Nivea Naturally Good 100% Terugbetaald bij Kruidvat*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
maandag 5 oktober 2020
Geldig t.e.m.
zondag 18 oktober 2020 (a)

Terugbetaling via bankrekening. Voorwaarden en beperkingen, zie voucher in de winkel.

Met dank aan Ellen voor deze tip en foto uit de folder!
Met dank aan Ingrid voor de foto van de flyer!

Updates

maandag 5 oktober 2020 - 14:00

Foto van de flyer toegevoegd

Reacties

Wendy66 ma, 05/10/2020 - 13:26

Gelukkig gaat deze terugbetaling via een e-voucher

DH (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 14:59

@Wendy66: wat bedoel je juist? Deze actie gaat toch via een papieren voucher?

Wendy66 ma, 05/10/2020 - 18:44

@DH: hier hing voor het schap: morgen zijn de e-vouchers beschikbaar! Helaas dus via post.....

Ilse R. (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 12:54

Dus je bedoelt dat het maandag via een formulier was, maar dat het de dag erna met zo een code was die je online kan ingeven dan?

sonja van Acker (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 13:36

Heb de aanvraag liever online, dan pas is het 100% terugbetaald

Denys Myriam (niet gecontroleerd) do, 15/10/2020 - 13:24

@sonja van Acker: hoe kan ik online 100 % terugbetaald krijgen? Groetjes myriam

afbeelding van Bram
Bram do, 15/10/2020 - 14:08

@Denys Myriam : voor deze actie kan je geen online aanvraag indienen. Grtz Bram

Greta (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 15:20

En terug 1 aanvraag per omslag !

Luc Maeckelbergh (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 17:18

Lees ik dat goed dat we alle 3 producten mogen testen, er staat wel degelijk " en "

afbeelding van Bram
Bram ma, 05/10/2020 - 17:38

@Luc Maeckelbergh: hoi Luc, ik denk het niet. In de voorwaarden op de achterkant staat 1 terugbetaald product per... grtz Bram

jpdoeraene (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 18:07

Opgelet naast 1 aanvraag per omslag wordt er max. 6,99 € terugbetaald !

Lina (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 16:45

@jpdoeraene: Ik hoop voor hen dat het een drukfout op de flyer is. In de folder wordt het miccelair water als voorbeeld genomen en de prijs gaat wel degelijk van 7,99 naar 0 euro. Als ze maar 6,99 euro terugbetalen, zal ik hier zeker voor protesteren.

Bertje ma, 05/10/2020 - 19:15

Eigenlijk moest de economische inspectie dit verbieden. Dit is niet meer 100% terugbetaald. Misleidende reclame is dit. Bij Nivea wordt de zegel nooit terugbetaald en dan nog 1 per omslag. Vanaf januari weeral opslag van de postzegels. Iedereen beslist natuurlijk of hij ook zij meedoet, maar dit is niet meer gratis. Een prior vanaf januari € 1,57 !

hansieboy (niet gecontroleerd) ma, 05/10/2020 - 20:15

Je moet geen priorzegel plakken. Wij hebben over een paar jaar een doosje met 100 niet priorzegels gekcoht en die blijven geldig! Een mooi product zelfs als je de kosten van een zegel aftrekt! Reuze blij met deze actie!

elvee (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 11:42

Net naar Kruidvat geweest. Bij thuiskomst gezien dat en 2€ korting werd gegeven op de douchegel.
6.99-2 = 4.99 € werd aangerekend.
Op de flyer staat als voorwaarde 11: niet cumuleerbaar met andere promoties.
Gaat dit geen problemen geven?
Zo ja, hoe lossen we dit dan op?

Annvh (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 11:55

@elvee: Ik had een tijdje geleden hetzelfde voor met een deodorant van nivea. Het was 3,79 en er was een koppelverkoop van 1,14 afgegaan dus 2,65 (ook al kocht ik enkel dit product). Ik heb toen die 3,79 terugbetaald gekregen.
Ik heb nu hetzelfde voor als jou met de douchegel. Benieuwd hoeveel we zullen terugkrijgen.

elvee (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 12:28

@Annvh:
Mijn vrees is eerder: krijg ik het wel terugbetaald.
Ik verwacht sowieso niet meer dan de 4.99 € die ik betaalde. Maar ik zou niet graag hebben dat ze NIET terugbetalen.

DH (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 13:38

@elvee: Ik heb idd hetzelfde voor... het is duidelijk een korting op dat artikel de nieuwe prijs staat naast de oude prijs op het ticket.... vlgs mij gaat die niet terugbetaald worden. Heb bovendien geen andere producten gekocht en valt bijgevolg erg op..... highco mailen? Zou wel een dure douchegel zijn indien ze die niet terugbetalen.... 5 euro + envelop + postzegel..

