Valess 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
24 augustus 2022
Geldig vanaf
maandag 22 augustus 2022 (a)
De overheerlijke veggie producten van Valess vind je bij Carrefour of Makro en mag je nu helemaal GRATIS proberen! 😍
Vraag snel je persoonlijke cashback-link aan 👉 https://bit.ly/3dSWuHb
Reacties
Vorige keer ook aan deelgenomen, maar niet terugbetaald geweest.
Mag dit wel? In hun voorwaarden staat.
3. De promotiecodes mogen niet zonder toestemming van het merk of de externe Partner Hashting worden gepubliceerd op publieke fora (websites, fb-groepen, ea). Bij inbreuk zal de externe partner Hashting een schadevergoeding vragen aan de persoon/partij die de promotiecodes zelf heeft verspreid.
@kevinvdb: Hoi Kevin, goed gezien :), maar ik heb inderdaad toestemming om deze te delen. Grtz Bram
Waar kan je de promotiecode vinden?
@Lucky: De link naar de actiewebsite kan je hier bovenaan dit artikel terugvinden.
@Bram: Oh sorry, ik dacht dat promotiecode bedoeld werd als een cijfer-lettercombinatie die je wel eens op eens op een sticker moest vinden of op een bonnetje van Kruidvat meekreeg. Dank, Bram
@Lucky: Nee je moet een persoonlijke cashbacklink aanvragen voor deze actie. Grtz Bram
is dus enkel bij Carrefour en Makro
of zie ik dat verkeerd?
@Ingrid Vergauwen: ik zou het daar kopen voor de veiligheid. In het formulier voor de terugbetaling moet je ook de winkel kiezen. Ik zie er Makro precies niet bij staan zelfs. Grtz Bram
Er staat "niet geldig in combinatie met andere promoties". In Carrefour is er op donderdag veggie dag met automatische korting op veggie producten. Zou dit een reden kunnen zijn om terugbetaling te weigeren aub ?
@Stefdeb: ik zou dat even navragen bij hashting. Want ik heb hier zelf geen ervaring mee. Grtz Bram
@Stefdeb: Gisteren gekocht met korting en vandaag melding dat het volledige bedrag terugbetaald wordt.
@Caartje: hoe kan je weten dat een volledig bedrag wordt terugbetaald. Bij mij stond er enkel "aanvraag aanvaard". En dan duurt het nog een tijdje vooraleer de uitbetaling gebeurt.
@Brigitte : Dag Brigitte, ze sturen telkens een mailtje waarin het bedrag vermeld staat.
@Caartje: Ah, zo. Mails heb ik inderdaad nog niet bekeken. Bedankt voor de feedback.
Stefdeb: iIk aangekocht donderdag en goedgekeurd , wel veggie korting afgetrokken . Mijn vriendin aangekocht donderdag en volledige bedrag goedgekeurd , dus veggiekorting niet afgetrokken . Het is al naar gelang die het daar inbrengt bij Hashtings .
Is het keuze tussen al de producten of alleen die met Gouda? Grtjs
@lenni: je mag er inderdaad één kiezen. Op het formulier voor de terugbetaling moet je uit een lijstje kiezen welk je hebt gekocht. Kijk daar dus zeker eens of het er bij staat 😊 Grtz Bram
@Bram: Bedankt voor snel antwoord? Grtjs
Hier 27ste gekocht en aangevraagd, maar blijft in status ontvangen staan. Nog iemand dit voor ?
@DenPe: ja op 25 augustus gekocht en op 29 augustus stond het nog steeds op status ontvangen.
Ik heb dan een mail gestuurd en 2 dagen later op 31 augustus kreeg ik via mail een antwoord van hasting dat ze mijn status hebben gewijzigd naar terugbetaling aanvaard.
contact Hashting: info@hashting.com
@DenPe:ik heb dit nu met de Bosto saus. Blijft ook op "aanvraag ontvangen" staan. Eerste keer dat het zo lang duurt.
Kan iemand me de telnr van hastagh geven, want ik heb een email gekregen, dat ze het niet terugbetalen, terwijl ik het wel degelijk in Carrefour gekocht heb.
@carmen: hoi Carmen, je kan hen mailen op info@hashting.com. Grtz Bram
@Bram: Heb dit gedaan,maar geen antwoord gekregen. Dus gebeld, maar ze waren heel verrast dat ik hun nr had, terwijl dit in voorwaarden stond. Ik krijg het niet terug, omdat ik nog voor 2 mensen het aangekocht heb op verschillende ticketten en op verschillende namen, telnr e-mailadressen en hun bankrekening!
Wat is dan de reden dat ze niet terugbetalen? Apart ticket voor ander gezin is toch correct?
@Simels : Dat dacht ik ook, maar toch weigeren ze het terug te betalen!!!!!!
@Carlen:
Heb je de aanvragen toevallig op hetzelfde wifi netwerk gedaan? Dan heb je 3x hetzelfde ip adres... Mogelijk is dat de reden.
Het was niet mogelijk om aan te geven dat het artikel was aangekocht bij Makro er qto d gewoon een bolletje met niks er achter ! Had dat aangeduid maar kreeg foutmelding dat het een verplicht veld was !!??
@Monique De Baetzelier: Hoi Monique, ik raad je aan om dan even contact op te nemen met Hashting via info@hashting.com. Grtz Bram
@Bram : heb ik gedaan en ik kreeg als antwoord dat mijn aanvraag buiten de actieperiode was, nochtans stond er tot 1 oktober !? Begrijp het niet goed....
@Monique De Baetzelier: Maar je had niet de optie om "Makro" te kiezen als winkel dacht ik? Grtz Bram
@Monique De Baetzelier: Dit antwoord heb ik ook gekregen, terwijl aanvraag gedaan 2 dagen na sms anvraag. Dus hun uitleg is niet correct!!! Heb de indruk dat ze gewoon een reden zoeken om het niet meer terug te moeten betalen!!!!!!
Ja klopt.... heb ik ook vermeld ! De reden van weigering klopt dus absoluut niet + er is een fout geslopen in het aanvraagformulier voor de terugbetaling, nl. enkel een bolletje dat je kan aanvinken + 3 opties van Carrefour .... je krijgt dan een foutmelding, nl. verplicht veld !?
De actie blijkt ondertussen verlopen (geldig tot 14/9/202 staat er nu) - maximum aantal aanvragen bereikt?
@Martine H:
mijn reactie bij verkeerde actie geplaatst... Gallerpromo is verlopen per 14/9...
campagne is niet langer beschikbaar
@franny: bedankt om dit te melden! 😊
Reactie toevoegen