Head & Shoulders, Pantene en DermaxPRO 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
donderdag 19 oktober 2023 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 31 december 2023 (a)

Meer info en voorwaarden 👉 www.shampoo-cashback.be

 

Bedankt Nathalie en Jos voor deze tip!

Reacties

Jean Jansens (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 13:33

In actievoorwaarde staat dat het geldig is voor 1 aanbieding:
"Voor deelname geldt een aankoopverplichting van 1 van de deelnemende producten."

Aidmen za, 21/10/2023 - 14:32

idd, niet duidelijk of je 1van elk merk terugbetaald krijgt. meerdere keren dubbelzinnig in de voorwaarden

Jan Buyse (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 14:46

Ik probeerde mijn aanvraag in te dienen, maar krijg telkens een foutmelding bij de afronding: https://www.zininmeer.be/cashback-error-pages-fold... ... bij andere mensen ook zo? bij anderen wel gelukt?

Karen B (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 17:46

Ik krijg ook deze melding. Heb afgelopen dinsdag meteen gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.

Regina1 (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 18:27

@Jan Buyse: Ik kreeg die melding ook en heb ook gemaild, nog geen antwoord.

Kristien (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 14:46

In de voorwaarden staat tot 3 deelnames per huishouden? Dus 3 aankopen mag ?

Jean-Pierre Doeraene (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 15:33

@Kristien : Opgelet DERMA is ook van Head & Shoulders.
In feite maar 2 merken, geen 3 !

Wendy66 za, 21/10/2023 - 16:39

Ik heb vandaag 3 produkten gekocht op 2versvjillrnde kasssbonnen, ben benieuwd of het wordt goedgekeurd

franny (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 17:21

@Wendy66: laat t weten want ik vindt de voorwaarden erg onduidelijk

Simons Magda (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 18:10

Bij mij lukt het ook niet. 3 keer geprobeerd en steeds “ Error”.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Simons Magda (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 18:51

Ik ga de shampoo Head&Shoulders maandag terugbrengen naar de winkel.
Contact opnemen met “ Zin in meer” lukt ook niet!
Dus breng ik de shampoo terug naar de winkel, dan krijg ik op deze manier toch nog mijn geld terug!

AC (niet gecontroleerd) za, 21/10/2023 - 23:41

In de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat je slechts 1 product terugbetaald krijgt.
Bij mij is de registratie gelukt.

Delphine (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 09:03

@AC: met welke browser is het je gelukt? Ik heb het nu ook al 3x tevergeefs geprobeerd

AC (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 22:46

@Delphine: via Google Chrome

Dif (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 00:14

Ik heb het drie maal proberen in te geven, maar kreeg elke keer bij stap 3 de generic error melding. En nu bij de vierde keer proberen dat mijn aantal deelnames bereikt zijn. Toch altijd een gedoe bij Zin in Meer. Mail is verstuurd.

Viviane Declercq (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 13:01

Bij mij lukt ook niet...

Teunkens (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 14:52

Mag ik 3 producten kopen op 1 kasticket?

Olivia89 (niet gecontroleerd) zo, 22/10/2023 - 15:25

In de actievoorwaarden staat tot 3 deelnames per gezin zie 2.5

Katty-ad (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 12:24

Deze producten komen ook voor bij de producten voor bol.com tegoed van 15 euro

Josphien (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 13:15

In welke winkel ontvang je bij aankoop van de producten een bol.com cadeaukaart? Alvast bedankt.

katty-ad (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 18:11

@Josphien: in Delhaize. Er hangt een kaartje bij de producten.

Ackx krista (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2023 - 10:18

Tot wanneer loopt deze actie en hoe werkt het juist? vind er weinig informatie over...

Gunther do, 26/10/2023 - 12:11

@Ackx krista : te laat : 25/10. De folder van Delhaize is steeds geldig van donderdag t/m woensdag. Maar inderdaad, stond hier niet duidelijk op deze site, en niet meer zichtbaar in de Tips.

Heidi Vansteelant (niet gecontroleerd) do, 26/10/2023 - 13:33

@Katty-ad: in de actievoorwaarden staat een kopie van kasbon. Dus de kasbon niet zelf maar een kopie? Zou dit voldoende zijn want bij andere acties vraagt men altijd het eigenlijke ticket

Nathalie Blondeel (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 13:28

Josephine: Bij Delhaize, AD Delhaize

sarare (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 14:00

vanmorgen aangekocht en reeds kunnen ingeven. Ook een mail te bevestiging van ontvangst aanvraag ontvangen.

Linda2 (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 15:18

Hallo, heb jij dus 1 kassasticket, waarop 3 producten staan, gebruikt om 3 keer aan te vragen. Of kan je bij 1 aanvraag 3 codes ingeven? Merci!

DenPe (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 17:51

@Linda2: Je kan bij 1 aanvraag 3 codes ingeven.

Linda2 (niet gecontroleerd) di, 24/10/2023 - 18:54

Dank u wel. Is gelukt. In krudvat actie 3*2 gratis verrekend als 40% kassakorting. Zou dit ook mogen?

