Panier De Yoplait 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
maandag 1 juli 2019
Geldig t.e.m.
zondag 11 augustus 2019 (a)
Hoe deelnemen
  • online
Aanvraag versturen voor
zondag 25 augustus 2019
Hoe terugbetaald
via bankrekening

Hoe deelnemen?

  1. Haast u naar een Carrefour of Colruyt winkel tussen 01/07 en 11/08
  2. Koop een Yoplait Panier Rode vruchten 6x130gr, Yoplait Panier 0% Rode vruchten 6x130gr, Yoplait Panier Gele vruchten 6x130gr of Yoplait Panier 0% Gele vruchten 6x130gr.
  3. Houd uw kasticket of factuur goed bij.
  4. Vraag je terugbetaling aan via www.yoplaitpromo2019.be

Met dank aan Pareltje en Christa voor deze tip!

Onze terugbetaling

Datum aanvraag
11/07/2019
Datum terugbetaling
22/07/2019

Updates

zaterdag 20 juli 2019 - 12:45

Opgelet, we hebben vernomen dat de actievoorwaarden zijn aangepast!

Aanbod enkel geldig voor deelnemers met domicilie in Vlaanderen! Eveneens aan te kopen bij Carrefour (Vlaanderen) en Colruyt (Vlaanderen)

donderdag 1 augustus 2019 - 07:15

De actievoorwaarden zijn opnieuw aangepast. Nu staat er niets meer vermeld dat je woonachtig moet zijn in Vlaanderen of het moet aankopen in Vlaanderen. Dat is dus goed nieuws! :)

Reacties

PVD (niet gecontroleerd) vr, 11/10/2019 - 00:07

Nog steeds niets ontvangen.... Zijn er nog in deze situatie?

afbeelding van Philippe
Philippe vr, 11/10/2019 - 00:21

@PVD: Wij ook nog steeds wachtende op de uitbetaling.

afbeelding van Bram
Bram vr, 11/10/2019 - 06:07

@Philippe: hoi Philippe, ik zou toch even contact opnemen via HighCo. Het lijkt mij toch iets te lang ondertussen. Grtz Bram

afbeelding van Philippe
Philippe vr, 11/10/2019 - 08:44

@Bram: Hey Bram, mercikes voor uw antwoordje. Ik heb reeds een mailtje gestuurd enkele weken geleden en kreeg eentje terug dat aanvraag in orde was, maar door de grote hoeveelheid deelnemers er achterstand was. Raar, maar je kent Highco de laatste tijd wel hé... wachten en nog eens wachten.

afbeelding van Bram
Bram vr, 11/10/2019 - 06:06

@PVD: hoi PVD, ik zou toch even contact opnemen via HighCo. Het lijkt mij toch iets te lang ondertussen. Grtz Bram

afbeelding van Bram
Bram vr, 11/10/2019 - 08:48

@Philippe: Dan zit er inderdaad niets anders op dan te wachten :( Grtz Bram

PVD (niet gecontroleerd) za, 12/10/2019 - 09:47

Bedankt Philippe/Bram. Ik wacht dan ook nog maar wat af.

afbeelding van Philippe
Philippe ma, 04/11/2019 - 12:22

@PVD: en Bram0
Awel, dit kreeg ik vandaag als antwoord van Highco.

Dan moet je wel bedenken dat de aanvraag al van 6 aug 2019 binnen is.
Hun vorig antwoord op mijn mail was van 17 sept 2019.
Had dan opnieuw gemaild vorige week en vandaag 04 nov 2019 kreeg ik dit:

Beste,

Helaas werden de betalingen nog steeds niet uitgevoerd.

Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.

Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.

Dank u voor uw begrip.

PVD (niet gecontroleerd) zo, 10/11/2019 - 23:59

@Philippe:

Bedankt Philippe. Mijn aanvraag is binnen sinds 10 augustus. Vorige week ook een mail gestuurd en deze reactie gahd:

"Beste,

Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.

Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.

Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.

Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd."

Grote succes? Een dispuut met Yoplait lijkt me eerder plausibel.

Wimb (niet gecontroleerd) ma, 11/11/2019 - 20:55

hier ook nog geen terugbetaling na reeds verschillende mailtjes

ook aanvraag perfect in orde en betaling binnen zoveel weken ,maar tot op heden nog niet ontvangen

lucas (niet gecontroleerd) zo, 08/12/2019 - 19:44

8 december en nog steeds niets...

phoebetje1984 vr, 13/12/2019 - 15:50

idem dito!!! heb al 3 keer gemaild en telkens zeiden ze ook "Beste,
Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.
Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.
Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.
Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd."

Ben die standaard tekst meer dan beu, om eerlijk te zijn. :'(

René za, 14/12/2019 - 17:22

Ik had op 11/09/19 zelf ook een mail gestuurd om te vragen waar de betaling bleef en ze hebben dan op 17/09/19 betaald.

phoebetje1984 di, 24/12/2019 - 11:31

Beste,

Uw aanvraag is perfect in orde en het verwachte bedrag zal u worden overgemaakt binnen de 2 weken.

Aarzel niet opnieuw contact op te nemen indien u na deze termijn nog steeds geen betaling heeft ontvangen.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Halleluja....

cant (niet gecontroleerd) do, 09/01/2020 - 15:48

Ik wacht ook al 5 maanden op de yoplait terugbetaling en ook al verschillende versies van hun mails ontvangen . en met yoplait kan je nergens contact mee opnemen denk ik. Mail op hun website werkt niet.

Davy (niet gecontroleerd) ma, 13/01/2020 - 09:42

Mijn vader wacht ook al 5 maanden op zijn paar eurootjes. Dit is toch niet normaal. Shame on you HighCo

Cant (niet gecontroleerd) wo, 15/01/2020 - 01:08

Net terug mail gehad van highco dat , ze kunnen niet betalen want fabrikant betaald hun niet.

Simels (niet gecontroleerd) wo, 15/01/2020 - 18:24

@Cant: dan misschien contact opnemen met yoplait en doorgeven dat je correct deelnam met hun actie en op de terugbetaling wacht?

andy cant (niet gecontroleerd) do, 16/01/2020 - 11:50

Heb ik al geprobeerd maar de mail op yoplaits website werkt niet. heb geen zin om er nog een postzegel tegenaan te gooien door een brief te sturen. Heb via facebook de amerikaanse yoplait kunnen contacteren maar kunnen ook niks doen.

phoebetje1984 di, 28/01/2020 - 19:48

Geloof het of niet, maar deze namiddag de betaling ontvangen!

pascaline (niet gecontroleerd) wo, 29/01/2020 - 02:31

@phoebetje1984: Geloof het nu of niet dame, maar ik ook :-) Wat een wonder (van een vrouw).

Bertje wo, 29/01/2020 - 09:54

Wow, hier is het ook terugbetaald gisteren. Er was eens een actie van yoplait...maanden geleden... :)

PVD (niet gecontroleerd) do, 30/01/2020 - 23:17

Hier ook op 28/01 ontvangen.

Reactie toevoegen