Haribo Happy Cherries 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
maandag 5 augustus 2019
Geldig t.e.m.
maandag 30 september 2019
Maximum deelnames
7 500
Hoe deelnemen
  • online
Speciale voorwaarden
Voor deze actie zijn er 7500 uit te betalen cashbacks vastgesteld. Let op: voor deze geld-terug-actie geldt op=op. e volgende grammages doen mee met deze geld-terug-actie: 70g, 75g, 185g, 200g, 225g, 250g, 275g, 300g, 400g en 500g. Alle verkooppunten in België en Luxemburg waar HARIBO Happy Cherries verkrijgbaar is, doen mee met deze geld-terug-actie.

Hoe deelnemen?

  1. Koop HARIBO Happy Cherries en bewaar je kassabon.
  2. Surf naar www.haribofun.com en maak een account aan.
  3. Stuur je kassabon in.
  4. Krijg je geld terug.

Met dank aan Kelly voor deze tip!

(foto:https://www.haribofun.com

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
06/08/2019
Datum terugbetaling
16/08/2019

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

katty (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 11:45

Krijg geen bevestigingsmail

mievg ma, 05/08/2019 - 15:00

@katty : hey Katty, ik kreeg ook geen bevestigingsmail. Ze sturen binnen een 3 tal dagen een mail om te zeggen of je ticket in orde is of niet. Dus nog even wachten misschien.

zven (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 12:01

500g - EAN 5 996379 309675 (Colruyt)

afbeelding van Freebie
Freebie ma, 05/08/2019 - 13:38

@Bram
Best even vermelden, dat je op de website (www.haribofun.com) eerste een account moet aanmaken ; om aan deze actie te kunnen deelnemen.

afbeelding van Bram
Bram ma, 05/08/2019 - 13:54

@Freebie: Ik heb hierboven even de stappen beschreven ;)

WendyL (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 15:55

Opgepast: in lidl verkopen ze de verpakkingen van 300g. Deze doen niet mee !

zven (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 19:51

@WendyL:

70 g, 75 g, 185 g, 200 g, 225 g, 250 g, 275 g, 300 g, 400 g , 500 g

rikketik (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 16:12

Wendy@ in de voorwaarden zijn geen winkels vermeld, dus ik vermoed wel dat je de verpakking mag kopen in de Lidl. Waar heb jij dit ergens gelezen?

marc strobbe (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 16:19

@rikketik: in de voorwaarden staan de verschillende gewichten die wel meedoen met de actie en 300 g staat daar niet bij

didier ma, 05/08/2019 - 16:20

@rikketik: Wendy bedoelt dat de verpakking van 300 gram niet telt, niet dat je het niet mag kopen in de Lidl.

chantal cardon (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 16:25

bij de actievoorwaarden staat 300 gr er ook bij

Mel (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 17:02

Kijk bij jullie ongewenste mails. Daar staat hij zeker tussen.

Käthe Robert (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 17:24

Er komt bij mij na het versturen van alle gegevens : cashback.submission.error.iban-unsupported-country

Nem (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 17:33

@Käthe Robert: Misschien opnieuw proberen met een andere webbrowser? Succes!

Annelies (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 17:41

@Käthe Robert:
Je rekeningnummer moet alles aan elkaar geschreven zijn en geen spaties erna

Käthe Robert (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 17:45

@Annelies : Inderdaad dat was het probleem! Bedankt voor je reactie! Het is gelukt!

Birgit Vandendr... vr, 09/08/2019 - 16:57

Beste

Bij mij is dit hetzelfde.

Met vriendelijke groeten

Birgit

afbeelding van Bram
Bram vr, 09/08/2019 - 17:00

@Birgit Vandendriessche: heb je ook geprobeerd zonder spaties?

Em (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 18:43

Nog iemand problemen met uploaden kasticket??

René ma, 05/08/2019 - 19:32

Ik heb een account aangemaakt en ben ingelogd op haribofun.com, maar zie niet waar ik de kassabon kan uploaden. Heeft nog iemand dat probleem? Zou de actie al afgelopen zijn?

Em (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 19:49

@René:
Ik heb hetzelfde probleem!

René ma, 05/08/2019 - 21:00

@Em: Ik heb het probleem gevonden: kijk bij je persoonlijke gegevens op je Haribo account welke taal en welk land er ingevuld staan. Bij mij stond er Nederlands (Nederland) ipv Nederlands (België). Ik heb dit gewijzigd en nu is het wel gelukt.

René ma, 05/08/2019 - 20:36

@Ik heb dit via google chrome en internetexplorer geprobeerd, beiden lukken niet. Ik heb via het contactformulier op de website van Haribo een bericht gestuurd naar hun om te vragen wat het probleem kan zijn. Misschien dat Bram ook weet wat er fout gaat?

afbeelding van Bram
Bram ma, 05/08/2019 - 20:48

@René: Hoi René, ik heb niet direct een idee daar ik wel het formulier te zien krijgt. Wat krijg je te zien als je via deze link gaat? https://www.haribofun.com/nlBE/campaigns/qliiwmn63...

René ma, 05/08/2019 - 21:01

@Bram: Het probleem is opgelost: zie uitleg die ik naar Em stuurde zonet. Toch bedankt voor de moeite!

afbeelding van Bram
Bram ma, 05/08/2019 - 21:04

@René: Super dat je dat gevonden hebt! Als er nog mensen zijn met dit probleem ga je ze goed geholpen hebben! Bedankt! Grtz Bram

leen van praet (niet gecontroleerd) ma, 05/08/2019 - 20:30

Hier geen probleem, gewoon de stappen volgen die aangeduid staan.

