Carrefour cashbackdays.be - Uw producten 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
foto www.cashbackdays.be
foto folder Carrefour
Geldig vanaf: 
woensdag 29 juli 2020
Geldig t.e.m.
zondag 2 augustus 2020 (a)

De volgende Cashback Days Actie bij jouw Carrefour staat voor de deur!
Zet 29 juli alvast in jouw agenda!

Meer info en voorwaarden: www.cashbackdays.be

Met dank aan Jonas voor deze tip!
Met dank aan Ann voor de foto's uit de folder!

Updates

vrijdag 24 juli 2020 - 21:15

Foto's uit de folder toegevoegd

Reacties

elvee (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:47

@Simels:
dank voor je antwoord.
Ik ontdekte ondertussen dat ik 1 letter te weinig typte in het mailadres :-(
Heb het nu correct getypt en ondertussen van high co data een standaardmail gekregen dat ze mijn mail ontvangen hebben. Antwoord zal nog wel even op zich laten wachten vermoed ik.

Davy (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 12:13

Mail gehad dat alle 5 producten worden terugbetaald. Ook de Alpro 360 waar geen R achter stond

PETRA 1 (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 13:59

ik kreeg ook een mail, maar bij ons was de koffie niet aanwezig

Timmy alen (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 14:14

hoelang duurde het voor jullie een bevestigingsmail kregen na het ingeven op de cashbacksite?

Simels (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:38
Simels (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:39

Timmy, 2 dagen

Aidmen za, 01/08/2020 - 14:25

@Simels: dank je wel

Hendrik (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:06

In de bevestigingsmail staat "natuurlijk" de alternatieve Café Liégeois niet vermeld ...!?! Typisch Carrefour?
Mail gestuurd naar supportnl@cashbackdays.be en ook via pb de vraag gesteld op de FB pagina van Carrefour.

elvee (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:15

@Hendrik :
lukt het om naar "supportnl@cashbackdays.be" een mail te sturen?
Bij mij komt die als onbestelbaar terug....

Regina1 (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 15:11

Vandaag bevestigingsmail ontvangen.

Lucasje vr, 31/07/2020 - 15:38

heeft iemand vandaag bevestigingsmail gekregen voor alle (9) producten?

Linda 1 (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 17:27

@Lucasje, ik heb zonet een bevestigingsmail gekregen van terugbetaling van 7 producten (de koffie en chocoladeijs hadden ze niet in de winkel, 'spijtig'). Het kassaticket heb ik gisteren doorgegeven.
Hieronder hun bevestiginsmail:

Beste Linda,

Bedankt voor uw deelname aan de Carrefour Cashbackdays.
We hebben het genoegen u mee te delen dat, na controle van uw kassaticket, we kunnen bevestigen dat u het bedrag van € 17,99 als terugbetaling zal ontvangen voor de volgende producten:

Imperial mousse mango passion 2x58g 2,29 €
Devos & Lemmens tomato ketchup 440ml 1,99 €
Imperial mousse mokka 2x58g 2,29 €
Devos & Lemmens curry ketchup 440ml 1,99 €
Imperial mousse chocolade 2x56g 2,29 €
Melkunie Protein Strawberry 0,3% Fat Quark 200 g 1,59 €
Alpro 360 kcal soja ijs karamel-macchiato 5,55 €
Deze terugbetaling zal binnen maximum 6 weken uitgevoerd worden, op het rekeningnummer dat u ons heeft doorgegeven.

Met vriendelijk groeten,
Het Carrefour-Team

Wendy66 vr, 31/07/2020 - 20:07

Ik heb woensdag gekocht en ingevoerd en nu nog steeds geen bevestigingsmail

franc (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 20:39

@Wendy66: kijk es bij je spam

didier vr, 31/07/2020 - 20:39

@Wendy66: Mijn bevestiging zat in mijn spambox, daar al eens gekeken ?

Wendy66 za, 01/08/2020 - 08:20

@didier: ook niets....

didier za, 01/08/2020 - 11:13

@Wendy66: Je kan misschien eens contact opnemen met supportnl@cashbackdays.be of het eventueel nog eens opnieuw proberen aan te vragen, misschien is daar iets mislopen ?

Vandenberghe Dries (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 20:56

In de Hyper Carrefour geen koffie meer, geen ijs meer en geen yoghurt.... :-(

Vandenberghe Dries (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 20:58

Ik bedoelde dus Hyper Carrefour Koksijde...

