Nivea Micellaire Shampoo of Conditioner Color 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Te kopen bij
Geldig vanaf: 
maandag 10 februari 2020
Geldig t.e.m.
zondag 23 februari 2020 (a)

Voorwaarden en beperkingen zie Kruidvat folder en voucher in de winkel.

Met dank aan Triese en Katleen voor deze tip en foto!
Met dank aan Renaat voor de foto van de flyer!

Updates

maandag 10 februari 2020 - 19:15

flyer toegevoegd

Reacties

lucdec za, 08/02/2020 - 14:39

Zal waarschijnlijk max 1 aanvraag per enverlop zijn, kost je schampoo toch'n euro....
Liever doe ik 2 aanvragen/envelop, voor mijzelf en m'n ouders.... Bpost zal hiermee weer
best gediend zijn....

wendyL (niet gecontroleerd) zo, 09/02/2020 - 19:35

Zou dit gecombineerd kunnen worden met de koopavond op woensdag? Dan krijg je 20% korting.

afbeelding van Bram
Bram zo, 09/02/2020 - 20:02

@wendyL: je krijgt het bedrag toch volledig terug, dus ik zou het niet doen. Het risico bestaat er misschien zelfs in dat je geen terugbetaling krijgt omdat 100% terugbetaald acties vaak niet te combineren zijn. Grtz Bram

Laura (niet gecontroleerd) ma, 10/02/2020 - 13:02

Kan je het online ingeven of dien je je kasticket met de post te versturen?

lucdec ma, 10/02/2020 - 13:55

Zoals ik hierboven al vermoedde, 1 postzegel per aanvraag

afbeelding van Bram
Bram ma, 10/02/2020 - 19:22

@lucdec: Klopt, ik heb een foto van de flyer toegevoegd. Grtz Bram

Dee (niet gecontroleerd) di, 11/02/2020 - 17:38

Mag je opnieuw meedoen als je al paar maand geleden meegedaan hebt met de actie?

afbeelding van Bram
Bram wo, 12/02/2020 - 06:06

@Dee: hoi Dee, ja ik denk het wel. Ik zie op het eerste zicht niets in de voorwaarden staan dat het niet zou mogen. Grtz Bram

Katinka (niet gecontroleerd) di, 11/02/2020 - 18:47

Blij met deze actie, want ik vind dit een héél goede shampoo en dan nog eens de keuze voor elk die wil, deze acties mogen ze voor mij meer doen. En, ja het is misschien wel pas 100% gratis als het online is maar toch beter zo dan niets, vroeger was het altijd zo dat je het moest opsturen en toen werd er bijna niets over ge zegt. Ieder kiest voor zich als ze mee doen of niet, toch! Ik doe al zeker wel mee, wij gebruiken dat produkt en wij hebben hey ook via een 100% actie leren kennen

kjanssen wo, 12/02/2020 - 10:10

@Katinka :

dat is ook mijn redenering, ik vind het een heel goed product en een grote fles, dus ik doe zeker mee, voor de prijs van een postzegel kan ik geen degelijke fles shampoo kopen, hoor, dus ik ben al lang blij. :)

annick (niet gecontroleerd) di, 11/02/2020 - 19:12

Ik heb op een kasticket shampoo micellar staan en op een ander shampoo nivea hair kan iemand mij zeggen welk ticket er hoort bij 4005900453587 bedankt

René di, 11/02/2020 - 20:11

@annick : De barcode die je vermeldt is van shampoo micellar.

