Lipton Ice Tea Zero 100% Terugbetaald*

Geldig vanaf
donderdag 5 januari 2023 (a)
Geldig t.e.m.
dinsdag 28 februari 2023 (a)

100% terugbetaling bij aankoop van één multipack Lipton Ice Tea zero 50cl PET of 33cl can.

Deelnemende producten zie actievoorwaarden. 

Meer info en voorwaarden 👉 http://bit.ly/3XnbPRN

Bedankt Frederick en Krisje voor deze tip!

Updates

woensdag 1 februari 2023 - 07:00

Actieperiode verlengd

Reacties

Wendy66 di, 10/01/2023 - 20:49

Fijne actie maar wel erg dure flesjes, zou ze normaal nooit kopen

Jansens (niet gecontroleerd) vr, 13/01/2023 - 13:55

@Wendy66:
Bij Albert Heijn deze week in folder 1 + 1 gratis: Lipton Ice tea peach
1,5 lNormale prijs per LT € 1,86DagprijsVoor dit product geldt de prijs van de dag waarop het conform jouw reservatie wordt klaargezet voor transport naar het gekozen Pick Up Point of naar jouw woonplaats. Die prijs wordt je in het Pick Up Point of bij jou thuis medegedeeld vooraleer je beslist te kopen.
Combineren mogelijk

2.79

MORDECHAI (niet gecontroleerd) za, 14/01/2023 - 11:23

@Jansens: 7. Online aankopen worden niet geaccepteerd en terugbetaald.

koelkastje (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 15:38

Heeft er iemand de code voor Lipton Ice Tea Green zero 8x33cl cans , heb blijkbaar de verkeerde meegebracht want mijn barcode wordt niet aanvaard.

veerle cornelis (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 15:42

ik heb geen bar code moeten doorgeven

koelkastje (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 16:53

@veerle cornelis:

Oeps , was eventjes verstrooid , vragen inderdaad geen barcode maar ibannr.

Katrien (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 17:05

Ze spreken van cans, blikjes, maar ze bedoelen de flesjes, zoals afgebeeld?

afbeelding van Bram
Bram do, 12/01/2023 - 17:23

@Katrien : de deelnemende producten staan in de actievoorwaarden. Er zijn ook flesjes die deelnemen aan de actie. Grtz Bram

Jansens Jean (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 18:12

@Katrien :
Ik heb blikjes van 33 cl verpakt met 8 stuks ( Lipton Ice Tea Peach zero 8x33cl cans)
Deze zijn geldig:
Geldig op Lipton Ice Tea Peach zero 8x33cl cans & 6x50cl PET, Lipton Ice Tea Green zero 8x33cl cans & 6x50cl PET en Lipton Ice Tea Green Mango 4x50cl PET

Katrien (niet gecontroleerd) do, 12/01/2023 - 21:12

Dankjewel voor alle reacties!

Katinka (niet gecontroleerd) vr, 13/01/2023 - 13:40

Yes, Nog eens een echte"online" 100% actie ;)
Kei goeie deal!!!

marc63 (niet gecontroleerd) za, 14/01/2023 - 09:12

krijg je ze allemaal terugbetaald of één flesje maar?

afbeelding van Bram
Bram za, 14/01/2023 - 09:48

@marc63: hoi Marc je krijgt één multipack terugbetaald. Grtz Bram

Gunther (niet gecontroleerd) za, 14/01/2023 - 14:43

Alle barcodes staan in de voorwaarden

rina (niet gecontroleerd) ma, 16/01/2023 - 14:00

http://bit.ly/3XnbPRN krijg het niet geopend

afbeelding van Bram
Bram ma, 16/01/2023 - 14:02

@rina : Hoi Rina, het lijkt dat ze een technisch probleem hebben. Er zijn nog actiewebsites van highco die niet werken. Grtz Bram

afbeelding van DidierDK
DidierDK ma, 16/01/2023 - 14:13

@Bram: lukt vanaf nu terug , alles kunnen ingeven !!

afbeelding van Bram
Bram ma, 16/01/2023 - 14:15

@DidierDK: nu werkt het inderdaad terug 😊

Eeckloo (niet gecontroleerd) ma, 23/01/2023 - 13:04

Nog iemand die problemen heeft voor het formulier in te vullen

afbeelding van Bram
Bram ma, 23/01/2023 - 13:40

@Eeckloo: hier lijkt de website te werken. Misschien eens met een andere browser proberen? Soms helpt dat 😊 groetjes Bram

