Carrefour Hyper cashbackdays.be - Uw producten 100% Terugbetaald*

Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
foto www.cashbackdays.be
Opgelet

Enkel bij Carrefour Hyper!

Geldig vanaf
woensdag 22 september 2021 (a)
Geldig t.e.m.
maandag 27 september 2021 (a)

De Cashback Days Actie bij Carrefour Hyper staat voor de deur!
Zet 22 september alvast in jouw agenda!

 

Meer info en voorwaarden: www.cashbackdays.be

Bedankt Krisje en Ina voor deze tip!

Reacties

Lollypop linda (niet gecontroleerd) di, 07/09/2021 - 13:55

alleen in hyper ?geen market?

afbeelding van Bram
Bram di, 07/09/2021 - 13:56

@Lollypop linda: ik stel voor om te wachten tot de reclamefolders er zijn. Dan zal het duidelijk worden of het ook bij Market is. Grtz Bram

Lollypop linda (niet gecontroleerd) di, 07/09/2021 - 14:13

oke bedankt bram

Annelies Gheysen (niet gecontroleerd) di, 21/09/2021 - 13:49

@Bram: Bleek uit de folders dan of de aankopen ook in Market mogen?

afbeelding van Bram
Bram di, 21/09/2021 - 13:50

@Annelies Gheysen: Hoi Annelies, het is mij nog niet duidelijk. Ik heb de klantendienst gemaild en hoop snel een antwoord te ontvangen. Grtz Bram

afbeelding van Bram
Bram di, 21/09/2021 - 13:53

@Annelies Gheysen: het actiereglement is blijkbaar ondertussen aangepast… enkel bij Hyper. Grtz Bram

Jansens Jean (niet gecontroleerd) do, 09/09/2021 - 15:09

De Oasis Tropical Frisdrank Blikjes 33cl zijn verpakt in een Tray van 24 Stuks
Wordt deze per Tray terugbetaald of per stuk indien men deze zo kan kopen?

Nova do, 09/09/2021 - 19:38

@Jansens Jean: 1 blikje.

Daniel (niet gecontroleerd) do, 09/09/2021 - 20:34

Helaas, ik doe niet mee.
Het heeft me een vorige keer *maanden* gekost om mijn cash back te krijgen.

martine9830 vr, 10/09/2021 - 17:36

Ik doe ook niet meer mee, niet terugbetaald, daarom liever direct in punten op je kaart want als het product niet de juiste aankoop is kan je nog naar onthaal gaan

Cinthy (niet gecontroleerd) vr, 10/09/2021 - 19:52

Ik ben ook bang om deel te nemen aan deze actie. De vorige keer, 1e actiedag 's morgens vroeg enkel 1 product in mijn Carrefourke te vinden. Het juiste product gekocht en dan mailke gekregen dat ik het misse had gekocht. Was 100% zeker de juiste afbeelding en in de winkel groot reclame deelnameblad erboven?!

afbeelding van ronkanon
ronkanon za, 11/09/2021 - 12:11

Aan de Cashback Days Actie bij Carrefour zal ik nooit nog deelnemen. Van enige terugbetaling was (na meerdere malen contact opgenomen te hebben) geen enkele sprake.

elvee (niet gecontroleerd) za, 11/09/2021 - 12:57

Ik heb ook zéééér slechte ervaringen bij de terugbetaling vd Carrefour Cashbackdays. Veel over en weer gemail. Eerst zeggen ze dat ze het ontvangen hebben, daarna dat ze het niet ontvangen hebben. Heel veel over en weer gemaild en na héééééééééééééééééééééééél lang wachten toch een terugbetaling gekregen voor uiteindelijk een onnozel klein bedrag. Totaal geen goeie reclame voor Carrefour!

Nathalie Blondeel (niet gecontroleerd) ma, 13/09/2021 - 19:32

hier idem, maanden gemaild, gebeld, wel 15 x, voor geld dat niet op de rekening kwam. Van het kastje naar de deur gestuurd geweest. Na veel aandringen kreeg ik iemand die er ietsje over wist aan de lijn. Hij verstond dat ik heel het gedoe beu was en kende mij een 200 - tal punten toe. Het geld heb ik nooit gezien. Wat ben ik nu met die punten? Ik moet nu weer sparen ( in een winkel waar ik nooit ga wegens te duur) tot ik er 500 heb. Dan krijg ik 5 euro ( en betaalde waarschijnlijk al 10 euro meer dan in de Colruyt voor hetzelfde). Dus wat mij betreft, één vals gedoe, waar de ene niet van de andere weet.

Nova di, 14/09/2021 - 19:46

Ben ik dan de enige waarbij het zonder problemen verlopen is?

