Head & Shoulders, Pantene en DermaxPRO 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
21 oktober 2023
Geldig vanaf
donderdag 19 oktober 2023 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 31 december 2023 (a)
Meer info en voorwaarden 👉 www.shampoo-cashback.be
Bedankt Nathalie en Jos voor deze tip!
Reacties
In actievoorwaarde staat dat het geldig is voor 1 aanbieding:
"Voor deelname geldt een aankoopverplichting van 1 van de deelnemende producten."
idd, niet duidelijk of je 1van elk merk terugbetaald krijgt. meerdere keren dubbelzinnig in de voorwaarden
Ik probeerde mijn aanvraag in te dienen, maar krijg telkens een foutmelding bij de afronding: https://www.zininmeer.be/cashback-error-pages-fold... ... bij andere mensen ook zo? bij anderen wel gelukt?
Ik krijg ook deze melding. Heb afgelopen dinsdag meteen gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.
@Jan Buyse: Ik kreeg die melding ook en heb ook gemaild, nog geen antwoord.
In de voorwaarden staat tot 3 deelnames per huishouden? Dus 3 aankopen mag ?
@Kristien : Opgelet DERMA is ook van Head & Shoulders.
In feite maar 2 merken, geen 3 !
Ik heb vandaag 3 produkten gekocht op 2versvjillrnde kasssbonnen, ben benieuwd of het wordt goedgekeurd
@Wendy66: laat t weten want ik vindt de voorwaarden erg onduidelijk
Bij mij lukt het ook niet. 3 keer geprobeerd en steeds “ Error”.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik ga de shampoo Head&Shoulders maandag terugbrengen naar de winkel.
Contact opnemen met “ Zin in meer” lukt ook niet!
Dus breng ik de shampoo terug naar de winkel, dan krijg ik op deze manier toch nog mijn geld terug!
In de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat je slechts 1 product terugbetaald krijgt.
Bij mij is de registratie gelukt.
@AC: met welke browser is het je gelukt? Ik heb het nu ook al 3x tevergeefs geprobeerd
@Delphine: via Google Chrome
Ik heb het drie maal proberen in te geven, maar kreeg elke keer bij stap 3 de generic error melding. En nu bij de vierde keer proberen dat mijn aantal deelnames bereikt zijn. Toch altijd een gedoe bij Zin in Meer. Mail is verstuurd.
Bij mij lukt ook niet...
Mag ik 3 producten kopen op 1 kasticket?
In de actievoorwaarden staat tot 3 deelnames per gezin zie 2.5
Deze producten komen ook voor bij de producten voor bol.com tegoed van 15 euro
In welke winkel ontvang je bij aankoop van de producten een bol.com cadeaukaart? Alvast bedankt.
@Josphien: in Delhaize. Er hangt een kaartje bij de producten.
Tot wanneer loopt deze actie en hoe werkt het juist? vind er weinig informatie over...
@Ackx krista : te laat : 25/10. De folder van Delhaize is steeds geldig van donderdag t/m woensdag. Maar inderdaad, stond hier niet duidelijk op deze site, en niet meer zichtbaar in de Tips.
@Katty-ad: in de actievoorwaarden staat een kopie van kasbon. Dus de kasbon niet zelf maar een kopie? Zou dit voldoende zijn want bij andere acties vraagt men altijd het eigenlijke ticket
Josephine: Bij Delhaize, AD Delhaize
vanmorgen aangekocht en reeds kunnen ingeven. Ook een mail te bevestiging van ontvangst aanvraag ontvangen.
Hallo, heb jij dus 1 kassasticket, waarop 3 producten staan, gebruikt om 3 keer aan te vragen. Of kan je bij 1 aanvraag 3 codes ingeven? Merci!
@Linda2: Je kan bij 1 aanvraag 3 codes ingeven.
Dank u wel. Is gelukt. In krudvat actie 3*2 gratis verrekend als 40% kassakorting. Zou dit ook mogen?
