Nivea Micellaire Shampoo of Conditioner Color 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Opgelet

1 bon per omslag!

Waarde
€5.99
Te kopen bij
Geldig vanaf: 
maandag 23 september 2019
Geldig t.e.m.
zondag 6 oktober 2019 (a)
Hoe deelnemen
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen
  • kassa
Wat op te sturen
  • formulier
  • origineel kassaticket met product, bedrag, securitynummer en datum omcirkeld
Wat te vermelden
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • e-mailadres
  • taal
  • IBAN rekeningnummer
  • streepjescode
Versturen naar

NIVEA HAIR CARE MICELLAR
C/O HighCo Data
ACTIE Nr 14763
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald
neen
Aanvraag versturen voor
zondag 20 oktober 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Met dank aan Mollyke, Tony, Katty en Tifa voor deze tip!
Met dank aan Nathalie voor de foto van de flyer!

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
28/09/2019
Datum terugbetaling
31/10/2019

Updates

maandag 23 september 2019 - 19:15

Actievoorwaarden toegevoegd

Reacties

Nathalie (niet gecontroleerd) ma, 23/09/2019 - 13:36

1bon per omslag!

Rosje (niet gecontroleerd) ma, 23/09/2019 - 14:51

Actie is vandaag reeds geldig.

omi (niet gecontroleerd) di, 24/09/2019 - 17:03

Kan het formulier niet zo goed lezen.
Onder welke nummer staat dat je maar 1 bon per omslag mag opsturen.
Vind dat nergens terug op het formulier of zie ik misschien niet meer goed, dat kan ook.

Simels (niet gecontroleerd) di, 24/09/2019 - 17:08

@omi: staat bovenaan links

lucdec di, 24/09/2019 - 17:08

@omi
gans linksboven

lucdec di, 24/09/2019 - 17:10

Zijn die postbussen van HighCo voor iedereen bereikbaar?
maw kan je je omslag daar zelf ook gaan deponeren? iemand ervaring mee?

pascaline (niet gecontroleerd) di, 24/09/2019 - 17:14

@lucdec: Dacht van wel als je in de regio woont, nu het is maar 1 bus hoor sorteren ze intern, zo weet je dat ook weer bij. Het is niet dat er daar 100 brievenbussen staan.

Rosje (niet gecontroleerd) di, 24/09/2019 - 22:02

@lucdec: heb die vraag ook gesteld aan highco zelf gezien ik in de buurt woon.het kan niet rechtstreeks, de Poststempel is noodzakelijk blijkbaar.

afbeelding van Bram
Bram di, 24/09/2019 - 22:05

@Rosje: zo kan men inderdaad nagaan of je het op tijd hebt verzonden. Grtz Bram

lucdec di, 24/09/2019 - 17:28

@pascaline
Ben je daar zeker van, iedere verschillende aktie heeft toch een verschillend postbusnummer....

afbeelding van Bram
Bram wo, 25/09/2019 - 09:34

@lucdec: Hoi Luc, Je gaat voor elke actie je omslag moeten opsturen per post. De poststempel is nodig om te controleren of je je aanvraag tijdig hebt gaan.

Jan "the J" JANSSENS (niet gecontroleerd) wo, 25/09/2019 - 08:57

@Pascaline :
indien je het ZO doet (i.e. ZÓNDER Postbus- of Actie-Nummer) gaat je envelop uiteraard WÉL ARRIVEREN bij HighCoData, MAAR je gaat NOOIT je TERUGBETALING krijgen.....

@LucDec :
het is zoals Bram reeds vermeldde @Rosje : de PostDatum is VEREIST, want ALLE acties hebben een EIND-LIMIET-DATUM m.a.w. HighCoData eist (terecht deze keer) dat er een POST-STEMPEL op je envelop staat.....dus zelf in de bus steken bij hen is géén optie indien je je centen wil teruggestort krijgen.
M.Vr.Gr.
Jan "the J"

Correctie (niet gecontroleerd) vr, 27/09/2019 - 07:20

@Jan "the J" JANSSENS:

Zelf in de bus steken binnen actieperiode is geen probleem. Meermaals gedaan.

afbeelding van Bram
Bram vr, 27/09/2019 - 07:24

@Correctie: Hoi, het is toch iets wat ik niet zou aanraden daar het risico bestaat je geen terugbetaling gaat krijgen omdat er geen poststempel op de omslag staat. Grtz Bram

Myriam De Weerdt (niet gecontroleerd) do, 26/09/2019 - 11:58

waarom mag het maar 1 bon per omslag zijn. Kan begrijpen dat er er geen 10 instopt , maar 2 of 3 zou toch moeten Kunnen. Wat is de bedoeling van die 1 per omslag

afbeelding van Freebie
Freebie do, 26/09/2019 - 12:35

@Myriam De Weerdt:
Persoonlijk, deel ik ook deze mening, maar het is niet HighCoData die de regels maakt.

De opdrachtgever ''Nivea'', is de eiser van deze voorwaarden. Waarschijnlijk, om het aantal aanvragen te beperken.

Sinds deze beperking, van 1 aanvraag per brief, bedankt ik hiervoor.

Mirthe Van Hove (niet gecontroleerd) do, 26/09/2019 - 13:23

Iemand een idee wat een security code van de aankoop op de kassabon is?

afbeelding van Bram
Bram do, 26/09/2019 - 14:31

@Mirthe Van Hove: Hoi Mirthe, deze staat normaal gezien onderaan op je kassaticket. Grtz Bram

Mirthe Van Hove (niet gecontroleerd) do, 26/09/2019 - 14:36

@Bram: is dat dan misschien de: Auth. Code 512452?

afbeelding van Bram
Bram do, 26/09/2019 - 14:38

@Mirthe Van Hove: Bijna onderaan uw kasticket staat "security nr :" gevolgd door een getal van 10 cijfers. Grtz Bram

Mirthe Van Hove (niet gecontroleerd) do, 26/09/2019 - 14:50

@Bram: Hartelijk bedankt, Bram!

Priscilla (niet gecontroleerd) di, 01/10/2019 - 19:12

Waar vind ik zo’n formulier om in te vullen?

afbeelding van Bram
Bram di, 01/10/2019 - 19:39

@Priscilla: Hoi Priscilla, dat kan je vragen aan de kassa. Grtz Bram

KevinJ10 (niet gecontroleerd) vr, 04/10/2019 - 00:18

Hallo, is het verplicht om een kruis in het vak van "ik aanvaard dat mijn gegevens voor marketing worden gebruikt" te markeren?

afbeelding van Bram
Bram vr, 04/10/2019 - 06:53

@KevinJ10: hoi Kevin, dit is niet verplicht. Grtz Bram

DenPe (niet gecontroleerd) do, 31/10/2019 - 18:50

Ik vandaag betaling ontvangen. Schoonmoeder nog niet.

afbeelding van Bram
Bram do, 31/10/2019 - 19:01

@DenPe: ik heb deze vandaag ook ontvangen. Grtz Bram

Ma (niet gecontroleerd) do, 07/11/2019 - 16:56

Nog geen terugbetaling ontvangen.

Roxan (niet gecontroleerd) do, 21/11/2019 - 15:20

Ik ook geen terugbetaling ontvangen en mijn moeder ook niet. Natuurlijk geen kopie genomen van het kasticket... Dan kan je niets beginnen zeker?

Lindake (niet gecontroleerd) di, 05/05/2020 - 13:10

Nog steeds geen terugbetaling

Reactie toevoegen