaen (niet gecontroleerd) vr, 26/04/2019 - 17:35

@Pa: had een mailtje gestuurd dat wij 0.10cent te weinig hadden gekregen .mijn vrienden hebben het ook ontvangen na een mailtje

Christa mistiaen (niet gecontroleerd) vr, 26/04/2019 - 17:37

@Pa: had een mailtje gestuurd dat wij 0.10cent te weinig hadden gekregen .mijn vrienden hebben het ook ontvangen na een mailtje

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.