Nutro voeding voor kat en hond 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Te kopen bij
Geldig vanaf
woensdag 26 september 2018
Geldig t.e.m.
zaterdag 6 oktober 2018
Hoe deelnemen
  • online
Aanvraag versturen voor
zaterdag 20 oktober 2018
Hoe terugbetaald
via bankrekening
Speciale voorwaarden
Deze actie is geldig op alle Nutro 1,5kg packs droge voeding voor honden en katten.

Actie gevonden in folder van Tom&Co 26/09 tot 7/10

*Terugbetaling geldig voor aankopen verricht van 26/9 tot 7/10/2018. Ga tot 20/10/2018 naar www.nutro.be met je aankoopbewijs. 1 terugbetaling per bankrekening.

Updates

vrijdag 28 september 2018 - 11:30

In de bevestigingsmail die men ontving na deelname stond dat men waardebonnen zou ontvangen.
Wij hebben bevestiging gekregen dat dit een fout was en dat men een terugbetaling zal ontvangen op de rekening.

Reacties

FRING (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 15:36

Ik heb vandaag kattenkorrels droogvoeding gekocht, maar ik vind niet waar ik dit online moet ingeven...
Op hun site staat nergens iets van cash back. In de winkel stond dit er nochtans bij...
Dit was toch geldig vanaf vandaag ???

Amanda Wuyts (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 15:38

Ik heb hetzelfde probleem....

Wendy (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 15:51

In Lanaken ook gekregen en aan kassa verteld, staat op de site. Kan het ook niet vinden

petrad wo, 26/09/2018 - 16:13

Idem Dito

erica (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 16:41

ik heb gemaild naar firma en kreeg
als antwoord dat het technische team nog aan het werken is aan de site. Het zou vandaag tegen 15u in orde moeten zijn. Ik heb juist gekeken en het is nog niet ok. Dus nog effe wachten......?

drannelies wo, 26/09/2018 - 16:34

Ik heb hiervoor gemaild en ze hebben geantwoord dat het technische team nog aan het werken was aan de website en dit zou normaal vandaag nog in orde moeten komen...

Elke - Nutro (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 17:24

Hallo allemaal,

Er zijn inderdaad wat technische problemen, onze excuses hiervoor! Morgen kunnen jullie op de website www.nutro.be terecht en zullen jullie de actiepagina terugvinden.
Alvast bedankt voor jullie interesse in het product! Hopelijk gaat jullie huisdier ervan genieten :-).

Vriendelijke groeten,
Elke

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 07:23

@Elke - Nutro: Hoi Elke, bedankt om onze fans via deze weg op de hoogte te brengen!

KatleenV (niet gecontroleerd) vr, 28/09/2018 - 14:45

@Elke - Nutro: Beste Elke, ik krijg voor het bevestigen steeds de melding 'sorry, there is an API exception' en kan dus niet verder. Kan jij me helpen aub? bedankt!

FRING (niet gecontroleerd) wo, 26/09/2018 - 17:30

De website is aangepast.Ik heb zopas mijn kassaticket en gegevens kunnen inbrengen en het is goed gelukt... Wel geen bevestigingsmail gekregen

Verhoeven Debby (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 12:00

Maar 1 per IP-adres en staat niet in de voorwaarden !! Probleem dus om pakken van moeder en schoonmoeder in te tikken . Ik heb mail gestuurd en hoop vlug antwoord te krijgen

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 12:06

@Verhoeven Debby: Bedankt voor je bericht! Ik zal hier even een update plaatsen. Hou je ons op de hoogte? Grtz Bram

debby verhoeven (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 12:11

@Bram: Nu lees ik via Promolife dat we waardebonnen zouden krijgen ? Dat kan nu toch niet !!

