Is dit een nieuwe actie of de voortzetting van de actie van vorige maand?
Bramwo, 22/06/2022 - 07:48
@Maarten: de actie heeft een nieuwe actieperiode, dus ik ga er van uit dat het een nieuwe actie is. Ik heb mij opnieuw kunnen inschrijven met hetzelfde e-mailadres. Grtz Bram
Wendy66wo, 22/06/2022 - 08:48
Ik heb hem gisteren al gekocht en ingediend en goedgekeurd, dus dat is een nieuwe actie
stevenwo, 22/06/2022 - 09:32
Dag Bram
Ik probeer je te contacteren via Bonnenwereld, maar daar blijkt mijn account niet meer te bestaan... Waren toch zelfde inloggegevens als op jegeldterug?
Bedankt voor de hulp.
Steven
Ik heb ze vorige keer gekocht en er een hele dag mottig van geweest.. hoofdingredienten water, olie en gluten. Ze mogen ze houden dit keer :-D
tine c (niet gecontroleerd)do, 23/06/2022 - 17:37
Ik nam vorige keer deel en nu opnieuw. Ik kreeg de uitnodigingsmail netjes in mijn postvak, maar toen ik vandaag mijn kassaticket wou uploaden, kreeg ik een foutmelding.
De vorige keer lukte dit perfect. Ook via een andere browser ging het niet. Heeft nog iemand hetzelfde voor?
Novado, 23/06/2022 - 19:17
@tine c: Neen, hier gelukt voor de 2de keer zonder problemen.
@Bram:
dag, ik vul de datum in van de aankoop : 25/06/20222
telkens foutmelding dat de datum niet juist is
Bramzo, 26/06/2022 - 17:53
@marleen decadt: dat lijkt een correcte datum te zijn. Misschien eens met een andere browser proberen? Misschien lukt het daar wel mee. Anders raad ik je aan om contact op te nemen met highco data. Grtz Bram
Reacties
Is dit een nieuwe actie of de voortzetting van de actie van vorige maand?
@Maarten: de actie heeft een nieuwe actieperiode, dus ik ga er van uit dat het een nieuwe actie is. Ik heb mij opnieuw kunnen inschrijven met hetzelfde e-mailadres. Grtz Bram
Ik heb hem gisteren al gekocht en ingediend en goedgekeurd, dus dat is een nieuwe actie
Dag Bram
Ik probeer je te contacteren via Bonnenwereld, maar daar blijkt mijn account niet meer te bestaan... Waren toch zelfde inloggegevens als op jegeldterug?
Bedankt voor de hulp.
Steven
@steven: hoi Steven, het zijn 2 verschillende accounts. Je mag me steeds mailen op info@bonnenwereld.be
Grtz Bram
Waar te vinden,aub?
@Pietvq: ik heb het gekocht bij Delhaize.
Merci voor de info.
@Pietvq: carrefour hyper ook
@Hannejeje: merci voor de info.
opgelet : eerste 2000..... ik doe alvast niet mee...
Ik heb ze vorige keer gekocht en er een hele dag mottig van geweest.. hoofdingredienten water, olie en gluten. Ze mogen ze houden dit keer :-D
Ik nam vorige keer deel en nu opnieuw. Ik kreeg de uitnodigingsmail netjes in mijn postvak, maar toen ik vandaag mijn kassaticket wou uploaden, kreeg ik een foutmelding.
De vorige keer lukte dit perfect. Ook via een andere browser ging het niet. Heeft nog iemand hetzelfde voor?
@tine c: Neen, hier gelukt voor de 2de keer zonder problemen.
wil het niet nemen,
datum lukt niet, ik werk nochthans met kalender.
wat doe ik verkeerd?
@marleen decadt: hoi Marleen, krijg je een specifieke foutmelding? Welke datum probeer je in te geven? Grtz Bram
@Bram:
dag, ik vul de datum in van de aankoop : 25/06/20222
telkens foutmelding dat de datum niet juist is
@marleen decadt: dat lijkt een correcte datum te zijn. Misschien eens met een andere browser proberen? Misschien lukt het daar wel mee. Anders raad ik je aan om contact op te nemen met highco data. Grtz Bram
@Bram:
ok, bedankt voor het antwoord, groetjes
Dat is niet correct hé: 22 en niet 222 voor jaar
Reactie toevoegen