Maison Perrier Chic 100% Terugbetaald*

Foto

Geldig vanaf
Geldig t.e.m.
07/12/2024

Meer info en voorwaarden 👉 https://offers.shopmium.com/be-nl/n/calendrier-de-l-avent-jour-1

De Shopmium app nog niet?
Download de Shopmium app in de Google PlayStore of Apple AppStore en geef onze sponsorcode in: r2g2i en ontvang ook nog gratis een welkomstaanbieding!

 

Reacties

Nog iemand problemen met het indienen van de aanvraag? Zowel bij mij als mijn mama lukt het niet.

Als antwoord op door JiWi (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier lukt het ook niet

Als antwoord op door Seynaeve (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier ook niet

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Esy (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier lukt het ook niet

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Coffee (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Eerst wou hij de barcode niet scannen, maar nadien lukte het wel. Er wordt dan gevraagd om extra foto's van het product te tonen, maar dit lukt niet want dan krijg je weer het scherm om een code te scannen.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door DidierDK

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Lauren (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier lukt het ook niet

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Machteld struyf (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Tot Adventskalender DAG 1 "Extra stap"
Geef je mening door enkele vragen te beantwoorden
Gaat men niet verder, dus bevestiging kan niet uitgevoerd worden!

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Jean Jansens (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Profile picture for user DidierDK

Hier lukt het ook niet . Bij de extra stap geraak je niet verder.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door DidierDK

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Ik ben zoals vele van jullie. Bij de barcode lukt het niet verder.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Krisje

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Lukt ook niet. Reeds lang geprobeerd

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Marleen (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier lukt het ook niet ... Ik hoop dat we toch nog de kans zullen krijgen om dit in te dienen en onze terugbetaling zullen krijgen.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Tine C. (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Lukt hier ook niet

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Ria (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Geen paniek, je hebt nog 3 dagen de tijd om je terugbetaling aan te vragen! :-))

Zoals bij de meeste met adventskalenderactie.... na uploaden kassaticket en barcode geraak je niet verder....🤷‍♀️ extra fotokes toevoegen maar blijft op barcodescannen hangen.... help😬

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Inge De Nil (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier ook niet gelukt.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door fanvantesten

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier hetzelfde de start lukt, maar vanaf de foto's blijft het een barcode vragen hopen dat een van de dagen raad zal geven!

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Katinka (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Beste allemaal, Ik heb zonet een e-mail gestuurd naar, contact@shopmium.com
Met de melding van het bovenstaande Probleem waar we allemaal met zitten Ik hoop zo snel mogelijk hierop een reactie te krijgen heb dat dan ook zo vermeld. Hopelijk op een positief Verloop groetjes

Als antwoord op door Katinka (niet gecontroleerd)

heb hun ook gemaild, dan wordt er vast een oplossing gezocht

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Katinka (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Bij lukt het ook niet. Heb ook een mail gestuurd om het probleem te melden.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Sylvia T (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier lukt het ook niet,vragen extra foto´s maar geraak niet verder

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Antoon Eeckloo (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Hier ook exact hetzelfde probleem...

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Jacobs (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Ik denk dat er een probleem is met hun server/software… er was wel een bericht op de app dat er een mogelijkheid is tot indienen tot en met 10 december voor deze actie.

Profile picture for user Shopmium

Als antwoord op door Chantal R (niet gecontroleerd)

Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium

Nu lukt het wel. Je krijgt een boodschap dat het product aan meerdere acties beantwoordt en krijgt dan de keuze tussen twee keer adventsactie dag 1. De eerste geeft nog steeds een foutmelding; de tweede werkt wel.

Als antwoord op door Maarten V (niet gecontroleerd)

bij mij lijkt het op die manier ook gelukt te zijn. Bedankt.

Als antwoord op door Maarten V (niet gecontroleerd)

da krijg ik dus niet, zo raar, er staat bij mij geen tweede

Profile picture for user DidierDK

Hier nu ook gelukt !!

Bij mij staat het product niet meer op de app..
Ook geen terugbetaling ....

Reactie toevoegen

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.

Beperkte HTML

  • Toegelaten HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.