Lays's Bugles, Mr.BigMouth Buns, Royal Bliss en Cristal Original 100% Terugbetaald via Woolsocks*

Foto

Geldig vanaf

Meer info en voorwaarden 👉www.woolsocks.eu

Let op: voor deze acties geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.

 

Woolsocks?

Aangezien dit een nieuwe speler is op de markt heb ik zelf ook even deelgenomen aan de acties. Het is een gebruiksvriendelijke app en de terugbetaling aanvragen gaat heel vlot.

Het bedrag komt eerst in je Cashback Sock. Je moet minstens 2,5 euro hebben om een uitbetaling te kunnen doen.

Je kan optioneel je rekening koppelen en dat geeft nog extra voordelen. Voor elke aankoop bij een aangesloten winkel (fysiek of online) krijg je een % terug van je aankoop met je gekoppelde rekening. Volledig automatisch en zonder moeite.

 

Disclaimer: Sommige links in dit artikel zijn zogenaamde affiliatelinks, waarbij jegeldterug een vergoeding ontvangt. Mocht je dat doen, dan alvast bedankt voor je steun! Bij het schrijven van dit artikel hebben we geen financiële (of andere) vergoedingen ontvangen.

Reacties

Is dat wel een betrouwbare site?!

Als antwoord op door Chris10etje (niet gecontroleerd)

betrouwbaar ??? ik weet het niet
3 stuks gekocht en de terugbetaling is vlot verlopen.

Als antwoord op door Chris10etje (niet gecontroleerd)

terugbetaling zal betrouwbaar zijn, tis kleingeld voor het bedrijf om je bankgegeven en vooral je consumptiegedrag te krijgen (als je toestemt voor koppeling ); of ze betrouwbaar zijn om dat soort gevoelige gegevens te handelen ...

Ik ben heel tevreden over woolsocks. Als je mijn doorverwijzing gebruikt als je lid wordt krijg je ook nog een gratis cadeaubon: [Niet toegelaten]

Als antwoord op door heidi01

Heidi, ik maak mij veel zorgen op het moment. Zij vroegen welke bank ik had en heb wel eerlijk gezegd koppeling ingedrukt en dan verscheen mijn rekening met het saldo en dan ben ik in paniek geraakt en er direct uitgegaan. Was dit bij jou ook?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hopelijk kan je mij door jouw ervaring geruststellen waarvoor alvast mijn dank.

Profile picture for user bram

Als antwoord op door Melinda (niet gecontroleerd)

hoi Melinda, je kan normaal via je bank ook steeds de toestemming terug intrekken. Hiervoor kijk je best even in de handleiding van je bank-app. Grtz Bram

Als antwoord op door bram

Bram, heel hartelijk dank voor de snelle reactie . Toen ik zag dat ik na koppeling op mijn rekening kwamen, heel dom van mij , ben ik er direct uitgegaan. Ik zal morgen contact opnemen met de bank want ben ongerust. Bram, fijne avond voor jou.

Als antwoord op door Melinda (niet gecontroleerd)

Dag Melinda, het klopt dat je je rekeningnummer moet koppelen om van bepaalde voordelen te genieten. Aan jou de keuze of je daar mee instemt.

Als antwoord op door Melinda (niet gecontroleerd)

je kunt eventueel een rekening die je weinig gebruikt koppelen. Zelf heb ik een Hello Bank rekening die ik ooit heb aangevraagd omdat je dan 50 euro kreeg. Dat is een reserverekening voor geval van nood waar nooit meer dan 100 euro opstaat en die ik vooral gebruik om terugbetalingen (ook van Hashting of MyShopi) te krijgen. Ik heb die rekening al een tijd geleden gekoppeld voor Scoupy en zal die ook voor deze nieuwe aanbieder gebruiken. Zo vermijd ik dat ze al te veel zicht krijgen op mijn aankopen, loon en rest van financiën want die gebeuren via een andere bank.

Wil je uitbetaald worden op de gratis aanbiedingen dan moet er minstens 2,50 Euro te goed op staan!

Woolsocks is het kleine zusje van SCOUPY Nederland. SCOUPY is in NL wel populair. Je mag de twee apps downloaden en gebruiken maar de aankopen voor SCOUPY moeten wel in NL gebeuren.