René ma, 05/08/2019 - 20:38

@leen van praet: Hier staat de stap 'upload je kasticket' niet bij zoals hierboven bij de foto staat.

Jolijili di, 06/08/2019 - 07:55

Gisteren gekocht in Colruyt Roeselare de 500 gr

LJ (niet gecontroleerd) di, 10/09/2019 - 18:36

@Jolijili: ;-) ik heb ze ook daar gekocht :-)

heb jij soms de barcode van okay decor 6 rollen, de barcode die ik heb wordt niet aanvaardt en durf er niet mee teruggaan

Liliane De Spie... (niet gecontroleerd) di, 06/08/2019 - 11:34

ik krijg geen bevestigingsmail om mijn login te aanvaarden. Wat doe ik verkeerd?

afbeelding van Bram
Bram di, 06/08/2019 - 11:37

@Liliane De Spiegelaere: hoi Liliane, misschien zit hij in je spambox?

Liliane De Spie... (niet gecontroleerd) di, 06/08/2019 - 12:05

Inderdaad. Bedankt Bram

afbeelding van Bram
Bram di, 06/08/2019 - 12:39

@Liliane De Spiegelaere: Oef :) Dat is goed nieuws!

Liliane (niet gecontroleerd) di, 06/08/2019 - 12:42

@ Bram : het lukt mij nog altijd niet om mij aan te melden, alhoewel ik nu mijn mail heb geactiveerd.

afbeelding van Bram
Bram di, 06/08/2019 - 13:09

@Liliane : Dat is vervelend. Kan je u niet aanmelden of zie je de mogelijkheid om je terugbetaling aan te vragen niet? Indien je de mogelijkheid niet ziet om je terugbetaling aan te vragen, dan zou het kunnen dat je in je profiel je land moet aanpassen naar België. Anders moet je misschien een nieuw wachtwoord proberen aanvragen?

Liliane (niet gecontroleerd) di, 06/08/2019 - 13:41

@ Bram : eindelijk. Het lukte me niet om aan te melden en ik zag dan ook de mogelijkheid niet om de terugbetaling aan te vragen. Dit kwam omdat deze mail nog altijd in spam zat. Ik heb die mail overgezet naar mijn postvak IN en dan ging alles heel vlot. Terugbetaling is reeds aangevraagd. Bedankt.

afbeelding van Bram
Bram di, 06/08/2019 - 13:57

@Liliane : Eind goed, al goed :) Nog een fijne dag gewenst! Grtz Bram

christa (niet gecontroleerd) di, 06/08/2019 - 21:58

Bericht gehad kassabon is goedgekeurd

Lollypop (niet gecontroleerd) za, 10/08/2019 - 13:46

heb account gemaakt dan komt er dit Koop HARIBO Happy Cherries
Bewaar je kassabon, want die heb je nodig

Stuur je kassabon in
Maak er een foto van, vul het aankoopbedrag in en upload ‘m hier

Krijg je geld terug maar kan niks ingeven ???? ik klik op actievoorwaarden en kom terug op voorpagina van haribo enz enz????

Waira za, 10/08/2019 - 15:12

@Bram

Bij de actievoorwaarden staan nog veel meer gewichten die meedoen.

afbeelding van Bram
Bram za, 10/08/2019 - 15:13

@Waira: Bedankt, heb het hier ook aangepast. Grtz Bram

Fauve (niet gecontroleerd) ma, 12/08/2019 - 12:19

Terugbetaling ontvangen (Colruyt, 500g)

rina corstjens (niet gecontroleerd) ma, 19/08/2019 - 11:15

heb account gemaakt dan komt er dit Koop HARIBO Happy Cherries
Bewaar je kassabon, want die heb je nodig

Stuur je kassabon in
Maak er een foto van, vul het aankoopbedrag in en upload ‘m hier

heb hier hetzelfde aan de hand,wie kan mij helpen.dank u

Krijg je geld terug maar kan niks ingeven ???? ik klik op actievoorwaarden en kom terug op voorpagina van haribo enz enz????

afbeelding van Bram
Bram ma, 19/08/2019 - 11:20

@rina corstjens: Hoi Rina, staat het land correct ingesteld in je account? Kan je dat eens nakijken? Grtz Bram

rina corstjens (niet gecontroleerd) ma, 19/08/2019 - 11:31

ja ik had al een account ,en bankrekening en alles is ingevuld,maar wil niet lukken. land is ook goed

afbeelding van Bram
Bram ma, 19/08/2019 - 11:35

@rina corstjens: dat is vervelend. Welke browser gebruik je? Google Chrome? Anders moet je best contact opnemen met Haribo: https://www.haribofun.com/nlBE/vragen/contact

Hilde (niet gecontroleerd) ma, 26/08/2019 - 23:30

Ik heb een account aangemaakt, kan het kassaticket inbrengen, maar de prijs dat gaat niet. Wat zou ik verkeerd doen?

afbeelding van Bram
Bram di, 27/08/2019 - 07:37

@Hilde : Hoi Hilde, ik heb ook niet direct een idee. Er staat geen foutmelding ofzo? Grtz Bram

leneke di, 27/08/2019 - 13:25

@Hilde : Hilde, bij mij ging het eerst ook niet, maar ik heb dan een punt gebruikt ipv een komma en toen ging het wel.

Reactie toevoegen