Kreefteke di, 14/09/2021 - 19:55

@Nova: Absoluut niet. Ik heb ook nog geen problemen ondervonden, met uitzondering van 1 product. Het was gewoonweg mijn fout. Ik had het verkeerde gekocht.

Franny van Rooy (niet gecontroleerd) di, 21/09/2021 - 14:36

@Nova: nee hoor, ik heb nog nooit problemen gehad en steeds alles tb gekregen, vindt t wel heel raar dat de actievoorwaarden zijn veranderd

Wendy66 di, 21/09/2021 - 20:12

@Franny van Rooy: wat is er dan nu veranderd tov vorige keer?

afbeelding van Bram
Bram di, 21/09/2021 - 20:15

@Wendy66: nu staat er in dat het enkel geldig is bij Hypermarkt Carrefour. Grtz Bram

Wendy66 di, 21/09/2021 - 20:29

@Bram: 1. Deze actie loopt van woensdag 22/09/2021 tot en met maandag 27/09/2021 in de Carrefour Hyper en Market. Producten met de vermelding ‘100% terugbetaald’ worden alleen terugbetaald voor aankopen van producten vermeld in de in de nationale en transversale folder (Hyper en Market). Actie voor elke aanbieding beperkt tot één enkele terugbetaling per gezin (één item per product, zelfde naam en zelfde bankrekening). De consument kan deelnemen aan deze actie in de 2 winkels (Carrefour Hyper en Market), maar heeft slechts recht op één terugbetaling per aanbieding voor alle winkels

Wendy66 di, 21/09/2021 - 20:30

@Wendy66: dit staat onder punt 3 van de voorwaarden op hun site

afbeelding van Bram
Bram di, 21/09/2021 - 20:33

@Wendy66: dat zijn de oude voorwaarden, je gaat de website eens moeten vernieuwen en dan op reglement klikken.

Wendy66 di, 21/09/2021 - 20:40

@Bram: idd, heel vervelend maar gelukkig op tijd ontdekt

Regina1 (niet gecontroleerd) wo, 15/09/2021 - 13:21

Geen problemen vorige keer dus doe weer met plezier mee.

Jean-Pierre Doeraene (niet gecontroleerd) di, 21/09/2021 - 21:59

Actie is alleen geldig bij HYPER-winkels !!! Niet bij CRF-MARKETS.
(zie reglement op hun site)

Ms (niet gecontroleerd) wo, 22/09/2021 - 06:39

ik veronderstel dat we 2 soorten Nat en Saint Agaûne mogen kopen en terugbetaald krijgen?
Of moeten we toch kiezen?

C (niet gecontroleerd) wo, 22/09/2021 - 10:30

Iemand die weet of je de aankopen over twee kastickets mag spreiden? Niet alle producten waren voorradig en ik moet morgen toevallig in de buurt van een andere hyper zijn. Zou ik de producten die ik nog niet heb, dan van daar kunnen meebrengen en opnieuw ingeven?

Krisje do, 23/09/2021 - 17:31

@C: Vorige keer mocht dit op verschillende ticketten.

Jansens Jean (niet gecontroleerd) wo, 22/09/2021 - 14:44

In de Carrefour van Schoten (Bredabaan) had men alles behalve Burger van Green Way. Ik heb alles ingegeven zoals op het scherm werd gevraagd (opgelet: de onderste lijn op het kasticket bevat de gegevens die ingevuld moeten worden plus een afdruk van deze ingevulde gegevens). Nu is het afwachten of ik de betaling zal ontvangen?

Mawi (niet gecontroleerd) wo, 22/09/2021 - 20:48

@Jansens Jean: ik ben ook in Schoten geweest, medewerker aangesproken en ze hadden nog burgers in de stock liggen. Dus zeker nog eens teruggaan als je ze wil.

Jansens Jean (niet gecontroleerd) do, 23/09/2021 - 14:29

@Mawi: Ik had ook een medewerker aangesproken maar deze wist alleen te vertellen dat de burgers uitverkocht waren, iedereen is niet zo behulpzaam!

Gunther do, 23/09/2021 - 07:58

Gisteren mail gekregen van promolife :
Beste Gunther,

Vanaf woensdag 22 september zijn de Cashbackdays terug bij Carrefour Hyper.
Deze keer worden 10 producten je 100% terugbetaald,
tot wel € 29!
Deelnemen is eenvoudig:
• koop 1 of meerdere deelnemende producten tussen woensdag 22 september en maandag 27 september;
• vraag je terugbetaling aan voor 10 oktober op cashbackdays.be;
• …en je wordt tot wel € 29 terugbetaald.
Tot bij Carrefour Hyper!

