Helaas, deze actie is afgelopen.

Pagen 100% Terugbetaald

  • 2 februari 2018
Categorie: 
Geldig bij: 
Geldig vanaf: 
vrijdag 2 februari 2018
Geldig t.e.m.: 
maandag 2 april 2018
Hoe deelnemen: 
  • online
Aanvraag versturen voor: 
dinsdag 17 april 2018
Aanvraag versturen binnen ... dagen na aankoop: 
15
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Met dank aan anitag voor deze tip!

Reacties

vandaag nog niet gevonden in Match Gent Zuid :(

bj je vient achetée votre produit je ne serait faire un scan ou une photo
de ma souche comment me faire remboursée par courrier es possible merci d avance de votre compréhension .

@jacqueline meziani: bonjour, vous pouvez demander seulement votre remboursement via le site

Hallo

Ik probeer om terug betaald te worden maar dat wil maar niet lukken.

Er is blijkbaar een probleem om het formulier te verkrijgen

afbeelding van Bram

@Eliane Asselman: Hallo Eliane, ik geraak perfect op het formulier. Probeer misschien ook eens met Google Chrome?

@Bram: hartelijk bedankt is gelukt

Welke producten mogen worden aangekocht? Zijn het enkel deze op de foto? Op de website staan nog veel meer producten. In voorwaarden staat dit niet vermeld?

@LilianeD: Op hun facebookpagina staat dat de 4 producten alle 4 terugbetaald worden. Enkel deze 4.(als antwoord op eenzelfde vraag)

Pas moyen d'ouvrir une page pour le remboursement. Il y a un délai pour être remboursé. Merci de vérifier.

Volgens Highco doen alle producten mee behalve Krisprolls. Geen idee of ze dan allemaal terugbetaald worden.

Mail van Highco gehad : 'Elk persoon heeft recht op maximum 5 terugbetalingen'. Tja,warrig allemaal.

Reactie van Pagen : 1 terugbetaling per product. Alle producten terugbetaald. Tja,... iemand al een aanvraag ingediend?

Dus mogen we 4/5 producten voor dezelfde persoon/rekening aanvragen?

Heeft iemand de juiste informatie over deze actie? Is het 1 product per persoon dat je mag aankopen en dat wordt terugbetaald of mag je van meerdere producten aankopen en hoeveel dan 4 of 5? Is er iemand die duidelijkheid kan scheppen? Dank!

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
U kunt 5 verschillende producten aankopen met de volgende barcodes:
Soft BRÖD FR/BE 600 7311070031584
Subs BRÖD FR/BE 420 7311070031577
Energi BRÖD FR/BE 700 7311070031539
Hönö BRÖD FR/BE 340 7311070031522
Gifflar Cannelle Int 260 7311070346916

@Gunther:
Bedankt voor de bijkomende info Gunther!

@Gunther: Misschien dan eindelijk duidelijkheid. Van wie komt de mail? Want ik heb deze week nog een mail van Highco gehad dat alle producten meedoen (behalve Krisprolls) maar dat je maar 5 terugbetalingen krijgt. Pagen zegt dat alle producten worden terugbetaald zonder maximum.

Ik heb de bevestiging gekregen van Highco data. Eerst getelefoneerd, en kreeg mijn inziens niet het juiste antwoord (zou max 5 dezelfde mogen aankopen), maar drong er toch op aan, dat op de sticker 1 product per adres stond...we geraakten er niet uit,dan mail gestuurd en bovenstaand antwoord gekregen, wat me ook logisch lijkt.(misschien zijn ze na mijn telefoontje en mail toch wakker geworden...)

Iemand ergens reeds gevonden ? Moet er een sticker opstaan ?

Dus als ik het goed begrijp mag je per persoon de 5 bovengenoemde producten (zie reactie van Gunther)aankopen en worden deze 5 producten allemaal per persoon terugbetaald?
Je moet dit dan wellicht in 1 keer samen aankopen want wellicht kun je maar 1 keer je aanvraag indienen? Graag definitieve bevestiging!
Iemand al zo gedaan en ok ontvangen?

ik heb voor elk product een apart ticket, en apart ingegeven.
Nog geen terugbetaling ontvangen, dit zullen we moeten afwachten.
Volgens mij is sticker niet noodzakelijk, wordt niet naar gevraagd, en ook geen code.

@Gunther: beste, dank voor uw respons. Hebt u dan ook 5x apart een ingave op de site gedaan? Lukte dit of moet je dan al je tickets samen inscannen? Moet je de producten apart ingeven/aanduiden op de site en/of barcodes ingeven of kan alles tegelijk met 1 ingave?

@LeenG: Ik heb drie produkten gekocht met telkens een ander kasticket. Bij ingave vragen ze op de eerste pagina uw gegevens (naam, adres, rekeningnummer, e-mail, telefoonnummer).
Op de tweede pagina kan je één foto uploaden en moet je de voorwaarden aanvaarden. Meer wordt niet gevraagd, geen barcode, niets aan te duiden op de site. In feite kan je als je kastickets op één foto staan dit zo uploaden. Maar ik denk dat het misschien beter is alles apart te doen. Ik heb voor de zekerheid toch maar drie verschillende aanvragen gedaan.

5 x apart ingegeven, apart ticket, geen barcodes, werkt perfect

Hartelijk dank voor de respons!

Iemand die weet waar deze producten te koop zijn regio Gent?

Is er al iemand die al zijn 5 (of minder) aankopen samen op 1 ticket heeft aangekocht? Geef je dan ook alles in 1x in op de site of geef je het 5x in met telkens hetzelfde ticket te uploaden? Heel graag respons. Bedankt.

Kan iemand respons geven op de vraag van LucH aub?
Mag je ook alles op 1 ticket aankopen?

@Veerle*: Je kan het ook zelf navragen bij Highco. Mij lijkt het geen probleem om dat op 1 ticket te zetten. Maar ik heb ze zelf nog niet gevonden.

Ter info: Match - Deurne
Direct links aan de ingang bij het vers brood
1. Euro 2,95 (600gr) Soft BRÖD FR/BE 600 7311070031584
2. Euro 2,50 (420gr) Subs BRÖD FR/BE 420 7311070031577
3. Euro 2,50 (340gr) Hönö BRÖD FR/BE 340 7311070031522
4. Euro 2,40 (260gr) Gifflar Cannelle Int 260 7311070346916
5. Euro ? (In Deurne, NIET in het aangeboden assortiment) Energi BRÖD FR/BE 700 7311070031539

Heb je een probleem met het ingeven van je gegevens op de website?
Je 'Straat' ingeven en dan KLIK op "Add ..." om dit te bevestigen.
Je 'Postcode' ingeven en dan KLIK op "Add ..." om dit te bevestigen.
Andere velden geven geen probleem.

Zijn er al mensen die dit hebben terug gekregen

@phoebetje1984: 1e produkt werd reeds terugbetaald op 14/03, van de andere produkten nog niets ontvangen. Zijn er mensen die al meer dan 1 produkt Pagen hebben terugbetaald gekregen?

Wie heeft er al meer dan 1 produkt terugbetaald gekregen. Ik heb enkel mijn 1e aankoop terug gehad, dit lijkt mij niet normaal?

@Eeffie:
Vandaag volledig bedrag terugbetaald gekregen (1 aanvraag/ticket met 4 st.)

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.