Rustlers Burger 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
rustlers.nl
Geldig vanaf: 
maandag 30 september 2019
Geldig t.e.m.
maandag 18 november 2019 (a)
Hoe deelnemen
  • online
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Deelnemende producten:
• Rustlers Quarter Pounder 190g
• Rustlers BBQ Twin Riburger 244g
• Rustlers Breakfast Sausage Muffin 155g

Meer info en voorwaarden: www.rustlerscashback.com

Met dank aan Michael, Katrien, Tim en Wendy voor deze tip!

Updates

dinsdag 19 november 2019 - 13:45

Actie afgelopen

Reacties

Elseke (niet gecontroleerd) vr, 25/10/2019 - 18:07

En mij lieten ze weten dat ze het doorgestuurde kasticket niet konden lezen. Lijkt mij dat ze precies geen zin hebben om uit te betalen.

Elseke (niet gecontroleerd) za, 26/10/2019 - 04:45

@Elseke: Het kasticket teruggevonden. Nogmaals doorgemaild.

lintsesteenweg (niet gecontroleerd) za, 26/10/2019 - 13:16

@Elseke: ook bij mij snap het niet ….terug hetzelfde doorgestuurd !

didier vr, 25/10/2019 - 19:39

Vandaag ook mailtje ontvangen : "We hebben uw aanvraag goed ontvangen, waarvoor onze dank.
Deze kan niet gevalideerd worden om de volgende reden : - het kassaticketnummer is onleesbaar of afwezig."

Jonas (niet gecontroleerd) za, 26/10/2019 - 00:23

@didier: Ik kreeg hetzelfde mailtje, terwijl het kasticket wel degelijk goed leesbaar was EN duidelijk zichtbaar!! Ik vrees dat ik dat ticket heb weggegooid per ongeluk ondertussen... Echt een schande bij Promolife, ze doen moeilijk voor niets!! :-(

Bibi (niet gecontroleerd) di, 05/11/2019 - 16:34

@didier:Ook dezelfde mail gekregen. Kaasticket terug ingescand en opnieuw doorgemaild. Nu afwachten.

didier di, 05/11/2019 - 20:53

@Bibi: Ik heb het ondertussen ook opnieuw doorgemaild. En een paar dagen later bericht ontvangen dat het nu wel in orde is en binnen 2 à 3 weken terugbetaling zal ontvangen.

Kreefteke wo, 06/11/2019 - 19:01

@didier: Vandaag ook mail gekregen dat mijn aanvraag perfect in orde is en dat er een terugbetaling volgt binnen 2 à 4 weken.

Jan Palmers (niet gecontroleerd) za, 26/10/2019 - 16:26

U vraagt mij het EAN code nr; als ik dan de cijfers van de barcode op de verpakking
in geef kijg ik de melding : code is vezkeerd.
Waar zit de fout?

afbeelding van Bram
Bram za, 26/10/2019 - 16:28

@Jan Palmers: hoi Jan, heb je zeker één van de deelnemende producten gekocht? Grtz Bram

Jan Palmers (niet gecontroleerd) zo, 27/10/2019 - 01:31

@Bram:
100% zeker het juiste product gekocht.
Mijn vraag is : U vraagt de juiste Ean code in te vullen. waar vindt ik die op het product. Daar staat alleen een barcode op en die is fout volgens uw invul formulier
ik ken allen de ean nummers van mijn energie leveranciers.

afbeelding van Bram
Bram zo, 27/10/2019 - 06:23

@Jan Palmers: met de EAN bedoelen ze inderdaad de barcode van het product. Je moet het ook ingeven zonder spaties. Als je verder nog problemen hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met HighCo via infolijn@highco.be. Zij beheren deze actie alsook het formulier. jegeldterug.be is een onafhankelijke website en is niet betrokken bij deze actie. Grtz Bram

Philip (niet gecontroleerd) za, 26/10/2019 - 19:46

Heb ook die mail gehad van promolife en kasticket was duidelijk leesbaar, blijkbaar kennen ze de nieuwe ticketten van de selfscan van Hyper Brugge b-park niet.

JURGEN VAN DE MAELE (niet gecontroleerd) di, 29/10/2019 - 15:01

Hallo,

Wordt iedereen nu teruggestort, of niet, dat ik het weet voor ik tot aankoop overga , kwestie van zekerheid :-) dank u

Ivo Christiaens (niet gecontroleerd) zo, 03/11/2019 - 11:10

@JURGEN VAN DE MAELE: tot op heden 3/11/19 nog niets teruggestort.

Dirgni (niet gecontroleerd) di, 29/10/2019 - 20:15

Vandaag bevestiging gekregen dat mijn aanvraag toch ok is...

afbeelding van DidierDK
DidierDK wo, 30/10/2019 - 09:09

Ook nu émail ontvangen dat mijn aanvraag toch in orde is !!!

DH (niet gecontroleerd) za, 02/11/2019 - 23:07

Beste, bij welke producten/waar kan je ze terug vinden in de winkel? Heb ze tot op heden nog niet gevonden.... alvast bedankt.

afbeelding van Bram
Bram zo, 03/11/2019 - 07:20

@DH: ik heb deze gevonden in de koeling bij de lasagne en andere kant en klare maaltijden. Grtz Bram

DH (niet gecontroleerd) zo, 03/11/2019 - 08:36

@Bram: Thanks !