Kc (niet gecontroleerd) di, 31/10/2023 - 13:04

@Linda2: hoe vullen jullie eancodes achter elkaar in ...met spatie lukt niet

Triese (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 17:23

@sarare: hoeveel stuks heb je gekocht ?

sarare (niet gecontroleerd) di, 24/10/2023 - 10:25

@Triese: ik heb 1 product gekocht

Line (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 18:29

Mag je 3dezelfde producten kopen en ingeven En krijg je ze dan alle 3terugbetaald?

Patricia (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 20:57

Je kunt inderdaad 3 streepjescodes ingeven. Nadat je de eerste ingeeft, krijg je de mogelijkheid om de tweede in te geven. En zo ook de derde.

BAPS (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 21:04

Moet je deze 3 kopen die je op de foto ziet, of mag je kiezen uit heel het assortiment? Is dit allemaal shampoo?

Olivia89 (niet gecontroleerd) ma, 23/10/2023 - 21:35

Kijk op de voorwaarden, je kan tussen meer dan 50 soorten kiezen

Edam (niet gecontroleerd) di, 24/10/2023 - 08:44

Ik heb 3 x op apart kassabon voor 1 gezin gekocht en ingevoerd.
Heb geen bevestiging mail ons.
Iemand ook dit?

Line (niet gecontroleerd) di, 24/10/2023 - 18:03

Zou het niet kunnen zijn dat ze aan de hoeveelheid cashbacks zijn gekomen

Carine driesen (niet gecontroleerd) di, 24/10/2023 - 21:11

Ik heb deze vandaag bij Delhaize alle 3 gekocht , 1 van elke soort , heb het probleemloos alle 3 bij hetzelfde kunnen ingeven , ze vragen ineens de 3 streepjescodes , heb bevestigingsbrief van promolife gekregen

Nel (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2023 - 08:42

@Carine driesen:
Stonden de 3 aankopen op hetzelfde kassaticket?

Linda2 (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2023 - 10:42

Ja hoor. Zim geeft voorkeur dat de 3 op 1 aankoopbewijs staan.

Linda 2 (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2023 - 06:22

Al iemand aangekocht bij kruidvat met actie 3+2 gratis? Zou dit aanvaard worden?

Wendy66 wo, 25/10/2023 - 11:55

@Linda 2: deze actie loopt ook jij Carrefour, benieuwd of iemand deze heeft genomen en goedgekeurd is??

Jonas.windey (niet gecontroleerd) wo, 25/10/2023 - 21:59

Beste Jonas,

Bedankt voor je mail.

U kan maximum 3 terugbetalingen ontvangen voor 3 van de deelnemende producten.

Dit kan zowel met 3 aankopen op het zelfde kassaticket alsook 3 aparte aankopen op verschillende momenten.

Met vriendelijke groeten,

Stephanie,

D (niet gecontroleerd) do, 26/10/2023 - 08:50

Duurt de terugbetaling bij jullie ook zo lang ivm andere ZIM acties?

Lenni (niet gecontroleerd) do, 26/10/2023 - 09:04

@D: Bevestiging kan een week duren, maar dan staat het de dag erna op je rekening.

D (niet gecontroleerd) do, 26/10/2023 - 10:36

@Lenni: Ik vind het vooral vervelend dat je niet altijd weet of het al dan niet goed toegekomen is. Zaterdag had ik een 1e x geprobeerd deel te nemen. Ik kreeg telkens error en na 3 pogingen kreeg ik de melding dat ik het maximum aantal deelnames bereikt had. Maandag probeerde ik te bellen, doch de verbinden werd steeds verbroken. Ik heb toen opnieuw proberen deelnemen en toen kreeg ik een bevestigingsmail. Woensdag kocht ik nog 2 deelnemende artikels (omdat in de voorwaarden stond dat je 3x mocht deelnemen). Ik kocht 2 dezelfde artikels, stonden beide op hetzelfde kasticket. Na het uploaden kon ik de streepjescodes ingeven maar bij bevestiging leek het alsof er maar 1 streepjescode geregistreerd werd. Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen, doch wacht voorlopig af maar ook van mijn deelname van zaterdag (?) / maandag nog geen nieuws. Het is jammer dat je zo slecht met hen kan communiceren en de feedback pover is, als er iets niet in orde is... Ook bij de terugbetaling van 50% van deelnemende producten vond ik het heel onoverzichtelijk. Ik heb een terugbetaling gekregen maar deze klopt niet volgens mijn berekening, maar je krijgt dus geen overzicht per artikel wat je terugkrijgt dus ik kan niet achterhalen wat er niet klopt.

Patricia (niet gecontroleerd) do, 26/10/2023 - 17:45

Bij bevestiging kreeg ik net hetzelfde als wat jij beschreef. Net alsof er maar één streepjescode ingevuld was … Nadien wel bevestigingsmail, maar ik weet ook niet voor hoeveel producten. Had er ook drie ingegeven.

franny (niet gecontroleerd) zo, 05/11/2023 - 20:01

@D: ik had dezelfde dag bevestigingsmail en 2 dagen later stond t al op mijn bank

Gunther do, 26/10/2023 - 12:13

in de lijst van producten, staan verpakkingen vermeld van 1 liter.... waar kunnen we deze kopen ?

Reactie toevoegen