Maison Perrier Chic 100% Terugbetaald*

Foto
Meer info en voorwaarden 👉 https://offers.shopmium.com/be-nl/n/calendrier-de-l-avent-jour-1
De Shopmium app nog niet?
Download de Shopmium app in de Google PlayStore of Apple AppStore en geef onze sponsorcode in: r2g2i en ontvang ook nog gratis een welkomstaanbieding!
Reacties
Nog iemand problemen met het indienen van de aanvraag? Zowel bij mij als mijn mama lukt het niet.
Als antwoord op Nog iemand problemen met het door JiWi (niet gecontroleerd)
Jep hier ook
Als antwoord op Nog iemand problemen met het door JiWi (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet
Als antwoord op Hier lukt het ook niet door Seynaeve (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier ook niet
Als antwoord op Hier ook niet door Esy (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet
Als antwoord op Hier lukt het ook niet door Coffee (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Eerst wou hij de barcode niet scannen, maar nadien lukte het wel. Er wordt dan gevraagd om extra foto's van het product te tonen, maar dit lukt niet want dan krijg je weer het scherm om een code te scannen.
Als antwoord op Eerst wou hij de barcode niet door Lauren (niet gecontroleerd)
hier ook niet
Als antwoord op @Lauren: hier ook niet door DidierDK
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Als antwoord op Eerst wou hij de barcode niet door Lauren (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet
Als antwoord op Hier lukt het ook niet door Machteld struyf (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Tot Adventskalender DAG 1 "Extra stap"
Geef je mening door enkele vragen te beantwoorden
Gaat men niet verder, dus bevestiging kan niet uitgevoerd worden!
Als antwoord op Tot Adventskalender DAG 1 door Jean Jansens (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet . Bij de extra stap geraak je niet verder.
Als antwoord op Hier lukt het ook niet . Bij door DidierDK
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Ik ben zoals vele van jullie. Bij de barcode lukt het niet verder.
Als antwoord op Ik ben zoals vele van jullie. door Krisje
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Lukt ook niet. Reeds lang geprobeerd
Als antwoord op Lukt ook niet. Reeds lang door Marleen (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet ... Ik hoop dat we toch nog de kans zullen krijgen om dit in te dienen en onze terugbetaling zullen krijgen.
Als antwoord op Hier lukt het ook niet ... Ik door Tine C. (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Lukt hier ook niet
Als antwoord op Lukt hier ook niet door Ria (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Geen paniek, je hebt nog 3 dagen de tijd om je terugbetaling aan te vragen! :-))
Zoals bij de meeste met adventskalenderactie.... na uploaden kassaticket en barcode geraak je niet verder....🤷♀️ extra fotokes toevoegen maar blijft op barcodescannen hangen.... help😬
Als antwoord op Zoals bij de meeste met door Inge De Nil (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier ook niet gelukt.
Als antwoord op Hier ook niet gelukt. door fanvantesten
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier hetzelfde de start lukt, maar vanaf de foto's blijft het een barcode vragen hopen dat een van de dagen raad zal geven!
Als antwoord op Hier hetzelfde de start lukt, door Katinka (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Beste allemaal, Ik heb zonet een e-mail gestuurd naar, contact@shopmium.com
Met de melding van het bovenstaande Probleem waar we allemaal met zitten Ik hoop zo snel mogelijk hierop een reactie te krijgen heb dat dan ook zo vermeld. Hopelijk op een positief Verloop groetjes
Als antwoord op Beste allemaal, Ik heb zonet door Katinka (niet gecontroleerd)
heb hun ook gemaild, dan wordt er vast een oplossing gezocht
Als antwoord op Beste allemaal, Ik heb zonet door Katinka (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Bij lukt het ook niet. Heb ook een mail gestuurd om het probleem te melden.
Als antwoord op Bij lukt het ook niet. Heb door Sylvia T (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier lukt het ook niet,vragen extra foto´s maar geraak niet verder
Als antwoord op Hier lukt het ook niet,vragen door Antoon Eeckloo (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Hier ook exact hetzelfde probleem...
Als antwoord op Hier ook exact hetzelfde door Jacobs (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Ik denk dat er een probleem is met hun server/software… er was wel een bericht op de app dat er een mogelijkheid is tot indienen tot en met 10 december voor deze actie.
Als antwoord op Ik denk dat er een probleem door Chantal R (niet gecontroleerd)
Goedendag, als u op Zaterdag toch niet van de actie heeft kunnen profiteren, twijfel dan niet om ons een berichtje te sturen via contact.be@shopmium.com met uw kassabon en een foto van het product. Wij zullen deze dan handmatig voor u in het systeem zetten en goedkeuren. Met vriendelijke groet, Shopmium
Nu lukt het wel. Je krijgt een boodschap dat het product aan meerdere acties beantwoordt en krijgt dan de keuze tussen twee keer adventsactie dag 1. De eerste geeft nog steeds een foutmelding; de tweede werkt wel.
Als antwoord op Nu lukt het wel. Je krijgt door Maarten V (niet gecontroleerd)
bij mij lijkt het op die manier ook gelukt te zijn. Bedankt.
Als antwoord op Nu lukt het wel. Je krijgt door Maarten V (niet gecontroleerd)
da krijg ik dus niet, zo raar, er staat bij mij geen tweede
Hier nu ook gelukt !!
Bij mij staat het product niet meer op de app..
Ook geen terugbetaling ....
Reactie toevoegen