Als antwoord op door Lucas (niet gecontroleerd)

is helaas niet meer waar. Tegenwoordig kun je maar 1 van beiden gebruiken en anders wordt je meteen geblokkeerd

Werkt dit ook via PC-computer ? Of alleen via GSM ?

Als antwoord op door Jean-Pierre Doeraene (niet gecontroleerd)

vrijdag gekocht en ingegeven via pc,zoals elke andere cashback. Maandag stond alles al op mijn rekening. Zonder app ,geen probleem. Alles op 1 kassaticket,ook geen probleem.

ja,ge moet uw rekening koppelen,bijna iedere betaling met die gekoppelde bankkaart zorgt voor een positief saldo,weliswaar kleine bedragen maar als ge via de app uw online aankopen doet loopt het vlug op,na verloop wordt uw terugbetalinglimiet wel verlaagd,maar bijna één jaar klant en ik heb een saldo van 90€ dat onmiddelijk uitbetaald wordt,deze app samen met andere cashbackapp(shopbuddies,earnieland) gebruiken dan gaat het saldo goed vooruit,nog geen nadeel ondervonden van de koppeling van uw rekening tot op heden.

Als antwoord op door surings albert (niet gecontroleerd)

Albert, heel hartelijk dank voor de uitleg. Het was even hard schrikken toen ze na de koppeling op mijn bankrekening zaten. Fijne dag nog.

Als antwoord op door surings albert (niet gecontroleerd)

hoe combineer je woolsocks met bv. shopbuddies via de app? kan dit enkel bij autorewards of ook bij andere webshops?

Als antwoord op door L (niet gecontroleerd)

Aparte app,wanneer de aanbieding beter is koop ik via shopbuddies of als mijn limiet te hoog is bij woolsocks,gemakkelijk te combineren met dezelfde bankrekening

Als antwoord op door surings albert (niet gecontroleerd)

weet je of het ook werkt als je met je visakaart betaald?

Als antwoord op door anitag

Bijna iedere bankkaart is nu toch debet,visa

Is een veilige site , heb al mee gedaan aan acties van hun , ze werken ook samen met Scoupy Nederland .

Ik vindt het toch vreemd dat je je bankrekening moet koppelen. Bij myshopi en shopmium moet je enkel je bankrekening geven. Als je niet koppelt hoe zit het dan met de terugbetaling?

Als antwoord op door Christine (niet gecontroleerd)

is net hetzelfde als bij myshopi en shopmium, ik kocht vrijdag de produkten en ze zijn maandag al terugbetaald.

Als antwoord op door triese (niet gecontroleerd)

@<a hrefcomment-33384">triese</a>: ik heb in de app toch nergens mijn rekeningnummer moeten geven

Als antwoord op door triese (niet gecontroleerd)

Beste Tries,
Ik zit met net dezelfde vraag als Christine.
Heb een aantal weken geleden de app en voorwaarden van Woolsocks doorgenomen. Je kan er nergens een rekeningnummer registreren zonder uw bankgegevens te koppelen. Dus, het is niet hetzelfde als My Shopi of Shopmium waar ze via overschrijving storten.
Ik ben er niet zo scheutig op om bvb mijn Argenta rekening te koppelen aan de app.
Tenzij ik het echt niet begrijp en het toch anders kan ???

Als antwoord op door AC (niet gecontroleerd)

als je een aankoop hebt gedaan en deze is goedgekeurd heb je een bepaald saldo op je 'rekening' bij Woolsocks. Je kan dan gewoon een overschrijving doen naar je bankrekening. Net zoals je doet bij je gewone rekeningen. Dan hoef je geen rekening te koppelen.

Als antwoord op door triese (niet gecontroleerd)

Hallo Triese,
Door Ursula haar vraag te gaan uitzoeken ben ik via de website toch aan de registratie van een IBAN nr geraakt. (Wat niet kan via de app.
Heb nu mijn terugbetaling aangevraagd. Als dat lukt werkt het via de website WEL zoals My Shopi en Shopmium. Zou geweldig zijn !

Als antwoord op door AC (niet gecontroleerd)

Zal terugbetaald worden,is idd super.

Triese schrijft dat het ook zonder app en via PC kan maar op hun website zie ik alleen maar inschrijven met APP. Hoe moet het dan via PC?

