Makro Cashbacks op je Makro-kaart*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
woensdag 9 september 2020
Geldig t.e.m.
dinsdag 22 september 2020 (a)

Opgelet: Niet elk product is 100% terugbetaald!

Meer info en voorwaarden zie Makro folder.

Met dank aan Elke en Celine voor deze tip!

Reacties

Jonas (niet gecontroleerd) ma, 07/09/2020 - 13:28

Wow, dat zijn wel heel wat producten! Allemaal die hele actieperiode beschikbaar? Zonder minimum aankoopverplichting precies... ?

kjanssen ma, 07/09/2020 - 13:51

ze gaan dan wel open moeten zijn ;) https://www.hln.be/in-de-buurt/machelen/vandaag-al...

Armand (niet gecontroleerd) ma, 07/09/2020 - 19:43

Vandaag heeft de postbode de Makrofolder van wo 26/08 gebracht (die dus morgenavond afloopt)! Is dit de nieuwe manier van werken bij Bpost of ligt het aan Makro zelf? De site van Makro (om dit te melden) is momenteel onbereikbaar...

Lucasje ma, 07/09/2020 - 20:10

@Jonas
Klopt... mijn kasten liggen nog vol van een gelijkaardige aktie vorig jaar
Let wel op dat producten worden terugbetaald via shoptegoed op je makrokaart; tegoed is geldig in oktober

Regina1 (niet gecontroleerd) di, 08/09/2020 - 13:05

@Lucasje: is het saldo op je kaart ook online te gebruiken?

Lucasje di, 08/09/2020 - 19:37

Ik vermoed van niet. Bii andere akties was dat alleszins niet het geval. In de winkel vraagt de kassierster of ze het tegoed mag gebruiken.

John Michiels (niet gecontroleerd) wo, 09/09/2020 - 12:20

Let op dat het tegoed wel op je kaart komt. Bij een vorige actie "refer a friend" zou er zogezegd 5 euro op de kaart van de aanbrenger komen. Nooit gezien. Nochtans beantwoordden we aan alle actievoorwaarden.

En ook opletten dat Makro niet failliet gaat, want dan is je tegoed ook waardeloos. Kijk maar naar Brantano, hoe snel dat gegaan is... Gezien de precaire situatie van Makro zou ik 2x nadenken voor ik aan deze actie deelneem. Maar dat moet ieder voor zich uitmaken.

Daniel (niet gecontroleerd) wo, 09/09/2020 - 18:29

Weet iemand dit : de voorwaarde "1 stuk van elke promotie" betekent dat je er 1 type moet kiezen waar de cashback op verrekend wordt, of kan je alles kiezen (1 keer), maar welk enkel 1 exemplaar van elk?

Jonas (niet gecontroleerd) vr, 11/09/2020 - 09:40

@Daniel:

Volgens de actie is het 1 stuk van elk product (vb. 1 x bak bier, 1 x siroop naar keuze,...).
Tegoed wordt teruggestort op je kaart en is bruikbaar vanaf eind september tot eind oktober.

Regina1 (niet gecontroleerd) vr, 18/09/2020 - 17:58

Vandaag in Deurne geweest, alle producten aanwezig. Je kunt echter 29/09 pas zien of de punten op je kaart staan. En wat de Pomerol betreft heb ik de juiste fles (2017) zoals op de afbeelding gekocht en op de factuur staat 2015. Dus ik ben benieuwd of het goed zal gaan. Positief denken helpt.

Lucasje ma, 28/09/2020 - 21:00

@Regina1: we zijn gezien, vandaag mail gekregen met cashback; als ik alles bij elkaar tel blijkt de fles Pomerol (van 2015 op factuur, van 2017 op fles) niet meegeteld.
We kunnen het gaan uitleggen aan de klantenbalie...

Faby (niet gecontroleerd) ma, 28/09/2020 - 21:33

@Lucasje: hetzelfde voor mij !

Veronique Hermans (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 00:26

Hier ook maar iets van een 23 euro gekregen ipv 51 euro???? Op naar de klantendienst???