Myriam de weerdt (niet gecontroleerd) di, 24/01/2023 - 09:41

Beste ik probeer al van gisteren de aanvraag in te dienen en hij blijft steeds runnen ;
Kan er iemand mij helpen; Heb dit al geprobeert op de telefoon in in 2 browers niets werkt en nu juist ook weer nog steeds hetzelfde probleem

afbeelding van Bram
Bram wo, 25/01/2023 - 06:37

@Myriam de weerdt: dat is vreemd. Heb je mogelijk al een aanvraag gedaan? Misschien voor iemand anders? Mogelijks is het maar 1 per IP adres ofwel zijn er technische problemen. Groetjes Bram

Myriam de weerdt (niet gecontroleerd) wo, 25/01/2023 - 08:55

@Bram:
Dit is mijn eerst aanvraag

afbeelding van Bram
Bram wo, 25/01/2023 - 12:22

@Myriam de weerdt: hoi Myriam, dankzij Didier weten we dat er technische problemen zijn. Ze raden over enkele dagen nog eens te proberen. Grtz Bram

afbeelding van DidierDK
DidierDK wo, 25/01/2023 - 12:18

Vandaag 25/01 gebeld naar promolife . Ze zitten met een technisch mankement en stelde voor nog twee dagen te wachten om aanvragen in te dienen . Je kan toch nog tot half februari doorsturen .

afbeelding van Bram
Bram wo, 25/01/2023 - 12:21

@DidierDK: bedankt Didier om dit te melden! Grtz Bram

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 25/01/2023 - 17:59

Vandaag e-mail ontvangen dat de terugbetalingactie is goed gekeurd. Dat wil zeggen dat U binnenkort uw terugbetaling krijgt.

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 25/01/2023 - 17:59

Vandaag e-mail ontvangen dat de terugbetalingactie is goed gekeurd. Dat wil zeggen dat U binnenkort uw terugbetaling krijgt.

Friya Sana (niet gecontroleerd) vr, 27/01/2023 - 22:04

Ik ben vergeten het bedrag en product te omcirkelen. Heef tiemand dit ook vergetwn maar toch zijn geld gekregen?

afbeelding van Bram
Bram za, 28/01/2023 - 17:46

@Friya Sana: ik was dit ook vergeten en heb toch een mail gekregen dat mijn aanvraag was goedgekeurd. Op mijn centjes is het nog wel even wachten. Grtz Bram

Friya Sana (niet gecontroleerd) za, 28/01/2023 - 22:58

@Bram:
Bedankt voor jw reactie !

Pieters Marc (niet gecontroleerd) ma, 30/01/2023 - 18:38

Vandaag 30 januari 2023 pas mailtje ontvangen (infolijn promolife) dat mijn aanvraag niet aanvaard wordt. Ik repliceerde op de mail dat ik wel degelijk aan alle voorwaarden voldoe en voegde op nieuw wat foto's toe van het kasticket. Al vlug ontving ik een mailtje terug dat mijn dossier behandeld zal worden, afwachten dus. Ik weet echt niet wat het probleem zou kunnen zijn. Op mijn pc zijn de foto's zeer duidelijk leesbaar. zijn er nog mensen die problemen ondervinden ?

Davy (niet gecontroleerd) ma, 30/01/2023 - 20:24

@Pieters Marc:

Ja mijn broer... Zelfde probleem.

Pieters Marc (niet gecontroleerd) ma, 30/01/2023 - 20:28

net mailtje terug ontvangen dat mijn deelname toch goedgekeurd wordt en dat ik mijn terugbetaling binnenkort zal ontvangen. Zonder verder commentaar van hen.

Friya Sana (niet gecontroleerd) di, 31/01/2023 - 09:20

@Pieters Marc:
Heb je gewoon op het mail geantwoord waarop ze geweigerd hebben. Of een nieuwe mail opgesteld?

