Nutro Hondenvoeding 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Te kopen bij
Geldig vanaf
woensdag 27 maart 2019
Geldig t.e.m.
vrijdag 5 april 2019
Hoe deelnemen
  • online
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Geef uw huisdier voeding die imiteert wat zijn/haar voorouders vroeger aten in het wild. Start je hoge proteïne, graanvrije Nutro avontuur hier met ons "eerste zak gratis" aanbod. Geef hieronder je aankoopinformatie door om het aankoopbedrag terugbetaald te krijgen. Deze actie is geldig op alle Nutro 1,5kg packs droge voeding voor honden. Actie enkel geldig op producten aangekocht tussen 27/03/2019 en 06/04/2019 in een Aveve winkel.

Meer info en voorwaarden: https://www.nutro.be/nl-BE/aanbod/deelnameformulier

Met dank aan Fran voor deze tip!

Reacties

Wendy66 di, 26/03/2019 - 22:49

Geldt dit ook als je in een andere periode en een andere winkel ook al zo’n zak hondenvoer hebt gekocht en terugbetaald hebt gekregen?

afbeelding van Bram
Bram wo, 27/03/2019 - 08:10

@Wendy66: Hoi Wendy, Ik weet het niet zeker, maar ik zou denken van wel aangezien dit om een nieuwe actie gaat. Ik kan nergens iets terugvinden in de voorwaarden. Er staat wel in dat ze na elke terugbetaling al uw gegevens wissen. Dus normaal kan men niet meer zien dat je al hebt deelgenomen aan een andere gelijkaardige actie.

peter beirlandt (niet gecontroleerd) zo, 31/03/2019 - 18:17

@Bram:
Nutro: eerste zak gratis algemene voorwaarden
1. “geld terug” aanbod beschikbaar voor inwoners van België van 18 jaar of ouder, die een
deelnemend product hebben aangekocht (Nutro Hond droge voeding 1,5kg) bij Aveve en die de
algemene voorwaarden naleven.

Michael (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 07:51

Iemand de vorige actie van begin februari al iets teruggekregen?

Mira (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 12:09

@Michael: neen, ik ook nog niet, na even geïnformeerd te hebben bij hen, blijkt dat de uitbetaling 2 weken langer zou duren....

carmen (niet gecontroleerd) ma, 01/04/2019 - 13:09

@Michael: Ja, vrijdag uitbetaald geweest. Heb eerst een e-mail ontvangen, waarin ze zich excuseren voor het laattijdig betalen.

Piessens viviane (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 07:52

Hallo,bij deze wil ik u melden dat bij mij de terugbetaling van de vorige actie van NUTRO in januari nog steeds niet is terugbetaald,zijn er nog mensen in dat geval.
Laat me iets weten of waar kunnen we daarvoor terecht mvg Viviane

afbeelding van Bram
Bram wo, 27/03/2019 - 08:12

@Piessens viviane: Hoi Viviane, je bent jammer genoeg niet alleen. Er zijn nog reacties van andere die nog steeds wachten. Je kan het hier opvolgen: https://www.jegeldterug.be/100-terugbetaald/nutro-...
Je kan altijd contact opnemen met Nutro via dit formulier: https://www.nutro.be/nl-be/contact-us
Grtz Bram

Mira (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 12:11

@Piessens viviane: na geïnformeerd te hebben zou de terugbetaling 2 weken langer op zich laten wachten , dus moeten we nog even geduld oefenen

Silviev (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 13:05

Ze maken altijd reclame en je krijgt dan niets terug.

Jean Droogmans (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 13:18

Avorens een nieuwe actie op te starten,zouden ze beter eerst de mensen van de vorige actie uitbetalen!

angie (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 13:42

is deze actie ook geldig voor het merk kattevoer ?

renaat rijnders... (niet gecontroleerd) wo, 27/03/2019 - 16:48

In de voorwaarden staat duidelijk " droge hondenbrokken 1 ,5 kg " gekocht bij AVEVE

DidierDK vr, 29/03/2019 - 10:40

Zopas mail ontvangen van de vorige actie :

Beste Didier,
Je hebt onlangs deelgenomen aan de 100% terugbetaald-actie van Nutro™. Bedankt om voor ons te kiezen!

Omwille van enkele onverwachte omstandigheden is de beloofde terugbetaling nog niet kunnen doorgaan. Hieraan wordt hard gewerkt, met als doel om de beloofde terugbetaling voor 08/04/2019 op je bankrekening te storten. Onze uitgebreide excuses voor deze vertraging, alvast bedankt voor je begrip en je blijvende vertrouwen in ons merk.

Om het wachten te verzachten, hebben we heel wat leuke inspiratie voor jou en je huisdier klaarstaan.

Nat (niet gecontroleerd) vr, 29/03/2019 - 11:15

Waar kan je deze kopen? in mijn lokale aveve winkel was deze niet beschikbaar

DidierDK vr, 29/03/2019 - 13:49

@Nat:
Heb al 4 winkels aangedaan en geen enkele doet mee aan deze aktie .

Wendy66 vr, 29/03/2019 - 15:40

De vorige actie van Nutro is vandaag uitbetaald

DidierDK vr, 29/03/2019 - 17:47

Vandaag gevonden in de Aveve te Roeselare Rotsestraat 3 .
Speciale hoekstand .