Elien De Cooman (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 12:01

Hier ook hetzelfde.... Ook te weinig gekregen. Waarschijnlijk ook de fles wijn niet terug gekregen.. Al iemand naar de winkel geweest om het na te vragen?

Jonas (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 13:03

Hier van 't zelfde, ook die fles wijn vermoedelijk. Mail gestuurd naar klantendienst, nog geen respons...

Carlos (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 13:53

Mijn mail van Makro ook gekregen, ook een verschil van 23,99 euro (ook de wijn).
Het smerige is wel dat hij op was en er in Eke een vervangend wijnpakket lag (met een bord bij dat dit in de plaats was van de fles wijn uit de cash-back actie). De les is: een foto nemen dan kunnen ze niet discuteren.
Ik vrees dat dit zal uitdraaien op leren fluiten naar de centen.

Mike Vijls (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 16:43

@Carlos: Onmogelijk, ze zijn verplicht deze fles terug te betalen volgens hun cashback-voorwaarden. Ik heb weldegelijk de 2017 wijn gekocht maar HUN computersysteem factureerde deze fles van het jaartal 2015... de fout ligt dus weldegelijk bij hen !! Sowieso met Makro altijd problemen, nooit kan eens iets goed werken daar...

Regina1 (niet gecontroleerd) di, 29/09/2020 - 18:00

@Mike Vijls: hier hetzelfde probleem 2017 gekocht en 2015 staat op de factuur en ook geen reactie op het klachtenformulier.
Wat nu bellen??

Mike Vijls (niet gecontroleerd) wo, 30/09/2020 - 09:36

@Regina1: Mijn ervaring leert dat de klantendienst mailen gemiddeld meer 1 of 2 weken duurt voorleer er antwoord komt... zodus best aan de balie bij de inkom uw cashback gaan terugvragen... Mvg.

Carlos (niet gecontroleerd) vr, 02/10/2020 - 09:50

hoy hoy pas nog eens gekeken naar mijn tegoed op de kaart en het is geworden wat ik had
uitgerekend dus de wijn is toegevoegd tof om de dag te beginnen

afbeelding van Bram
Bram vr, 02/10/2020 - 09:51

@Carlos: en met het flesje wijn kan je de dag goed afsluiten 😉 Grtz Bram

Regina1 (niet gecontroleerd) wo, 30/09/2020 - 12:48

Goed nieuws mijn email is niet beantwoord maar het tegoed is wel bijgeschreven op mijn kaart. Chapeau Makro.

ElkeV wo, 30/09/2020 - 14:14

Ook geen reactie gehad op mijn mail maar het verschil is bijgezet op de klantenkaart.

An Van Leerne (niet gecontroleerd) wo, 30/09/2020 - 14:31

Van plan hen te contacteren en net ook de account gecheckt en ze hebben het idd. rechtgezet vanzelf

GeertVdk (niet gecontroleerd) wo, 30/09/2020 - 15:45

GOED NIEUWS : Bij mij was het bedrag ook fout in de mail. Maar als ik via mijn account kijk is het bedrag wel correct nu (de wijn is er automatisch bijgekomen zonder actie of klacht)
Dus ik veronderstel dat makro bij iedereen die wijn 23.99euro zal toegevoegd hebben.

odiec wo, 30/09/2020 - 18:31

Tegoed is hier intussen ook correct verrekend. Nu zeiden ze in Makro (Eke) dat dit in 1 keer moet opgebruikt worden. Is dit zo? Ik vind nergens de voorwaarden.

Regina1 (niet gecontroleerd) vr, 09/10/2020 - 14:25

Ik kreeg onderstaand antwoord en bij mij is het inmiddels oké
Beste,

Mijn excuses voor het late antwoord.
Het hoofdkantoor is zich bewust van het probleem en is bezig met dit voor iedereen recht te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.

Nog een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,

Pieter-Jan

Makro Customer Service
Makro Cash & Carry Belgium
Member of METRO Group
Tel +32 (0)78 150 330

Reactie toevoegen