Cherry Chouffe 100% Terugbetaald
Deze actie is enkel geldig in winkelpunten die een actiedisplay hebben staan!
Hoe deelnemen?
Deze actie is enkel geldig in winkelpunten die een actiedisplay hebben staan. Daar moet je de QR code scannen of een sms sturen naar het opgegeven nummer.
Meer info en actievoorwaarden: http://bit.ly/2DhQxy0
Bier met liefde gebrouwen, drink je met verstand.
Met dank aan Ann voor deze tip!
De informatie op deze pagina is louter informatief en is mogelijk niet up-to-date, onvolledig of bevat mogelijk vergissingen. Voor de actievoorwaarden van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant. Deze website is een onafhankelijke website en is op geen enkele manier betrokken bij deze actie.
(a) Deze datum is louter indicatief, mogelijk niet up-to-date en niet bindend. Voor de correcte datum van deze actie, zie website/flyer van de organisator/fabrikant.
Updates
Ik heb jammer genoeg moeten vernemen dat deze actie enkel geldig is in winkelpunten die een actiedisplay hebben staan.
Beste je-geld-terug fans, ik heb zonet het volgende bericht ontvangen van Hashting:
Ondertussen hebben wij overleg gehad met onze klant Duvel Moortgat. Zij betreuren het dat er mensen zouden zijn die niet met volle teugen zouden kunnen genieten van de heerlijke Cherry Chouffe en hebben hierdoor hun uitzonderlijk akkoord gegeven om alle reeds gedane aankopen in de niet deelnemende winkelpunten toch te vergoeden. Het gaat over alle aankopen die reeds geregistreerd zijn in ons systeem. Duvel Moortgat kijkt eveneens vol ongeduld uit naar de feed-back van de mensen via de korte vragenlijst die nog volgt.
Dit is dus positief nieuws :)
Nieuwe aanvragen die niet voldoen aan de actievoorwaarden zullen niet meer goedgekeurd worden.
Beste je-geld-terug fans, ik wil jullie meedelen dat alle aanvragen die niet conform de voorwaarden zijn, geweigerd worden.
Zoals eerder aangegeven moest dit product aangekocht worden in een deelnemende winkel met actiedisplay. Mag ik dan ook met aandrang vragen, indien je aanvraag geweigerd is om die reden, dit te aanvaarden, daar je aanvraag dus niet conform is met de voorwaarden.
Ik betreur het ten zeerste dat er leden zouden zijn die proberen deel te nemen aan deze actie door het product in een willekeurige winkel aan te kopen zonder display.
Dit kan tot gevolg hebben dat we in de toekomst mogelijk geen mooie 100% terugbetaald-acties meer krijgen, dit zou natuurlijk heel jammer zijn.
Grtz
Bram
Reacties
Heb contact opgenomen met brouwerij Moortgat om lijst van deelnemende winkels te bekomen. Bestaat helaas niet. Meeste winkels bij mij in de buurt hebben geen 4-pack . Wordt dus noppes ....
Wat een klucht! Ik heb een link aangevraagd en ontvangen, maar het product nog niet aangekocht. Mocht ik ergens een display tegenkomen, koop ik het product alsnog. Ik vind die acties van Hashting nogal een gedoe en wacht steeds bang af of ik de terugbetaling überhaupt zal ontvangen.
@arne: Hier net hetzelfde hoor. Was net in Delhaize, wel het bier gezien, geen display. Durf het dus ook niet meebrengen want idd bij Hashting kan eender welke actie nooit fatsoenlijk lopen. Heb altijd mijn geld wel terug gehad, maar het is daar elke actie wat anders. Hoelang de link blijft, geen idee.
In delhaize in Melsbroek hangt er een affiche met een QR code voor 50% en een sms code CCR050INSTORE : dit komt overeen met 50 % terugbetaald.
Maar in andere winkels kan een affiche hangen met een QR code voor 100 % en de sms code
CCR100INSTORE : dit is dan 100% terugbetaald.
Ik vraag terugbetaling aan met CCR100INSTORE... en hopelijk krijg ik 100% terugbetaald !
Ter info: display gevonden in AD Delhaize Leuven! :)
@Hannah: In de Brusselsestraat?
Ja die! Succes ermee :)
@Bram Naar waar moet sms sturen om link te ontvangen ik zie dat nergens meer staan of zie ik erover
@Rita Van den bossche: Hoi Rita, de voorwaarden zijn aangepast en je kan enkel in bepaalde winkels deelnemen. Vandaar dat ik deze info niet meer online heb staan. Stond er in de winkel waar je het hebt aangekocht een actiedisplay? Grtz Bram
Ik heb een antwoord bekomen van Hashting, op mijn vraag betreffende de "aangepaste actievoorwaarden".
