Gliss Kur Weekly Therapy haarkuur 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Foto folder Kruidvat
Waarde
€2.99
Te kopen bij
Geldig vanaf: 
vrijdag 20 december 2019
Geldig t.e.m.
zondag 22 december 2019 (a)
Hoe deelnemen
  • online
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Meer info en voorwaarden: www.kruidvat.be/nl/glisskur

Met dank aan Katty-ad, Elif, Els en Triese voor deze tip!

Reacties

Mieke plaetevoet (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 10:10

Beste kan je de link voor de terugbetaling van de glisskur op internet plaatsen

Beste dank alvast

afbeelding van Bram
Bram vr, 20/12/2019 - 10:14

@Mieke plaetevoet: Dag Mieke, de link staat online. Grtz Bram

Diana Mazur (niet gecontroleerd) za, 04/01/2020 - 17:26
Elle vr, 20/12/2019 - 10:25

link werkt nog niet ...
Deze actie is helaas nog niet beschikbaar.
U krijgt toegang vanaf 20/12/2019.

Aller au Promolife
Algemene voorwaarden
infolijn@promolife.be
+32 2 352 03 90

Edam (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 15:55

Link werkt niet.
Heeft iemand al gebeld of gemaild?

elvee (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 16:01

om 16.00u nog steeds dezelfde melding "u krijgt toegang vanaf 20/12/2019". Het is nochtans al gans de dag 20/120/2019 !

Katty-ad (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 16:08

Ik heb gemaild, wacht nog op antwoord

fanvantesten vr, 20/12/2019 - 17:01

zelfde melding om 17 u.

KarinV (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 17:09

Beste allen, je krijgt code op 2e kassaticket, moet je dan uw kassaticket nog scannen en uploaden of is dit bij deze actie niet nodig?

Lenni (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 19:25

@KarinV: Nee is niet nodig: alleen code ingeven. De link werkt wel nog steeds niet.

pascaline (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 17:17

Ondertussen even mijn sokken gewassen en een douche genomen in afwachting van, heb ik het geniale idee gevonden die gaan toch maar op 30 graden dusja neem ik die gewoon mee in bad onder de douche en dan zoals met de druiven wat duwen met de tenen en veel product ja en schuimen dat ze doen mn voeten en mn sokken en das een wasmachine gespaard jongen alle beetjes helpen

Catherine Cyffers (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 17:59

Link werkt niet. Al verschillende pogingen gedaan...

Kat (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 19:40

Ik heb ook net een mail gestuurd want de link werkt nog steeds niet.

Viviane Declercq (niet gecontroleerd) vr, 20/12/2019 - 20:05

Heb geen code gekregen

Waira vr, 20/12/2019 - 21:56

@Pascaline
Goed gedaan! :-D

Minou (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 07:23

De link werkt nog steeds niet ?????

Triese (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 09:16

Terugbetaling kan aangevraagd worden tot 5/1/2020.Nog wat geduld hebben zal het beste zijn,dat komt wel in orde.

Annekefe (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 09:38

De link werkt! :-)

elvee (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 10:11

de link werkt (eindelijk) ! jippie!

steven za, 21/12/2019 - 12:05

Ik heb hier 8 verschillende codes, maar geen van allen wordt aanvaard. Zou telkens foute code zijn... Heeft iemand nog dit probleem??

Cynthia (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 13:18

@steven: hier wordt de code ook niet aanvaard. Staat om mijn kasticket. Of moet er echt nog een 2de ticket zijn? Heb er aan de kassa nog speciaal naar gevraagd. Neen, was niet nodig. Gewoon naar site van kruidvat gaan en foto van ticket nemen. Da's de uitleg die ik kreeg. Totaal verkeerd!!!

Annekefe (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 13:31

@Cynthia :
Je kreeg idd n extra ticket met de activatiecode op
Het kasticket heb je niet nodig om de terugbetaling aan te vragen

steven za, 21/12/2019 - 14:33

@Annekefe: hoi lukt het bij jou om de activatiecode vanop het tweede ticket in te geven??

