Nana 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf: 
maandag 19 oktober 2020
Geldig t.e.m.
zondag 1 november 2020 (a)

Enkel geldig bij bepaalde winkelpunten, zie actievoorwaarden. 100% Terugbetaald bij aankoop van één Nana product.

Actie geldig voor de eerste 5000 aanvragen. De geldigheidsduur kan verkort worden indien de limiet bereikt is.

Meer info en voorwaarden: http://bit.ly/nana-cb

Met dank aan Thessi, Anouchka en Krisje voor deze tip!

Reacties

Saar1 (niet gecontroleerd) di, 20/10/2020 - 18:55

Heeft iemand een correcte barcode aub?
De mijne scant hij helaas als "ongeldig" :(
Alvast bedankt bij voorbaat!

chris51 (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 01:30

@Saar1: dan heb je waarschijnlijk ook een verkeerde soort gekocht. Je kan niet zo maar een code invullen hé, die moet overeen stemmen met het product dat je kocht. 14 of 16 stuks, met of zonder vleugels...

Saar1 (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 10:32

Uiteraard heb ik weldegelijk Nana 16 stuks met vleugels gekocht...
Ik los het wel op.

lin (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 10:47

@Saar1: 7 322540 562118

Saar1 (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 15:23

@lin: supermerci! Hieraan heb ik wat! Bedankt:)

Roggie (niet gecontroleerd) wo, 21/10/2020 - 20:48

@Saar1: Waarschijnlijk die 7 vooraan vergeten, had ik ook eerst voor...

chris51 (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 12:28

@Saar1: Als je een antwoord wil krijgen 'waar je iets aan hebt', misschien volgende keer vermelden welke soort je kocht als je een juiste streepjescode wil krijgen. ;-)

jonas windey (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 13:14

in combinatie met demak up bij carrefour 5 extra zegels

Karolien 9 (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 23:17

@jonas windey: ik vond het al zo raar dat ik ineens zoveel zegels kreeg :)

Helenav (niet gecontroleerd) do, 22/10/2020 - 23:05

In sommige winkels (o.a. Delhaize) is er een bonnetje - 2,5€ als je 2 pakjes koopt. Aangezien je het andere 100 pct TBT krijgt, heb je er eigenlijk 2 gratis

Davy Gijbels (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 09:23

Aanvraag goedgekeurd. Voorlopig dus geen probleem met myshopi hier.

Maaike (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 11:37

Ik heb een probleem met myshopi ik kan wel alles doorgeven maar als ik wil versturen krijg ik steeds het volgende. (Een fout is opgetreden, gelieve opnieuw te proberen. Indien het probleem zich herhaald, gelieve met een ander brouwser te proberen.) heb al met een ander brouwser geprobeerd maar werkt ook niet, weet er soms iemand hier raad mee? ik doe al verschillende jaren mee met de acties van MYSHOPI en heb nooit problemen gehad. Met vriendelijke groetjes.

elly nauwelaerts (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 12:27

@ik heb hetzelfde probleem. Nooit geen moeilijkheden gehad en nu krijg ik ook steeds die melding: er is een fout opgetreden, gelieve te proberen met een andere brouwser.. maar lukt ook niet... weet er aub iemand raad??????Maaike :

elly nauwelaerts (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 18:13

nu lukt het wel.....

stapelia (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 12:56

Ik heb hetzelfde probleem :(

robin (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 13:01

@Maaike :

Zelfde probleem hier, zowel via smartphone als via de website. Geprobeerd met verschillende browsers.

Patricia123 (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 13:51

Ik heb net hetzelfde probleem ...

Kat (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 12:19

Ik kocht dit product, diende de aanvraag in en op de app staat deze aanbieding er sinds deze morgen terug op ??? Er staat nochtans bij de voorwaarden dat je maar 1 product kan aankopen. Zou ik dan toch nog eens het product kunnen kopen?

Simels (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 18:02

@Kat: heb ik ook soms, maar de aanvraag werd blijkbaar ontvangen en kwam in orde

Edam (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 14:08

Nu product gekocht maar kan geheel myshopi niet in. Geeft " er Is een fout opgetreden" als melding. Enig idee hoe dit komt? Hoe kan ik myshopi bereiken?
Dank u

guido99 vr, 23/10/2020 - 15:24

hier ook niet mogelijk,geeft steeds foutmelding(zowel via browsers als via de app)
voorheen nooit problemen gehad.is gisteren nog gelukt voor demakup(maar deze actie staat voor mij wel terug open in de app)

D (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 16:21

Werkt niet. Probeer het later nog eens...😐

guido99 vr, 23/10/2020 - 16:56

is nu wel gelukt zonder probleem

afbeelding van Picasso 10
Picasso 10 vr, 23/10/2020 - 17:05

Nu lukt het wel !

elly nauwelaerts (niet gecontroleerd) vr, 23/10/2020 - 18:14

nu lukt het wel... fijn weekend aan iedereen en blijf gezond...

Dorien (niet gecontroleerd) di, 27/10/2020 - 23:15

Vorige woensdag deelgenomen, vandaag geld op de rekening!

Karolien 13 (niet gecontroleerd) vr, 30/10/2020 - 12:46

Hier nog steeds geen terugbetaling. Aankoop en aanvraag op 22/10. Nog steeds in behandeling... Demakup werd al geweigerd zogezegd omwille van dubbele deelname? Heb mail gestuurd maar na paar dagen nog steeds geen bewijs van hun kant dat ik al deelnam aan deze actie (logisch, want ik nam ook niet dubbel deel!)

Reactie toevoegen