Lenor Unstoppables 100% Terugbetaald*
Helaas, deze actie is niet meer beschikbaar.
15 oktober 2022
Geldig vanaf
zaterdag 1 oktober 2022 (a)
Geldig t.e.m.
dinsdag 28 februari 2023 (a)
100% Terugbetaald bij aankoop van één deelnemend Lenor Unstoppables product.
Meer info en voorwaarden 👉 https://bit.ly/3yI8MKk
Bedankt Tina voor de foto van het product!
Updates
vrijdag 10 februari 2023 - 18:15
Actie verlengd
Reacties
Ik kreeg 3,65 euro terug op mijn rekening terwijl ik 8,09 euro betaalde (geen promo). Wat voor bedriegers zijn me dat?
dan breng je het product gewoon terug naar de winkel en vraag je u geld terug met ticket uiteraard
Hallo,
Waar vind ik de link om lenor unstoppables terug te betalen aub? ik heb het gekocht, maar kan het niet doorsturen - welk is de site aub? gr,
@patje1: de link staat hier bovenaan in de blogpost. Grtz Bram
volgens mij krijg je nu slechts 50 % terugbetaald ipv 100 % terwijl het wel op de bus staat
@CHRIS10ETJE: tja dat zag ik ook 50% terugbetaald - daarom dat ik dacht dat het een andere link was want op de bus staat 100% terugbetaald
Bij de voorwaarden staat heel duidelijk "Voldoet uw kassabon aan de voorwaarden dan ontvangt u een volledige terugbetaling van één product."
@Renaat: als je je inlogt bij promolife dan krijg je een lijst met wat je voor 50% terugbetaalt kan krijgen en daar staat dit produkt bij de produkten van 50% terugbetaalt
Ik ben benieuwd
Hopelijk krijg ik t voor 100% terugbetaalt
@Chris10etje: ik heb hetzelfde voor: op de site van zin in meer staat 50% terugbetaald terwijl op de verpakking 100% - wat nu?
Ik zie nog steeds 100% terugbetaald staan bovenaan op de actiewebsite. Er staat nu ook een foto van andere producten en daar staat 50%. Ik vermoed dat dit een foutje is ofzo. Grtz Bram
Kl.te aanbieding !!! Ik zeg (veel beloven en weinig geven doet de zielen van zotten in vreugde leven) niet meer en niet min. Grjs
Ik zie het zo : de ariel en de aerien zijn 100 % terugbetaald. Alle andere van Lenor zijn 50 % terugbetaald. Staat trouwens ook vermeld bij 50 % (alle soorten behalve ariel en aerien)
@enirac: niet op de site van promolife maar op de site van Zin in meer
geld gekregen
8.29 euro
en dit op minder dan 10 dageb
Ontvangen 8,09 euro
Opgelet wasverzachters e.d. zitten vol met chemicaliën die schadelijk zijn voor de gezondheid en slecht voor de wasmachine en de droogkast. Wasverzachter kan bijvoorbeeld zorgen voor een stinkende wasmachine (vetluis of wasluis genoemd). Vezels van kleding worden ook niet zachter door de wasverzachter. De wasverzachter legt gewoon een laagje vet op de kleding waardoor deze zachter aanvoelt. Het probleem is dat onze huid niet kan ademen door de vetlaag (huidaandoeningen...). Sportkleding moet luchtig zijn maar wasverzachter blokkeert dit. Handdoeken blijven ook langer nat wanneer men wasverzachter gebruikt. Een vette wasverzachter doet de weerstand stijgen wat als gevolg heeft dat het alarm van de droogkast afgaat, terwijl de was nog niet droog is. De droogkast moet ook langer draaien en dat is niet goed voor de elektriciteisfactuur. Tip: gebruik een wasmiddel met een geurtje ;-)
Het gaat hier NIET over een wasverzachter, maar over een geurbooster!!!
@Kasteelriet: Geurbooster (parfum) of niet: ze zijn schadelijk voor het centrale zenuwstelsel (lees zelfs kankerverwekkend). Het zijn ook ideale hormoonverstoorders.
Vandaag ook alles teruggekregen. 8,29€ 😜😜
BIG SCAM! Kan het formulier voor de terugbetaling niet openen op de site van P & G. Ik wordt, op de Nederlands- en Frans talige site doorgestuurd naar de actie van Always. (die tussen haakjes reeds is afgelopen)
@Rudi Moens: je moet via de link hierboven gaan, zo kom je op de site van "zin in meer", daar moet je aanloggen (of eerst nog registreren als je nog geen zin in meer account hebt, dan best opnieuw via deze zelfde link gaan, dan kun je helemaal naar onder scrollen , aanvinken bij "ontdek de voorwaarden" en dan op de button "accepteren" klikken, dan kom je op een pagina waar je je gegevens kunt invoeren en een copie van je kasticket kan invoeren.
Heeft iemand de juiste link voor de terugbetaling ?
Ik kom steeds uit bij de always actie die afgelopen is 🤷🏼♀️
@Linn78: Hoi Linn, de link die ik hier bovenaan in de blogpost heb geplaatst, die doet het bij mij. Kan je die eens proberen? Grtz Bram
@Bram:
De link via de “zin in meer” account ?
Maar als je nu geen account hebt ?
