Naked Smoothie 100% Terugbetaald

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Categorie
Geldig vanaf
maandag 12 augustus 2019
Geldig t.e.m.
woensdag 14 augustus 2019
Maximum deelnames
2 400
Hoe deelnemen
  • myShopi app
  • online
Hoe terugbetaald
via bankrekening

(foto: myShopi.com)

Updates

woensdag 14 augustus 2019 - 06:00

Actieperiode aangepast

De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.

Reacties

afbeelding van Freebie
Freebie ma, 12/08/2019 - 15:43

Bedankt, staat genoteerd op het boodschappenlijstje. Hopelijk blijft deze actie nog enkele dagen beschikbaar.
Het gaat soms razend snel de laatste tijd. ;)

InneC (niet gecontroleerd) di, 13/08/2019 - 21:40

Actie loopt maar tot 14/08/2019 (dus tot morgen).

afbeelding van Bram
Bram wo, 14/08/2019 - 06:06

@InneC: bedankt voor je berichtje!

InneC (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 07:43

@Bram: graag gedaan. Je moet het bovenaan wel nog eventjes aanpassen naar augustus :).

afbeelding van Bram
Bram wo, 14/08/2019 - 07:46

@InneC: Ik was nog niet goed wakker ;)

Liliana (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 08:11

Hi, can someone write the barcode for Naked Blue Machine here?

Dirk De De Hondt (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 10:16

@Liliana: 3168930158219

Davy (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 14:44

Het gaat snel, gelukkig al gekocht en aanvaard bij myshopi.

Yue (niet gecontroleerd) wo, 14/08/2019 - 22:34

Twee Carrefour markets gedaan en geen Naked te bespeuren. Jammer!

afbeelding van Freebie
Freebie wo, 21/08/2019 - 07:42

Doordat ik sinds mijn aanvraag, zo'n 7 dagen geleden, niets meer heb vernomen. Heb ik via de bevestigingsmail de link aangeklikt, om de status hiervan op te vragen.

Nu blijkt dat deze link niet werkt, ik krijg de melding op het scherm "Sorry, deze pagina bestaat niet".
Zonet een mailtje gestuurd naar de helpdesk voor meer informatie betreffende mijn aanvraag.

Zijn er nog personen wiens aanvraag 7 dagen of langer is ingediend geworden en nog steeds géén bevestiging van terugbetaling hebben ontvangen?

Best een je status opvragen, als je dezelfde melding krijgt als ik; geef ik de raad stuur even een mailtje naar Myshopi.

Reactie toevoegen