@Linda2: hoe vullen jullie eancodes achter elkaar in ...met spatie lukt niet
@sarare: hoeveel stuks heb je gekocht ?
@Triese: ik heb 1 product gekocht
Mag je 3dezelfde producten kopen en ingeven En krijg je ze dan alle 3terugbetaald?
Je kunt inderdaad 3 streepjescodes ingeven. Nadat je de eerste ingeeft, krijg je de mogelijkheid om de tweede in te geven. En zo ook de derde.
Moet je deze 3 kopen die je op de foto ziet, of mag je kiezen uit heel het assortiment? Is dit allemaal shampoo?
Kijk op de voorwaarden, je kan tussen meer dan 50 soorten kiezen
Ik heb 3 x op apart kassabon voor 1 gezin gekocht en ingevoerd.
Heb geen bevestiging mail ons.
Iemand ook dit?
Zou het niet kunnen zijn dat ze aan de hoeveelheid cashbacks zijn gekomen
Ik heb deze vandaag bij Delhaize alle 3 gekocht , 1 van elke soort , heb het probleemloos alle 3 bij hetzelfde kunnen ingeven , ze vragen ineens de 3 streepjescodes , heb bevestigingsbrief van promolife gekregen
@Carine driesen:
Stonden de 3 aankopen op hetzelfde kassaticket?
Ja hoor. Zim geeft voorkeur dat de 3 op 1 aankoopbewijs staan.
Al iemand aangekocht bij kruidvat met actie 3+2 gratis? Zou dit aanvaard worden?
@Linda 2: deze actie loopt ook jij Carrefour, benieuwd of iemand deze heeft genomen en goedgekeurd is??
Beste Jonas,
Bedankt voor je mail.
U kan maximum 3 terugbetalingen ontvangen voor 3 van de deelnemende producten.
Dit kan zowel met 3 aankopen op het zelfde kassaticket alsook 3 aparte aankopen op verschillende momenten.
Met vriendelijke groeten,
Stephanie,
Duurt de terugbetaling bij jullie ook zo lang ivm andere ZIM acties?
@D: Bevestiging kan een week duren, maar dan staat het de dag erna op je rekening.
@Lenni: Ik vind het vooral vervelend dat je niet altijd weet of het al dan niet goed toegekomen is. Zaterdag had ik een 1e x geprobeerd deel te nemen. Ik kreeg telkens error en na 3 pogingen kreeg ik de melding dat ik het maximum aantal deelnames bereikt had. Maandag probeerde ik te bellen, doch de verbinden werd steeds verbroken. Ik heb toen opnieuw proberen deelnemen en toen kreeg ik een bevestigingsmail. Woensdag kocht ik nog 2 deelnemende artikels (omdat in de voorwaarden stond dat je 3x mocht deelnemen). Ik kocht 2 dezelfde artikels, stonden beide op hetzelfde kasticket. Na het uploaden kon ik de streepjescodes ingeven maar bij bevestiging leek het alsof er maar 1 streepjescode geregistreerd werd. Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen, doch wacht voorlopig af maar ook van mijn deelname van zaterdag (?) / maandag nog geen nieuws. Het is jammer dat je zo slecht met hen kan communiceren en de feedback pover is, als er iets niet in orde is... Ook bij de terugbetaling van 50% van deelnemende producten vond ik het heel onoverzichtelijk. Ik heb een terugbetaling gekregen maar deze klopt niet volgens mijn berekening, maar je krijgt dus geen overzicht per artikel wat je terugkrijgt dus ik kan niet achterhalen wat er niet klopt.
Bij bevestiging kreeg ik net hetzelfde als wat jij beschreef. Net alsof er maar één streepjescode ingevuld was … Nadien wel bevestigingsmail, maar ik weet ook niet voor hoeveel producten. Had er ook drie ingegeven.
@D: ik had dezelfde dag bevestigingsmail en 2 dagen later stond t al op mijn bank
in de lijst van producten, staan verpakkingen vermeld van 1 liter.... waar kunnen we deze kopen ?
Reactie toevoegen