Nutro voeding voor kat en hond 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Waarde
€16.49
Categorie
Winkels
Geldig vanaf
woensdag 30 januari 2019
Geldig t.e.m.
zaterdag 9 februari 2019
Hoe deelnemen
  • online
Aanvraag versturen voor
zondag 17 februari 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Geef uw huisdier voeding die imiteert wat zijn/haar voorouders vroeger aten in het wild. Start je hoge proteïne, graanvrije Nutro avontuur hier met ons "eerste zak gratis" aanbod. Geef hieronder je aankoopinformatie door om het aankoopbedrag terugbetaald te krijgen. Deze actie is geldig op alle Nutro 1,5kg packs droge voeding voor honden en katten. Actie enkel geldig op producten aangekocht tussen 30/01/2019 en 10/02/2019. Deze actie is enkel geldig op aankopen bij Tom&Co.

Met dank aan Steven voor deze tip! Hij krijgt van ons een opvouwbaar jegeldterug-winkeltasje!

Reacties

Chloe.v (niet gecontroleerd) wo, 30/01/2019 - 00:03

Hej, telt deze actie ook als je al aan de vorige van nutro hebt deelgenomen?

afbeelding van Bram
Bram wo, 30/01/2019 - 05:51

@Chloe.v: hoi Chloe, dat lijkt me geen probleem omdat deze actie een andere actieperiode heeft. Ik zie dit dus als een nieuwe actie. En ik zie er niets van in de voorwaarden staan.

Chris10 (niet gecontroleerd) wo, 30/01/2019 - 08:09

Ik zie ook niks in de vw staan alleen
Die eerste zak in de titel
Is wel heel duur eten dus hopelijk geen problemen later

afbeelding van Bram
Bram wo, 30/01/2019 - 08:41

@Chris10: Hoi Chris, hier had ik zelfs over gelezen. Volgens mij gaan ze dat dan duidelijker moeten vermelden in de voorwaarden. Iets in de aard als: "Als u reeds van een terugbetaling hebt genoten in het verleden kan je niet meer deelnemen aan deze actie." In principe gaat men volgens de regels van GDPR volgens mij de gegevens van de vorige actie niet meer hebben. In deze voorwaarden staat ook dat ze u gegevens verwijderen nadat ze u terugbetaling hebben gedaan.

Chris10 (niet gecontroleerd) wo, 30/01/2019 - 09:54

Super bedankt
Tof dat jullie zoveel weten en snel reageren
Super bedankt

afbeelding van Bram
Bram wo, 30/01/2019 - 09:58

@Chris10: Ik hoop dan ook dat het correct is wat ik zeg :) maar ik denk van wel. Wat ik ben geen specialist, maar ik lees er wel veel over :) Nog een fijne dag gewenst!

Chris10 (niet gecontroleerd) vr, 01/02/2019 - 11:12

Raar maar net vandaag kreeg ik mail van nutro
Ze houden volgens mij wel gegevens bij

afbeelding van Bram
Bram vr, 01/02/2019 - 11:16

@Chris10: Je kan altijd vragen om je gegevens te laten wissen natuurlijk. Hiertoe zijn ze verplicht. Je zou ook altijd de vraag kunnen stellen of je nog eens mag deelnemen als je in het verleden al eens hebt deelgenomen.

lminoes (niet gecontroleerd) wo, 30/01/2019 - 14:30

iemand problemen bij het invullen formulier. Moest mijn reknr niet ingeven. Raar? Heb het niet doorgestuurd.

Donna wo, 30/01/2019 - 15:16

@lminoes: Hun site werkt terug, ik kon wel een rekeningnummer invoeren: U zult uw geld teruggestort krijgen binnen de 6 weken.

Donna wo, 30/01/2019 - 14:55

Ja, de site van Nutro werkt momenteel niet: server error. Ik probeer later nog 's.

Donna wo, 30/01/2019 - 15:16

Site werkt terug.

