Theramed Tandpasta 100% Terugbetaald bij Kruidvat*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
Geldig vanaf
maandag 22 februari 2021 (a)
Geldig t.e.m.
zaterdag 6 maart 2021 (a)

Terugbetaald via bankrekening achteraf. Voor meer info zie tweede kassabon of www.kruidvat.be/theramed100

 

Reacties

Greet Baeckelmans (niet gecontroleerd) do, 04/03/2021 - 20:13

Code werkt bij mij ook niet!

afbeelding van Bram
Bram do, 04/03/2021 - 20:17

Ik zie veel berichten van mensen waarbij de code niet werkt. Ik vermoed dat er een algemeen probleem is. Wanneer de code morgen ofzo nog niet werkt, dan raad ik aan om contact op te nemen met Promolife. Zij beheren deze actie en gaan jullie verder kunnen helpen. Grtz Bram

DH (niet gecontroleerd) do, 04/03/2021 - 21:26

@Bram: gisteren gekocht en krijg de melding dat de code al werd gebruikt, staat geen O of 0 in

Christa Mistiaen (niet gecontroleerd) do, 04/03/2021 - 21:10

Al terugbetaald das rap

Hans Vdvd (niet gecontroleerd) vr, 05/03/2021 - 15:47

waar vind je de unieke code?

didier vr, 05/03/2021 - 15:52

@Hans Vdvd: op de tweede kassabon die je normaal gezien aan de kassa hebt ontvangen.

DH (niet gecontroleerd) vr, 05/03/2021 - 19:29

Bij mij lukt het nog steeds niet om de code in te geven.
Iemand toevallig al feedback van HighCo?

Jonas (niet gecontroleerd) za, 06/03/2021 - 11:14

@DH: heb kruidvat gemaild coekkies moeten verwijderd worden dan lukt het.

DH (niet gecontroleerd) za, 06/03/2021 - 15:18

@Jonas: Bedankt, het werkt inmiddels !

Nadia Windmolders (niet gecontroleerd) wo, 10/03/2021 - 22:14

Ook cookies verwijderen werkt bij mij niet.

CélineVH (niet gecontroleerd) wo, 14/04/2021 - 13:10

Goeiemiddag iedereen, toevallig iemand de terugbetaling al ontvangen?. IK heb deze eind februari aangekocht en nog niks ontvangen.

Fleur (niet gecontroleerd) do, 15/04/2021 - 08:56

@CélineVH: Neen ik ook niet, ik ging ze vandaag eens mailen

Fleur (niet gecontroleerd) vr, 16/04/2021 - 12:27

@CélineVH: Dit was hun reactie:
Beste,

Wij hebben uw aanvraag tot terugbetaling goed ontvangen en uw aanvraag is perfect in orde.

Vanwege het grote succes van deze actie zijn er vertragingen opgetreden op het niveau van de terugbetalingen.

Wij stellen alles in het werk om de terugbetaling zo snel mogelijk tot stand te laten brengen.

Wij willen ons graag excuseren voor de veroorzaakte wachttijd.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Fleur (niet gecontroleerd) wo, 21/04/2021 - 11:41

@CélineVH: Ik heb het vandaag ontvangen!

Reactie toevoegen