De link leidt naar een filmpje maar niet naar de FB post om de cashback aan te vragen.
Bramma, 19/09/2022 - 09:21
@LennyD: Onderaan rechts de video staat er een Facebook icoontje. Wanneer je daar op klikt zal je naar de Facebook-post op Facebook zelf gaan en daar vind je meer info. Grtz Bram
LennyD (niet gecontroleerd)ma, 19/09/2022 - 11:37
@Bram: Dit was niet zichtbaar op de mobiele versie. Ik probeerde het opnieuw op computer en nu is het inderdaad zichtbaar.
Waar kan je dit kopen? In de Delhaize heb ik dit niet gevonden?
franny (niet gecontroleerd)ma, 19/09/2022 - 14:39
@BAPS: ik heb t in delhaize gevonden, ook in carrefour
BAPS (niet gecontroleerd)ma, 19/09/2022 - 15:15
@Franny , bedankt, ik zal nog eens goed moeten kijken!
LucH (niet gecontroleerd)wo, 21/09/2022 - 14:28
beste,
moet je je kasticket voor deze actie uploaden of gewoon de gegevens ervan online invullen? Ik stel deze vraag omdat ik geen scan van kasticket kan maken en dus misschien niet kan deelnemen. bedankt voor uw info. groeten!
didierwo, 21/09/2022 - 17:07
@LucH: Op de refund pagina (link in de e-mail ontvangen na registratie), moeten
de deelnemers hun kasticket opladen en terugbetaling aanvragen door hun voornaam, naam, e-mail adres, IBAN,
datum van aankoop, plaats van aankoop en aankoopbewijs in te vullen.
allee weer hetzelfde liedje, je krijgt een link, je brengt het mee en dan staat er dit Error
▸ [ "Je kan niet meer deelnemen met deze inschrijving" ]
met galler was het ook van dat
L (niet gecontroleerd)do, 29/09/2022 - 23:29
@lin: hier hetzelfde, voor mij geen promolife-acties meer. Ik neem al jaren deel aan vele acties, nooit geen problemen gehad, behalve bij de recente online acties van Promolife, altijd ellende.
Koen (niet gecontroleerd)vr, 30/09/2022 - 08:45
Ook ik krijg deze mededeling, begon al te vermoeden dat het maximum aantal deelnames (3.000) bereikt was, maar ik vond het dan raar dat ik bij inschrijving gewoon een link kreeg zonder extra info daarover. Heb dus gewoon die Ice Tea gekocht, maar omdat het niet lukte, heb ik nog eens geklikt op link bij bovenstaand Facebookfilmpje. En inderdaad: nu, dus te laat, staat er 'Het maximum aantal deelnames is bereikt. Deze actie is daarom niet meer beschikbaar'.
Reacties
De link leidt naar een filmpje maar niet naar de FB post om de cashback aan te vragen.
@LennyD: Onderaan rechts de video staat er een Facebook icoontje. Wanneer je daar op klikt zal je naar de Facebook-post op Facebook zelf gaan en daar vind je meer info. Grtz Bram
@Bram: Dit was niet zichtbaar op de mobiele versie. Ik probeerde het opnieuw op computer en nu is het inderdaad zichtbaar.
Hierbij de link: https://oasis-icetea.be/
Waar kan je dit kopen? In de Delhaize heb ik dit niet gevonden?
@BAPS: ik heb t in delhaize gevonden, ook in carrefour
@Franny , bedankt, ik zal nog eens goed moeten kijken!
beste,
moet je je kasticket voor deze actie uploaden of gewoon de gegevens ervan online invullen? Ik stel deze vraag omdat ik geen scan van kasticket kan maken en dus misschien niet kan deelnemen. bedankt voor uw info. groeten!
@LucH: Op de refund pagina (link in de e-mail ontvangen na registratie), moeten
de deelnemers hun kasticket opladen en terugbetaling aanvragen door hun voornaam, naam, e-mail adres, IBAN,
datum van aankoop, plaats van aankoop en aankoopbewijs in te vullen.
Vlotte actie, reeds terugbetaling ontvangen👍
allee weer hetzelfde liedje, je krijgt een link, je brengt het mee en dan staat er dit Error
▸ [ "Je kan niet meer deelnemen met deze inschrijving" ]
met galler was het ook van dat
@lin: hier hetzelfde, voor mij geen promolife-acties meer. Ik neem al jaren deel aan vele acties, nooit geen problemen gehad, behalve bij de recente online acties van Promolife, altijd ellende.
Ook ik krijg deze mededeling, begon al te vermoeden dat het maximum aantal deelnames (3.000) bereikt was, maar ik vond het dan raar dat ik bij inschrijving gewoon een link kreeg zonder extra info daarover. Heb dus gewoon die Ice Tea gekocht, maar omdat het niet lukte, heb ik nog eens geklikt op link bij bovenstaand Facebookfilmpje. En inderdaad: nu, dus te laat, staat er 'Het maximum aantal deelnames is bereikt. Deze actie is daarom niet meer beschikbaar'.
Wie wacht nog op de terugbetaling ?
@P: Ik wacht ook nog steeds.
@P: Toch terugbetaald op 07/10.
Reactie toevoegen