Gourmet Perle 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
zaterdag 17 oktober 2020
Geldig t.e.m.
maandag 19 oktober 2020 (a)

100% terugbetaald bij aankoop van één Gourmet Perle 4x85gr product naar keuze.

Actie geldig voor de eerste 2000 aanvragen. De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is.

Meer info en voorwaarden: https://bit.ly/3lW8iHz

Met dank aan Carine voor deze tip!

Reacties

Davy Gijbels (niet gecontroleerd) za, 17/10/2020 - 19:34

Wat een acties de laatste tijd!

carmen (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 07:12

De laatste tijd is het druk in het land van de 100%. Laat maar komen, ik ben er alvast klaar voor, zeker in tijden van Corona!!

lucdec zo, 18/10/2020 - 13:49

Opgelet ! Aktie loopt bij Myshopi: Volgens veel mensen hier op de site onbetrouwbare partner om mee in zee te gaan!

afbeelding van Bram
Bram zo, 18/10/2020 - 13:50

@lucdec: Hoi Luc, ik zelf heb er nog geen problemen mee gehad 😉 Grtz Bram

renaat (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 13:57

nog geen problemen gehad met Myshopi

Patricia1 (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 15:49

Ook nog nooit problemen mee gehad ...

dre vanhullebusch (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 16:31

@Patricia1: hier heel veel problemen

Patricia1 (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 16:50

@dre vanhullebusch: oei, minder leuk dan ...

sarabr (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 16:59

Vroeger was myshopi een top-app! Onmiddellijk een bevestigingsmail dat de aanvraag werd ontvangen en heel snel erna de goedkeuring en betaling. De laatste maanden krijgt men dikwijls geen bevestigingsmail en de goedkeuring en betaling laten zeer lang op zich wachten. Uiteindelijk komt het wel in orde maar de correctheid en snelheid van deze app lijken verleden tijd.

cv (niet gecontroleerd) zo, 18/10/2020 - 21:31

Van mij 3 terugbetalingen nog niet gehad, de eerste daarvan van 1 september. Al 2 keer een mail gestuurd, nog geen reactie daarop gekregen.

Krispel (niet gecontroleerd) ma, 19/10/2020 - 14:56

Zijn er nog mensen bij wie de gescande code zogezegd ongeldig is in de app? Ik heb nochtans de duo met vis gekocht die ook op de foto en in het overzicht staat, maar de app wil de streepjescode niet goedkeuren...

Pikaphie (niet gecontroleerd) ma, 19/10/2020 - 17:34

@Krispel:
Bij mij hetzelfde probleem.
Kan er iemand een juiste barcode doorsturen, dan probeer ik het opnieuw.
Alvast bedankt

Albine Vanstraelen (niet gecontroleerd) ma, 19/10/2020 - 19:48

@Krispel:
Bij de duo kreeg ik ook foutmelding, is niet de juiste
Deze 7613039280010 gaf geen foutmelding,is gevogelte mini filets in saus.

Plomby (niet gecontroleerd) di, 20/10/2020 - 06:51

Deze actie is afgelopen

afbeelding van Bram
Bram di, 20/10/2020 - 07:00

@Plomby: bedankt om dit te melden 😊 Grtz Bram

Reactie toevoegen