Parodontax Tandpasta 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Waarde
€4.99
Te kopen bij
Geldig vanaf
maandag 11 maart 2019
Geldig t.e.m.
zondag 24 maart 2019
Hoe deelnemen
  • online
Deelname formulier te bekomen
  • kassa
Aanvraag versturen voor
zondag 7 april 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Hoe deelnemen?

  1. Ga naar een Kruidvat winkel vanaf 11/3/2019 t.e.m. 24/03/2019.
  2. Koop één Parodontax Complete Protection Extra Fresh of Whitening en vraag aan de kassa een 2de kassaticket met unieke code voor de terugbetaling.
  3. Vraag je terugbetaling online aan via https://cashback.promolife.be/parodontax2019
  4. Na enkele weken ontvang je je geld terug op je rekening.

Met dank aan Cindy voor deze tip!

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
22/03/2019
Datum terugbetaling
05/07/2019

Updates

maandag 11 maart 2019 - 07:15

Actievoorwaarden toegevoegd 

vrijdag 5 juli 2019 - 16:45

Vandaag heb ik mijn terugbetaling mogen ontvangen. Hopelijk jullie ook al? Laat maar weten via de comments. Eind goed al goed :)

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

R. (niet gecontroleerd) ma, 11/03/2019 - 11:12

Zeker dat het al vanaf vandaag is? Omdat de folder pas geldig is vanaf morgen.

afbeelding van Bram
Bram ma, 11/03/2019 - 11:18

@R.: Hoi R, in de voorwaarden van deze actie staat: Deze actie begint 11/03/2019 en eindigt op 24/03/2019. grtz Bram

R. (niet gecontroleerd) ma, 11/03/2019 - 11:37

@Bram:
Ok, bedankt.

Eevee (niet gecontroleerd) ma, 11/03/2019 - 15:05

Net deo en tandpasta gekocht met de 2+2 acties van vorige week... Tjah, we gaan een eindje voortkunnen he, want tegen gratis productjes zeggen we toch geen nee :P

afbeelding van Motja
Motja di, 12/03/2019 - 13:05

Weeral weet het personeel van Kruitvat Hoboken niets. Geen formulier, geen PLU (volgens kassierster) en geen moeite om de klant te helpen. Foei !

Van Tongerloo S... (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 18:04

Heb parodontax gekocht,heb twee ticketjes markante geen geldige EAN code ingeven,waar kan ik dit vinden en uit hoeveel cijfers bestaat het,beleefde groeten

Melinda (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 18:46

@Van Tongerloo Sylvain: de ean code is de barcode en die staat op het doosje en is 5054563053091 voor parodontax.

Nadinea (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 22:04

@Melinda: mercikes!

Jenny Vastenaekel (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 14:48

Hey, dat gaat over de streepjescode op de verpakking vd tube. 13 cijfers

johan van elst (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 19:01

Steeds service error bij elke ingave?

Katinka (niet gecontroleerd) di, 12/03/2019 - 20:19

Heel goede echt gratis actie. Leuk nog eens.

Vanessa Draelants (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 08:31

Zou je de drie acties van Kruidvat op één kassaticket kunnen laten zetten?

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 08:41

@Vanessa Draelants: De acties waarmee je online kan deelnemen laat ik meestal op 1 kassaticket zetten. De andere doe ik meestal apart.

Greta (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 08:44

Men heeft voor deo en tandpasta telkens een code nodig om langs de computer in te vullen !

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 08:45

@Greta: Hoi Greta, dat klopt natuurlijk vraag ik voor elke actie inderdaad een code.

sofie (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 14:57

volgens mij ligt de site plat voor de terugbetaling aan te vragen :(

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 15:14

@sofie : Hoi Sofie, probeer eens via een andere browser? Er zijn wat problemen in sommige browsers.

Sofie Meerschaut (niet gecontroleerd) wo, 13/03/2019 - 15:23

@Bram: merci voor de tip. Via een andere browser lukte het!

afbeelding van Bram
Bram wo, 13/03/2019 - 15:24

@Sofie Meerschaut: Graag gedaan Sofie ;)

afbeelding van dekarre
dekarre do, 14/03/2019 - 12:56

Ik kreeg service error als ik de streepjescode invulde. Nogmaal geprobeerd en het ging echt niet. Dan terug vanaf het begin, alles ingevuld en gelukkig dat het nu wel lukte. Misschien was er een technisch probleem.

Olga Nuyts (niet gecontroleerd) do, 14/03/2019 - 20:38

Waar moet de aanspreektitel ingevuld worden. Het invulblad kan zonder niet verzonden worden

De Coensel Jean... (niet gecontroleerd) do, 14/03/2019 - 22:03

Ik geef de barcode in en krijg elke keer:ongeldige code. Wat te doen?
Mvg. Jean-Paul

afbeelding van Bram
Bram do, 14/03/2019 - 22:06

@De Coensel Jean-Paul : Waar geef je de barcode in? In het eerste scherm bij unieke code?

Jean-Paul De Coensel (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 07:06

Nee, ik geef de barcode in bij het vakje "barcode invullen", maar elke keer krijg ik "ongeldige code".
Mvg. Jean-Paul
@Bram:

afbeelding van Bram
Bram vr, 15/03/2019 - 07:16

@Jean-Paul De Coensel: iemand anders heeft volgende barcode opgegeven: 5054563053091, misschien kan je deze eens proberen?

