Nivea Micellaire Shampoo of Conditioner Color 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Opgelet
1 bon per omslag!
Waarde
€5.99
Categorie
Te kopen bij
Geldig vanaf
maandag 23 september 2019 (a)
Geldig t.e.m.
zondag 6 oktober 2019 (a)
Hoe deelnemen
- versturen met post
Deelname formulier te bekomen
- kassa
Wat op te sturen
- formulier
- origineel kassaticket met product, bedrag, securitynummer en datum omcirkeld
Wat te vermelden
- naam
- voornaam
- adres
- e-mailadres
- taal
- IBAN rekeningnummer
- streepjescode
Versturen naar
NIVEA HAIR CARE MICELLAR
C/O HighCo Data
ACTIE Nr 14763
1733 Asse
Begeleidende brief
Verzendkosten terugbetaald
neen
Aanvraag versturen voor
zondag 20 oktober 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening
Met dank aan Mollyke, Tony, Katty en Tifa voor deze tip!
Met dank aan Nathalie voor de foto van de flyer!
Onze terugbetaling
Datum aanvraag
28/09/2019
Datum terugbetaling
31/10/2019
Updates
maandag 23 september 2019 - 19:15
Actievoorwaarden toegevoegd
Reacties
1bon per omslag!
Actie is vandaag reeds geldig.
Kan het formulier niet zo goed lezen.
Onder welke nummer staat dat je maar 1 bon per omslag mag opsturen.
Vind dat nergens terug op het formulier of zie ik misschien niet meer goed, dat kan ook.
@omi: staat bovenaan links
@omi
gans linksboven
Zijn die postbussen van HighCo voor iedereen bereikbaar?
maw kan je je omslag daar zelf ook gaan deponeren? iemand ervaring mee?
@lucdec: Dacht van wel als je in de regio woont, nu het is maar 1 bus hoor sorteren ze intern, zo weet je dat ook weer bij. Het is niet dat er daar 100 brievenbussen staan.
@lucdec: heb die vraag ook gesteld aan highco zelf gezien ik in de buurt woon.het kan niet rechtstreeks, de Poststempel is noodzakelijk blijkbaar.
@Rosje: zo kan men inderdaad nagaan of je het op tijd hebt verzonden. Grtz Bram
@pascaline
Ben je daar zeker van, iedere verschillende aktie heeft toch een verschillend postbusnummer....
@lucdec: Hoi Luc, Je gaat voor elke actie je omslag moeten opsturen per post. De poststempel is nodig om te controleren of je je aanvraag tijdig hebt gaan.
@Pascaline :
indien je het ZO doet (i.e. ZÓNDER Postbus- of Actie-Nummer) gaat je envelop uiteraard WÉL ARRIVEREN bij HighCoData, MAAR je gaat NOOIT je TERUGBETALING krijgen.....
@LucDec :
het is zoals Bram reeds vermeldde @Rosje : de PostDatum is VEREIST, want ALLE acties hebben een EIND-LIMIET-DATUM m.a.w. HighCoData eist (terecht deze keer) dat er een POST-STEMPEL op je envelop staat.....dus zelf in de bus steken bij hen is géén optie indien je je centen wil teruggestort krijgen.
M.Vr.Gr.
Jan "the J"
@Jan "the J" JANSSENS:
Zelf in de bus steken binnen actieperiode is geen probleem. Meermaals gedaan.
@Correctie: Hoi, het is toch iets wat ik niet zou aanraden daar het risico bestaat je geen terugbetaling gaat krijgen omdat er geen poststempel op de omslag staat. Grtz Bram
waarom mag het maar 1 bon per omslag zijn. Kan begrijpen dat er er geen 10 instopt , maar 2 of 3 zou toch moeten Kunnen. Wat is de bedoeling van die 1 per omslag
@Myriam De Weerdt:
Persoonlijk, deel ik ook deze mening, maar het is niet HighCoData die de regels maakt.
De opdrachtgever ''Nivea'', is de eiser van deze voorwaarden. Waarschijnlijk, om het aantal aanvragen te beperken.
Sinds deze beperking, van 1 aanvraag per brief, bedankt ik hiervoor.
Iemand een idee wat een security code van de aankoop op de kassabon is?
@Mirthe Van Hove: Hoi Mirthe, deze staat normaal gezien onderaan op je kassaticket. Grtz Bram
@Bram: is dat dan misschien de: Auth. Code 512452?
@Mirthe Van Hove: Bijna onderaan uw kasticket staat "security nr :" gevolgd door een getal van 10 cijfers. Grtz Bram
@Bram: Hartelijk bedankt, Bram!
Waar vind ik zo’n formulier om in te vullen?
@Priscilla: Hoi Priscilla, dat kan je vragen aan de kassa. Grtz Bram
Hallo, is het verplicht om een kruis in het vak van "ik aanvaard dat mijn gegevens voor marketing worden gebruikt" te markeren?
@KevinJ10: hoi Kevin, dit is niet verplicht. Grtz Bram
Ik vandaag betaling ontvangen. Schoonmoeder nog niet.
@DenPe: ik heb deze vandaag ook ontvangen. Grtz Bram
Nog geen terugbetaling ontvangen.
Ik ook geen terugbetaling ontvangen en mijn moeder ook niet. Natuurlijk geen kopie genomen van het kasticket... Dan kan je niets beginnen zeker?
Nog steeds geen terugbetaling
Reactie toevoegen