Demak'up reinigingsdoekjes 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
maandag 19 oktober 2020
Geldig t.e.m.
zondag 1 november 2020 (a)

Enkel geldig bij bepaalde winkelpunten, zie actievoorwaarden. 100% Terugbetaald bij aankoop van één Demak'up reinigingsdoekjes product.

Actie geldig voor de eerste 18000 aanvragen. De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is.

Meer info en voorwaarden: http://bit.ly/demak-up-reinigingsdoekjes-cb

Met dank aan Thessi, Anouchka en Krisje voor deze tip!

Reacties

cv (niet gecontroleerd) ma, 19/10/2020 - 11:50

De vorige actie nog niet terugbetaald gekregen van de doekjes van 12 september. Na 2 mails gestuurd te hebben, nog geen reactie daarop gekregen. Zie dat er al terug een nieuwe actie is, terwijl de oude nog niet in orde is.

afbeelding van Freebie
Freebie ma, 19/10/2020 - 15:47

@cv:
Zit in dezelfde situatie, ook nog wachtend op de uitbetaling van de vorige actie. Ik pas voor deze en andere acties tot wanneer alles terug op orde is bij Myshopi.

Godelieve Rijnders (niet gecontroleerd) di, 20/10/2020 - 08:40

Blijven mailen naar Myshopi, dan komt het in orde, wel niet binnen de beloofde 7 dagen. Volhouden! Dan betalen ze wel.

afbeelding van Freebie
Freebie di, 20/10/2020 - 10:20

@Godelieve Rijnders:
Ondertussen, verschillende mails verstuurd maar er komt maar geen reactie op mijn schrijven. Sommige acties dateren van rond augustus/september.

Fun shoppen met Myshopi, is het niet meer.

Gunther di, 20/10/2020 - 12:08

Het loopt bij Myshopi volledig fout. Soms heb ik de indruk, begrijpen ze mijn mail wel ? Heb deelgenomen 2 desperados acties : eerste in september: 35% 1 product, 50 % 2 producten aangekocht : slagen ze er toch in maar 35% terug te betalen op 1 product. Tweede actie in oktober : 50% als je 2 producten koopt : resultaat betalen 50% op 1 product. Dit is dan geen kwestie van niet terugbetalen : gewoon foutief terugbetalen. Dan maar mails, en mails... uiteindelijk 1 ste actie gecorrigeerd. Nu voor tweede actie moet ik nog mail gaan sturen...
Verder moet ik achter bijna alle acties achteraan gaan, mails van "uw terugbetaling in aanvaard" krijg ik ook niet meer. Ik denk er mee te gaan stoppen, als dit zo voort gaat. Als je belt krijg je onthaal aan de lijn, zeggen ze stuur mail, ik stuur hem naar betreffende dienst....

afbeelding van Freebie
Freebie di, 20/10/2020 - 12:37

@Gunther:
Met de Desperados actie, hebben ze wel heel rommelig te werk gegaan. Ook aan deze acties deelgenomen, met hetzelfde resultaat.

Komt dit nu doordat er meer bekendheid is over deze terugbetalingsacties, dat men het niet meer onder controle heeft? Het antwoord zal ons altijd schuldig blijven.

hansieboy (niet gecontroleerd) di, 20/10/2020 - 20:30

Nog nooit geen problemen gehad met Myshopi! Uiterst tevreden over de terugbetalingen na een paar dagen!

chris51 (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 01:33

Mijn dochter heeft sinds begin 2020 nog niets terug gekregen! Daarvoor liep alles vlot ja! Wat daar nu aan de hand is , is mij ook een raadsel maar ik ben toch ook voorzichtiger geworden. Proberen is er niet meer bij. Ik koop enkel nog de producten die ik anders ook zou kopen, als ze die dan niet terug betalen zit je niet TE hard in de zak.

cv (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 11:51

Sinds begin 2020 werd het een probleem. Moest telkens een mail sturen voor terugbetalingen. Nu zelfs na verschillende mails geen reactie.

charles5 (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 01:05

@cv: Ja maar het is ook 2020 en covid hé nog niet bij stilgestaan dat godweet er daar ook wel eens iemand besmet kan geraken of moet thuis blijven gezien partner ofzo of van ja ik denk wel dat het overal wel wat stroever dan normaal verloopt...

