Florette Easy Veggies 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
30 september 2022
Geldig vanaf
woensdag 21 september 2022 (a)
Geldig t.e.m.
zaterdag 31 december 2022 (a)
Maximum deelnames
5 000
Hoe kan je deelnemen?
Koop een product met actieverpakking 🛒, scan de QR code, proef en geniet 😊, verzilver je terugbetaling 🤑.
Meer info en voorwaarden kan je terugvinden op de actieverpakking op het product. QR code staat op het pack.
Het product is te koop bij:
Cactus, Carrefour, Carrefour Mestdagh, Cora, Match, Okay ( Colruyt Groep), Spar (Colruyt Groep), Rob, Lambrechts en Spegelaere
Bedankt Marina voor deze tip en foto!
Reacties
Iemand een idee waar te koop?
@Wendy66: Ik heb het ook vermeld waar je het product kan vinden. Grtz Bram
@Bram: dank je
Bij het registreren moet ik het nummer van mijn creditkaart in vullen - is dit verantwoord. Ik kan wel mijn rekeningnummer invullen voor terugbetaling.
IK kocht gissteren het product bij carrefour Wetteren en zou graag terugbetaling krijgen
@MARIA DE GUSSEM: Dag Maria op de actiewebsite moet je uw IBAN rekeningnummer invullen. Uw creditkaartnummer moet je daar niet doorgeven.
Je komt op de actiewebsite door de QR code te scannen die je op de actiesticker kan vinden. Grtz Bram
@Bram: ik lees dat je 5 dagen gratis gebruik kan maken van de site maar dat je vanaf dan lid wordt en 49 euro moet betalen. Klopt dit?
@Lies Vander Bracht: hoi Lies, ik vrees dat je op een andere site bent gekomen, want dat klopt niet. Grtz Bram
Kan iemand de ean code, dus barcode, van de variant zoete aardappel geven? Ik nam het product mee en heb een kasticket, maar er staat geen barcode op. De kassierster scande een ander exemplaar maar nooit gedacht dat ik die barcode zou nodig hebben voor de aanvraag.
@Lenny De Vos: hallo Lenny -> Butternut = EAN-code 3 280 221 406 219 - of - Zoete Aardappel EAN-code 3 280 221 506 216
hoe krijg ik mijn kasticket ingevoegd? Ik heb een foto gemaakt. Er staat upload het betalingsbewijs maar ik kan niet verder.
@martine vandamme: daar loopt het bij mij ook vast :(
Foto opslaan en daarna toevoegen uit lijst:
Waarom staat er op het webformulier "tevreden of terugbetaald" ? Op de sticker staat toch duidelijk "100 % terugbetaald".
Gevonden en gekocht bij Carrefour Hyper. Ik vind het wel erg duur (4,99) voor hetgeen je krijgt. Vraag me af wie dat bedrag daaraan geeft. Dit product zal volgens mij geen blijver zijn.
Ik heb bij hypercarredour gekocht. En heb dit antwoord gekregen.
We moeten u spijtig genoeg melden dat:
Aankoop is niet gedaan bij een deelnemende winkel.
Heeft iemand ook hetzelfde antwoord gekregen?
@Friya Sana: ik tzelfde bericht, gelukkig de verpakking bewaard en deze samen met kasbon naar promolife gemaild
Vorige week gekocht bij Carrefour market te Wetteren mét actiesticker
en vandaag bericht gekregen dat het niet gekocht is in een deelnemende winkel.
tjah.. :s
Mailtje is al verstuurd.
@w.d: hier hetzelfde antwoord ontvangen
Deelgenomen maar geen mail ontvangen na indienen van gegevens. Jullie wel?
@Davy : ja wel mail ontvangen
@franny:
Ik had wel ingevuld dat het lekker was, misschien niet mogen doen...
@Davy: vul opnieuw t formulier in, denk dat jij iets fout deed, je krijgt n bevestigingsmail en tis 100% tb hoor ook al was t lekker
@Davy: ik vulde in dat wij het graag aten, en werd goedgekeurd ook
Ik heb het ook terug gemaild, heeft iemand toevallig ook gebeld aan Promolife???
Ik heb het gekocht met actiesticker. Heb geen qr-scanner. Heeft iemand een link voor een website voor terugvraag?
@fanvantesten: de website staat ook op de actiesticker vermeld 😊 Grtz Bram
@Bram: bedankt. Is gelukt.
Heb geprobeerd te bellen. 10 min aan wachtlijn gezet aan promolife. Maar geeen antwoord er op gekregen.
ik kan alle stappen invullen maar als ik op + moet klikken om het kassaticket te downloaden gebeurt er niets;
Kan iemand mij helpen
Dank bij voorbaat
Iemand al terugbetaling ontvangen?
Ik begrijp niet waarom er na mijn deelname te versturen 'tevreden of terugbetaald' opkomt.
Als het niet terugbetaald wordt omdat ik aanduidde dat het lekker was, is het een erg dure koop...
En iemand al mail over die verkeerde winkel van promolife?
@Ann S: ik heb hetzelfde probleem heb in Carrefour gekocht maar toch een mail gekregen dat mijn deelname niet geldig is want ik in verkeerde winkel heb gekocht.
Ik heb meetmaals emails gestuurd maar geen antwoord. Heb gisteren ook 10 min aan wachtlijn gezeten maar ook geen Antwoord.
Actiesticker.
Carrefour Market Sint-Kruis
Geweigerd.
Pure oplichters
@Danny Vanneste: ja idd, ze hebben aan iederedn zo gestuurd.
Beste,
We verontschuldigen ons voor deze fout.
We zullen de nodige doen om deze fout te herstellen.
Bedankt voor uw begrip,
Met vriendelijke groeten,
t komt goed hoor
Wordt opgelost, daarnet mailtje van goedkeuring
Hier goedgekeurd
Vandaag bericht niet volledig ticket..... euh jawel dus ik mail het nogmaals door en ik bel: EERSTE 5 telefoontjes worden gewoon afgelegd. Daarna toch dame aan de lijn , erg onvriendelijke dame.?. Ik moet terug een aanvraag doen... dat gaat dus niet hè... poging 2 nu op mijn man zijn gegevens ....
Vorige week in Hyper Carrefour Schoten gekocht en gisteren een bevestiging gekregen dat de deelname aanvaard werd.
Vandaag terugbetaling ontvangen
Terugbetaling ook ontvangen.
Ik probeer een mail te sturen naar info@florette.be maar ik krijg een foutmelding. Heeft er iemand een geldig emailadres van hun? Alvast bedankt.
Hoi, kan iemand mij vertellen waar ik dit product in een hypermarkt van Carrefour kan vinden?
Bij de voorverpakte groenten, bij de bereide schotels, bij de afdeling veggie, of nog elders?
Dank je
In de groenten en fruit afdeling, in de frigo bij de gesneden en verpakte groentjes
Reactie toevoegen