Pieters Marc (niet gecontroleerd) wo, 01/02/2023 - 17:56

ik heb geantwoord op hun mail en tekst en foto's bijgevoegd. hier mijn tekst
Ik ontving jullie mailtje met de melding dat mijn aanvraag niet kan gevalideerd worden.
Jullie beweren dat ik niet voldoe aan de voorwaarden om geldig deel te nemen aan de actie van Lipton Ice Tea .(ref 17552_111707. Mijn kasticket zou onleesbaar zijn.
Toch hield ik me aan alle regels die van toepassing waren.
Ik probeerde mijn aanvraag te verbeteren , maar ik krijg telkens een foutmelding dat de datum verstreken is of zoiets. (Error : the given data is invalid)
Ik kocht het juiste product aan ,namelijk : 6 pet flesjes van 50 cl Lipton ice tea peach
Ik kocht het product binnen de geldige periode van de actie , namelijk op 17/01/2023 .
Ik kocht het product aan in één van de deelnemende winkels, namelijk Colruyt .
Ik omcirkelde de datum en het aangekochte product zoals gevraagd, alsook de prijs.
Ik nam foto's van het aankoopbewijs en op mijn pc zijn de foto's duidelijk leesbaar en het kassaticket staat er volledig op.
Hiermee vraag ik om mijn aanvraag tot terugbetaling goed te keuren.
Gelieve in bijlage nogmaals enkele foto's te willen vinden

Ciliane (niet gecontroleerd) di, 31/01/2023 - 09:01

@Pieters Marc: Bij mij hetzelfde .
Beweren dat kassabon onduidelijk is, en in carrefour gekocht mocht blijkbaar niet ?.

Cilke (niet gecontroleerd) di, 31/01/2023 - 09:51

@Pieters Marc: Hoi ! Ik hetzelfde probleem, ook dat kassabon onduidelijk is en product gekocht in een winkel die niet meedoet met de actie, ik heb deze in carrefour market gekocht en bij de actievoorwaarden staat deze er wel bij. Begrijp niet wat het probleem is ?

René1969 (niet gecontroleerd) wo, 01/02/2023 - 14:28

@Pieters Marc: Ik heb ook zo'n mail gehad eergisteren, maar ik heb gisteren weer een mail gehad dat mijn deelname geldig is.

Friya Sana (niet gecontroleerd) di, 31/01/2023 - 09:17

Ik heb hetzelfde probleem, heb vandaag email ontvangen dat het ongeldig is, terwijl in voorwaarden staat Coluryt is erbij. Bij mij email staat zoveel puntjes die ik niet gevolgd heb terwijl alles goed zichtbaar en juist zijn:

Aankoop is niet gedaan bij een deelnemende winkel
De datum van aankoop ontbreekt op uw kasticket
De aankoop is niet binnen de geldige periode gebeurd
Het kassaticketnummer is onleesbaar/ontbreekt
Het/de product(en) die deelnemen aan de actie werden niet gevonden op uw kassaticket / artikel onbepaald
U heeft niet het artikel of de artikelen die aan de actie deelnemen gekocht
De aankoopsprijs is onleesbaar/ontbreekt op uw kassaticket

Mary (niet gecontroleerd) di, 31/01/2023 - 16:22

Hier juist hetzelfde. Is ook niet aanvaard. Dat is toch raar overal dezelfde mail. Heb al problemen gehad met de terugbetaling van promavel melk, krijg het ook niet terugbetaald, ze vinden niets terug. Nog altijd wachten op de terugbetaling van die purina one ook. Ik heb al 2 keer gebeld en ze gingen kijken, tot nu toe nog altijd niets ontvangen alhoewel ik het al bijna 3mnd opgestuurd heb. pppffff

Kreefteke di, 31/01/2023 - 18:36

Vandaag 2 mails ontvangen.
Een eerste om 8u24 met de melding dat de deelname geweigerd is, met dezelfde redenen als bij Friya Sana hierboven.
Een tweede mail om 13u25 waarbij mijn deelname goedgekeurd is.
Ik heb niks speciaals moeten doen om mijn deelname toch goedgekeurd te krijgen.

franny (niet gecontroleerd) wo, 01/02/2023 - 15:49

heeft er iemand nog de oude voorwaarden waar carrefour nog bijstaat, ik heb 28 -1 gekocht en nog geen goedkeuring gehad, zie nu bij de voorwaarden geen carrefour meer staan

adrienne meeusen wo, 01/02/2023 - 15:52
franny (niet gecontroleerd) za, 04/02/2023 - 19:54

@adrienne meeusen: gevonden, heb maar s n mail gestuurd, duurt veel te lang nu

Ann Rosiers (niet gecontroleerd) wo, 01/02/2023 - 21:20

Ik kreeg ook een weigering, heb gebeld en ze zeiden dat er een fout was gebeurd bij Lipton, 300 mails verstuurd met een weigering , ze gingen dat in orde brengen.

Reactie toevoegen