Annvh (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 17:54

@elvee: Ik heb toen op mijn kassaticket de initiële prijs, de korting en de prijs met korting af omcirkelt. Dus ze kunnen niet over die korting gekeken hebben. Toch betaalde ze de prijs terug waarvan de korting nog niet is afgegaan.
Maar het is inderdaad vreemd dat bij deze actie het product ook aan €4,99 online staat.
Laat iemand weten indien HighCo antwoord?

Greta (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 13:16

Weet er iemand of de producten al aanweig zijn in Kruidvat Ninia Ninove ? Gr

DH (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 13:39

@ Bram - ik heb zojuist gereageerd op Elvee haar bericht... wat zou jij doen?

afbeelding van Bram
Bram di, 06/10/2020 - 17:04

@DH: Hoi DH, heb je een idee hoe het komt dat je die 2 euro korting kreeg? Was het omdat je klantenkaart gescand werd? Ik vind het een risico en vrees inderdaad dat je de terugbetaling gaat mislopen. Grtz Bram

elvee (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 17:45

@Bram:
dag Bram,
ik liet inderdaad mijn klantenkaart scannen.(nogal normaal zou ik zeggen ;-) )
Op het kassaticket staat het als volgt:

douche nivea 6.99 4.99
korting -2.00
extravoordeelkaart
nr.vd kaart...........

Het is dus duidelijk dat je korting krijgt.

Nochtans als je op de website kruidvat.be gaat kijken, dan staat daar bij dat douche product gewoon de prijs van 4.99€. Er staat niks over korting.
Er staat wel een soort sticker bij op de website die vermeld 100% terugbetaald.

Hoe zouden we dit nu best oplossen?

afbeelding van Bram
Bram di, 06/10/2020 - 17:48

@elvee: dat is inderdaad raar. Het lijkt dan wel een foutje in hun kassasysteem. Misschien toch best even contact opnemen met Kruidvat en HighCo. Dat lijkt me de beste optie dan. Grtz Bram

DH (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 19:54

@elvee: klopt....de 2 prijzen staan op 1 lijn....duidelijk zichtbaar dat het een korting op dat bedrag betreft.....

mievg di, 06/10/2020 - 17:48

@Bram: rare situatie met die douchegel. Op de website van kruidvat staat dat de prijs 4.99 € is, dus als je het online koopt.

Cambien (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 17:40

ik heb ook de douchegel gekocht en bij mij is er ook een korting van 2 EUR afgegaan. Dat kan toch niet dat iedereen die de douchegel gekocht heeft geen terugbetaling zal krijgen omdat er korting van de prijs is afgegaan.
@Bram : weet u naar waar we kunnen mailen om dit na te vragen ?

afbeelding van Bram
Bram di, 06/10/2020 - 17:43

@Cambien: dat kan met HighCo DATA: infolijn@highco.be | infolijn@promolife.be |+32 (02) 352 03 90 . Grtz Bram

elvee (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 18:09

@Cambien:
hallo,
als je je geïnformeerd hebt bij High Co Data en je krijgt antwoord, hou je ons dan via deze weg op de hoogte? Alvast dank.

Cambien (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 18:34

@elvee : ik heb daarjuist een mail gestuurd naar high co data. Van zodra ik antwoord krijg hou ik je op de hoogte. grts

Cambien (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 18:59

@elvee:
Hieronder het anwoord dat ik van HighCo Data heb ontvangen :
Beste,

Zoals in de algemeene voorwaarden van de actie vermeld staat is de promotie niet cumuleerbaar met andere acties.

Voor welke reden werd deze korting verrekendt?

Dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Elisa
Contact Center Operator
Tel. +32 2 352 03 90

Elvee (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 19:28

@Cambien:
Dan zit er precies maar 1 ding meer op: terugbrengen naar Kruidvat en centen terug vragen...
Of ziet iemand een andere oplossing?

Cambien (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 19:37

@Elvee:
ik heb gereageerd op die mail van highco Data. Zal nu weer hun antwoord afwachten. Terugbrengen is voor mij geen optie gezien ik alles reeds heb opgestuurd.

Debyser annick (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 19:02

Op mijn kasticket staat nivea douche maar weet niet welke barcode ik hiervoor moet gebruiken omdat ik voor mijn mama ook een douche heb meegebracht en op haar kasticket staat douche naturally
Wie kan me helpen alvast bedankt

Cambien (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 19:19

@debyser Annick : op mijn kassaticket staat ook Douche Nivea en op mijn produkt staat volgende barcode 4005900778949

DH (niet gecontroleerd) di, 06/10/2020 - 20:46

@Cambien: Even een vraag: ging er bij jou de 2 euro dan niet af?