Jean-Paul De Coensel (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 08:09

Bedankt, ga dat eens proberen.
Laat nog iets weten. Mvg.
Jean-Paul
@Bram:

Jean-Paul De Coensel (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 19:33

Het is gelukt. Bedankt voor de barcode.

Mvg.

Jean-Paul
@Jean-Paul De Coensel:

Frank Van Mol (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 10:18

vind geen barcode op kasticket

didier vr, 15/03/2019 - 10:28

@Frank Van Mol: De barcode van het product staat op de kartonnen verpakking van de tandpasta. De unieke code (die jij waarschijnlijk bedoelt) staat op het tweede kassaticket dat je normaal moet gekregen hebben aan de kassa.

Joos VanWijnsberghe (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 10:45

Geachte.
Ik probeer terugbetaling van Parodontax te versturen,maar waar vind ik de gevraagde barcode op het kasticket of op het tweede papier bijgegeven om Parodontax terug betaald te krijgen?
Met vriendelijke groeten.
Joos Van Wijnsberghe

afbeelding van Bram
Bram vr, 15/03/2019 - 10:47

@Joos VanWijnsberghe: hoi Joos, zoals didier hierboven zei: De barcode van het product staat op de kartonnen verpakking van de tandpasta. De unieke code (die jij waarschijnlijk bedoelt) staat op het tweede kassaticket dat je normaal moet gekregen hebben aan de kassa.

Tania Huybrechts (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 10:59

Als ik naar de pagina ga om die fa en paradontax terug te betalen krijg ik een pagina waar ik niks kan op doen

afbeelding van Bram
Bram vr, 15/03/2019 - 11:00

@Tania Huybrechts: probeer eens met een andere browser Tania, normaal moet het dan wel lukken.

Tania Huybrechts (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 13:31

@Bram: Bedankt Bram het is gelukt :-)

Simels (niet gecontroleerd) vr, 15/03/2019 - 20:45

Weet iemand of je na ingeven altijd een bevestigingsmail krijgt? Ikzelf kreeg deze mail, maar mijn zoon niet. Hij mailde al met foto aankoop, maar ik weet eigenlijk niet of deze bevestiging noodzaak is om bedrag te krijgen.

bern (niet gecontroleerd) di, 19/03/2019 - 15:30

@Simels:
mail adres met google.com kreeg bevestiging
mailadres met skynet niet
in het verleden was dit ook zo en altijd de betaling gekregen

bern (niet gecontroleerd) di, 19/03/2019 - 15:32

@bern:oeps moest zijn gmail.com

Simels (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 17:32

@bern: bedankt, ik werd vandaag uitbetaald, als mijn zoon dit komende dagen niet ontvangt, informeer ik eens bij Kruidvat zelf,
Merci,voor die info alvast!

Simels (niet gecontroleerd) do, 21/03/2019 - 18:21

@bern: even laten weten, zonder zijn bevestigingsmail werd hij ook uitbetaald, alles in orde dus.

Denise Van de put (niet gecontroleerd) za, 16/03/2019 - 13:52

Ik krijg steeds de melding dat ik een verkeerde activatiecode invul. Reeds 3 keer geprobeeerd. Maar lukt me niet om verder te gaan. DUS geen terugbetaling

Annie (niet gecontroleerd) za, 16/03/2019 - 14:20

Bij mij hetzelfde! Wat nu ? Iemand een adres om alles op te sturen?

afbeelding van Bram
Bram za, 16/03/2019 - 15:24

@Denise Van de put: misschien vergis je tussen een cijfer 0 en de letter O? Succes! Bram

Patito ma, 18/03/2019 - 19:14

@Denise Van de put: Moet ook met hoofdletter ingevuld. BIj mij deed Chrome het niet, maar Mozilla wel.

Denise Van de put (niet gecontroleerd) di, 19/03/2019 - 16:07
Annie Vandegoor (niet gecontroleerd) ma, 18/03/2019 - 17:05

ik krijg steeds verkeerd adres, dus aanvraag kan niet verstuurd worden

afbeelding van Bram
Bram ma, 18/03/2019 - 19:01

@Annie Vandegoor: hoi Annie, normaal moet je uw adres selecteren uit de voorgestelde straten en gemeenten. Kan je dat eens proberen?

Veerle (niet gecontroleerd) ma, 18/03/2019 - 23:05

Gisteren geprobeerd en vandaag terug met vier verschillende zoekmachines en nog lukt het niet. Begrijp er niets meer van.
Iemand een idee?
mvg, Veerle

Vermeulen Bernard (niet gecontroleerd) di, 19/03/2019 - 15:34

@Veerle : na uw naam eerst de stad kiezen en dan pas de straat. dan krijg je wel het juiste adres

Thi Tuyet Hanh Huynh (niet gecontroleerd) di, 19/03/2019 - 09:33

Beste ,
Ik en mijn zus hebben Parodontax gekoch bij Kruidvat met actie 100°/° terug betaald , met mij 't lukt met informulieer maar mijn zus niet , die zeg altijd barcode ongeldig is , waarom ?
Wij wonen niet samen op een adres ,

Wendy44 (niet gecontroleerd) za, 06/04/2019 - 15:54

@Thi Tuyet Hanh Huynh:

Probeer 's in de browser Google Chrome. Bij internet explorer kreeg ik ook telkens foutmelding.

Reactie toevoegen