Je moet toch ook gewoon de 109% actie kunnen ingeven ?
@Linn78: je moet wel degelijk een account hebben of nog aanmaken bij "zin in meer", deze actie is van "zin in meer"
heeft er iemand de streepjescode van Dreft platinum plus gekocht maar de streepjescode klopt niet, alvast bedankt
Ik kocht deze morgen het product bij Okay en er staat op dat de actie terug betaald geldt tot 28/02/2023. Ik probeer het in te brengen, mijn code is de juiste die vermeld is op de site, ik kan de foto opladen maar dan gaat het niet verder naar bevestiging ( 3de stap). Ik zie ook nergens waar ik mijn rekeningnummer moet inbrengen.
Zou deze actie gedaan zijn? Waarom melden ze dan dat dit geldt tot 28/02/2023 en ik zie nergens dat de actie beperkt is tot x aantal deelnemers.
@An De Bock: hoi An, normaal is deze actie nog geldig. Mogelijk zijn er problemen met de site. Misschien kan je eens met een andere browser proberen? En anders neem
Je best even contact hen. Grtz Bram
@Bram: ik probeerde het met een andere browser en krijg : “je kunt niet langer deelnemen aan deze campagne. Je hebt de limiet van deelnames bereikt” ik heb dus meermaals geprobeerd en kan tot de foto en de derde fase kan ik nooit bereiken. Ik probeerde dan via mijn dochter en maakte een account aan en kon alles invullen maar kreeg geen bevestigingsmail.
@An De Bock: dat is raar want ik dacht dat je inderdaad een mail kreeg. Ook niet in je spam toevallig? Grtz Bram
@Bram: ik kijk altijd mijn spam na vooraleer ik hem verwijder want daar zitten soms mails tussen die voor mij bestemd zijn en omgekeerd. Gewoon als ik probeerde de foto op te laden kwam er te staan : je kunt niet langer deelnemen aan deze campagne. Je hebt de limiet van deelnames bereikt. Terwijl ik niet kon deelnemen, kon mijn rekeningnummer niet opgeven noch de code van mijn product.
@An De Bock: als je nog steeds problemen hebt dan raad ik je aan te mailen naar zininmeer@promolife.be , zij gaan je hopelijk kunnen helpen. Grtz Bram
Probeer mij te registreren en lukt niet .
Er staat registreren mislukt maar er sta niet bij wat er verkeerd gedaan word.
Raar.
@William Vergucht: hoi William, dat is vervelend. Misschien later nog eens proberen of anders contact opnemen met hen. Grtz Bram
Ik heb bericht ontvangen dat mijn kassaticket niet duidelijk is, mocht mailen naar zininmeer@promolife.be, wat ik uiteraard gedaan heb, maar krijg geen antwoord... Hoe zou ik dit nog kunnen rechtzetten?
Mvg.
@Gina Claus : hoi Gina, is dit al lang geleden? Mogelijk hebben ze veel mails te verwerken waardoor het wat langer kan duren voordat je reactie krijgt. Grtz Bram
@Bram: hé Bram, ondertussen heb ik antwoord gekregen. Ik heb mijn aanvraag opnieuw kunnen indienen en nu wel goedgekeurd!
Bedankt voor je reactie, en ik stond idd nogal achteraan in de rij toen het geduld gedeeld werd 😂
@Gina Claus : fijn om te horen dat het in orde is gekomen 😊
In voorwaarden staat dat deze actie alleen geldig is in Belgie en Luxemburg.
beste heb geprobeerd terug betaling aan te vragen maar ik wordt van het een naar het ander gestuurd en het lukt niet
Helaas, je kunt niet langer deelnemen aan deze campagne. Je hebt de limiet van deelnames bereikt. Maak je geen zorgen, we hebben nog tal andere aanbiedingen waar je van kunt profiteren. Klik op de knop om ze te ontdekken. Deze reactie krijg ik nu ,als ik wil deelnemen, gisteren was de site in onderhoud en werkte totaal niet wel enkel veel uren tijdverlies, heb nooit eerder deelgenomen aan deze actie. Voor mij NOOIT nog een actie van ZIN IN MEER
Ik heb geen kredietkaart hoe moet ik het dan laten trg betalen
@Raf: hoi Raf, normaal moet je enkel je IBAN nummer ingeven op de website van zininmeer. Grtz Bram
Beste,
Ik heb Lenor Un stoppables gekocht met de actie 100% terugbetaald in Kruidvat € 7.99
Met mijn gewone bankkaart kan ik geen terugbetaling krijgen.
Een andere betaalkaart heb ik niet.
Is er nog een mogelijkheid om toch de terugbetaling te ontvangen ?
Zo niet ? geen goeie reclame
@Freddy en Joséane Staelens-Lowagie: je moet inderdaad enkel je IBAN nummer doorgeven op de website van zininmeer. De link staat hier bovenaan in de blogpost. Grtz Bram
U moet enkel uw rekeningnummer doorgeven: IBAN = BE+rekeningnummer
IBAN *
100% veilige IBAN. Met uw IBAN kunnen wij u alleen geld crediteren om u uw terugbetaling te sturen.
Met een IBAN kunnen wij geen geld van u afnemen zonder uw toestemming.
Reactie toevoegen