Nivea en Nivea Men deodorant Fresh 100% Terugbetaald bij Kruidvat*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
maandag 20 februari 2023 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 26 februari 2023 (a)

Terugbetaling via bankrekening achteraf. Voor voorwaarden en beperkingen surf naar www.kruidvat.be/nivea100. Bewaar de tweede kassabon.

Bedankt Krisje voor deze tip!

Updates

maandag 20 februari 2023 - 07:00

Actiewebsite beschikbaar 

Reacties

Greta (niet gecontroleerd) zo, 19/02/2023 - 09:57

Is deze actie al vanaf maandag geldig om te kunnen invullen langs de site ? Gr

afbeelding van Bram
Bram zo, 19/02/2023 - 10:04

@Greta: hoi Greta, meestal starten deze op maandag. Maar de folder start officieel op dinsdag. Heb de datum toch even op dinsdag gezet voor de zekerheid 😉 Grtz Bram

greta (niet gecontroleerd) zo, 19/02/2023 - 10:06

Zal het ook best doen vanaf dinsdag !
Bedankt Bram

Wendy66 ma, 20/02/2023 - 16:21

Vandaag al gekocht en kassabon met code ontvangen en zonder problemen ingediend

Linda (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 10:04

Hallo, ik zie online dat de voucher een lagere waarde heeft dan het aankoopbedrag van de nivea men. Geeft dit een probleem bij terugbetaling? Krijg je dan niet het volledige bedrag terug? Linda

didier di, 21/02/2023 - 10:32

@Linda : Als je het online formulier invult, moet je ook aanduiden welk product je gekocht hebt. In mijn geval kostte het € 4,19 en krijg ik normaal gezien deze € 4,19 terugbetaald.

Patricia Vermeulen (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 13:05

hallo. Gekke vraag misschien maar in vind de code niet op mijn ticket.

didier di, 21/02/2023 - 14:18

@Patricia Vermeulen: Aan de kassa heb je normaal gezien twee tickets ontvangen. Het eerste is het gewone kassaticket en een tweede met daarop een activatiecode. Die code moet je ingeven op de site.

KM (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 15:41

Net langs geweest in Kruidvat en blijkbaar is er in alle winkels een probleem met de 100% terugbetaald producten. Er kan immers geen tweede ticket met actiecode afgedrukt worden. Ze wisten niet wanneer probleem zou opgelost zijn.

Delphine (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 15:05

Laatste spray gekocht. Wel vlot kunnen ingeven

Guy (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 18:04

Ik heb een 2 de ticket met security code bestaande enkel uit cijfers die ook op mijn ticket vermeld staat.
Helaas krijg ik steeds melding dat die code ongeldig is.
Iemand hier een oplossing voor?

afbeelding van Bram
Bram di, 21/02/2023 - 18:29

@Guy: hoi Guy, volgens de andere reacties hier op mijn blog zou er momenteel een probleem zijn bij Kruidvat om actiecodes af te drukken. Mogelijk staat er geen actiecode op je 2de kassaticket. Grtz Bram

Myranda (niet gecontroleerd) di, 21/02/2023 - 22:36

Ik heb online besteld en mijn ordernummer is mijn code, maar als ik naar het formulier ga kan ik maar gaan tot aankopen, nr 2 kan ik niet aanklikken, wat doe ik verkeerd

didier wo, 22/02/2023 - 10:20

@Myranda : Uw ordernummer bestaat waarschijnlijk uit een reeks van 10 cijfers. Een vouchercode bestaat uit een combinatie van 7 cijfers en letters. Die vouchercode ontvang je pas enkele uren nadat je uw bestelling hebt betaald. Dus die heb je nu ondertussen misschien al ontvangen ? Mvg, Didier

Myranda (niet gecontroleerd) wo, 22/02/2023 - 14:22

Ik heb 10 cijfers ordernummer staat op mijn faktuur bovenaan

didier wo, 22/02/2023 - 17:23

@Myranda : Dat klopt, maar dat is niet dezelfde code die je nodig hebt om een terugbetaling aan te vragen. Heb je een Nivea of Nivea Men Fresh deodorant én een E-voucher t.w.v. €3.79 in je winkelmand gedaan om te profiteren van de 100% terugbetaald actie ? Je moet dus zelf het product en de voucher toevoegen aan uw winkelmand. Als je de voucher zelf niet hebt toegevoegd dan krijg je ook geen code om de terugbetaling aan te vragen. Op uw faktuur kan je zien of je deze voucher hebt besteld of niet.

Lieve T (niet gecontroleerd) wo, 22/02/2023 - 17:16

Kan je de 2 versies indienen, zowel men als vrouwen deo?

didier wo, 22/02/2023 - 17:30

@Lieve T: Zie de voorwaarden - 3.4 Elke natuurlijke persoon kan slechts éénmaal deelnemen aan deze Actie.

marc63 (niet gecontroleerd) do, 23/02/2023 - 07:14

jab je 2 keer deelnemen?
man en vrouw
ander mailadres en ander rekeningnummer

René1969 (niet gecontroleerd) do, 23/02/2023 - 11:00

Als ik mijn adres (straatnaam, huisnr. postcode en gemeene) intik in de balk waar je dat moet zoeken, wordt enkel mijn huisnummer automatisch ingevuld. Vorige week bij een andere Nivea actie lukte dit wel. Heeft nog iemand dit probleem gehad en hoe heb je dat dan opgelost? Bedankt alvast.

AL (niet gecontroleerd) do, 23/02/2023 - 17:08

@René1969: ik kan mijn aanvraag ook niet indienen, kan niets invullen bij de straat. Stuurde gisteren mail maar kreeg hierop geen reactie.

René1969 (niet gecontroleerd) vr, 24/02/2023 - 10:06

@AL: Ik heb het gisterenavond opnieuw geprobeerd en toen ging het wel.

SandraDeltombe vr, 03/03/2023 - 10:05

Ik heb vandaag alles correct ingevuld, maar krijg telkens de boodschap "The given data was invalid". Heeft nog iemand dat probleem? Ik probeerde te bellen naar de infolijn, maar er is een boodschap dat je moet mailen. Heb ik nu gedaan, maar vrees dat ik niet tijdig antwoord zal krijgen. Ten laatste op 05.03.23 moet het formulier ingediend zijn voor de terugbetaling. Wat doe ik nu best?

Reactie toevoegen