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 12:22

@debby verhoeven: Waar heb je dit gevonden? Ik kan het niet terugvinden.

debby verhoeven (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 12:56

@Bram: In de bevestiging van Promolife

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 13:01

@debby verhoeven: In de algemene voorwaarden lees ik hier niets over, dus best even afwachten en deze goed bewaren.

drannelies do, 27/09/2018 - 14:28

@Verhoeven Debby: Kreeg je een foutmelding of hoe weet je dit??

vka (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 15:23

@Verhoeven Debby: idd ik vond dat ook niet terug in de voorwaarden Debby

drannelies do, 27/09/2018 - 15:47

@Verhoeven Debby: in de voorwaarden staat ook ook 1 per persoon, dus als je met verschillende volwassen mensen op hetzelfde adres woont, moet je deze toch knn ingeven!

titine (niet gecontroleerd) ma, 01/10/2018 - 22:13

heb jij al een antwoord gekregen?
ik heb het ook 2 maal aangekocht en kon het sle chts 1 maal ingeven

kristien venneman (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 12:16

Hier kun je je geld terug vragen https://www.nutro.be/nl-BE/aanbod/deelnameformulier

Annemarie (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 15:49

Het is inderdaad een zootje. Eerst de link naar de cashbackactie die niet terug te vinden is, en nu ontvang ik een mail dat voor de terugbetaling waardebonnen opgestuurd worden. Dit is geen cashback. Ik overweeg dan ook om mijn zak droogvoer van Nutro terug te brengen naar de Tom&Co en terugbetaling te vragen.

drannelies do, 27/09/2018 - 17:59

@Annemarie: op de rekening staat dat we geen geld knn terug krijgen bij tom&co. Enkel een tegoedbon :-s

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 18:06

@drannelies: ze betalen bij Tom&Co nooit terug met geld wanneer je een product terugbrengt. Dat bedoel je?

drannelies do, 27/09/2018 - 19:01

@Bram: ja, er staat: ENKEL met kassaticket ruilen = tegoedbon, geen geldteruggave. Omruilen binnen de 14 werkdagen.

drannelies do, 27/09/2018 - 18:02

@Annemarie: heeel slechte reclame alvast vr nutro

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 16:15

In de voorwaarden staat “De terugbetaling zal gebeuren via bankoverschrijving.” Kan iemand de bevestingsmail doorsturen naar info@jegeldterug.be? Ik zal vanavond contact opnemen om dan navraag te doen.

Annemarie (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 16:31

@Bram: Ik heb al zelf gebeld naar Nutro. Mijn aanvraag tot terugbetaling hebben ze zelf nog eens ingevoerd bij hen en ik heb hen ook een copie van mijn aankoopbewijs moeten mailen. Ook heb ik hun tevens een copie van de mail bezorgd waarin staat dat je aankoopbonnen zult krijgen. Ze hebben mijn telefoonnummer genoteerd en als ik ze niet meer terug hoor zou alles moeten ok zijn. Aan de telefoon zijn ze wel heel vriendelijk, maar het is mij toch allemaal een beetje chaotisch.

Annemarie (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 16:37

@Bram:

Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw deelname aan de actie van Nutro

U zal uw waardebonnen binnen de 5 weken ontvangen, op voorwaarde dat uw deelname voldoet aan de algemene voorwaarden.

Tot binnenkort,

Uw Nutro-team

Voor vragen of problemen, contacteer ons:
infolijn@promolife.be | +32 2 352 03 90

Dit is een copie van de bevestigingsmail die ik ontving.

afbeelding van Bram
Bram do, 27/09/2018 - 16:39

@Annemarie: bedankt Annemarie!

Annemarie (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 16:48

@Bram: Graag gedaan Bram.

afbeelding van Bram
Bram vr, 28/09/2018 - 11:32

@Annemarie: Hoi Annemie, ik heb antwoord gekregen en men gaat een terugbetaling ontvangen op de rekening. Goed nieuws dus! :)

Wendy (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 18:42

Ik heb gisteren het profijt gekocht en ingegeven, maar nog steeds geen bevestigingsmail. Wanneer hebben jullie die dan gekregen?