Jean droogmans (niet gecontroleerd) vr, 29/03/2019 - 22:43

Terugbetaling vorige actie heden ontvangen.

Ingrid VERGAUWEN (niet gecontroleerd) za, 30/03/2019 - 15:00

In Aveve Lier hadden zo ook nog enkele zakken

peter beirlandt (niet gecontroleerd) zo, 31/03/2019 - 18:18

Nutro: eerste zak gratis algemene voorwaarden
1. “geld terug” aanbod beschikbaar voor inwoners van België van 18 jaar of ouder, die een
deelnemend product hebben aangekocht (Nutro Hond droge voeding 1,5kg) bij Aveve en die de
algemene voorwaarden naleven.
Dus enkel in Aveve

Mira (niet gecontroleerd) ma, 01/04/2019 - 08:19

aan allen...
Ter info: ik heb ondertussen het geld van de vorige actie van nutro teruggestort gekregen

Pa (niet gecontroleerd) wo, 03/04/2019 - 14:27

In Aveve Wetteren nog een tiental zakken in voorraad

Ciliane (niet gecontroleerd) ma, 15/04/2019 - 13:57

Ik kocht een pak Nutro droge hondenvoer bij Aveve 1,5 kg voor 12,99 € Heb kassabon en verdere gegevens doorgegeven voor terugbetaling, maar krijg vandaag na 14 dagen een mail dat deze niet geldig is. Terwijl mijn neefje precies hetzelfde heeft doorgegeven en niks meer hierover heeft gehoord( dus denk in orde ) ik begrijp er niks van. Grtjs

afbeelding van Bram
Bram ma, 15/04/2019 - 13:59

@Ciliane: Hoi Ciliane, heeft men ook aangegeven wat er niet in orde was?

Ciliane (niet gecontroleerd) ma, 15/04/2019 - 14:02

Hallo
Antwoord op uw vraag : Neen er staat niks vermeld waarom het afgekeurd is . Mvg
Cilke

Pa (niet gecontroleerd) wo, 17/04/2019 - 17:23

Vandaag terugbetaling ontvangen.

Ciliane (niet gecontroleerd) ma, 15/04/2019 - 14:05

Sorry, even nagekeken. Staat vermeld : de aanbieding is niet geldig op het artikel.

afbeelding van Bram
Bram ma, 15/04/2019 - 14:08

@Ciliane: Als ik de voorwaarden nalees zie ik inderdaad staan dat het geldig is op "Nutro Hond droge voeding 1,5kg". Misschien is het een vergissing van hun. Ik zou even antwoorden op hun mail dat je wel het juiste product hebt gekocht. Hopelijk hebben ze zich vergist en kan je toch nog van je terugbetaling genieten.

Ciliane (niet gecontroleerd) ma, 15/04/2019 - 17:33

Oké, zal ik doen. Bedankt voor de reactie!

Ciliane (niet gecontroleerd) di, 16/04/2019 - 19:40

Hoi Bram
Ik heb een mail terug gekregen over het nutro hondenvoer. Zij beweren alleen geldig op : product nutro Rich in turkey, chicken en vensiow beef ( actievoorwaarden) ik heb het eens overlopen maar vind er niks van terug. Telkens vermeld geldig op nutro droge voeding 1,5 kg. Ik begrijp er niks van. Zijn er nog mensen die dit gekocht hebben en er problemen mee hebben? Grtjs !!

afbeelding van Bram
Bram di, 16/04/2019 - 19:50

@Ciliane: Dat klopt inderdaad niet volgens mij. Overal vind ik terug "Deze actie is geldig op alle Nutro 1,5kg packs droge voeding voor honden."
Ik zou hen de pdf van de actievoorwaarden doormailen en vragen waar dit staat. Ik zie het ook nergens staan.

Ciliane (niet gecontroleerd) di, 16/04/2019 - 19:55

Oké, ik zal het nog eens proberen... bedankt voor de informatie !

afbeelding van Bram
Bram di, 16/04/2019 - 19:53

@Ciliane: Welke soort heb je gekocht?

Ciliane (niet gecontroleerd) di, 16/04/2019 - 20:12

@Bram: Nutro Dog WF ( wild frontier) 1,5 kg AD kalkoen&ki. 1,5 kg 12,99€

afbeelding van Bram
Bram di, 16/04/2019 - 20:17

@Ciliane: Dat lijkt me juist, hou je me op de hoogte? Bedankt!

Ciliane (niet gecontroleerd) di, 16/04/2019 - 20:18

Doe ik Bram ! Bedankt !

Ciliane (niet gecontroleerd) do, 18/04/2019 - 09:17

Hoi Bram
Had dinsdag een mail naar hun gestuurd met bijlage van actievoorwaarden ., tot nu toe toe geen antwoord ontvangen. Gaat me niet om die 13,00 € , maar waar je recht op hebtheb je recht op. Wacht nog eens af. Mvg. Ciliane

afbeelding van Bram
Bram do, 18/04/2019 - 09:19

@Ciliane: Hoi Ciliane, daar geef ik je 100% gelijk in! Ik hoop dat het alsnog in orde komt. Grtz Bram

Reactie toevoegen

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.