*******************
Bedankt alvast voor je interesse.
Toch kunnen we enkel meedelen dat
•de actie enkel is aangekondigd in specifieke winkelpunten
•dat altijd in de voorwaarden verwezen werd naar "deelnemende" outlets
•dat de actie perfect loopt als je deze code in een van de deelnemende winkelpunten scant
•( wij hebben de code nooit op het internet geplaatst ... net om dit te voorkomen)
•dat wij de voorwaarden nooit hebben "aangepast"
•we hebben na de opmerkingen de actie nog wel extra verduidelijkt
De actie blijft dus doorgaan zoals voorzien.
Hopelijk schept dit voor u meer duidelijkheid ... en kunnen wij er enkel op wijzen dat het gevaarlijk is om een code over te nemen van een website .
Als u nog vragen hebt, helpen wij u graag verder .
*******************
Dit antwoord is toch echt onvoorstelbaar. :-(
Bram
Heb jij nog de actievoorwaarden die bij jou online stonden en die effectief gewijzigd zijn?
bedankt Bram
Ik vind het heel raar dat ze beweren dat er nooit andere voorwaarden zijn geweest....
Ik hou het achter de hand tot ik het eventuele bericht krijg dat ik niet terugbetaald word...
Raar dat dat bedrijf zoveel succes heeft. De voorwaarden zijn zelden van de eerste keer in orde. Veel fouten erin en ze kunnen ze naar believen zomaar veranderen. Ook hun mails staan vol fouten, zijn heel slecht opgesteld en niet bepaald in mooi Nederlands. En ze nemen nooit de verantwoordelijkheid voor hun eigen fouten. Heel onprofessioneel. Leuke acties wel als alles goed loopt.
Delhaize Westlaan Roeselare geen display
Dit is inderdaad goed nieuws.
Is dit nu toeval of niet, maar ik had gisteren via de website van Moortgat mijn bevindingen over deze promo medegedeeld. Dat er toch een groot aantal personen, toch wel wat gefrustreerd waren door deze gang van zaken.
Enfin het is in orde gekomen, dat is het belangrijkste. Nu zal dit biertje mij veel beter smaken. :-)
Ter informatie de goedkeuring, zal als ik het goed begrijp, enkel van toepassing zijn op alle aankopen die reeds geregistreerd zijn in het systeem.
Dus wie nog géén aankoop heeft gedaan, zal enkel via de winkelpunt met display een goedkeuring krijgen.
Klopt dit Bram? Of ben ik fout in mijn redenering.
@Freebie: Hoi Freebie, dat klopt :) uw redenering is correct :) Grtz Bram
@Freebie: Hallo Freebie/Bram: waar heb je deze info vandaan? Werd dit gecommuniceerd aan iemand?
Voorstel: als nu eens iedereen die het produkt gekocht heeft in een winkel met display, deze winkels hier melden zodat de anderen een idee hebben waar ze kunnen kopen in hun regio ? Enkelen hebben het al gemeld, maar ik veronderstel dat er toch meer winkels zullen zijn met zulke displays ? ??
aan Freebie/Bram: vanwaar komt de info dat de aanvragen die al gedaan waren (zonder display) toch zullen goedgekeurd worden?
Mercikes!
@steven: hoi Steven, bij de updates hier bovenaan kan je dat lezen. Het is het bericht dat ik ontvangen heb van Hashting. Grtz Bram
iemand in (buurt van) Tienen al een display gezien? 100% of 50%
bedankt voor de info!
Gevonden bij hyper Carrefour b-park Brugge. Met display van 100% en 50%.
@Kris van Hees: Bedankt om dit te melden, kon het al vermoeden, maar wou me een onnodige verplaatsing met de fiets besparen bij deze er deze morgen om geweest staan er nog genoeg.
zopas mail gekregen dat mijn chouffe terugbetaald wordt, zonder code display, was wel doorgegeven in het begin, voor sprake van code
@chantal cardon: Klopt, hierboven bij de updates kan je lezen waarom ;) Grtz Bram
Net mail gehad dat mijn 100% terugbetaald aanvraag van La chouffe cherry is goedgekeurd.Aangekocht in winkel met display.
Vandaag mail gekregen dat mijn aankoop van 6 flesjes in de Colruyt terugbetaald wordt!