Maarten wo, 21/10/2020 - 14:48

Net bericht gekregen dat ik geen recht heb op uitbetaling omdat ik al zou hebben deelgenomen aan dezelfde promotie. Ik heb alvast geantwoord dat bij de actievoorwaarden staat dat het moet gaan om aankopen tussen 19 oktober en 1 november, en dat de eerdere actie, waar ik terugbetaling van heb gekregen, liep van 10 tot 27 september. In de actievoorwaarden wordt geen link gelegd tussen beide acties, dus heb ik m.i. wel degelijk recht op terugbetaling.

Ms (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 20:19

Net hetzelfde hier, en niet alleen voor demak up maar ook voor kelloggs

Tomas (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 11:19

Hier cashback geweigerd terwijl ik nooit eerder heb meegedaan met Myshopi. Wat voor een raar bedrijf is dit? Heb zelfs een nieuw account gemaakt in Myshopi omdat ik nooit eerder een account had. Geantwoord dat ik hier niet akkoord mee ben, toch benieuwd naar hun reactie.

Reden: Wij stellen vast dat u reeds eerder de terugbetaling van deze promotie via myShopi hebt ontvangen.

Per kasticket, per gebruiker, per bankrekening en per gsm-nummer of smartphone wordt slechts één terugbetaling per myShopi-promotie toegestaan.

Tomas (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 16:21

@Tomas: Wow, nu ook afgekeurd voor de actie van Nana. Wat voor dikke zever is dit? Shopmium en Hashting zijn dan toch veel beter en sneller uitbetaald.

Tomas (niet gecontroleerd) ma, 26/10/2020 - 17:41

Na mail naar myshopi gestuurd te hebben, is het nu wel aanvaard:

Beste,

Bedankt voor uw bericht!

Het is in orde, we hebben uw aanvraag aanvaard.
De terugbetaling zal in de komende dagen op uw rekening staan.

Vriendelijke groet,
Mike de myShopi

MB (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 15:30

Heb net hetzelfde aan de hand. Ook nooit eerder meegedaan aan deze acties volgens hen. Allemaal afgekeurd...

Annvh (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 21:10

Is dit of Nana wel al bij iemand aanvaard?

Wendy66 do, 22/10/2020 - 21:31

Goedgekeurd en al terugbetaald

Lollypop linda (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 21:44

hier het zelfde voor demakup =Reden: Wij stellen vast dat u reeds eerder de terugbetaling van deze promotie via myShopi hebt ontvangen.

Per kasticket, per gebruiker, per bankrekening en per gsm-nummer of smartphone wordt slechts één terugbetaling per myShopi-promotie toegestaan.

en dit heb ik aan myshopi gestuurd =wanneer zou ik deze dan aangekocht hebben ??? want ik zie daar nergens iets van terug ? zou dit een foutje van jullie kunnen zijn ????mvg heb deze aangekocht op 19/10/2020? ben benieuwd naar hun antwoord

Davy Gijbels (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 09:25

Hier is de aanvraag, zoals steeds, goedgekeurd. Ook aan de vorige actie eegedaan. Geen enkel probleem. Nu al 311 euro bespaard met myshopi op 3 jaar tijd.

pauline9 (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 12:26

@Davy Gijbels: Hier ook goedgekeurd, vorige actief ook meegedaan. // myShopi heeft u al 546,00 € terugbetaald !

Patricia123 (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 12:15

Ook nog nooit problemen gehad met terugbetaling , tot vandaag. Na invoeren kassaticket en barcode geen doorsturen mogelijk. Andere browser gebruikt, hetzelfde resultaat. Vreemd.

hansieboy (niet gecontroleerd) za, 24/10/2020 - 17:32

Alvast weer goedgekeurd! Geen enkel probleeem!

Dorien D (niet gecontroleerd) di, 27/10/2020 - 23:19

Woensdag deelgenomen, vandaag geld op de rekening!

Maarten za, 31/10/2020 - 15:40

Mailtje gestuurd naar aanleiding van hun bericht dat ik al eens aan de actie had deelgenomen.
Intussen antwoord gekregen dat ze zich inderdaad hadden vergist en dat de aankoop wel wordt terugbetaald.

Reactie toevoegen