Joooo (niet gecontroleerd) vr, 31/07/2020 - 23:09

Kan iemand helpen met hoe imperial mousse mango of mokka op de kassabon vermeldt staat.
Ik kocht 1 van elk op verschillend pasje.
Maar er staat op de kassabon

Imperial mousse

Imper mousse 2x 58 gram

Welke is de mokka en welke is mango passie vrucht?

bedankt alvast

Linda 1 (niet gecontroleerd) za, 01/08/2020 - 00:37

@Joooo: op mijn kassabon stond juist hezelfde als bij jou:
1 Imperial mousse
2 Imper. mousse 2x58G
Maar kreeg toch een correcte bevestigingsmail voor terugbetaling van de 3 smaken.
(Zie een eerder bericht dat ik hier heb gepost)

Tania Lucas (niet gecontroleerd) za, 01/08/2020 - 13:34

bevestigingsmail gekregen, alle 5 producten staan er op.

DH (niet gecontroleerd) za, 01/08/2020 - 17:31

Beste,
Buiten Linda nog iemand een bevestiging gekregen dat er > 5 prod. worden betaald? (ik had dat niet verwacht)
Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.
Mvg

Godelieve Rijnders (niet gecontroleerd) za, 01/08/2020 - 20:22

Ik heb een mail ontvangen, dat we voor de Café Liégeois, die we mochten nemen ipv degene die in de folder staat, maar niet aanwezig was, naar het Onthaal mogen gaan, daar zouden we de tegenwaarde in punten krijgen.

anitag wo, 05/08/2020 - 17:39

@Godelieve Rijnders: van wie heb je die mail gekregen? Ik heb nl. als antwoord gekregen dat enkel de deelnemende producten konden gevalideerd worden.

Pa (niet gecontroleerd) za, 01/08/2020 - 21:26

Vandaag rond 17u in Carrefour Wetteren geen koffie/geen ijs

Alvan (niet gecontroleerd) zo, 02/08/2020 - 08:05

Ik heb 5 producten in de carrefour in Kuringen gekocht. Gisteren een email gekregen, waarvan ik maar 4 van de 5 terugbetaald krijg. De koffie niet, deze stond thans bij de anderen. Wat kan ik doen?

Godelieve Rijnders (niet gecontroleerd) zo, 02/08/2020 - 10:57

@Alvan: Hallo, lees mijn berichtje (staat iets hoger dan het jouwe): we zouden de tegenwaarde van die koffie in punten krijgen aan het Onthaal van de Carrefour. Groetjes.

Alvan (niet gecontroleerd) zo, 02/08/2020 - 11:36

@Godelieve Rijnders: oh bedankt

Reine (niet gecontroleerd) vr, 07/08/2020 - 11:27

goedemiddag Godelieve
Kan je mij die mail van de Carrefour i.v.m. de koffie naar mij sturen zodat ik mijn punten alsnog krijg
Want Carrefour Kuringen wist van niets
Alvast bedankt
Groetjes

Cupers Maria (niet gecontroleerd) di, 04/08/2020 - 10:58

Beste, ik heb verscheidene malen de cashbackactie van Carrefour ingediend met alle juiste gegevens. Het betreft de cashbackactie van 29/07 t.e.m. 02/08/2020.
Ik had 2 producten gekocht op 30/07 om 10:16.
Ook de foto van het kasticket heb ik doorgestuurd.
Tot op heden heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.
Nochtans was alles correct ingevuld.
Willen jullie dit eens nakijken?
Mvg, Mieke.

afbeelding van Bram
Bram di, 04/08/2020 - 11:07

@Cupers Maria: Hoi Maria, wij gaan dit jammer genoeg niet kunnen nakijken. Je moet hiervoor een mailtje sturen naar supportnl@cashbackdays.be. Grtz Bram

Aidmen wo, 05/08/2020 - 16:17

na een week nog steeds geen bevestigingsmail gehad

Dirgni (niet gecontroleerd) wo, 05/08/2020 - 19:22

De bevestigingsmail van mijn aankoop liet ook op zich wachten. Terug mijn aanvraag ingediend en nu is deze goedgekeurd.href="#comment-19518">Aidmen:

Hendrik (niet gecontroleerd) wo, 05/08/2020 - 17:42

Deze week mail gekregen van Support om een foto door te sturen van de streepjescode van de Café Liégeois die 'k gekregen had ter vervanging van die uit de folder.

Nu net mail gekregen van Support:

"Beste,

Helaas is deze niet de deelnemende product die gekocht moest zijn.

Dank u voor uw begrip,

Met vriendelijke groeten,"

Terwijl die man dus zei dat hij 100% zeker was dat zijn vervangproduct ook zou terugbetaald worden ...

anitag wo, 05/08/2020 - 18:01

@Hendrik: ik heb een soortgelijk antwoord gekregen. Die mensen volgen gewoon de regeltjes. Ipv het even na te vragen.

Godelieve Rijnders (niet gecontroleerd) do, 06/08/2020 - 07:49

Als je met je kasticket naar het Onthaal in je Carefour gaat, krijg je de tegenwaarde van die koffie in punten, geen probleem! Zij zijn op de hoogte, zie hoger mijn bericht.

Reactie toevoegen