Nestlé NaturNes Bio 100% plantaardig zuivelproduct 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
maandag 5 oktober 2020 (a)
Ontdek GRATIS de nieuwe NaturNes Bio 100% plantaardig zuivelproduct voor baby's 1 pack NaturNes Bio - 100% terugbetaald ❤
‼OPGELET‼
Volgende producten doen mee aan de actie:
- NaturNes Bio Plantaardig zuivelproduct 4x90g Kokosmelk Mango Kiwi
- NaturNes Bio Plantaardig zuivelproduct 4x90g Kokosmelk Ananas Appel
De fruitpapjes doen NIET mee.
Meer info en voorwaarden: http://bit.ly/nestle-naturnes-cashback
Met dank aan Kathleen, Krisje, Tifa, Ingrid, Brenda, Didier en Lolotteke voor deze tip!
Reacties
In de actievoorwaarden wordt vermeld dat de actie geldig is t.e.m. 31 december 2020 (23.59 uur).
Waar te vinden? De bio vind ik maar de plantaardige niet. Niet bij Colruyt, Delhaize.
@Krisje:
Deze voormiddag gevonden in carrefour Wettteren
@erauw: niet gevonden in bpark te Brugge. Enkel de gewone wel. Niet de plantaardige.
@erauw:
Waar ligt dit dan ergens?
Ik heb gekeken, maar nergens gevonden.. Maar twee soorten gezien, maar die waren niet de plantaardige.
Pfoe terug veel acties / druk de laatste dagen weken :-)
In de voorwaarden staat:
Er worden 5000 links uitgedeeld en 2500 terugbetalingen gedaan. Ook leuk.
@Davy:
en zou dit dan willen zeggen dat de laatste 2500 niets terugbetaald krijgen?
Leuk is anders... :-(
@elvee:
Of zouden ze lotje trek doen? Beetje vaag allemaal
@Davy: Zal eerder ik weet het niet maar als je de sms verliest kan je die een tweede keer vragen of. Ja je kent dat wel "clear all" "clear list" ahja oei mn sms omdat ze zelf ook wel zien als we er 5000 sturen altijd wel 1 die zich bedenkt of het niet vind of er niet geraakt of weet ik veel of dan is de smartphone stuk zal eerder zoiets zijn maar ja de eerste 2.500 ingediend hé ja das logisch.
Is het ook zo bij jullie dat je de terugbetaling niet kan aanvragen ,ook al heb je een link gekregen via whatsapp.
Moet je dit in de koeling zoeken of in de gewone rayons?
@lucdec:
In Carrefour staat dit in de gewone rayons, in die van de baby's
@lucdec: Ik weet het ook niet jongen dat staat NIET in de frigo maar bij de babyproducten. En moet eens kijken naar de houdsbaarheiddatum tot in februari 2021 ?! Finja kunt die kleine zowel een schep bewaarmiddelen geven hé, slapen ze goed van.
bio is voldoende, bij mij al goedgekeurd
@franny: dag Franny, wanneer vroeg je het aan? Ik moet het nog zoeken, maar wil wat zekerheid of de aanvraag nog kan,
@franny: Hi Franny, welke smaak heb jij gekocht?
Klopt indien er Bio op staat is dit voldoende. Ik heb NaturNes Bio, Peer-Banaan, 4x90g gekocht en heb de dag nadien een mail gehad dat de terugbetaling werd goedgekeurd.
@Linda 1: hoi Linda, dat is raar want het moet wel een NaturNes Bio Plantaardig zuivelproduct zijn hoor. Grtz Bram
@Bram: Hi Bram, ja raar dan ssstt....., geen slapende honden wakker maken :)
Vandaag de plantaardige variant kiwi mango gevonden bij Colruyt.
Ook net in de Colruyt gevonden, vlak naast de pampers.
Amai, laatste tijd worden we verwend qua acties
Ik kan het niet invoeren staat dat gegevens niet correct is ingevuld,nochthans wel.
Heeft dit ook iemand voor.
@ja, kan het
kassaticket niet uploden.staat telkens verwijderen
:
Waarschijnlijk heb je een komma gebruik ipv een punt bij het bedrag
Wie heeft dit nog voor? Vanaf dit jaar en nu meer dan een 6 tal weken nog geen terugbetaling bij My Shopi gekregen voor een 4 tal zaken, na een mail gestuurd te hebben van een week geleden nog geen reactie.
@cv: hier ook zo, het loopt helemaal niet goed meer bij my shopi!!
@cv: hier ook eens een foute betaling gehad, na mailen correct antwoord gehad en alles werd in orde gebracht. Het duurde een 2 tal weken, maar dus oke opgevolgd van Myshopi vind ik.
CV, als je antwoord kreeg op jouw mail, dan zou dit in orde moeten komen volgens mij.
@Simels: Ben al 2 maanden aan het proberen alles in orde te krijgen. Wij doen met 6 personen mee en 4 kregen sinds begin 2020 NIETS meer terug betaald. Wat daar fout loopt???? Maar de gemiste bedragen lopen wel op zo. Heb nu naar betrokken firma's geschreven. Myshopi antwoordt uiteindelijk(na 3 weken) wel dat ze alles in orde gaan brengen maar doen het niet!
@cv: Ben al 2 maanden aan het proberen alles in orde te krijgen. Wij doen met 6 personen mee en 4 kregen sinds begin 2020 NIETS meer terug betaald. Wat daar fout loopt???? Maar de gemiste bedragen lopen wel op zo. Heb nu naar betrokken firma's geschreven. Myshopi antwoordt uiteindelijk(na 3 weken) wel dat ze alles in orde gaan brengen maar doen het niet!
@chris51: dag Chris, is inderdaad niet leuk, hopelijk komt alles nog in orde voor jullie!
Hashting vraagt nu een foto van het product. Heeft iemand het juiste gevonden want ik had gewone bio gekocht. Kan iemand een foto maken?
@Davy: hoi Davy, dat is niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat je zelf het juiste product aankoopt en daar een foto van maakt. Grtz Bram
@Bram:
Ja heb het gevonden in de Colruyt. Mijn baby eet dit toch genoeg dus kan de aanvraag doen nu.
@Davy Gijbels: oké super! 😊
@Bram:
Je hebt inderdaad gelijk dat het niet de bedoeling is om foto's door te geven. Mijn excuus. Dus ga naar de colruyt, daar kan je het zeker vinden.
Vanaf nu een foto nodig van het juiste product...kan iemand een foto doorsturen van het gevraagd Plantaardig Bio ?
@Julyna: Hoi Julyna, dat is niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat je zelf het juiste product aankoopt en daar een foto van maakt. Grtz Bram
Ik krijg de melding dat het maximum aantal deelnames bereikt is. Wat nu?
@Frederic: krijg je de melding nog steeds? Grtz Bram
@Bram: Klopt.
@Frederic: Dat is raar, hier werkt het nog wel.
@Bram: Hmm dat is vreemd. Ik krijg deze sms terug: 'NBPBLUA' is geldig, maar je hebt de maximale deelnames bereikt
@Frederic: Dat gaat komen omdat je waarschijnlijk al een link voor deze actie hebt ontvangen. Grtz Bram
@Bram: Ahja inderdaad blijkt zo te zijn. Nu pas in de winkel gevonden. Is er een manier om dit te omzeilen? Kan mijn partner dit aanvragen bijvoorbeeld?
Reactie toevoegen