Head & Shoulders Suprême 100% Terugbetaald bij Kruidvat*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
dinsdag 9 juni 2020
Geldig t.e.m.
zondag 21 juni 2020 (a)

Meer info en voorwaarden zie voucher in de winkel.

Met dank aan Tina, Patsy en Katrien voor deze tip!
Met dank aan Renaat voor de foto's van de flyers!

Updates

maandag 8 juni 2020 - 19:15

Foto van de flyer toegevoegd

Reacties

lindatje (niet gecontroleerd) ma, 08/06/2020 - 21:24

mag je hier nog aan deelnemen als je al hebt deelgenomen met de actie bij carrefour?

afbeelding van Bram
Bram di, 09/06/2020 - 08:59

@lindatje: Hoi Linda, de actie bij Carrefour heeft een andere actienummer en is dus een andere actie. Je kan dus normaal ook aan deze van Kruidvat deelnemen. Grtz Bram

carine driesen (niet gecontroleerd) di, 09/06/2020 - 12:15

Mogen deze samen in een envelop of beter ook apart?

afbeelding van Bram
Bram di, 09/06/2020 - 14:11

@carine driesen: Hoi Carine, onder bepaalde voorwaarden kan het normaal samen. Hier hebben we beschreven hoe het kan: https://www.jegeldterug.be/faq/kan-ik-meerdere-aan...
Grtz Bram

Guy (niet gecontroleerd) di, 09/06/2020 - 15:20

Ik heb bij kruitvat een terugbetalings exemplaar afgeprint gekregen op een A4 blad maar in het Russisch !?. Kan er mij iemand een Nederlandse versie bezorgen zodat ik dit formulier kan invullen? Alvast bedankt

Bike (niet gecontroleerd) do, 11/06/2020 - 06:51

Heb ook zo een versie gekregen in Oostkamp...

Kersje (niet gecontroleerd) di, 09/06/2020 - 18:30

Vraagje: ik kocht vandaag de head en shoulders, de Pantene en de deo black en white in kruidvat Ooststraat Roeselare zowel voor mezelf als voor mijn zus.
De winkeljuf zette alles op 1 ticket en nam dan nog 5 kopies.
Vooraf vroeg ik aparte tickets maar ze weigerde.
Ze beweerde dat het in opdracht van kruidvat is dat het vanaf nu zo moet.
Nog iemand hetzelfde meegemaakt?
Graag een reactie want ik vind de situatie toch heel vreemd.
Elk product moet toch op een aparte kassabon? Aanvaardt men nu toch kopies in kruidvat?

wendyl (niet gecontroleerd) di, 09/06/2020 - 18:51

@Kersje: Soms staat erbij: 'kopies worden niet aanvaard'. Maar hier staat het er niet bij. Zou kunnen dat de kassierster gelijk heeft.

Bike (niet gecontroleerd) do, 11/06/2020 - 07:44

idem dito in Oostkamp kvat; heb toch aangedrongen om alles apart op een ticket te zetten, ik heb in t verleden terugbetaling niet gekregen omdat het kopie s waren die ik opstuurde. dmv. deze site vond ik de flyer terug, en daar stond NIET in de voorwaarden dat kopie s niet aanvaard werden....meermaals mail gestuurd naar highco-data. maar ze wilden de fout niet rechtzetten...

kjanssen do, 11/06/2020 - 10:33

@Kersje: hier ook, 1 origineel en 3 kopies gekregen. Maar ik moet wel zeggen: die kopie is natuurlijk nog altijd een kasticket van Kruidvat en niet een fotokopie die je zelf nam, dus ik denk dat het wel in orde zal zijn.
Ik heb er geen problemen mee, dat is makkelijker voor de kassierster, en gaat sneller, maar dan alleen op voorwaarde dat highco er niet moeilijk over doet. En anders beginnen we weer een mailmarathon :)

(en spijtig dat er geen enkele online-actie bij is, zo'n papieren actie vergt meer tijd en postzegels...)

Kersje (niet gecontroleerd) do, 11/06/2020 - 13:04

@kjanssen: Ik had gisteren een telefonisch contact met de algemene klantendienst van kruidvat. Volgens de D
dame aan de lijn mag het en dat zijn nieuwe richtlijnen die vanuit KV komen. Gewoon doen wat op de flyer staat. Moet je afzonderlijk opsturen, zoals deo, dan gewoon de kopies versturen en zorgen dat je de verschillende prijzen van de deo omcirkelt ( vb voor persoon 1 eerste bedrag, voor persoon 2 tweede bedrag van deo....)
Ik twijfel nog steeds, maar ik geloof wat ze me vertellen. Als de terugbetalingen geweigerd worden, zal ik opnieuw contact opnemen met de klantendienst. Laat ons hopen dat alles gewoon lukt en wij even wat stress doormaakten.
Ik hou bij op welke dag het contact verliep, want de gesprekken worden opgenomen ( werd ook vermeld).

kjanssen ma, 15/06/2020 - 10:04

@kersje: bij mij was het maar voor één persoon, hoor, ik doe altijd alleen voor mezelf mee aan de acties. Maar er waren 4 verschillende acties, vandaar 4 exemplaren van het kasticket nodig.

Annick j (niet gecontroleerd) di, 16/06/2020 - 20:26

Weet iemand de prijzen - omscchrijving ticket is niet duidelijk ? Ik heb er 2 gekocht (Voor mij en moeder) maar op kasticket staat geen detail : 5€19 en 5€29 maar weet niet welke bij welke streepjescode hoort 8001841412344 en 8001841444345. Dank u

Tania Gevaert (niet gecontroleerd) vr, 19/06/2020 - 12:51

de barcode 8001841444345 heeft de prijs van 5€19.

Reactie toevoegen