WendyL (niet gecontroleerd) wo, 30/01/2019 - 22:29

in Hasselt/kuringen alles uitverkocht :(

Mira (niet gecontroleerd) di, 05/02/2019 - 17:37

Wendy, probeer Diepenbeek eens...

anitag ma, 04/02/2019 - 15:10

Mol? Weet iemand of er in Mol nog te krijgen zijn?

WendyL (niet gecontroleerd) ma, 04/02/2019 - 22:42

In Genk ook alles op..

WendyL (niet gecontroleerd) vr, 08/02/2019 - 16:27

@WendyL:
in Genk terug voorraad !

Mira (niet gecontroleerd) di, 05/02/2019 - 12:19

in Diepenbeek was er gisteren na mijn aankoop nog 1 zak in de rayon; voor de lieffhebbers; snel wezen is de boodschap

linda (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 10:59

iemand Nutro hondenof poezen eten al terugbetaald gekregen?

lin (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 13:05

@linda, nee nog niet terugbetaald gekregen

KARIN SPELEMAN (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 08:02

Neen. Hier ook nog niks terug gekregen. De poezen lusten het zeer graag, maar is jammer genoeg wel zeer prijselijk. 16,49€ voor een zakje van 1.5kg ...

Michael (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 11:59

Hier ook nog niks ontvangen. Ik deed de aanvraag op 09/02.

carinne uyttebroeck (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 10:29

Heeft iemand hier zijn geld reeds van ontvangen?

linda (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 14:29

hier ook nog niets ontvangen

Pa (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 17:54

Aanvraag ingediend op 05/02 - tot op heden nog geen terugbetaling.

Pa (niet gecontroleerd) do, 21/03/2019 - 22:33

@Pa: Reactie van Promolife:
"Beste,
Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.
Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.
Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.
Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.
Dank u voor uw begrip."

Pa (niet gecontroleerd) za, 30/03/2019 - 15:31

@Pa: Gisteren 29/03 sorry-mail ontvangen en dezelfde dag ook terugbetaling.

Dorien (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 21:10

Ik ook nog niks gekregen - aanvraag op 2/2 gedaan!

LienP (niet gecontroleerd) ma, 25/03/2019 - 09:48

Idem hier, ook nog niets teruggekregen

Dorien (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 17:24

Beste Dorien,

bedankt voor je vraag. Onze externe partner die de terugbetalingen verzorgt, heeft ons (relatief laat) laten weten dat er problemen waren met de terugbetalingen. Onze collega's van marketing hebben een communicatie opgesteld met meer details, die wordt normaliter morgen (ten laatste vrijdag) naar alle deelnemende consumenten gestuurd.

Onze excuses voor deze vertraging. Bedankt alleszins om voor Nutro gekozen te hebben, we hopen dat uw hond het weet te appreciëren!

Hartelijke groet,

(naam)
Consumer Care Coordinator
Mars Belgium

Dorien (niet gecontroleerd) do, 28/03/2019 - 15:02

Volgens HighCo is mijn aanvraag niet terug te vinden in hun atabase terwijl ik wel bevestiging gekregen heb. Helaas heb ik die al gewist. Ik heb nu een foto van mijn kasticket doorgestuurd, hoop dat dit voldoende is, anders waren het dure brokken... Kan iemand mij zeggen wat er precies in die bevestiging stond?

Bertje (niet gecontroleerd) do, 28/03/2019 - 16:20

@Dorien: Ik kan je niet helpen want heb niet meegedaan aan deze actie. Dit is maar weer eens het bewijs, wat ik eerder deze week al geschreven heb hier, dat als je een product koopt wat veel geld kost, HData altijd problemen heeft voor terugbetaling zoals het niet terug vinden van gegevens of niet aangekregen of kasticket er niet bij.
Ben eens benieuwd want ben nog altijd in blijde verwachting van de terugbetaling van Gillette wat ook voor veel geld was. Alleszins duim ik voor je terugbetaling dat het inorde komt.

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.