Miekeklm (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 14:15

Weet iemand nog de postbusnummer van de vorige actie van Nivea Micellar? Want als die dezelfde is (zoals bij die Gilette actie even terug), dan krijg je je geld niet terug want dan heb je zogezegd al eens meegedaan met de actie.

afbeelding van Bram
Bram wo, 12/02/2020 - 14:24

@Miekeklm: Hoi Mieke, het gaat over deze actie waarschijnlijk: https://www.jegeldterug.be/100-terugbetaald/nivea-...
De PB is anders :) grtz Bram

Miekeklm (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 15:32

@Bram:
Klopt inderdaad, tis deze. Fijn dat het een andere postnummer is. Ik zie wel dat de prijs van zo'n 400 ml met 1 euro gestegen is. Was vorig jaar nog maar 4,99 en nu opeens 5,99 euro. Dat is wel veel he.

renaat (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 15:40

Het is nog steeds €4,99 in het Kruidvat

elvee (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 18:10

sommige kosten wel 5.99, andere 4.99

Jil (niet gecontroleerd) wo, 12/02/2020 - 21:48

Hallo,
Wat moet je doen als je de retourbon niet hebt gehad (ik wist helemaal niet dat je daar naar moest vragen)? Kun je die van ergens afprinten? Of moet je daarvoor echt terug naar de winkel..

Mvg, Jil

afbeelding van Bram
Bram do, 13/02/2020 - 07:35

@Jil: Hoi Jil, dat is vervelend :( Je gaat inderdaad even terug naar de winkel moeten vrees ik. Grtz Bram

Jil (niet gecontroleerd) do, 13/02/2020 - 15:13

@Bram:
Ok, dank je voor de snelle reactie

DenPE (niet gecontroleerd) za, 15/02/2020 - 10:08

Voor diegene die net als mij nog producten moeten kopen vandaag. Opgepast er wordt 20% korting toegepast op 1 artikel naar keuze.
Heb het pas thuis gezien, dus ga maandag waarschijnlijk terug moeten gaan.

Mireille Gavart (niet gecontroleerd) za, 15/02/2020 - 18:04

heb de conditioner gekocht maar blijkbaar geeft Kruidvat nu een extra korting van 20% op de 5,99 EUR, zal mijn ticket dus niet kunnen opsturen want de actie 100% terugbetaald is niet cumuleerbaar met andere promoties of zou er dan 4,79 EUR terug betaald worden ?

afbeelding van Bram
Bram za, 15/02/2020 - 18:59

@Mireille Gavart: Hoi Mireille, dat is vervelend want ik weet dat men in het verleden hier een probleem van maakte. Die 20% kreeg je gewoon zonder je klantenkaart af te geven? Grtz Bram

Mireille Gavart (niet gecontroleerd) za, 15/02/2020 - 22:57

@Bram: Dag Bram, ik heb ondertussen nog eens de folder van Kruidvat bekeken en blijkbaar kreeg je op zaterdag 15/02, 20% korting op 1 artikel naar keuze. Aangezien ik alleen de conditioner gekocht heb, werd daar de korting op toegepast. Ik ben er dus gewoon op de verkeerde dag om geweest. Grts

afbeelding van Bram
Bram zo, 16/02/2020 - 07:21

@Mireille Gavart: Mhmmm dat is echt lastig. Het kan zijn dat men er geen probleem van maakt bij Highco, maar ik weet het niet. Misschien anders even contact opnemen met hen of anders even terug naar de winkel. Grtz Bram

Andy zo, 16/02/2020 - 16:35

Hey Bram,
De begeleidende brief vind ik niet meer terug. Of zijn jullie daar misschien al een tijdje mee gestopt en heb ik dat ergens gemist?
Grtjs Andy

afbeelding van Bram
Bram ma, 17/02/2020 - 07:00

@Andy: Hey Andy, dat klopt dat je deze niet meer kan terugvinden. We zijn hier een tijdje geleden stilzwijgend mee gestopt. Je zal misschien ook gemerkt hebben dat we vanaf nu ook zo veel mogelijk doorverwijzen naar de actievoorwaarden i.p.v. deze informatie op onze website zelf weer te geven. Dit om te voorkomen dat onze website eventueel niet up-to-date zou zijn met de voorwaarden en/of fouten zou bevatten. Het kost enorm veel inspanningen en tijd om deze informatie up-to-date te houden. Met het oog op een vernieuwing van deze website en ook het feit dat het aantal acties via de post elk jaar aanzienlijk daalt, bieden we deze brief jammer genoeg niet meer aan. Grtz Bram