Faelyn (niet gecontroleerd) do, 07/11/2019 - 20:39

Hallo iedereen,
Ik heb in Delhaize een duo pack rustlers cheeseburgers met een terugbetalingssticker erop en heb geen mail gekregen dat het niet in de lijst van terugbetaling. Dus volgens mij is iets fout gelopen in terugbetalingslijdt van producten. Groetjes, faelyn

afbeelding van Freebie
Freebie vr, 15/11/2019 - 15:38

Vandaag een mailtje ontvangen dat de aanvraag niet gevalideerd kan worden. Om de volgende reden : - het kassaticket/factuur is niet echt of slecht leesbaar.

Blijkbaar zijn er nog altijd personen bij Promolife, die nog nooit via een selfscan kassa hun aankopen hebben gedaan.
Hetzelfde kasticket doorgemaild, met wat toelichting erbij gevoegd. Hopelijk komt het bij een persoon terecht, die niet wereldvreemd is.

lin (niet gecontroleerd) di, 19/11/2019 - 13:23

Beste klant,

door het overdonderende succes van deze actie zijn wij genoodzaakt deze vroegtijdig stop te zetten.

afbeelding van Bram
Bram di, 19/11/2019 - 13:48

@lin: Bedankt om dit te melden Lin! Grtz Bram

Luc Spriet (niet gecontroleerd) di, 19/11/2019 - 19:14

Lap weeral ernaast (was 14 dagen geleden was dat ook al zo met die OK keukenrollen). Gisteren 18/11/2019 ga ik in Delhaize om die "lekkere" hamburger te halen en vandaag wil ik alle gegevens invoeren voor terugbetaling - ha ja, toch nog even de tijd tot 31/12/2019 dacht ik en geen gelimiteerde actie dit maal tot ik op de website terecht kwam. Ik voel me weeral in het 'zak' gezet voor 2,65 Euro. Op die manier vind ik dat 100% gedoe helemaal niet leuk meer want anders zou ik nooit iets dergelijks kopen.

afbeelding van Bram
Bram di, 19/11/2019 - 19:48

@Luc Spriet: hoi Luc, dat is inderdaad niet fijn. Het is bij mijn weten ook de eerste keer dat een actie die eigenlijk niet gelimiteerd was, toch vroegtijdig beëindigd werd. Grtz Bram

hilly (niet gecontroleerd) wo, 20/11/2019 - 22:56

Begrijp hun standpunt dat ze de actie stopzetten. Maar ik kocht al 5 dagen eerder de hamburgers en dacht vandaag info in te geven, helaas ben ik eraan voor de moeite, het deelnameformulier voor de actie is offline. Dit zijn misleidende praktijken, de mensen die tot 18 november 2019 het product kochten zouden tenminste nog het geld moeten terugkrijgen

ev (niet gecontroleerd) za, 23/11/2019 - 09:51

nog steeds geen terugbetaling ontvangen, niettegenstaande goedkeuring 1 maand geleden ...

Waira za, 23/11/2019 - 11:49

Ik heb het ook vlaggen. Ik heb geen smartphone dus ik schrijf alles in een boekje. Ik heb er gisteren 3 gekocht. Vandaag wil ik dit ingeven en actie stopgezet. Ik zou hier anders ook nooit geld aan geven. Echt rot.

Filip P do, 28/11/2019 - 15:15

Nog geen terugbetaling ontvangen...

Ma (niet gecontroleerd) do, 28/11/2019 - 20:09

Hier ook nog geen terugbetaling

Ma (niet gecontroleerd) do, 26/12/2019 - 12:30

@Ma: hier ook terugbetaling ontvangen

kc (niet gecontroleerd) di, 03/12/2019 - 10:51

Beste
Ik probeer email te schrijven naar hen maar is allemaal invalid.
Iemand idee hoe we toch aan ons geld geraken ?

didier di, 03/12/2019 - 15:55

@kc: Ik heb ze al eens gecontacteerd via infolijn@promolife.be en ook antwoord gekregen over Rustlers.

Ingrid Vergauwen (niet gecontroleerd) za, 07/12/2019 - 16:54

iemand al terugbetaling ontvangen

KatleenV wo, 11/12/2019 - 11:25

@Ingrid Vergauwen: vorige week heb ik mijn terugbetaling ontvangen

franny (niet gecontroleerd) di, 10/12/2019 - 20:58

heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen, mijn aanvraag was 10 okt, heeft iemand al wel geld terug gehad van deze

kc (niet gecontroleerd) wo, 11/12/2019 - 09:51

hoe kunnen we hen contacteren ?

Danny (niet gecontroleerd) do, 12/12/2019 - 09:23

aangekocht op 8/10 en ook nog geen terugbetaling ontvangen

didier do, 12/12/2019 - 18:33

Vandaag volgend antwoord ontvangen van infolijn@promolife.be over Rustlers.

Beste,
Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.
Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.
Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.
Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,

Chivo55 (niet gecontroleerd) di, 24/12/2019 - 13:47

@didier: net dezelfde e-mail reeds 2x ontvangen, nog steeds niets ontvangen

Chivo55 (niet gecontroleerd) di, 24/12/2019 - 13:52

@Chivo55: tijdens mijn schrijven komt het bedrag van 3,09 euro binnen

didier di, 24/12/2019 - 14:32

@Chivo55: Vandaag ook mijn terugbetaling ontvangen.

Wendy66 di, 24/12/2019 - 16:55

Vandaag uitbetaald gekregen

Reactie toevoegen