Mollyke (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 19:36

Heb juist de voorwaarden gelezen van de terug betaling en daar staat duidelijk bij Nr. 7 dat de terugbetaling via bankrekeningnummer en niet via waardebonnen terug krijgt. Ik wacht nog eventjes af en anders breng ik mijn korrels terug. IK heb dit gisteren gekocht voor hun website in orde was dus zijn ze eventueel verplicht om mij het terug te geven. Ik ben benieuwd :)

afbeelding van Bram
Bram vr, 28/09/2018 - 11:34

@Mollyke: Hoi Mollyke, ik heb antwoord gekregen en men gaat een terugbetaling ontvangen op de rekening. Goed nieuws dus! :)

Patito do, 27/09/2018 - 21:09

Nochtans staat op de website EERSTE ZAK GRATIS
KRIJG JE EERSTE NUTRO™ AANKOOP 100% TERUGBETAALD

BEDANKT!
U zult uw geld teruggestort krijgen binnen de 6 weken.

TERUG NAAR DE HOMEPAGE

Patito do, 27/09/2018 - 21:10

Misschien fout in automatische mail...

piet (niet gecontroleerd) do, 27/09/2018 - 23:47

aanbod niet meer beschikbaar ….?!

drannelies vr, 28/09/2018 - 08:14

@piet: ik denk dat ze dit bedoelen met 1 per ip adres. Als je het nadien nog eens probeert, krijg je die melding

afbeelding van Bram
Bram vr, 28/09/2018 - 08:25

@drannelies: Dan misschien eens proberen via incognitovenster van je browser? Het is niet zeker dat het per IP-adres is, maar misschien eerder per browser.

drannelies za, 29/09/2018 - 13:32

@Bram: ja idd, of de cookies e.d. wissen en dan werkt het terug

Jan "the J" JANSSENS (niet gecontroleerd) vr, 28/09/2018 - 09:16

Beste Mensen,
Een firma (NUTRO) kan en mag kiezen voor aankoopbonnen ipv cashback.....MAAR dan moeten ze dat JUIST én van meet-af-aan in hun ACTIE-VOORWAARDEN zetten...INDIEN ze 'cashback/terugbetaling via bank' postuleren ÉN DAARNA afkomen met BONS ben je de boel aan 't belazeren=oplichten !
Bovendien zorg je ervoor dat je "terugbetalingssite" KLAAR is op de datum dat je had vermeld.
ZIELIG én vooral ANTI-RECLAME wat toch niet de bedoeling kan zijn !?!?!
Mvg, Jan "the J"

afbeelding van Bram
Bram vr, 28/09/2018 - 11:34

@Jan "the J" JANSSENS: Hoi the J, Het was een foutje in de mail ;) Men gaat een terugbetaling ontvangen op de rekening :)

debby verhoeven (niet gecontroleerd) vr, 28/09/2018 - 10:06

Ondertussen is er toch al veel verbeterd : ik kan nu meerdere ticketten ( van familie) intikken nadat ik mijn computer aan en uit heb gezet . De ticketten die ik vandaag heb ingetikt daar krijg ik een mail van waar NIETS staat van waardebonnen maar wel dat we over 5 weken ons geld krijgen . Ik denk dat het probleem grotendeels opgelost is

afbeelding van Bram
Bram vr, 28/09/2018 - 10:10

@debby verhoeven: Fijn om te lezen! :)

Wendy66 vr, 28/09/2018 - 11:27

Hebben jullie wel een bevestigingsmail ontvangen? Ik niet en opnieuw ingeven kan niet

Wendy66 vr, 28/09/2018 - 11:52

Net ontvangen, na 2 dagen! Incl. een excuusmail mbt de uitbetaling

drannelies vr, 28/09/2018 - 17:28

@Wendy66: ik heb al een bevestiging van goedkeuring vd terugbetaling gekregen zelfs vandaag :-)

Mollyke (niet gecontroleerd) wo, 24/10/2018 - 15:26

Vandaag terugbetaling 16,49 euro ontvangen op mijn rekening. :)

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.