PURINA ONE® Dog Tevreden of Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Gevonden bij
Geldig vanaf
maandag 11 maart 2019
Geldig t.e.m.
vrijdag 31 mei 2019
Hoe deelnemen
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen
  • in de winkel bij product
  • kassa
Wat op te sturen
  • origineel formulier
  • origineel kassaticket met product, bedrag en datum omcirkeld
Wat te vermelden
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • e-mailadres
  • taal
  • IBAN rekeningnummer
  • streepjescode
  • reden van ontevredenheid
Versturen naar

PURINA ONE® Dog Satisfied or Refunded
C/O HighCo Data
P.B. 14290
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald
ja
Aanvraag versturen voor
zondag 30 juni 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Geldig bij aankoop van één product PURINA ONE® Dog Medium/Maxi 2,5kg en Mini 1,5kg.

Actievoorwaaden zie flyer

Met dank aan Philippe voor deze tip en scan van de flyer!

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

Borloo Lucienne (niet gecontroleerd) ma, 18/03/2019 - 19:46

Gisteren gehaald bij AD Delhaize Dompelstraat Aalst. Er was genoeg voorraad en de vouchers hangen bij het product. De postzegel word ook terugbetaald :)

linda linda (niet gecontroleerd) wo, 20/03/2019 - 14:42

Moet je 3 weken wachten om het formulier terug te sturen of mag dit al na 1 week. Heeft er dit al iemand opgestuurd?

afbeelding van Bram
Bram wo, 20/03/2019 - 14:44

@linda linda: Hoi Linda, ik zie nergens in de voorwaarden staan dat je 3 weken moet wachten? Ik denk dat je hond al sneller gaat aangeven dat hij geen fan is ;)

SoniaIckeVm (niet gecontroleerd) vr, 17/05/2019 - 13:20

Beste, ik heb in de delhaize geen formulier gevonden en zie juist dat het het originele moet zijn. Wat moet ik nu doen??
Mvg, sonia

Gunther do, 23/05/2019 - 17:31

@SoniaIckeVm: vermeld je email, en ik contacteer je, bezorg je gratis (alleen postzegel) formulier.

Vergauwen Ingrid (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 13:26

ik krijg nu een brief van promolife dat ik de verkeerde barcode heb doorgegeven.
Volgens mij kocht ik toch het juiste product waar de flyer bij hing.
Welke verpakking hebben jullie gekocht? en wat was jullie barcode?

louisa (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 14:33

@Vergauwen Ingrid: heb ook een brief gehad, was purino one mini active 1.5 kg met ean code 7 613034 146502, heb gemaild en nu afwachten wat ze gaan antwoorden

Ingrid Vergauwen (niet gecontroleerd) ma, 20/05/2019 - 15:58

@louisa:

ok bedankt ik had een andere code van purina one medium 2.5 kg

drannelies di, 21/05/2019 - 12:30

Vandaag gevonden bij Carrefour market maar is zelfde postbusnr

Stickers (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 10:16

Heb brief gekregen dat ik niet in de juiste winkel heb aangekocht , heb deze in carrefour market gekocht waar ook formulieren hingen , iemand nog deze opmerking gehad?

afbeelding van Bram
Bram wo, 22/05/2019 - 10:42

@Stickers : Dat is vervelend, weet je nog of er het logo van Carrefour Market op het formulier stond? Heb je misschien toevallig een foto gemaakt van het formulier? Ik zou contact met hen opnemen en eventueel de foto sturen. Het is al voorgevallen dat er mensen onterecht dergelijke brief hebben gekregen.

Stickers (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 16:52

@Bram: nee spijtig genieg geen foto van formulier , kga morgen in carrefour market is stoppen en kijken dat er nog hangen , dan kan ik er nog eentje meepakken en dit aan hun laten weten , tis spijtig genoeg toch een aanzienlijk bedrag he

afbeelding van Bram
Bram wo, 22/05/2019 - 17:58

@Stickers: ik zou in elk geval mailen naar highco met de melding dat je het formulier daar hebt gevonden. Hopelijk krijg je toch nog je terugbetaling.

Stickers (niet gecontroleerd) wo, 22/05/2019 - 20:03

@Bram: hallo mercikes voor je antw , dat ga ik zeker ook doen

afbeelding van Bram
Bram do, 20/06/2019 - 11:53

@Stickers : Dankzij christine1970 heb ik hier een foto kunnen plaatsen van het formulier met het logo van Carrefour Market.
Of misschien heb je je terugbetaling al ontvangen? Ik hoop op een goede afloop! Succes! Grtz Bram

Stickers luc (niet gecontroleerd) do, 20/06/2019 - 12:43

@Bram: hallo bram , heb ondertussen de firma van purina one gecontacteerd en het allemaal uitgelegd , zij gingen naar promolife opdracht geven om mij toch terug te betalen .
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mvg

afbeelding van Bram
Bram do, 20/06/2019 - 12:44

@Stickers luc: Fijn om dit te horen! :)

christine1970 (niet gecontroleerd) wo, 19/06/2019 - 20:34

het logo van carrefour market staat op de voorkant van het aanvraagformulier, ik heb er een foto van genomen als bewijs, als je dit wil mag je me contacteren

afbeelding van Bram
Bram wo, 19/06/2019 - 20:52

@christine1970: Je mag de foto ook steeds mailen naar info@jegeldterug.be dan kan ik dit ook online plaatsen. Je ziet maar ;) Grtz Bram

Y. (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 18:20

Mijn aanvraag tot terugbetaling is blijkbaar niet geregistreerd. Ik maak altijd een fotokopie/scan vooraleer ik het verstuur. Na meerdere mails met fotokopie/scan is dit het laatste antwoord van Promolife:
"Beste,
Helaas zijn we niet verantwoordelijk voor deelnames die verloren lopen bij de post.
Wij dienen de algemene voorwaarden van de fabrikant nauwkeurig na te komen. Deze zijn opgenomen op de actiecoupon beheerd door onze service.
Wij kunnen helaas geen positief gevolg geven aan uw dossier."

Nog iemand met een verloren zending voor deze actie? Wie heeft een mailadres van Purina One?

Y. (niet gecontroleerd) za, 14/09/2019 - 15:09

@Y.: Positief nieuws: de terugbetaling is ontvangen op 11-09-2019 (na een maand stilzwijgen, geen reactie meer gekregen van promolife/highco). Eind goed al goed.

Reactie toevoegen