Osiryl® 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
dinsdag 1 maart 2022 (a)
Geldig t.e.m.
woensdag 31 augustus 2022 (a)

De actie werd gevonden in de folder van AVEVE.

Meer info en voorwaarden: www.refund-osiryl.be

Bedankt Jeroen en Adrienne voor deze tip en foto!

Reacties

Chris10etje (niet gecontroleerd) ma, 04/04/2022 - 00:47

Ik heb dit nog nergens gevonden!
Wie heeft het al gekocht en waar?

fanvantesten di, 05/04/2022 - 22:32

In Aveve Hasselt stond het in de periode van de folder op een rek dicht bij de kassa.

Victor Florindo (niet gecontroleerd) wo, 06/04/2022 - 14:06

Gekocht in Aveve in Zottegem.

Katinka (niet gecontroleerd) do, 07/04/2022 - 12:30

Tijdens de folderactie in Schoten a.d. Bredabaan.
Die in het centrum had het toen nog niet.
Wel werk mee, vnl. Aan denken.
Verschillende keren foto's maken.
Na 2 toepassingen hier nog geen verschil bij planten. Na de laatste keer gaan we de overschot op het bijgezaaid gras dan gebruiken. We zien wel maar je moet het wel goed bijhouden allemaal.
Maar dat lukt wel, nu nog resultaten!

Kreefteke vr, 08/04/2022 - 19:57

Gekocht Aveve Wervik.
Is inderdaad goed bij te houden. Regelmatig foto's nemen van de plantjes. Hier zie ik ook nog maar weinig verschil. Volgens mij kun je pas 4 à 6 weken na aankoopdatum van het product de foto's doorsturen. Binnen de 3 weken wordt dan het bedrag dan teruggestort.

Teunkens Luciaan (niet gecontroleerd) ma, 11/04/2022 - 12:28

Na 4 en half week gebruik foto,'s doorsturen.2 maal geprobeerd maar lukt niet.

Teunkens Luciaan (niet gecontroleerd) ma, 11/04/2022 - 18:31

Kan mijn foto,'s niet verzenden site werkt niet om alles te verzenden

afbeelding van Bram
Bram ma, 11/04/2022 - 22:22

@Teunkens Luciaan: krijg je een foutmelding of dergelijke te zien? Grtz Bram

Teunkens (niet gecontroleerd) di, 19/04/2022 - 17:04

Ik krijg geen foutmelding.Het word gewoon niet verzonden.pijltjes blijven altijd doordraaien zonder te verzenden

afbeelding van Bram
Bram wo, 20/04/2022 - 08:20

@Teunkens : Dit is vervelend. Ik vind ook nergens contactgegevens. Misschien kan je de foto's proberen te verkleinen? Mogelijk zijn ze te groot om door te sturen. Grtz Bram

Katinka (niet gecontroleerd) vr, 15/04/2022 - 12:08

Na 3 toepassingen
Binnenplant:zéér triestig
Buitenplant:wel verbeterd
Maar is het door het produkt.
We zien wel verder.
!Vergeet geen foto's te nemen!

Christ (niet gecontroleerd) wo, 20/04/2022 - 09:29

Website werkt (voorlopig) niet om terugbetaling aan te vragen.
Moet dit in Aveve gekocht worden? Daar de site niet open gaat kan ik de voorwaarden ook niet downloaden.

Katinka (niet gecontroleerd) vr, 22/04/2022 - 17:06

Ik heb het op 15/4/2022 doorgestuurd. Per periode dat er een foto moest gemaakt worden kan je maar 1 foto toevoegen.(ik had het nl. bij 2 planten toegepast). Dus 2 periode van 1 foto +als 3de bijlage U kassaticket.
Na de bevestiging kwam er op
Bedankt voor je i zending.
... binnen 2 weken terug betaald.
Enkel op het ei de gezien en niet via e-mail.
'k Heb er wel een screenshot van gemaakt.

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 18/05/2022 - 12:43

@Katinka :
Hier net hetzelfde gedaan.
Buiten was gewoon lavendel en die gaat normaal zijn gang en deze heb ik ook gekozen omdat het zo plots maar één foto kon.
Had beter mijn binnen plant gestuurd, deze is nl. Stuk gegaan.
Ook op 15/4 verstuurd en een screenshot bij de start gemaakt, je ontvangt dus geen e-mail.
Vandaag het volledige bedrag van €9.75 ontvangen. Echt een hele job en spijtig van ook een zéér slecht resultaat erbij. Dus heeft het iets gedaan of was het anders ook zo verlopen? Ja, dat blijft de vraag?

Brigitte (niet gecontroleerd) vr, 06/05/2022 - 14:24

Ik heb mijn foto's in een word-document gegooid. 1 document met 6 foto's van vóór de behandeling en dan dezelfde plantjes in een 2de document van na de behandeling. En dan nog scan van het kasticket. Alles zonder problemen kunnen doorsturen. Na bevestiging bedanking voor het inzenden. Na controle terugbetaling binnen 2 weken.

Shari (niet gecontroleerd) wo, 11/05/2022 - 20:17

Hoi, heeft iemand de terugbetaling al ontvangen? Ik diende enkele weken geleden de aanvraag in, maar ontving geen mail en nog geen terugbetaling.. alvast bedankt!

V!C (niet gecontroleerd) wo, 08/06/2022 - 16:25

Op 26 mei alles ptobleemloos kunnen invoeren en vandaag al terugbetaald.
:-))

Reinhilde Theunis (niet gecontroleerd) do, 08/12/2022 - 16:48

10/03/22 produkt gekocht
20/06/22 foto's verstuurd voor terugbetaling
Geen terugbetaling ontvangen
Waar kan ik navragen waarom ik niet terug betaald werd?

Reactie toevoegen