Annekefe (niet gecontroleerd) zo, 22/12/2019 - 12:45

@steven:
Kon ik zonder probleem ingeven

patja (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 15:38

link werkt niet- hoe moet het nu ?

annelouis (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 18:14

link werkt nog steeds niet. kan wel alles ingeven maar uploading blijft draaien ..... zonder sycces

Katyy-ad (niet gecontroleerd) za, 21/12/2019 - 19:06

@annelouis: bij mij is het wel gelukt

Diana Mazur (niet gecontroleerd) za, 04/01/2020 - 17:25

@annelouis:

http://www.kruidvat.be/nl/glisskur met deze link lukt het wel

LIEVE VANDENBUSSCHE (niet gecontroleerd) zo, 22/12/2019 - 14:18

www.kruidvat.be/nl/glisskur(link is external)
Deelnameformulier(link is external)
met deze link wel gelukt

Diana Mazur (niet gecontroleerd) za, 04/01/2020 - 17:24

@LIEVE VANDENBUSSCHE:

Inderdaad lukt het met deze link, maar goed dat ik de reacties heb gelezen

Christa m (niet gecontroleerd) ma, 03/02/2020 - 16:26

Iemand al de terugbetaling ontvangen..

elvee (niet gecontroleerd) di, 04/02/2020 - 08:17

op 20/12/2019 ingestuurd en nog GEEN terugbetaling ontvangen

IrisVN (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 13:51

Ik heb ook deze terugbetaling nog niet ontvangen.

Marc do, 13/02/2020 - 18:06

Ik ook nog altijd niets ontvangen en daarom hier komen zien en ben blijkbaar niet de enige.
Schandalig want was online in te geven en die acties gaan meestal sneller.

Grace do, 27/02/2020 - 22:36

Heb ook nog steeds niets ontvangen, en het is al 27/02. Iemand toch al iets op zijn rekening gezien?

fanvantesten wo, 04/03/2020 - 17:20

Terugbetaling ook nog niet ontvangen.

kjanssen do, 05/03/2020 - 17:21

ik ook niet :(

Marc za, 07/03/2020 - 08:57

ik 4 weken geleden mail gestuurd en dagen later als antwoord gekregen dat het binnen de 1 a 2 weken in orde zou zijn.
ondertussen al 3 weken na hun antwoord en nog steeds niets ontvangen en heb opnieuw mail gestuurd
is nu dus al 11 weken na aankoop terwijl ze binnen termijn van 6 weken zouden terugbetalen

misschien dat er nog mensen hun wat kunnen aanmanen via mail????

kjanssen ma, 09/03/2020 - 11:22

@Marc: heb dat net gedaan, ik hou je op de hoogte wanneer ik een reactie krijg.

Marc di, 10/03/2020 - 17:30

@kjanssen:

Ik vandaag antwoord ontvangen:

Beste,
Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.
Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.
Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.
Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,

Wendy66 do, 12/03/2020 - 11:01

Ben benieuwd wanneer.....

kjanssen do, 12/03/2020 - 20:18

Ik kreeg de melding dat ze mijn naam niet vonden in hun systeem, en de vraag of ik wel een bevestigingsmail gekregen had. Terwijl ik dat dus al expliciet vermeld had in mijn eerste mail. Altijd fijn als je merkt dat ze je bericht nauwelijks lezen en gewoon maar een vraag sturen om de tijd te rekken.... Sorry, ik ben een beetje aan het zagen maar ik heb tegenwoordig meer miserie met promolife/highco dan dat het goed gaat terwijl ik me steeds perfect aan de voorwaarden hou en maar op één naam (die van mezelf) meedoe aan de acties.

Annekefe (niet gecontroleerd) wo, 18/03/2020 - 17:02

Vandaag de terugbetaling ontvangen

Reactie toevoegen