Hanne6363 (niet gecontroleerd) do, 23/09/2021 - 08:41

Mag je nu de verschillende 2 nat beertjes kopen of maar 1?

Nova do, 23/09/2021 - 11:06

@Hanne6363: Vorige keer was dat toegelaten.

Nova do, 23/09/2021 - 11:05

In Kuringen hing op dat owv staking de burger en snitzel er niet waren.

Cynthia Vdm (niet gecontroleerd) do, 23/09/2021 - 14:29

Beste allen, is deze actie gelinkt aan de bonuskaart, maw. moet je voor deze actie een carrefour-bonuskaart hebben om te kunnen deelnemen? Moet je ergens je kaartnummer ingeven? Of kun je ook zonder kaart deelnemen en de producten kopen en terugbetaling aanvragen? Hartelijk dank voor respons.

Gunther do, 23/09/2021 - 16:06

@Cynthia Vdm: ik heb ingegeven, en er werd geen bonuskaartnummer gevraagd, alleen Naam, Voornaam, e-mail, en bankrekeningnummer . Dan meerdere cijfers, uur en datum van je ticket in te geven (dit is zeer duidelijk) + foto uploaden.

Krisje vr, 24/09/2021 - 12:42

Indien er weinig aanwezig is, veraf aan het onthaal of er iets anders betaald wordt in bonuspunten. Voor die chips kreeg ik Boston rijstwafels met linzen. Voor huggies waren het doekjes van het merk carrefour.dit was bij bpark Brugge.

cindy8 (niet gecontroleerd) vr, 24/09/2021 - 19:24

@Krisje: Is er nog veel van de producten in B Park aanwezig aub?

Krisje vr, 24/09/2021 - 19:35

@cindy8: Oasis energiedrank met die ster op, Vallées en veggie burger. Huggie doekjes worden carrefourdoekjeq. En dan die vleeszakjes gerookt en natuur. Dus een 4 tal normale aanbiedingen.

Mawi (niet gecontroleerd) za, 25/09/2021 - 14:45

Is er iemand die al een bevestiging heeft gekregen, na de aanvraag tot terugbetaling?
Ik heb afgelopen woensdag alles online ingegeven, maar geen mail gekregen ivm de aanvraag.

afbeelding van Bram
Bram zo, 26/09/2021 - 08:31

@Mawi: ik heb ook geen mail ontvangen. Dus zal vermoedelijk normaal zijn. Grtz Bram

phoebetje1984 vr, 01/10/2021 - 15:10

@Mawi: ik heb gisteren een mail ontvangen dat al mijn producten gevalideerd waren en terugbetaald zullen worden.

anitag ma, 27/09/2021 - 13:59

Turnhout : weet iemand welke producten er nog aanwezig zijn deze maandag?

afbeelding van Freebie
Freebie do, 30/09/2021 - 15:04

Vandaag een melding ontvangen van de terugbetaling. Tot mijn frustraties is het product" Valess gepaneerde kaas schnitzel" niet terugbetaald geworden. Zijn er nog personen die deze aankoop niet terugbetaald krijgen?

Ackx Krista (niet gecontroleerd) do, 30/09/2021 - 15:17

Bij mij hetzelfde...ik heb toch het juiste gekocht... naar waar moeten we een mailtje sturen aub? groetjes Krista

afbeelding van Freebie
Freebie do, 30/09/2021 - 15:42

@Ackx Krista:

Zonet een belletje gedaan, naar de klantendienst van Carrefour (0800 9 10 11) en de situatie toegelicht. Er wordt een scan gevraagd van het kasticket en deze dient dan naar hun dienst gestuurd te worden. Waardoor ze dan de nodige stappen zullen ondernemen, wat en waar het is misgelopen.

Mijn raad, neem best contact op het vermelde nummer en meld dit probleem. Het zal weer een medewerker zijn van Promolife zelf, die een beoordelingsfout heeft gemaakt.

afbeelding van Freebie
Freebie do, 30/09/2021 - 19:40

@Ackx Krista:

Je kan eventueel ook een mailtje sturen naar supportnl@cashbackdays.be
Kort na het versturen, ontvang je een ticket/dossier code toegewezen.

elvee (niet gecontroleerd) vr, 01/10/2021 - 08:14

@Freebie:
Daar gaan we weer: problemen bij de terugbetaling. Ik deed gewoonweg niet meer mee.

Lina (niet gecontroleerd) vr, 01/10/2021 - 11:38

@Freebie: ook ik en mijn mama kochten de juiste kaasburgers, maar ook bij ons werden ze niet gevalideerd :-/

Reactie toevoegen