Nivea Douchegel 100% Terugbetaald bij Kruidvat*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
4 juni 2022
Keuze uit Waterlilly & Oil, Lemongrass & Oil, Fresh Pure en Hawaii Flowers & Oil.
Terugbetaling via bankrekening achteraf. Bewaar de 2de kassabon. Surf naar www.kruidvat.be/nivea100 voor de actievoorwaarden, beperkingen en invoeren van de code.
Meer info en voorwaarden 👉 www.kruidvat.be/nivea100 (website nog niet beschikbaar)
Bedankt Katty-ad en Melinda voor deze tip!
Bedankt Katty-ad voor de foto uit de folder!
Reacties
Online gekocht en al kunnen ingeven!
Dit zijn toch leuke acties
@Delphine: hallo, moet je bij deze actie ticket niet opsturen?
Gr
Neen, je krijgt een unieke code per mail.
Gewoon de de site volgen, code ingeven en aanduiden welke douchegel je gekocht hebt.
Geen barcode of kasticket
eindelijk...niets meer opsturen maar via internetµ
veel beter
deze morgen aangekocht maar tweede ticket met nodige code niet beschikbaar.tel nr moeten opschrijven en ze gingen de code doorsturen naar mij.afwachten nu of die komt.
na chat met kruitvat alsnog een code ontvangen en succesvol kunnen doorsturen
De roze en de groene geeft een code, de blauwe schijnt toch niet mee te doen volgens medewerketer
Bij aankoop van de blauwe kwam er geen tweede ticket automatisch uit.
De kassamedewerker heeft deze dan afgedrukt.
Ik kocht ook eerst de blauwe, maar er kwam geen tweede ticket met code. Reden: momenteel krijg je op de blauwe versie automatisch een korting ( volgens medewerker kruidvat omdat dit uit assortiment gaat) en je kan enkel de 100% claimen indien er geen andere kortingen van toepassing zijn. Daarna geprobeerd met de groene variant, en toen verliep alles vlotjes.
die blauwe hebben ze uit het rek gehaald ,dus zal iets mis met die code zijn denk ik
@linda busschots: Ik had de blauwe maar er kwam geen 2de ticket dan bleek dat daar een promotie op was bij de andere ging het wel.
Ik heb de groene gekocht en geen 2e ticket gekregen. Ik heb er 2 keer naar gevraagd aan de kassa en de kassierster zei: er is een fout in ons systeem, maar je kan het zo online ingeven. Niet dus 🙄
Ik heb het in het verleden ook verschillende keren gehad dat ik ook code niet kreeg, en werd telkens vlot opgelost via de Chat van Kruidvat
De blauwe genomen en even vermeld en ze kwam bij de zelfkassa en alles verliep goed inclusief. het 2de ticket met code.
Bij het ingeven online wel raar dat ik het bedrag niet moest ingeven ergens.
MAAR wel een bevestigings e-mail ontvangen dus het zal wel goed komen. Het kassaticket houd ik toch bij en dan zie ik het wel binnen 6 weken want dat is de terugbetaling tijd.
Kan er iemand mij de streepjes code hier vermelden van de groene douchegel ?
Bedankt
@Greta:
De streepjescode moet je aanvinkelmet de beschrijving van je artikel erachter.
Heel eenvoudig.
Kan er iemand mij de prijs bezorgen van de Douche Nivea Lemongrass & Oil ?
Bedankt
@Yvette:
De prijs heb ik nergens moeten inbrengen.
Dat vond ik wel raar maar wel bevestigings e-mail o tangen.
@Yvette: Kosten allemaal 3,29 €, behalve waterlilly ( Roze) die kost 3,19 €
@DenPe: jammer genoeg is er weer een fout en kost de pure fresh 3,79 en je krijgt maar 3.30 terug.
Bedankt voor het antwoord DenPe, goed W End
Probeer de unieke code in te brengen, telkens verschijnt er, is reeds gebruikt !!!
Nog iemand dat probleem gehad ???
Hoi
Nog iemand die in de winkel €3.79 heeft moeten betalen?
@LienD0637: Ook In Liedekerke 3,79 euro betaald voor de Pure Fresh (blauwe) - benieuwd of we dit bedrag ook effectief terugbetaald zullen krijgen
Ja ik heb ook voor de Blauwe fresh 3,79 betaald.
Vandaag betaald op de rekening
@DenPe: hier ook
High co heeft extra bij gestort voor de blauwe bij mij
Reactie toevoegen