Quorn Vegetarische Stukjes of Fijngehakt 100% Terugbetaald*

Geldig vanaf
woensdag 1 december 2021 (a)
Geldig t.e.m.
vrijdag 4 maart 2022 (a)

OPGELET: Aanbieding exclusief beschikbaar op de app Shopmium!
 

De Shopmium app nog niet?
Download de Shopmium app in de Google PlayStore of Apple AppStore en geef onze sponsorcode in: r2g2i en ontvang ook nog gratis een pakket Lotus Speculoos als welkomstaanbieding!

👉 Meer info en voorwaarden: https://bit.ly/3Icxbur

 

De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is.

Reacties

Melinda (niet gecontroleerd) wo, 01/12/2021 - 15:52

Welk merk is dit?

kjanssen wo, 01/12/2021 - 16:33

@Melinda: het merk "Quorn"

Melinda (niet gecontroleerd) wo, 01/12/2021 - 17:31

Dankjewel!

martine9830 do, 02/12/2021 - 00:03

Qorn stukjes? Als ik op de link klik zie ik gehakt? Of 1 van beide mogelijk?

afbeelding van Bram
Bram do, 02/12/2021 - 06:54

@martine9830: je hebt de keuze tussen fijngehakt of vegetarische stukjes :) Grtz Bram

martine9830 vr, 03/12/2021 - 19:14

Dank, terugbetaling nog in verwerking.

Berton (niet gecontroleerd) za, 04/12/2021 - 17:09

barcode scan zegt: komt niet overeen met een aanbieding

renaat (niet gecontroleerd) za, 04/12/2021 - 18:40

bij mij aanvaard

Katinka (niet gecontroleerd) wo, 08/12/2021 - 23:23

Colruyt beide aanwezich. Het gehakt genomen, gewoon in de pan gebakken,wat bijgekruidt en onder de pure gedaan.
Verdeeld door 2 personen, was zeker genoeg.

afbeelding van dekarre
dekarre ma, 10/01/2022 - 17:05

Ik had al enkele acties online gedaan, maar nu de eerste keer via smartphone. ik scande de barcode van de quorn en dit staat nu rechts bij mijn selectie. Maar nu kan ik niet meer verder. Ik heb dus nog geen foto opgestuurd van het kassaticket en ik weet niet wat ik nu moet doen, wie kan mij helpen aub, dank u

afbeelding van Bram
Bram ma, 10/01/2022 - 17:18

@dekarre: hoi dekarre, je hebt onderaan een varkentje staan in de Shopmium app. Wanneer je daar op klikt, dan krijg je de optie om een barcode te verifiëren of een terugbetaling aan te vragen. Wanneer je kiest voor terugbetaling, moet je eerst je foto van het kassaticket uploaden. Lukt het zo wel? Grtz Bram

afbeelding van dekarre
dekarre ma, 10/01/2022 - 22:47

@Bram: Dank u wel Bram, het is me gelukt. Alleen was het kassaticket veel te lang om op de foto te staan (ik had nogal veel gekocht in Delhaize). Ik heb dus een foto van het bovenste gedeelte maar kunnen nemen, waar het erop staat. Hopelijk is dit geen probleem voor hen!

afbeelding van Bram
Bram di, 11/01/2022 - 06:58

@dekarre: ik vrees dat men het gaat afkeuren. Best dus goed opvolgen. Je kan ook meerdere foto’s toevoegen. Je maakt de eerste foto van het bovenste deel, vervolgens staat er dan normaal onderaan: “voeg een foto toe” en op die manier kan je meerdere foto’s toevoegen.

afbeelding van dekarre
dekarre di, 11/01/2022 - 07:36

Ik had eerst geprobeerd om de hele foto, maar dan was het onleesbaar geworden, ook als je het vergroot. Daarom maar de helft van ticket. Ik had al vooraf een foto genomen maar dit kon je niet bijsturen, zoals op de site. Je moet op de app de foto direct nemen en opsturen. Ik zal het wel weten als het niet goedgekeurd is. Dan kan ik proberen om het nogmaals te doen en dan meerdere foto's toevoegen. Dank u vriendelijk voor de informatie Bram!

afbeelding van Bram
Bram di, 11/01/2022 - 08:05

@dekarre: Graag gedaan! Succes!

afbeelding van dekarre
dekarre di, 11/01/2022 - 12:10

Dag Bram, ik heb zopas een mail gekregen dat de terugbetaling is aanvaard. Toch heel leuk. Ik eet regelmatig Quorn en het zal nu ook zeker smaken nu het volledig gratis is. Bedankt voor deze tip en de hulp die ik gekregen heb van jou. Ook via deze weg een Gelukkig Nieuwjaar en dat we in dit jaar nog veel mogen genieten van gratis acties!

afbeelding van Bram
Bram di, 11/01/2022 - 13:59

@dekarre: dat is goed nieuws! 👍 bedankt! Voor u ook. Grtz Bram

Reactie toevoegen