Bedankt ! :-)
@froedeltjes: 6 flesjes dan nog, goe gedaan! :-)
Hier ook mail gehad dat ik word terugbetaald, aangekocht zonder display. Had het oude reglement gedownload voor moesten er problemen van komen... :-)
hé Bram, weet jij waar je die actiedisplays kan vinden , in welke supermarkt of is het bij brouwer?
hier niet in Carrefour of Delhaize ! dank u linda
Ik heb een mail ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd, er stond ook geen display
@Wendy66: Klopt, hierboven bij de updates kan je lezen waarom ;) Grtz Bram
@bram: als je het nog niet gekocht hebt moet je wel de actie met display zoeken.
Code aangevraagd via whatsapp. Gisteren gekocht in een winkel zonder display. Vandaag goedkeuring per e-mail...
Cherry Chouffe 100% Terugbetaald
Beste,
Uw aanvraag tot terugbetaling werd zonet goedgekeurd.
Datum aanvraag = 21/11/2019
Bedrag = € 5.79
Dit bedrag zal binnen de 30 dagen gestort worden op uw bankrekening BExxxx.
Met vriendelijke groeten,
Het Hashting team
Heeft iemand dit al gevonden in Mechelen? Ik niet. Waar in de buurt werd het wel gevonden? L
Gevonden in Delhaize Buggenhout met display.
Begrijp ik het goed dat -als in voorkomend geval- we in de winkel : een display hadden, cherry kochten, foto genomen maar niets mee gedaan... dat de terugbetaling niet meer mogelijk is om achteraf aan te vragen?
Sorry, maar ik snap het eigenlijk niet zo goed wat en hoe er verwacht wordt... grts
@Rubelle: hoi Rubelle, je kan je terugbetaling thuis aanvragen, maar wanneer je in de winkel bent en je ziet er een actiedisplay, dan vraag je daar best onmiddellijk een persoonlijke terugbetalingslink aan. Dit kan door de QR code te scannen of door een sms te sturen. Grtz Bram
@Bram:
Sorry, maar ik heb de qr geprobeerd, sms... niks lukt. Ik heb gekocht in een winkel met display, maar enkel een foto genomen van de display.
Wat doe ik precies met de qr code/sms om te doen lukken, h e l l e p?
@Rubelle: Hoi Rubelle, op de display staat een code die je moet smsen naar een nummer. Daarna zou je een persoonlijke link moeten ontvangen. Grtz Bram
@Bram:
Ik heb n code en een smsnr... maar net dat lukt niet
Iemand display gezien in de buurt van Gistel/Oostende? Thx
Bram, ik heb van in het begin een code aangevraagd en gekregen. Ik vond echter nergens een winkel met display in mijn streek (Waals Brabant). Kan ik dan toch nog in eender welke winkel kopen en toch terugbetaleng krijgen, aangezien ik over een code beschik?
Die Hashting-acties zijn telkens verschillend en zowiezo onduidelijk en ingewikkeld!
@elisaver: Inderdaad die groep heb je ook nog. Als jij die code hebt aangevraagd en niet terug geweest weet je zelfs niet van de aangepaste voorwaarden. Nu wij zouden voor de zekerheid allemaal een winkel nemen "waar de display" dit betreft dus zo'nkartonnnen stand je kent het wel geplooid in een beschutte werkplaats dit terzijde. Nu voor een Belgisch Beursgenoteerd bedrijf dan nog zaten ze precies wel verveeld met de vele reactie's. Kan me niet voorstellen dat ze moeilijk door voor 5€ wel leuk dat highco data mooi als intermediair de boel samen heeft opgelost. Omgekeerd zijn die acties inderdaad vaak in één twee drie geschreven en soms niet altijd even logisch dat kan soms beter ja. Nuja hoeveel aanvragen moeten die niet verwerken, wel leuk werk gewoon die enveloppen opendoen en de boel intikken , easy money.
@wendy trap
Geen idee.
Ik heb nog niet meegedaan. Ik heb ze nog nergens gevonden.
Zoals eerder reeds vermeld, gekocht en kunnen doorgeven via de oude link (dus niet via scan van QR op display in de winkel en ook nog voordat de actievoorwaarden werden gewijzigd). Het heeft een viertal dagen geduurd maar ik heb toch ook bevestiging ontvangen dat mijn aanvraag tot terugbetaling is goedgekeurd. Ik ga ze nu met nog meer plezier uitdrinken.
@Kreefteke: De link die je krijgt via een QR-code is altijd idem hoor dus in principe moet je niet die QR-code scannen. 1 QR code is altijd de idem link dus ja bv in dit geval soms zie je ze ook op producten.
Welke link moet ik gebruiken voor de terugbetaling van het cherrybier
@Martine Scheire: Hoi Martine, je moest de QR-code scannen of een sms sturen. Deze informatie kon je terugvinden op de winkel met actiedisplay. Grtz Bram
Reactie toevoegen