Als antwoord op door ursula (niet gecontroleerd)

Ik vond het volgende terug op de website :
Ja! Je kan nu online winkelen via de website van Woolsocks. Je kan op de knop 'Aanmelden/Sign in' rechtsboven op de website klikken. Als je een nieuwe klant bent, maak je een account aan door je e-mailadres in te vullen. Ben je een bestaande klant, log dan in met je Woolsocks-accountgegevens.
Toppie !! Op de website is er idd een mogelijkheid om uw IBAN door te geven en zo te laten uitbetalen.

Als antwoord op door AC (niet gecontroleerd)

Ik heb me proberen aan te melden en krijg in mijn email het volgende :
"Klik op de knop hieronder om je e-mailadres te bevestigen.
Verifieer je e-mailadres
Deze link werkt alleen op iOS of Android apparaten waarop de Woolsocks app is geïnstalleerd."
Dus toch alleen maar op een smartphone?

Als antwoord op door ursula (niet gecontroleerd)

ik heb de aanvraag volledig via desktop kunnen doen, ook de aanvraag tot terugbetaling.

Als antwoord op door fanvantesten

vraagje aan fanvantesten : hoe heb je je dan kunnen inschrijven via desktop? Bij mij lukt het niet.

Als antwoord op door URSULA (niet gecontroleerd)

bovenaan rechts bij aanmelden kan je naam en mailadres ingeven. Met de link in je mailbox geraak je dan ingelogd. Bij de terugvraag kan je rekeningnummer invullen. Ik heb op zaterdag 3 producten gekocht in delhaize en ingegeven. Je kan dan klikken op terugbetaling uitvoeren en rekeningnummer ingeven. Bij mij lukte dat niet op zaterdag maar wel op zondag en op dinsdag heb ik de terugbetaling al ontvangen.

Mogen de producten ook in België aangekocht worden? Mijn adres bv kan ik niet ingeven omdat ik niet in Nederland woon

ik kon in de app mijn rekeningnummer ingeven (dus niet koppelen) zodra ik meer dan 2,5 euro cashbacks had, bij "cashback sock", en dan onder het bedrag "uitbetalen" uitbetalen. Direct bevestiging gekregen via mail.

Als antwoord op door kjanssen

vrijdag terugbetaling gevraagd, maandag stond het al op mijn rekening, TOP!

Als antwoord op door kjanssen

@<ook terugbetaling kunnen aanvragen zonder mijn rekening te koppelen. href="#comment-33406">kjanssen</a>:

Als antwoord op door Dirgni (niet gecontroleerd)

Terugbetaling kunnen aanvragen zonder mijn rekening te koppelen. Bedankt kjanssen voor de goede raad!

Wat een gedoe, ze zullen wel enige duistere redenen hebben om uw rekening te koppelen. Het zal hen alvast meer opbrengen, dan dat het ons opbrengt. Maar bon, iedereen is vrij om al dan niet mee te doen, ik alvast niet.

Wanneer je probeert vbia de PC uw geld op te vragen komt er steeds deze melding: "Er is iets fout gegaan" je kan dus achter je tegoed fluiten!

Als antwoord op door Peeters (niet gecontroleerd)

dit had ik vorige week ook. De dag nadien lukte het wel. Mogelijks heeft dit even tijd nodig om te verwerken.

Kunnen wij Belgen hieraan ook meedoen ?

Profile picture for user bram

Als antwoord op door Geuns Geuns (niet gecontroleerd)

ja hoor geen probleem. Ik heb zelf ook deelgenomen aan de acties. Grtz Bram

In Nederland maak ik al jaren naar volle tevredenheid gebruik van een vergelijkbare app Scoupy. Maar daar komen er wekelijks nieuwe aanbiedingen op. Bij Woolsock heb ik meteen in het begin deelgenomen maar sindsdien zijn er geen nieuwe aanbiedingen.

Kan je zonder smartphone ook deelnemen , heb nog een gewone gsm

opgepast met Woolsocks, terugbetaling gebeurt niet want steeds vinden ze een reden om niet te betalen

@ Marc: bij mij is dit ook het geval. Ik heb nog verschillende uitbetalingen 'in afwachting', maar die staan al sinds februari 2024 'in afwachting'. Ik stuurde al een mail naar Woolsocks, maar kreeg tot nu toe geen enkele reactie.

Reactie toevoegen

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.

Beperkte HTML

  • Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.