Cambien (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 19:01

@DH:
Ja, bij mij ging die 2 eur er ook af. Ik heb 4,99 EUR betaald (ttz 6,99 - 2 eur korting). Ik vrees dat er een terugbetaling zal volgen want dit is het antwoord dat ik van Highco Data heb ontvangen :

Beste,

Zoals in de algemeene voorwaarden van de actie vermeld staat is de promotie niet cumuleerbaar met andere acties.

Voor welke reden werd deze korting verrekendt?

Dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Elisa
Contact Center Operator
Tel. +32 2 352 03 90

stanny (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 09:03

op kasticket: douche naturally welke barcode heeft deze aub

Dries Vandenberghe wo, 07/10/2020 - 10:02

Hier in KV Diksmuide was de zeep met pompje 9,99€. Nadien krijg je op de voucher te zien dat slechts max. 6,99€ terugbetaald wordt.... Dit is dus zeker niet 100% terugbetaald!

Gunther wo, 07/10/2020 - 17:54

@Dries Vandenberghe: je kan alleen kiezen uit producten afgebeeld dacht ik zo

Dries Vandenberghe do, 08/10/2020 - 08:35

@Gunther:
Zo te zien ben ik wederom gejost...

Claudia (niet gecontroleerd) zo, 11/10/2020 - 12:23

Inderdaad dit is misleidende reclame. Als je het gekocht hebt, krijg je ook pas de voucher en dan staat er Max. 6,99€ terugbetaald...niet eerlijk!

Jonas (niet gecontroleerd) wo, 07/10/2020 - 20:30

Opgepast: enkel de afgebeelde producten, niet alles van op de display telt. Is zeer misleidend! Vb. met pompje staat op display maar telt niet mee.

Bij ons stond op de display een prijskaartje van 4.99 voor de douchegel. Op het kasticket staat 6.99 maar met 2 euro korting op dus 4.99 euro dan. Ik nam foto van display en prijskaartje, dus kan aantonen dat het zo geprijsd stond... Is wel een vage actie en HighCo doet vaak moeilijk...

prikbord (niet gecontroleerd) do, 08/10/2020 - 12:49

op de site stonden wel al producten uit de display aan 100% terugbetaald, ook het popje aan 9,99!

BBetty (niet gecontroleerd) do, 08/10/2020 - 16:00

Is er al duidelijkheid rond de korting die er af gaat met de klantenkaart? Anders breng ik ze terug en koop zonder klantenkaart

Kiko (niet gecontroleerd) vr, 09/10/2020 - 09:26

Nagevraagd in Kruidvat De Panne en zou fout in kassasysteem zijn. Ze gingen het doorgeven. Mogelijk komt er dus een juiste prijs ZONDER korting (die normaal niet zou mogen verschijnen). De kassierster zei dat de kans groot is dat je, als je de bon met korting opstuurt, niets terug zal krijgen want er kan duidelijk niet gecumuleerd worden met andere kortingen.

Kurt (niet gecontroleerd) vr, 09/10/2020 - 10:17

Ik stuurde mijn ticket met verhaal door naar HighCo. Zij bevestigen dat de betaalde prijs zal terugbetaald worden, dus de 4,99!

Beste,

Het betaalde bedrag van 4.99 zal u terugbetaald worden.

Dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Elisa
Contact Center Operator
Tel. +32 2 352 03 90
logo

Kruiskouter 1 | 1730 ASSE (Belgium)
www.promolife.be

Laura (niet gecontroleerd) vr, 09/10/2020 - 12:26

Beste,

Ik heb een vraagje. Er staat 1 bon per rekening nummer. Wordt dit echt gecontroleerd ?
Want ik heb namelijk 3 producten gekocht van nivea, de medewerkers in Kruidvat zeiden dat dit kon.
Anders zal ik deze moeten gaan terug brengen..
Is eerste keer dat ik dit doe; dus weet er nog niet
Veel over :)

Groetjes,

afbeelding van Bram
Bram vr, 09/10/2020 - 12:56

@Laura : Hoi Laura, Je krijgt maar 1 product terugbetaald. Zie puntje 8 in de actievoorwaarden: "Dit aanbod is beperkt tot 1 terugbetaald product per Belgische IBAN rekeningnummer, per naam, adres en kassaticket". Grtz Bram

Renilde (niet gecontroleerd) vr, 09/10/2020 - 16:31

Nivea 100% terugbetaald. Daar geloof ik NIKS van. Vorige keer hebben ze me serieus in het zak gezet!!!!
We kregen zogezegd 3 producten terugbetaald. Elk in een aparte envelop gestoken met postzegel. We vertrokken 3 aug op verlof. Tijdens ons verlof een brief gekregen dat we ons rekeningnummer moesten doorgeven voor 29 juli??????
Terwijl we het formulier juist hadden ingevuld. Nadien gereageerd maar ze konden niets doen. Tijd was verstreken terwijl de brief aangekomen was na 29 juli. Dus ik ben helemaal niet content

Reactie toevoegen