Andy ma, 17/02/2020 - 10:57

Dank voor de toelichting Bram. Jammer het was anders een bijzonder handige tool, maar begrijp het wel hoor ;-) Dan maar zelf terug standaardbriefje opstellen zoals we dit vroeger ook deden voordat je deze site opstartte. Groetjes Andy

Nieuwtje (niet gecontroleerd) wo, 19/02/2020 - 11:23

Is het nodig om u mailadres in te vullen en het vakje met de aanvaarding dat mijn gegevens gebruikt kunnen worden voor marketing voorwaarden?

Kittie (niet gecontroleerd) di, 07/04/2020 - 09:59

Is het normaal dat we nog niks terug gekregen hebben? Ik heb het 13 februari verstuurd.

afbeelding van Bram
Bram di, 07/04/2020 - 10:45

@Kittie: Hoi Kittie, dat is inderdaad vervelend. Uit ervaring weet ik dat het soms wel even kan duren. Je kan best even contact opnemen met HighCo, zij kunnen je meer vertellen. Grtz Bram

Kittie (niet gecontroleerd) di, 07/04/2020 - 19:25

@Bram: ok, bedankt!

rikketik (niet gecontroleerd) di, 07/04/2020 - 13:53

De betalingen komen eraan. Heb reeds 5,99 € ontvangen begin april. Product aangekocht 12.02.2020.

Kittie (niet gecontroleerd) di, 07/04/2020 - 19:27

@rikketik: ik heb 2 verschillende producten gekocht en het ene heb ik inderdaad begin april gekregen, maar deze nog niet.

elvee (niet gecontroleerd) vr, 10/04/2020 - 15:47

Ik kreeg deze actie nog niet terugbetaald. Werd opgestuurd op 11/2/2020. Dat is nu 2 maand geleden. Kreeg iemand dit al terugbetaald?

Lynn (niet gecontroleerd) ma, 20/04/2020 - 11:43

Ik heb ook nog geen terugbetaling ontvangen (verstuurd 17/2). Echter geen antwoord na contactname Nivea (website en e-mail). Kent iemand een andere manier om hen te contacteren?

kjanssen zo, 26/04/2020 - 10:04

je kan altijd proberen bellen als je veel tijd hebt: 02 352 03 90
(zie https://www.highco-data.be/nl/contact).

Ik heb ook een mail gestuurd want ook (weer maar eens) geen terugbetaling gekregen :(. Ik wil niet mopperen, maar het loopt tegenwoordig heel vaak fout bij highco / promolife en dat had ik vroeger zelden voor.

DenPe (niet gecontroleerd) zo, 26/04/2020 - 17:15

Hier wel al terugbetaald geweest.

Greta (niet gecontroleerd) wo, 29/04/2020 - 16:58

Ook hier hetzelfde, ik en mijn zoon hebben ook nog geen terugbetaling gekregen !
Zijn er nog die geen terugbetaling hebben gekregen ?

elvee (niet gecontroleerd) do, 30/04/2020 - 08:16

op 11/2/2020 ingestuurd. Nog steeds geen terugbetaling. Dat is dus bijna 3 maand geleden !!
Heb HCD al gecontacteerd hierover en krijg volgend antwoord :
Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.
Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.
Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.
Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.

Marc ma, 04/05/2020 - 19:56

ik vorig weekend mail gestuurd + kopie kassaticket en heb vandaag volgend antwoord ontvangen:

Beste,
Uw aanvraag is perfect in orde en het verwachte bedrag werd u overgemaakt op 04/05/2020.
Dank u voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,

Heb een mail verstuurd naar HighCo en Promolife en antwoord ontvangen van

Marc di, 05/05/2020 - 16:00

@Marc:

UPDATE:
Ze waren van hun woord en heb het vandaag ontvangen.

Lindake (niet gecontroleerd) di, 05/05/2020 - 13:01

Ik heb deze terugbetaling nog steeds niet ontvangen.

Reactie toevoegen